Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare
Last Updated: Jul 25 2021 17:09, Started by
Topp
, May 14 2013 20:03
·
0
#955
Posted 17 November 2016 - 22:25
@ Cosmin0010, vezi daca se potriveste ccu ce ai cumparat. pune foto cu motocultorul pe forum, sa vad cum te pot ajuta .
Attached Files |
#956
Posted 27 November 2016 - 20:22
O întrebare am și eu.
Pe ce utilaje mai găsim motoarele lombardini,în afara de motocultoare/motosape,generatoare, pompe,compresoare,placi compactoare? Am mai văzut pe motocicletele royal enfield-indiene și ceva platforme de transport la turci numite patpat. Din auzite parca sunt folosite și pe vagonul de la tirurile frigorifice,as vrea sa fiu mai sigur. Sunt sigur ca mai sunt multe alte propulsate sau puse în mișcare de lombardini dar,ce ma interesează pe mine sunt motoarele LDA100, 3LDserie și 6LDserie. Poate și 15LD.... Mai bine zis,pana în 20HP. |
#957
Posted 02 December 2016 - 18:45
Buna seara, detin un motocultor de aerostar bacau copie dupa lombardini
Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi pentru al porni l-am pornit la prima ora a dimineti a mers circa 30 de min si lam oprit dupa 3 ore am vrut sa ma apuc de treaba l-am pornit a mers cam 1 min si sa oprit singur, am aerisit pompa din nou si am tras nici gand am desfacut injectorul si am constatat ca nu mai injecteaza motorina decat la turatie mare {adica invartit de un motor} ca la sfoara nici gand acum nu imi dau seama ce poate avea care ar fi cauza pompa baga , la injector nu mai vine motorina nici pe furtunul de retur . Nu sunt mulțumit până când nu construiesc un model mecanic al obiectului pe care îl studiez. Dacă reușesc, îl înțeleg, altfel, nu. Attached Files |
#958
Posted 02 December 2016 - 20:11
Interesanta copia de diesel.
E posibil pompa sa nu bage la capacitate.....presiune. Sper ca nu folosești barosul ala la meșterit agregatu. Felicitări pentru prima ta postare dupa atâția ani. Edited by ddaannii, 02 December 2016 - 20:17. |
#959
Posted 02 December 2016 - 21:18
Nu am decat sa le desfac si sa le duc la un atelier sa le regleze.
Nu folosesc barosul. multumesc |
#960
Posted 04 December 2016 - 09:08
gigel1986, on 02 decembrie 2016 - 18:45, said:
Buna seara, detin un motocultor de aerostar bacau copie dupa lombardini Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi pentru al porni l-am pornit la prima ora a dimineti a mers circa 30 de min si lam oprit dupa 3 ore am vrut sa ma apuc de treaba l-am pornit a mers cam 1 min si sa oprit singur, am aerisit pompa din nou si am tras nici gand am desfacut injectorul si am constatat ca nu mai injecteaza motorina decat la turatie mare {adica invartit de un motor} ca la sfoara nici gand acum nu imi dau seama ce poate avea care ar fi cauza pompa baga , la injector nu mai vine motorina nici pe furtunul de retur . Nu sunt mulţumit până când nu construiesc un model mecanic al obiectului pe care îl studiez. Dacă reuşesc, îl înţeleg, altfel, nu. Verifica daca vine motorina bine din rezervor la pompa , s-ar putea sa fie mizerie pe furtun sau la rezervor. Rar cand se strica pompa asa deodata, ea da semne in timp, uitate si la acceleratie daca culiseaza usor. Sa nu fie cumva blocata si diuza la injector , le iei pe rand. Edited by ioan56, 04 December 2016 - 09:22. |
#961
Posted 07 December 2016 - 19:56
ddaannii, on 27 noiembrie 2016 - 20:22, said:
O întrebare am și eu. Pe ce utilaje mai găsim motoarele lombardini,în afara de motocultoare/motosape,generatoare, pompe,compresoare,placi compactoare? Am mai văzut pe motocicletele royal enfield-indiene și ceva platforme de transport la turci numite patpat. Din auzite parca sunt folosite și pe vagonul de la tirurile frigorifice,as vrea sa fiu mai sigur. Sunt sigur ca mai sunt multe alte propulsate sau puse în mișcare de lombardini dar,ce ma interesează pe mine sunt motoarele LDA100, 3LDserie și 6LDserie. Poate și 15LD.... Mai bine zis,pana în 20HP. |
#963
Posted 23 December 2016 - 21:00
Sarbatori fericite tuturor! An nou, plin de bucurii!
|
#964
Posted 30 December 2016 - 20:34
Buna tuturor!
