Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 

Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1253 replies to this topic

#289
crisubadulescu

crisubadulescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.04.2014
Salut am un motocultor Bertolini benzina cilindrat 490 cm3. De ceva timp sare uleiul din filtru,tuseste, cand da de greu se ingatuie asa, vrea sa se opreasca si porneste iaraaa..nu stiu ce are..ma pute-ti ajuta? V-am pus cateva poze cu modelul motocultorului si filtrul din care sare uleiul..Unii mi-au zis ca are probleme cu alimentarea de asta da sa se opreasca si porneste iaraaa..se sufoca asa..mai tuseste..dupa iar porneste...

Attached Files



#290
savantu

savantu

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 3,623
  • Înscris: 26.10.2003
Ii posibil  sa ai probleme la admisie, nu inchide supapa de admisie cum trebuie. Vezi culbutori, supape, etc.

Edited by savantu, 29 September 2014 - 20:21.


#291
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,832
  • Înscris: 23.05.2013
Simptomele denota necesitatea unui reglaj la culbutori.

Inecatul probabil se produce in sarcina si la turatie mai mare. Asa-i?

#292
crisubadulescu

crisubadulescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.04.2014
Da bogdanhbc in turatie mareee si cand am greutate in remorca...nu stiu nici un service ceva unde sa il duc..s-au sa aduc un mecanic obisnuit sa se uite la el i-o da de cap? Ms savantu pentru sfat!

#293
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,832
  • Înscris: 23.05.2013
e o chestie simpla ce trebuie de facut, ai manual la motor?

daca nu cauta-l pe net, si vezi care este jocul admis la culbutori, la mine de exemplu parca era 0,3 sau 0,4.

Cu ajutorul unei lere pe dimensiunea din manual, rezolvi rapid problema. un set de lere e 10 lei.

uite in video-ul de mai jos, cum mi-am reglat eu culbutorii, pentru ca simptomele erau aceleasi ca si la tine.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/oAt2qhof4Hc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#294
crisubadulescu

crisubadulescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.04.2014
Bogdan, nu am manual la motor...nu imi poti da tuu un site ceva de unde sa il downloadez??...am cumparat motocultorul din Italia..la mana a 2 a de la un italian unde am lucrat..nu mai avea manual la el..ms frumos!!! sper sa scpap de problema asta...e asa jenant cand merg cu el pe drum si cateodata mai face asa...:))

#295
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,832
  • Înscris: 23.05.2013
salut, e simplu, downloadeaza-l de aici

http://www.centroric...400_490_510.pdf

e in italiana, si mai ales daca sti ceva italiana din moment ce ai lucrat in macaronezia, cred ca te descurci

vezi la pag 21!

#296
crisubadulescu

crisubadulescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.04.2014
Ms mult de tot! :D

#297
nitaalin

nitaalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 30.01.2011
Am adus si eu o mica modificare motorului LDA 100 , nu am gasit un topic potrivit, dar rog un moderator sa mute postul daca am postat gresit.
Motorul in acea zona normal trebuia sa aibe un filtru de ulei, dar al meu a avut decat sonda de presiune ulei cu bec, si mai jos alta iesire blocata cu un surub.
M-am gandit sa folosesc acea iesire si sa bag o sonda de temperatura apa, pt masurarea temperaturii uleiului/motorului.
Ideea de baza era sa introduc sonda in baia de ulei pe la busonul de golire, in manual am vazut ca are tot filet M12/1,5, dar am zis intai sa incerc aici si sa nu mai dau uleiul jos.
Am cautat pe internet o sonda M12/1,5  si mi-a dat direct de DACIA LOGAN, eu avand ceasurile de dacia 1310 , am zis sa risc 40 ron pe sonda.
Am montat sonda, am legat ceasul, si totul functioneaza, dupa vreo 15-20 de minute aveam pe ceas aprox 60 de grade cu motorul turat cam la un sfert din capacitate, nu stiu cat de precis este, datorita locului de montaj, cert este ca are aprox aceeasi rezistenta/Ohm , deci ar trebui sa arate cam la fel cu sonda de dacia 1310, am pus mana si jos pe baia de ulei si nu era fierbinte ca la 90/100 grade, se simtea la mana la fel ca in zona sondei.
Poate mai sunt doritori sa incerce, am dat 40 ron pe sonda, ma gandesc ca mai aveti aruncate prin magazie/garaj niste ceasuri de la batrana dacie Posted Image)) macar sa le folositi la ceva.
mai am de lucrat la sistemul de fixare al ceasurilor, si pe viitor, o sonda de presiune ulei pentru manometru, ca sa nu mai folosesc pe cea cu bec

