Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare
Last Updated: Jul 25 2021 17:09, Started by
Topp
, May 14 2013 20:03
·
0
#397
Posted 20 January 2015 - 19:11
Va salut stimati colegi, am cateva neclaritati, una ar fi legata de uleiul din grup care am inteles ca e valvolina (ST 140).Am tot cautat si am gasit ulei de transmisie 75w-140 ,80w-140 si vreau sa stiu daca acesta e mai bun decat valvolina.Tot la capitolul grup va rog sa imi spuneti pe unde scot uleiul (pe unde completez stiu)O a doua nelamurire o am legat de cutia de viteze si de ulei pe care trebuie sa il pun sau face parte tot din grup si implicit acelasi ulei ca cel amintit.Va multumesc !
|
#398
Posted 20 January 2015 - 19:21
da am lam folosit am carat porumbul lemne nisip la arat si la frezat nu lam folosit
t140 am luat cu 10l litru 75w 140 si celalat cit ii litru .in cutie si in grup ii acelasi ulei pentru ca comunica intre iele .in moto al meu am bagat 9 -10 litri |
#399
Posted 21 January 2015 - 05:22
pana_valentin, on 20 ianuarie 2015 - 19:11, said:
Va salut stimati colegi, am cateva neclaritati, una ar fi legata de uleiul din grup care am inteles ca e valvolina (ST 140).Am tot cautat si am gasit ulei de transmisie 75w-140 ,80w-140 si vreau sa stiu daca acesta e mai bun decat valvolina.Tot la capitolul grup va rog sa imi spuneti pe unde scot uleiul (pe unde completez stiu)O a doua nelamurire o am legat de cutia de viteze si de ulei pe care trebuie sa il pun sau face parte tot din grup si implicit acelasi ulei ca cel amintit.Va multumesc ! valvolina găsești la magazinele de piese auto, de la prisma oil, 10 lei litru/la bidon de un litru și am mai văzut de la alta firma la bidon de 25 de litri cu vre-o 260 de lei. grup -cutie de viteze e în același loc, folosesc același . la pasquali 906 al meu intra 8 litri din ce îmi aduc aminte. |
#400
Posted 08 February 2015 - 19:43
urmaresc demult acest subiect cu interes,antrucat am si eu doua motoare LDA100.Unul pe.un agria..cred,si unul pe un NIBBI articulat achizitionat recent.Problema ptr care as dori un sfatsau o parere, este cu al doilea.La minus porneste foarte greu ,numai cu flacara si cand porneste turatia mototului are fluctuatii.Fumul destul de albastru.cand se ancalzeste toarce frumos .Am schimbat pompa de injectie si injectorul de pe unul pe altul ,dar aceiasi treaba.Mentionez ca motocultorul agria porneste la sfoara si tractorasul la baterie.Multumesc.
|
#401
Posted 08 February 2015 - 19:58
Prima data vezi jocul la culbutori.
Pornirea greoaie mai zice si segmenti uzati. |
#402
Posted 08 February 2015 - 22:01
Pentru cei care au motoare LDA100 si altii.
http://www.milanunci...0-120745521.htm Cum vi se pare mult putin? Pentru mine inconvenientul e distanta.Dar la nevoie.... Edited by ddaannii, 08 February 2015 - 22:03. |
#403
Posted 09 February 2015 - 06:18
Alextoth034, on 08 februarie 2015 - 19:43, said:
urmaresc demult acest subiect cu interes,antrucat am si eu doua motoare LDA100.Unul pe.un agria..cred,si unul pe un NIBBI articulat achizitionat recent.Problema ptr care as dori un sfatsau o parere, este cu al doilea.La minus porneste foarte greu ,numai cu flacara si cand porneste turatia mototului are fluctuatii.Fumul destul de albastru.cand se ancalzeste toarce frumos .Am schimbat pompa de injectie si injectorul de pe unul pe altul ,dar aceiasi treaba.Mentionez ca motocultorul agria porneste la sfoara si tractorasul la baterie.Multumesc. nu are compresie, segmentii sunt de vina (uzati) incearca si cu surplus de motorina in capul pistonului pe la buson. |
#404
Posted 09 February 2015 - 19:25
Multumesc ptr informatii.Am incercat si cu motorina si cu ulei pe la buson si tot asa face
|
#405
Posted 09 February 2015 - 20:19
scaunele supapelor s-au rectificat si implicit jocul de la culbutori sa reglat.Cind trebuie sa dea jetul injectorul la punctul mort sau dincolo de el?
|
#406
Posted 20 February 2015 - 13:08
buna ziua am cumparat recent o motosapa lombardini 3LD,cilindrata 510. nu inteleg de ce nu porneste .am 2 zile de cind fac aerobicul pe linga ea si nu inteleg.am curatat filtrele(aer,motorina),compresie are,trag de sfoara dar nimik. va rog in raspuns
|
|
#407
Posted 21 February 2015 - 16:52
salutare.eu am un motocultor lombardini lda 510.incerc de citeva zile sa il pornesc dar nu reusesc.
am avut ceva mizerie in rezervor. am curatat rezervorul,filtrul,pompa,conducte... montate la loc dar tot nu vrea.am desfacut filtrul de aer si am observat o ,,sicleala,,la galerie. compresie are dar ... ma poate ajuta cineva cu ceva detalii.ati mai vavut asemenea probleme |
#408
Posted 21 February 2015 - 21:29
Pentru inceput vezi video.
Baga si tu o poza ceva sa vada si altii ce ai pana la urma, motosapa/motocultor sau ce strutocamila ai de nu stii ce e. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/j_V0RiAVhxE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by ddaannii, 21 February 2015 - 21:32. |
#409
Posted 02 March 2015 - 20:20
Pentru cei ce doresc manuale lombardini cautati pe: service.lombardinigroup.it, iar pentru identificare motor dupa noua codificare cautati "old and new lombardini engine.
|
#410
Posted 10 March 2015 - 10:37
Stimati colegi va rog sa imi spuneti pe unde sa scot valvolina din grup.Multumesc!
|
#411
Posted 14 March 2015 - 19:04
Revin cu o problema, azi m-am apucat sa schimb valvolina la freza asa ca am desfacut surubul si am turnat benzina pentru a spala angrenajele respective.Mare mi-a fost mirarea cand am observat ca benzina curgea pe la fluture.Am dat jos fluturele si am ajuns la rulment care avea o garnitura cu un arc pe care am dat-o afara.Rulmentul nu am reusit si va rog sa imi dati un sfat, eventual ce garnitura trebuie luata ca nu scria nimic pe ea.Am desfacut si partea din spate si am constatat ca era plina cu vasilina.Multumesc anticipat !
|
|
#412
Posted 14 March 2015 - 22:44
Garnitura aia cu arc..... e semering.
Mergi cu el la magazin (piese auto?)si cumperi unul asemenetor,eventual masori cotele cu un subler. |
#413
Posted 16 March 2015 - 10:22
am intrat de curand in posesia unui motocultor 4x4 pgs cu motor Lombardini LDA 91.Nu am prea mare experienta cu motaoarele disel si de aceea va solicit ajutorul.Am sa incerc sa pun mai multe poze cu utilajul respectiv.Am citiut pe topicul asta toate paginile dar sant unele informati la care nu toata lume a cazut de acord,asa ca asi avea niste intrebari.Nu am gasit vreun manual al motorului.
1 Ce ulei de motor trebuie pus si la cate ore trebuie schimbat( satu intr-o zona de munte asa ca utilajul va fi folosi cu precadere la transportat lemne pentru gospodarie( in limita bunului simt si dupa puterea motorului) cum golesc uleiul? 2 Ce ulei se pune in transmisie?pe unde si cum verific daca am la nivel?cum golesc uleiul? 3 Ce ulei se pune in cutia in care se cupleaza mare si mic pentru remorcuta ?pe unde si cum verific nivelul?cum golesc uleiul? 4 Ce ulei se pune in puntea spate a remorcutei ?pe unde si cum se verifica nivelul?cum golesc uleiul? 5 Se poate adapta o teava de esapament mai normala care sa fie pusa cu varful in jos(nu e problema cu ce are dar nu vreau sa fie un fel de fanfara care sa dea trezirea in tot satul atunci cand circul cu ea) 6 Trebuie inscris la primarie chiar daca remorca se ia jos si ramane doar motorul?mentionez ca marea majoritate a timpului voi circula pe DN. Daca este inscris trebuie automat asigurare si itp?,am categoria B la permis. 7 Filtru de aer se poate reconditiona prin spalare cu benzina si ce ulei sa pun in el si cat? Stiu ca sant multe intrebari si unele vor aparea pe parcurs dar trebuie inceput de undeva si acum vremea permite munca in gospodarie .deci asi vre sa ma apuc de treaba. Am pus mai multe poze si daca e nevoie mai pun deci sper sa ma puteti ajuta .Va multumesc anticipat tuturor ce veti dori sa ma ajutati Attached FilesEdited by dorine1, 16 March 2015 - 10:28. |
#414
Posted 16 March 2015 - 10:48
felicitari pentru achizitie, ( LDA91 - 12 cp)
pai se pare ca nu ai citit atent paginile din topic, pentru ca la intrebarile tale sunt deja raspunsuri inclusiv cu foto. 1. ulei 15w40 sau 20w40 - schimb la 100 ore ( asa prevede in manual la LDA100) 2. T140 - valvolina ( s-a discutat). Golire, vezi dedesubt buson tip surub cu imbus. 3. T140- adica valvolina - 10 lei litru 4 T140 - adica valvolina - 10 lei litru ( cantitatea pentru grup nu cred ca stie decat un coleg care sa aiba ceva identic cu al tau, dar la busonul de deasupra de umplere trebuie sa ai si tija de verificare cu linii pe ea care indica nivelul minim si maxim) 5. Da 6. Din ce stiu eu, da trebuie inscris daca circuli pe DN 7. DA - s-a discutat mai in urma - spalare cu benzina, f bine, si in oala de jos a filtrului ai un semn care indica nivelul. mai reaia odata topicul, cu atentie ca vei afla informatii care o sa-ti foloseasca |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users