Am cumparat recent un motocultor lambordini pe benzina! 10 cp. Vanzatorul la pornit cam greu ptca e afara rece si e iarna! DE LA EL PANA LA MINE SANT 210 KM eu ajungand acasa nu reuseam sa il pornesc Are benzina Am tras socul am dat la demarol si a facut puf paf ,, iar din toba de esapament a iesit un fum negru ca si cum ar fi pe motorina! E drept ceva am facut ca l-am inecat! Ok am scos bujia l-am curatat apoi i-ar am incercat! Mi sa rupt ata de la demarol! Dar problema e ca tipul nu mia zis de filtru! E nevoie sa fie alimentat cu ulei filtrul? Ulei se mai pune am inteles in blocul motor pt ungere! Iar benzina. Fara a fi amestecat cu ulei! Nu? Edited by suiugan, 30 December 2016 - 20:38. |
|
#966
Posted 31 December 2016 - 07:48
Rog un ajutor!
Sant nou pe acest forum! Chiar nu am habar cum pot pune poze cu motocultorul cumparat pe acest forum! |
#968
Posted 31 December 2016 - 13:06
#969
Posted 31 December 2016 - 13:12
Ai butonul,
more reply opțions, Alege fișierul... Atach file.... În poza aia mica de la avatar nu se vede bine filtrul de aer dacă e umed sau uscat..... Edited by ddaannii, 31 December 2016 - 13:14. |
|
#970
Posted 01 January 2017 - 06:42
Buna tuturor!
Am cumparat recent un motocultor lambordini pe benzina! 10 cp. Vanzatorul la pornit cam greu ptca e afara rece si mi-a zis ca iarna porneste greu. DE LA EL( BOROD) PANA LA MINE SANT 210 KM eu ajungand acasa nu reuseam sa il pornesc Are benzina si ulei la ungere jos ful!! Am tras socul am dat la demarol si a facut puf paf ,, iar din toba de esapament a iesit un fum negru ca si cum ar fi pe motorina! E drept ceva am facut ca l-am inecat! Ok am scos bujia l-am curatat apoi i-ar am incercat! Compresia e puternica. doar cu doua maini reusesti sa tragi de demarol. Altfel risc sa ma accidentez mi-a zis vanzatorul. Mi sa rupt ata de la demarol! ata de demarol a fost schimbata la un service Dar din pacate nu pot acum sa al incerc pentru-ca eu sant in ORADEA iar motocultorul e la tara ...pozele le am dupa anuntul pe care la dat el. Dar problema e ca tipul nu mia zis de filtru! E nevoie sa fie alimentat cu ulei filtrul? Ulei se mai pune am inteles in blocul motor pt ungere! Iar benzina. Fara a fi amestecat cu ulei! Nu? Va multumesc domnu DAANNII pt ajutorul acordat de a pune pozele pe forum.. si va rog sa imi dati indicatii cum si in ce fel se intretine acest motocultor... UN AN FERICIT CU MULTE REALIZARI ,SANATATE MULTA VA DORESC TUTUROR SI UN SINCER ,,LA MULTI ANI,, Attached FilesEdited by suiugan, 01 January 2017 - 07:05. |
#971
Posted 01 January 2017 - 11:53
În benzina nu se pune ulei.
Jos la ungere nu are benzina și ulei,acolo trebuie doar ulei,zici ca e Full,e bine. Filtrul e tip umed,se pune ulei,trebuie sa ai repere de nivel. Demaror-ul se poate repara,schimbi ata. |
#972
Posted 01 January 2017 - 12:22
mersi pt raspuns! chiar poti vedea in poza ce filtru e? sincer eu nu mi-as da seama poti sa imi indici ce tip ulei tre sa bag la filtru? presupun ca uleiul ajuta la ungerea segmentului pt a functiona cat mai usor.. se va invarti cred mai usor.. si de a nu lasa sa intre praf in blocul motor.. nu?
bujia este mica ...vanzatorul mi-a spus ca e bujie de scuter. e posibil? tubulara de 15 merge la bujie! intrebarea daca se poate schimba cu alta bujie ca exemplu de auto.. multumesc pt raspuns Edited by suiugan, 01 January 2017 - 12:28. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users