Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare
Last Updated: Jul 25 2021 17:09, Started by
Topp
, May 14 2013 20:03
·
0
#595
Posted 28 November 2015 - 12:03
Pai nu se pupa decompresorul cu trasul la sfoara!
La sfoara dai cu compresia pusa ca sa l dai peste cap. |
#596
Posted 28 November 2015 - 20:17
Decompresorul se foloseste si la pornirea la manivela.
|
#597
Posted 28 November 2015 - 20:19
#599
Posted 28 November 2015 - 22:04
Astazi am pilit axul si am lasat sa apese pe culbutor aprox 0,5 mm si la 90 grade, trasa maneta spre coarnele motocultorului, am pilit 2 mm (sa nu atinga culbutorul , cu motorul in functionare.
Cand ridic maneta in sus actionez decompresorul (maneta se sprijina pe un surub) si dupa ce volanta este vesela, pliez maneta si se face compresie ok-porneste dihania. Dar parca mai ok ar fi starter si coroana dintata (nu mai folosesti decompresor). Cred ca in doua zile termin decompresorul si voi astepta sa se indrepte vremea, deoarece trebuie sa scot dihania din living, pe terasa si acolo sa lucrez si sa incerc pornirea. Attached FilesEdited by vasilemet, 28 November 2015 - 22:15. |
#600
Posted 28 November 2015 - 23:11
Sa aveti grija ca in timpul functionarii motorului sa nu se actioneze decompresorul.
|
#602
Posted 29 November 2015 - 17:28
am gasit foto cu ax original decompresor
cotele nu le stiu Attached Files |
#603
Posted 30 November 2015 - 13:25
#604
Posted 30 November 2015 - 17:49
Nuuuuu, acum lucrez la maneta.
Saptamana viitoare, intr-o zi cu soare voi incerca pornirea. Voi atasa si un filmulet. Multumesc tuturor pentru sfaturi. |
|
#605
Posted 01 December 2015 - 21:37
Buna domnilor.La ce presiune lucreaza injectorul de la LDA 100?Multumesc.
|
#606
Posted 02 December 2015 - 06:00
#607
Posted 02 December 2015 - 13:16
Sper ca am facut tot ce trebuie la executia decompresorului.
Ramane sa gesesc o zi cu soare , sa scot notocultorul pe terasa si sa incerc decompresorul. Sper sa nu am de facut multe reglaje. Atasez foto cu faza finala (asa zic eu), a capacului decompresor. Am prevazut si un arc, ptr mentinerea in stare normala de lucru. Attached Files |
#608
Posted 02 December 2015 - 21:29
Bun!
Mi-e teama totusi de garniturile de clingherit. Le-ati masurat probabil ca ele sa aiba 2mm. Dar daca de la ulei, temperatura, comprimare de la presiunea strangerii se lasa (subtiaza) nu vor mai avea grosimea corecta si axul decompresorului va atinge culbutorul de la evacuare, ceea ce nu e bine deloc: in cel mai bun caz sare tija impingatoare si se opreste motorul. Daca tija impingatoare se aseaza pe o margine a scobiturii in care calca, ar putea chiar sa loveasca pistonul supapa si atunci sa vezi... Cel mai probabil insa, supapa nu se inchide corect, nu se raceste, scapa gaze fierbinti si strica si supapa si scaunul ei. Eu as fi facut distantierul dintr-un material dur de 2 mm (cupru, aluminiu, textolit, plastic rezistent la temperatura) cu garnituri subtiri (sub 0.2mm) (carton de dosar de exemplu) dedesubt si deasupra. Daca gresesc, corectati-ma, dar asta e parerea mea. |
#609
Posted 03 December 2015 - 08:54
La masurare, cele doua garnituri au 2 mm, plus cea originala.
Eu trebuia sa pilesc 0,5 mm ptr decompresie si 2,5 mm ptr degajare completa a culbutorului. Acestea sunt masuratori, dar cand voi merge la fata locului, voi stabili care sunt coltele necesare. Daca totul functioneaza bine, voi cauta un textolit / alt material ce se comporta bine la caldura. Cupru, aluminiu,sau alt neferos, se prelucreaza mai greu, la daltuire se deformeaza, dar daca gasesc nu exclud . |
|
#610
Posted 03 December 2015 - 18:37
#611
Posted 03 December 2015 - 19:08
Astazi am ajuns "La Motocultor".
Montat dinamotorul si cablurile necesare, verificat jocul la pozitia "mers normal" si "actionat dinamotor" si am facut prima pornire a dihaniei. Totul a decurs extra. Multumesc celor care m-au ajutat si sfatuit, raman dator cu o tuica sau un vin facut din mainile mele. Pentru cei care doresc sa-si faca asa ceva, amintesc urmatoarele. 1. Un motocultor ce a fost dotat din fabrica cu pornire la sfoara, nu are decompresor. 2. Totusi capacul culbutorilor are pozitionate gauri ce sunt nepatrunse, pentru montarea ulterioara a decompresorului (Motor Lombardini) 3 Cu un minim de dotare (cu doua maini drepte = inclinatie spre lucrari practice), se poate executa decompresorul. 4. Modaliatatea de pornire presupune actionarea manetei in pozitia decompresie, invartirea volantei sa aiba o turatie suficienta si atunci comutam maneta pe pozitia de lucru Normal si porneste Dihania. 5 .Asiguram maneta sa stea pe pozitia de lucru Normal. Atasez filmuletul cu pornirea Dihaniei. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2c4K2QKeFMQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6E1ew1NDQiI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by vasilemet, 03 December 2015 - 19:12. |
#612
Posted 03 December 2015 - 21:44
Felicitari pentru reusita! Ma bucur mult ca nu mai trageti de sfoara ca mine!
Totusi, 2 intrebari: 1). Cu decompresorul actionat, de ce se misca parghia de comanda a decompresorului cand se invarte motorul? Parca asa se vede in prima filmare. 2). Nu rotiti prea mult motorul pana relaxati decompresorul? Nu merge mai in scurt si cu ocazia asta scoate si mai putin fum? Pare ca injecteaza prea multa motorina pana porneste. Treaba mai aveti si de acum: acum trebuie sa faceti rost de releu de incarcare (pentru dinam) si sa faceti si incarcarea bateriei. Parca ziceati ca aveti un prieten cu Moskvich. Poate se potriveste releul acela. Multumim Ioan56 pentru presiunea injectorului. Edited by panaitepaul, 03 December 2015 - 22:11. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users