Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 

Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1253 replies to this topic

#361
nitaalin

nitaalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 30.01.2011
problema se manifesta in felul urmator.


porneste la sfert, si la prima sfoara si la baterie.
chestia care ma deranjeaza este ca nu pot facea acest lda 97 sa se accelereze super usor si finut ca lda 100 si celelalte motoare care le-am mai detinut.
de exemplu la lda 100 care are aceeasi pompa, oricat de putin sau brus as accelera, raspunsul motorului este super, raspunde imediat la acceleratie, daca intelegeti ce spun.

acest lda 97 il accelerez, si accelereaza cu lag, adica intarziat, daca decelerez brusc ca sa vina la relanti, tot greu decelereaza,
daca ma joc la avans se schimba un pic treaba, daca mut cheita spre motor cum ar fi ,adica RETARD(intarzierea momentului injectarii) raspunde muuult mai bine la acceleratie, si pare si mai puternic.
dar este greu sa ii fac relantiul ca nu raspunde bine la reglarea surubului de relanti, la un moment daca desfiletez juma de tura se opreste motoru nu mai tine relanti. iar daca infiletez mai mult cu juma de tura ca sa stea relantiul, sta prea ridicat poate pe la 1300 de ture cred.  Daca mut cheita spre spatele tractorului in pozitia AVANCE(injectare mai rapida mai inaintea momentului exploziei) motorul incepe sa moara.   ceva s-a modificat am impresia jos la sistemul de acceleratie unde intra cablul acolo in cutiuta aia,  este o tija cu arc care intra inauntru in motor, si arcul ala cred ca a fost schimbat, si nu mai este sensibil ca cel original. sa imi poata oferi o plaja larga de reglaj

#362
nitaalin

nitaalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 30.01.2011
pentru cei cu probleme la pompele de injectie, mai exact la elementul de pompare format din cilindru si pistonas, cand exista uzura , motoarele lombardini isi tin din ce in ce mai greu relantiul,
intregul element pompant cred ca ar ajunge la 100 euro pe original.
am aflat de o firma din sinaia care se ocupa de orice pompe de injectie , am inrebat la ei pt motoarele lombardini, si se pare ca reconditioneaza cilindrul, mai exact face din nou suprafata lucioasa in cilindru, si refac ei un alt pistonas la cota potrivita.  

toata operatiunea costa 150 ron + tva , cel care mi-a spus , mi-a zis ca ar costa 100 ron cu tot cu curierat, dar acuma fiecare incearca sa mai traga cate ceva
cel care mi-a spus lucra printr-un intermediar, iar eu am cautat repede pe google firme din sinaia care fac treaba asta, si posibil sa nu oi fi gasit-o pe cea buna

https://www.facebook...42113?pnref=lhc

Edited by nitaalin, 17 December 2014 - 08:52.


#363
vasile59

vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,608
  • Înscris: 23.09.2009
Un An Nou cu sanatate si prosperitate!

#364
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
La multi ani tuturor!  sanatate si putere de munca va doresc, astfel incat sa va puteti folosi utilajele.

On topic:

cine are motor Lombardini LDA100 ? - imi poate spune unde vine si cum e filtru de ulei. Intreb pentru ca LDA100 al meu nu are filtru de ulei si as vrea sa ii pun unul, insa nu stiu daca il pun degeaba sau va trece uleiul pe acolo si va fi filtrat.

La mine in partea stanga a motorului (cum te uiti la el) are un surub gen 8 sau 10 mm, nu e prea vizibil pentru ca e in spatele electromotorului insa din cate am vazut eu unul singur, ca sa pui un filtru de ulei ti-ar trebui doua nu? - adica pe unul sa intre uleiul si sa iasa pe celalalt, si totusi surubul e destul de sus?

Din ce cauza oare nu au fost prevazute cu filtru de ulei aceste motoare? - 6LD400-le de pe motocultor are filtru de ulei undeva jos, din sarma fina pe care il curat de fiecare data cand fac schimbul de ulei.


P.S. Ce uleiuri mai puneti la LDA100, LDA96, LDA97?

#365
nitaalin

nitaalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 30.01.2011
Bogdan ,al meu Lda 100 are dub electromotor destul de jos cele 2 iesiri pt filtrul de ulei ,numa ca al meu asa a venit am vazut multe ca al meu cu iesirile facute dar fara filtru.

Intr-o iesire am sonda de temperatura si in cealalta cea de presiune , iar acolo unde intra ele in interior nu le desparte nimic lichidul circula fara sa il obtureze nimic. Ma gandesc ca mie imi trrebuie doar filtrul cu iesirile lui speciale sa il atasez in locul acestor iesiri pt verificarea presiunii.

#366
geo_nt13

geo_nt13

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 07.11.2013
Buna seara si La multi ani !Ma poate ajuta si pe mine cineva cu cateva informatii despre o scurgere de ulei la un motocultor Pasquali sr 12.4 motor lombardini IM 359 pe benzina.Nu stiu care ar fi cauza,dupa spalare se curata dar dupa utilizare incepe sa se "prelinga" ulei pe bloc.Stiti cumva de unde ar veni acest ulei?Am atasat si 2 poze cu scurgerea.Multumesc

Attached Files



#367
voma1009

voma1009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 131
  • Înscris: 16.07.2014
Salut baieti !
Ma intereseaza sa cumpar un motor lombardini SH . Cerintele ar fi : putere mai mare de 12 CP ; buget disponibil 1500 roni .Functional ! Are cineva vre-o idee ?

#368
nitaalin

nitaalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 30.01.2011
geo_nt13 ar putea veni de sus de la culbutori, desfa capota si arunca o privire, posibil sa ai epurator de vapori din motor poate arunca pe acolo, nu e complicat de verificat trebuie sa gasesti posibilele cauze si dupa sa te uiti pe rand.

voma1009  eu cercetez destul de des piata, gasisem la 1200 ron pe benzina, diesel foarte rare.
vorbeste cu tipul asta are motoare complete intreabal un pret
http://olx.ro/oferta...html#9623ac2b1b
inca unul
http://olx.ro/oferta...html#9623ac2b1b

Edited by nitaalin, 10 January 2015 - 17:39.


#369
geo_nt13

geo_nt13

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 07.11.2013
Am desfacut capota,am dat rezervorul jos dar nu am mai apucat sa mai avansez din cauza timpului.Am observat ca sub rezervor mai are niste tablite protectoare,posibil trebuie sa le scot si pe alea si dupa sa verific.Ma mai gandesc sa nu fie stranse suficient suruburile de la chiuloasa.

#370
voma1009

voma1009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 131
  • Înscris: 16.07.2014
Multumesc Alin ! Chiar acum o sa ai fac o intrebare valceanului !

#371
toni16x

toni16x

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 15.08.2014
Uitati ce uleiuri recomanda Goldoni pentru motocultoarele lor cu motoare Lombardini.

Attached Files



#372
geo_nt13

geo_nt13

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 07.11.2013
voma1009 http://olx.ro/oferta...html#54d5e56d11 poate te intereseaza

#373
iondinmoara

iondinmoara

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 04.03.2014
Ce noroc ca manualul este in engleza...orice utilizator taran a unui motocultor este vorbitor nativ de engleza.

#374
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010
Mai are si desene.

Grig

#375
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,599
  • Înscris: 01.12.2007
Ce noroc pe noi ca pe vremea cand se produceau bijuteriile astea noi eram pionieri, soldati, muncitori si ne scoteau cu panza de bomfaier sa taiem coceni pe camp. Din diverse motive se pierde notiunea timpului/timpurilor de catre unii de pe aici; nici macar un multumesc pentru cei care ii ajuta cu o informatie.

#376
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013

 IdI1, on 19 ianuarie 2015 - 10:14, said:

Ce noroc pe noi ca pe vremea cand se produceau bijuteriile astea noi eram pionieri, soldati, muncitori si ne scoteau cu panza de bomfaier sa taiem coceni pe camp. Din diverse motive se pierde notiunea timpului/timpurilor de catre unii de pe aici; nici macar un multumesc pentru cei care ii ajuta cu o informatie.


Bine zici!!! unii apreciaza altii iau la misto, inclusiv pe cei care au petrecut ore sa descifreze tainele acestor motoare si au avut si bunavointa sa filmeze sa fotografieze ca sa impartaseasca si celorlalti..

in astfel de momente, imi  (re)aduc aminte, ca suntem romani....

Edited by bogdanhbc, 19 January 2015 - 10:31.


#377
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,722
  • Înscris: 11.12.2014
Oameni buni , au ajuns toti cei 4 segmenti noi pentru motorul lombardini lda 91 dar sunt un pic diferiti in sensul ca cei mai noi au o buza.

Cum este mai bine sa ii montez precum in fig. 2 sau precum in fig. 3 ?

Attached Files



#378
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,722
  • Înscris: 11.12.2014
O sa ii spun tatalui meu ca segmentii sa ii monteze cu buza in jos (fig 3), pentru ca voi ati spus asa ca sa aiba ungere, ca altfel nu il mai vad pornit motorul ala nici la paste!

Eu cred ca segmentii originali erau foarte buni, aici am pus o poza cu segmentul cromat original care se pune in varful pistonului , si restul segmentilor care nu este niciunul cromat ...

Attached Files


Edited by Benderbut, 19 January 2015 - 13:26.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate