Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare
Last Updated: Jul 25 2021 17:09, Started by
Topp
, May 14 2013 20:03
·
0
#937
Posted 06 July 2016 - 21:18
cosmin792001, on 05 iulie 2016 - 13:03, said:
La modelul asta merge si filtru de aer sport nu cum este acesta cu ulei original. La acest tip de carburator, se poate regla nivelul in camera de nivel constant curata carburatorul bine, fa nivelul un pic mai mic, daca mai curge benzina, schimba cuiul poantou. Nu recomand sa folositi filtre de aer uscate filtrul, este viata motorului multi neglijeaza acest lucru. razvan_mereu, on 04 iulie 2016 - 19:40, said:
eu o sa caut , dar nu am vazut decat o singura data pe net cutie Bertolini. Am totusi sperante ca se poate reface asta pe care il am. Ce fel de cutie ai? Stiu o cutie BM 12 de bertolinni de vanzare. |
#938
Posted 07 July 2016 - 09:50
Am desfacut carburatorul cele 2 jigloare erau stranse la maxim.le am suflat nu dadea semne sa fie infundate.revincu noutati.am mai luat din nivel deoarece ajungea benzina pana la suruburi si umezea garnitura.cuiul pontou cand intorc invers carburatorul inchide.pe garnitura dintre suruburi se pune silicon special sau nu?
IMG_20160707_090553.jpg 250.62K
26 downloads
IMG_20160707_090510.jpg 230.25K
26 downloads
IMG_20160707_090614.jpg 317.76K
23 downloads
IMG_20160707_090528.jpg 402.55K
21 downloads
|
#939
Posted 07 July 2016 - 19:56
Nu pune silicon la carburator ajunge garnitura cu siliconul, s-ar putea sa ai surprize.
|
#940
Posted 07 July 2016 - 20:51
ioan56, on 06 iulie 2016 - 21:18, said:
La acest tip de carburator, se poate regla nivelul in camera de nivel constant curata carburatorul bine, fa nivelul un pic mai mic, daca mai curge benzina, schimba cuiul poantou. Nu recomand sa folositi filtre de aer uscate filtrul, este viata motorului multi neglijeaza acest lucru. Ce fel de cutie ai? Stiu o cutie BM 12 de bertolinni de vanzare. salut , Cutia e intradevar BM 12 , spunemi si mie despre cutia pe care o stii |
#941
Posted 08 July 2016 - 06:45
Cosmine, nu confunda jicloarele cu suruburile de reglaj.
Jicloarele sunt niste suruburi cu gauri calibrate prin care nu poate curge decat o anumita cantitate de benzina. Jicloarele se strand intotdeauna la maxim. Suruburile de reglaj sunt niste suruburi cu varful ascutit care functioneaza ca un robinet. Cu cat il infiletezi mai mult cu atat varful ascutit obtureaza un anumit canal din carburator si deci prin el va trece mai putin aer sau benzina. In pozele pe care le-ai postat sunt numai jicloare si deci e normal sa fie stranse. Suruburile de reglaj sunt pe exteriorul carburatorului si de obicei regleaza aerul pentru ralanti. La tine singurul surub de reglaj e cel de la clapeta de acceleratie. |
#942
Posted 08 July 2016 - 13:54
Merci paul.eu pana la urma pot sa saracesc benzina si de unde ,deoarece mie imi afuma bujia iar cand am folosit petrol nu.multumesc.
|
#943
Posted 08 July 2016 - 20:54
Pentru inceput micsorează nivelul in camera de nivel constant. Daca asa nu va fi suficient va trebui sa cauti jicloare cu gaura putin mai mica, mai ales cel de sarcina.
Asta va fi insa mai complicat. Poate scapi cu micsorarea nivelului. Edited by panaitepaul, 08 July 2016 - 20:56. |
#944
Posted 11 July 2016 - 22:52
Buna seara ,
Am achizitionat si eu un tractoras articulat Valpadana cu motor Lombardini lda 672 .M-ar interesa ce ulei de motor se foloseste pentru acest tip ,uleiul de transmisie si cel hidraulic.Este cu racire pe aer si asta imi da batai de cap,deoarece am intrebat vreo 2 mecanici si mau innebunit .Unul imi zice ca trebuie ceva ulei special ,celelalt ca e ok un 10 W 40... Si am zis ca poate voi m-ati putea ajuta sa scap de aceasta dilema.Va multumesc. |
#945
Posted 13 July 2016 - 20:11
La motorul meu (LDA97) scrie pe supapa de la epurator, langa buzonul de umplere, essolube d3 40 estate ceea ce inseamna ca vara se pune ulei Essolube cu vascozitatea SAE 40, iar pe busoanele de la grupuri 140. Eu am pus in motor ulei M40 pentru tactoare iar in cutie valvolina cu vascozitatea de 140.
Pentru iarna in motor se pune ulei cu vascozitatea 20W. Cred ca la motorul tau e la fel. Codul nou pentru motorul tau este 5LD 675-2. POate gasesti manual de utilizare dupa codul acesta. Uite un exemplu: https://www.scribd.c...Italiano#scribd Vezi si ce se potriveste din manualul acesta: http://service.lomba...an_index_i.htm. Nu-i chiar modelul tau dar ... poate se potriveste. Edited by panaitepaul, 13 July 2016 - 20:19. |
#946
Posted 16 July 2016 - 12:20
|
#947
Posted 16 July 2016 - 20:17
Trimite-mi numarul de tel. Da sa nu zici ca e de prin iasi ca am mai vb odata cu el si nu prea ne- am inteles
|
#948
Posted 11 September 2016 - 20:07
Salut. Are cineva idee sau a pus pe un tractoras 4×4 cu motor lda 96 un motor tot lda dar in doua pistoane? De 25-30 cp
Salut. Are cineva idee sau a pus pe un tractoras 4×4 cu motor lda 96 un motor tot lda dar in doua pistoane? De 25-30 cp |
#949
Posted 14 September 2016 - 07:20
Poti pune, insa o sa-ti afecteze transmisia. Pune un LDA 100 LDA97 sant motoare bune, nu stiu ce te nemultumeste la el o chiulasa e mai ieftina ca un motor.
|
#950
Posted 16 September 2016 - 17:48
Nu e vorba de ghiuloasa (merge fara probleme lipita cu poxilina ) problema ca la mine sunt dealuri mari si daca sunt incarcat trebuie sa merg cu 1 sau 2 la mic (foarte incet ). nici cand sunt gol nu pot sa merg cu viteza cea mai mare (14km/ora ) ca simt motorul ca duce greu daca e un pic de deal. Nici nu as vrea sa il schimb ca am scos priza de putere in spate si vreau sa ii montez si tiranti (am toate comonentele ). Vreau sa raman neaparat la model cu bena in spate , e mai lat si mai stabil si mai de folos
|
#951
Posted 27 October 2016 - 18:53
razvan_mereu, on 16 septembrie 2016 - 17:48, said:
Nu e vorba de chiuloasa (merge fara probleme lipita cu poxilina ) problema ca la mine sunt dealuri mari si daca sunt incarcat trebuie sa merg cu 1 sau 2 la mic (foarte incet ). nici cand sunt gol nu pot sa merg cu viteza cea mai mare (14km/ora ) ca simt motorul ca duce greu daca e un pic de deal. Nici nu as vrea sa il schimb ca am scos priza de putere in spate si vreau sa ii montez si tiranti (am toate comonentele ). Vreau sa raman neaparat la model cu bena in spate , e mai lat si mai stabil si mai de folos Edited by razvan_mereu, 27 October 2016 - 18:55. |
|
#952
Posted 15 November 2016 - 07:33
Salut ! Am achiziționat și eu un motocultor antonio carraro cu freza de pământ ... motor lombardini 3LD 510 N . Vreau sa schimb și eu toate uleiurile posibile înainte sa l pun la treaba ....Mă ajuta cineva cu instrucțiunile de folosire ...Și cu manualul tehnic ...multumesc
|
#953
Posted 16 November 2016 - 19:24
Cosmin0010, on 15 noiembrie 2016 - 07:33, said:
Salut ! Am achiziționat și eu un motocultor antonio carraro cu freza de pământ ... motor lombardini 3LD 510 N . Vreau sa schimb și eu toate uleiurile posibile înainte sa l pun la treaba ....Mă ajuta cineva cu instrucțiunile de folosire ...Și cu manualul tehnic ...multumesc In motor, pui ulei 15w40 in transmisie, t 140 (valvolina). Cu manualul tehnic, poate te ajuta altcineva. |
#954
Posted 16 November 2016 - 20:02
Multumesc mult ! Ulei de motor care se pune și la autoturisme diesel ...Nu ?
|
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users