Attached Files


Edited by nitaalin, 30 September 2014 - 16:41.


#298
crisubadulescu

crisubadulescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.04.2014
bogdanhbc id de mess s-au facebook pe care stai mai des ai?,,vreau sa vorbesc ceva cu tine despre motocultor..ms frumos!

#299
astragot

astragot

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 29.08.2013
La porumb

Attached Files



#300
celbun

celbun

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 102
  • Înscris: 08.09.2008
Buna seara am un motor lombardini la 302,nu e revopsit, are vopseaua f buna, .porneste la sfoara dar cand incerc sa dau de parghia de acceleratie se opreste.o problema ar fi un arc care pleaca de la carburator,spre o parghie .cred legat de acceleratie, arcul este f slab,vad ca in timpul pornirii acel arc trace sau da drumul la acea parghie, este ceva normal ?

#301
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,832
  • Înscris: 23.05.2013
salut,  acu cer si eu ajutor

are cineva sa-mi trimita un manual in engleza pentru un lombardini LDA100

#302
vasile59

vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,608
  • Înscris: 23.09.2009
http://herve.cochard...i-LDA96-100.pdf
Asta e tot ce am gasit gratisPosted Image

#303
celbun

celbun

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 102
  • Înscris: 08.09.2008
http://engine.od.ua/LOMBARDINI

https://onedrive.liv...96ECFD561F!2765

https://www.scribd.c...bardini-Lda-100

https://app.box.com/...v9qt4hymue6o5rx

Edited by scaiba, 18 October 2014 - 18:54.
Am grupat cele patru posturi într-unul singur.


#304
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,832
  • Înscris: 23.05.2013
Merci, gasit , descarcat, listat si m-am apucat de revizionat.( curatat filtru de aer, inlocuit garnitura culbutori)

Motor Lda100 lombardini, de pe un pasquali 4x4 906/601.

Vechiul proprietar, mecanic de meserie l-a desfacut si revizionat, dar cand l-a montat inapoi, a lasat tot vechea garnitura de la capacul culbutorilor care era rupta si in timpul functionarii se pierdea ulei, care ajungea tot pe corpul motorului. Am curatat tot, si am etansat cu silicon rosu pentru temperatura in locul garniturii vechi.

#305
vasile59

vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,608
  • Înscris: 23.09.2009
4-0 pentru tinePosted Image

#306
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,832
  • Înscris: 23.05.2013
Filtru motor lombardini LDA100 - ( proaspat curatat cu peria de sarma pe flex si vopsit ieri) - asteapta uscare vopsea si montaj

[ https://farm4.staticflickr.com/3929/14951663983_4903225523.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

admisie LDA100 ( vad ca e curata galeria de admisie, doar ca nu are nici un fel de ganitura, dar asta se rezolva usor)

[ https://farm4.staticflickr.com/3934/14951666463_ecb8633227.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

capac culbutori LDA100 - inlocuit garnitura veche cu silicon rosu pentru temperatura si montat furtun evacuare vapori)

[ https://farm4.staticflickr.com/3933/15385818837_f99a4fdff3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by bogdanhbc, 19 October 2014 - 13:17.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate