Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare
Last Updated: Jul 25 2021 17:09, Started by
Topp
, May 14 2013 20:03
·
0
#307
Posted 19 October 2014 - 14:06
bogdanhbc, on 19 octombrie 2014 - 13:16, said:
Filtru motor lombardini LDA100 - ( proaspat curatat cu peria de sarma pe flex si vopsit ieri) - asteapta uscare vopsea si montaj [ https://farm4.staticflickr.com/3929/14951663983_4903225523.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] admisie LDA100 ( vad ca e curata galeria de admisie, doar ca nu are nici un fel de ganitura, dar asta se rezolva usor) [ https://farm4.staticflickr.com/3934/14951666463_ecb8633227.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] capac culbutori LDA100 - inlocuit garnitura veche cu silicon rosu pentru temperatura si montat furtun evacuare vapori) [ https://farm4.staticflickr.com/3933/15385818837_f99a4fdff3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#308
Posted 19 October 2014 - 14:51
vopsea de exterior din comert (danke cred), dar mai important e sa indepartezi rugina si stratul vechi de vopsea, si mai important cu ce vopsesti. Evident nu cu pensula, cu compresor de 50 de litri, si presiune de iesire 8 bari, iar vopseaua mai lichida( diluant) data in trei maini de la 20 cm distanta. Apoi iar f important, lasat la uscat fara sa o atingi!!
|
#309
Posted 21 October 2014 - 11:38
nitaalin, on 30 septembrie 2014 - 16:40, said:
Am adus si eu o mica modificare motorului LDA 100 , nu am gasit un topic potrivit, dar rog un moderator sa mute postul daca am postat gresit. Motorul in acea zona normal trebuia sa aibe un filtru de ulei, dar al meu a avut decat sonda de presiune ulei cu bec, si mai jos alta iesire blocata cu un surub. M-am gandit sa folosesc acea iesire si sa bag o sonda de temperatura apa, pt masurarea temperaturii uleiului/motorului. Ideea de baza era sa introduc sonda in baia de ulei pe la busonul de golire, in manual am vazut ca are tot filet M12/1,5, dar am zis intai sa incerc aici si sa nu mai dau uleiul jos. Am cautat pe internet o sonda M12/1,5 si mi-a dat direct de DACIA LOGAN, eu avand ceasurile de dacia 1310 , am zis sa risc 40 ron pe sonda. Am montat sonda, am legat ceasul, si totul functioneaza, dupa vreo 15-20 de minute aveam pe ceas aprox 60 de grade cu motorul turat cam la un sfert din capacitate, nu stiu cat de precis este, datorita locului de montaj, cert este ca are aprox aceeasi rezistenta/Ohm , deci ar trebui sa arate cam la fel cu sonda de dacia 1310, am pus mana si jos pe baia de ulei si nu era fierbinte ca la 90/100 grade, se simtea la mana la fel ca in zona sondei. Poate mai sunt doritori sa incerce, am dat 40 ron pe sonda, ma gandesc ca mai aveti aruncate prin magazie/garaj niste ceasuri de la batrana dacie )) macar sa le folositi la ceva. mai am de lucrat la sistemul de fixare al ceasurilor, si pe viitor, o sonda de presiune ulei pentru manometru, ca sa nu mai folosesc pe cea cu bec Aline, clar vreau sa incerc si eu aceasta treaba. M-am uitat ieri la LDA100 al meu, si nu am gasit pe partea stanga a motorului suruburi ca la tine, si initial m-am panicat sa nu fie cumva LDA96 cu carcasa frontala de LDA100, dar m-am linistit ca am gasit seria inscriptionata pe motor ce corespunde cu cea de pe placuta de identificare huh... eu am pe partea stanga a motorului un surub, cred ca e M10, dar nu imi e accesibil pentru ca deasupra lui este electromotorul montat. Si in acest caz ar ramane sa bag sonda pe la busonul de golire al uleiului pe dedesubt. Astept de la cineva doua ceasuri de dacie si dupa aia ma apuc, as fi vrut sa pun si pentru presiune ulei si pentru temperatura.... dar nu-i unde. |
#310
Posted 21 October 2014 - 13:47
am cumparat de curand un motor lombardini im 302, porneste din prima ,dar am observat unele defectiuni, turatia este neregulata,cu opriri, sau socuri mici, dupa cum se vede in filmulet, se vede o scurgere de benzina cred l supape ,cred ca asa sunt. .
Attached FilesEdited by celbun, 21 October 2014 - 14:05. |
#311
Posted 21 October 2014 - 19:38
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YGEHKBJCbxc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
motor lombardini im302 Edited by celbun, 21 October 2014 - 19:43. |
#312
Posted 07 November 2014 - 09:39
Buna ziua! Imi spune si mie cineva care este nivelul de valvolina din grupul unei freze de pamant BCS? Am achizitionat-o folosita si avea semeringuri,rulmenti uzati, dar pinioanele sunt foarte bune. Am schimbat tot, dar busonul de umplere cu valvolina este deasupra si nu stiu cat sa pun.
|
#313
Posted 07 November 2014 - 10:14
iondinmoara, on 07 noiembrie 2014 - 09:39, said:
Buna ziua! Imi spune si mie cineva care este nivelul de valvolina din grupul unei freze de pamant BCS? Am achizitionat-o folosita si avea semeringuri,rulmenti uzati, dar pinioanele sunt foarte bune. Am schimbat tot, dar busonul de umplere cu valvolina este deasupra si nu stiu cat sa pun. compartimentul trebuie umplut in totalitate pe la busonul de sus. |
#314
Posted 08 November 2014 - 17:46
Eu le.am gasit pe toate pline, dar nu cu valvolina , cred ca ulei , ca era lichid ,din 5 freze toate aveau ulei
|
#315
Posted 08 November 2014 - 23:07
Multumesc! Am cumparat un ulei, ziceau ca se pune in diferentiale, pare bun, dar nu ma gasit nicaieri un nivel... o sa umplu pe la buson, sper sa fie ok. Multumesc de ajutor!
|
#316
Posted 09 November 2014 - 22:12
pai nu are nivel , grupul conic al frezei sta full cu ulei .
|
|
#317
Posted 09 November 2014 - 23:01
Dupa care metoda ??
Un manual,ceva date tehnice ??? Sau dupa ureche !!!! |
#318
Posted 09 November 2014 - 23:12
La mine Pasquali 946, freza are valvolina si e cam pe la jumatate...
Nu stiu cum e la goldoni ca nu am verificat inca. Dar ma gandesc ce se intampla cand s/o incinge putin uleiul si acesta fiind si full. |
#319
Posted 10 November 2014 - 11:40
Eu am umplut grupul conic cu valvolina, dar se pare ca nu e foarte bine, opune cam multa rezistenta.... e o freza BCS. Cred ca o sa pun putin mai mult de jumatate si o sa vad cum functioneaza.
|
#320
Posted 11 November 2014 - 10:54
sincer am vazut ca se incalzeste acel grup al frezei, asa le-am luat, dar vad ca nu da pe afara, si nu face presiune inauntru sa arunde pe la smeringuri
|
#321
Posted 15 November 2014 - 11:21
Buna ziua! Poate sa ma ajute cineva cu detalii despre un ambreaj la un motocultor Ferrari 330 cu motor lombardini diesel de 11 cp? Cred ca incepe sa faca figuri si as vrea sa-l demontez sa vad despre ce este vorba, dar nu inainte de a ma documenta in privinta lui (deomontare, functionare, defectiuni...etc). Multumesc!
|
|
#322
Posted 18 November 2014 - 10:49
Va salut stimati colegi, imi puteti spune unde gasesc un cablu de acceleratie pentru un motocultor pasquali cu motor LDA 96 sau mai bine spus pot pune cablu de acceleratie auto?.Va multumesc anticipat si toate cele bune
|
#323
Posted 18 November 2014 - 11:18
cablu de acceleratie - poti folosi foarte bine un cablu de frana de bicicleta, isi face treaba cu brio.
mai dificil e cel de ambreaj unde trebuie unul mai sanatos! |
#324
Posted 23 November 2014 - 17:44
Ce uleiuri se schimba la un lda 96 si pe unde se schimba ca eu stiu doar de cel de motor.Va multumesc anticipat!
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users