Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare
Last Updated: Jul 25 2021 17:09, Started by
Topp
, May 14 2013 20:03
·
0
#253
Posted 25 August 2014 - 13:40
Intamplator functioneaza sticul RDS (incet si greu-numai text), sa vad daca pot atasa foto cu fulia de la Lombardini.
Electromotorul cu bendix functioneaza cam asa , la contact, electomotorul porneste, se arunca bendixul pe coroana dintata si incepe sa invarta motorul pentru pornire. Cand iei mana de pe cheia de contact, bendixul se retrage si nu mai este in contact cu turatia motorului. Daca inlocuies roata dintata de pe bendix cu fulie, atunci se retrage fulia si sare cureaua, sau ce s-o intampla. Poate ma lamutiti. Attached Files |
#254
Posted 25 August 2014 - 14:44
astragot, on 25 august 2014 - 11:18, said:
motocultorul meu a inceput sa consume dince ince mai mult ulei am cautat pe net segmenti si nu prea gasesc la modelu de motor LDA 100 probabil prea vechi va rog datimi o indrumare din cie ma uitat pe manual are 4 segmenti 100,10 mm am gasit dor pe ebay dar din rominia nu se pot comanda cauta la SUNRISE, Oradea - sunt importator Lombardini si au preturi bune. Daca nu ii au pe stoc vorbesti cu Francesco si ti-i aduce din IT. www.lombardini.ro vasilemet, on 25 august 2014 - 13:40, said:
Intamplator functioneaza sticul RDS (incet si greu-numai text), sa vad daca pot atasa foto cu fulia de la Lombardini. Electromotorul cu bendix functioneaza cam asa , la contact, electomotorul porneste, se arunca bendixul pe coroana dintata si incepe sa invarta motorul pentru pornire. Cand iei mana de pe cheia de contact, bendixul se retrage si nu mai este in contact cu turatia motorului. Daca inlocuies roata dintata de pe bendix cu fulie, atunci se retrage fulia si sare cureaua, sau ce s-o intampla. Poate ma lamutiti. Da, insa mai e o chestie Vasile, fulia este foarte mica, deci ca sa poata fi pornit motorul va avea nevoie de o forta foarte mare. De aia roata dintata care o invarte electromotorul e asa de mare, e ca la bicicleta, foaie mica (bendix) si pinion mare ( roata dintata) , si astfel are putere sa o invarta. Asa nu cred ca va porni, pentru ca daca ajunge in punctul maxim de compresie pistonul, si nu il da peste cap, electromotorul nu va face altceva decat sa patineze cureaua pe fulie.. |
#255
Posted 26 August 2014 - 16:24
Oare este greu sa demontez fuliile si carcasa pentru a vedea daca are din fabricatie coroana dintata, sau se poate adapta o coroana dintata in locul fuliei de curea. Motorul meu nu are locas pentru demaror, deci cred ca nu are nici coroana dintata sub carcasa.
|
#256
Posted 26 August 2014 - 18:42
Nu e greu de dat jos, fulia are vre-o 4 suruburi ( la mine sunt m7) si carcasa frontala are cateva suruburi pe laterala.
Eu zic ca nu are roata dintata, daca era sa aiba avea si starter din start. De pus se poate pune, repet am vazut un pasquali adaptat cu asa ceva, pusa pe volanta o roata de asta dintata de zici ca era volanta de auto, si poate chiar era... Eu zic ca se poate, daca au putut altii de ce sa nu poti si tu. P.s. e si varianta kitului de pornire dar cu banii respectivi cumperi juma de motocultor sh... Vasile, tot zici de pornire automata, da te intreb - e mai in forma mosu asta ca tine? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/wUnZT2glh5E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] P.S. motorul e parca din aceeasi serie cu al tau, si tot vre-o 500 cc are |
#257
Posted 26 August 2014 - 19:02
L.E.2.
Apropo de pornirea cu curea si fulie, uite atent la motorul tractorasului din imagine, si vezi ce fulie mare are pentru pornire - cea din spate. [ http://img35.olx.ro/images_mercadorro/35628569_1_644x461_tractor-pasquali-4-4-tractoras-articulat-remorca-plug-tecuci.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#258
Posted 26 August 2014 - 22:27
O fulie mare ar reduce posibilitatea racirii motorului, dar daca se fac ceva decupari s-ar putea. Voi incerca prima data cu fulia existenta, daca nu functioneaza, voi confectiona o fulie pe masura.
Un vecin are un Moskvich, nu stiu ce tip, dar am vazut ca este dotat cu dinam (fara bendix) ce are o fulie mica, mica, aprox 30 mm, care printr-o curea de 10x8, destul de scurta , porneste hardughia. Maine fac foto si desfac dinamul (cadou de la vecin). Daca functioneaza sticul RDS, voi posta foto cu dinamul de pe Moskvich. Cred ca dinamul care l-am probat la cumpararea motocultorului, era de la un Moskvich si la cuplarea la baterie , mi-a smuls scandurica cu care bloca fulia. Acum sunt ocupat cu focareala la tuica (si inca cateva zile), dar maine dupamiaza desfac dinamul si postez foto, poate mai este cineva stresat de aceasta problema. Sunt in varsta dar mai am ce vana, dar peste un an-doi, se schimba datele problemei, deci trebuie sa ma pregatesc. Filmuletele trimise de voi, le vizionez cand ajung in Bucuresti (sticul nu ma ajuta). |
#259
Posted 27 August 2014 - 15:24
Francesco asta are niste preturi in iel iam cerut sa faca un pret pe tot kitul 1600 face cit jumate din motocultor dar mai caut se potriveste si kitul de la 4 ld 705 satept sa vb cu cineva din italia sa il comande de acolo ii 190 de euro in tara ii scum ca dracu
|
#260
Posted 29 August 2014 - 14:40
Am demontat electromotorul-dinamul de pe un Moskvich 408, al vecinului, l-am curatat dar nu a vrut sa porneasca atunci cand l-am conectat la bateria masinii mele. Amintesc ca electromotorul de pe Mooskvich invarte motorul si elicea ventilatorului printr-o curea de 10x6 mm. Observati ca nu are bendix, motorul nu are coroana dintata.
Postez foto Attached Files |
#261
Posted 29 August 2014 - 18:31
La Motorul Moskvich 408 (1358 cm3) raportul de compresie era de 7, la diesel ai minim 18, asa ca o varianta cu electromotor + coroana dintata cred ca se impune
|
#262
Posted 31 August 2014 - 15:09
Ca informatie si ca subiect de discutie ( ce ma intereseaza acum pe mine) postez cate ceva , gasite pe net si astept idei, sugestii, comentarii.
Cu respect, Vasile Met Attached Files |
|
#263
Posted 31 August 2014 - 16:56
Probabil in poza este un Electromotor utilizat la autoturisme, la care s-au facut modificari pentru a se monta o roata de curea.
Aceste electromotoare au o putere de cca (1-1.5) Kw si sunt motoare la care statorul este inseriat cu rotoru, fapt ce permite cupluri f mari la turatii mici. |
#264
Posted 31 August 2014 - 17:17
Vasile unde ai gasit foto? Nu avea si ceva observatii?
Mie imi pareca acea curea nu e stransa... |
#265
Posted 31 August 2014 - 17:32
Drak stie pe unde am umblat pe net si am gasit acele foto. Tot caut pe net si NU INTELEG de ce Antonio Carraro nu aminteste nicaieri ca a facut sau face motocultoare si vad numai tractoare si tractorase. Inteleg ca motorul este Lombardini, dar cutia cu viteze cine drak o face, unde gasesc ceva despre ea.
Revenind la cele dinainte, eu de la inceput aminteam de un dinam=electromotor si ca sa nu existe dubii aminteam ca nu are bendix. Am ramas uimit cand la pornirea unui dinam, mai sa-mi rupa mana ce tinea contra cu o scandura, fulia. Deci explicabil ca se poate porni motocultorul cu electromotorul=dinamul. Luni dimineata, merg undeva in spatele Mitropoliei unde exista un atelier de electrice, cu oameni mai in varsta, care stiu cu ce se "mananca" un dinam de la Moskvich vechi de 40 ani. Dupamiaza vine un specialist-inginer de la Renault sa-mi repare ceva electrice la auto, pe care-l voi stoarce de informatiile stiute cu privire la dinam=electromotor. |
#266
Posted 31 August 2014 - 19:31
nu te da batut!
Aceeasi problema si la mine motor lombardini si motocultor valpadana despre care nu gasesc nimic!!! |
#267
Posted 31 August 2014 - 20:19
In fotografiile postate de mine, fulia de pe motocultor este pentru curea de 13x8 si se vede clar ca fulia de pe dinam=electromotor este pentru curea de 10x6 mm, de aceea se face o mica bucla care da impresia ca aceea curea este neintinsa.
Edited by vasilemet, 31 August 2014 - 20:20. |
|
#268
Posted 02 September 2014 - 16:31
Va salut stimati colegi,apelez la voi in speranta ca ma puteti indruma catre un mecanic,de preferat din zona deoarece vreau sa fac o revizie completa motocultorului pe care il detin.Mi-ar fi foarte util si un magazin de piese.Va multumesc anticipat!
|
#269
Posted 02 September 2014 - 18:34
Cred ca singur vei face treaba mult mai bine decit orice mecanic !! Dar ce anume cauti ??? Pune un ulei cu o viscozitate mai mare decit cea recomandata in manual (vei gasi busonul de golire).Unge ,greseaza pe unde trebuie,regleaza/fixeaza alte mecanisme si dai bataie.....restul vine de la sine !! ......Doar nu-i avion........!!!
O fotografie ceva ....acolo...ar fi binevenita !! Edited by cristian68n, 02 September 2014 - 18:36. |
#270
Posted 02 September 2014 - 19:13
Am fost astazi la un atelier de electrice auto, cu oameni putin mai varstnici. Au pornit dinamul de Moskvich, nu are putere ( ati avut dreptate) si au spus ca Moskvich-ul are starter dar este sub motor si nu se vede (nu are alternator, ci dinam)
Solutia este tot un demaror +coroana dintata, dar m-au sfatuit sa cumpar unul de dimensiuni mai mici (ex. Peugeot) si de la un motor diesel. Daca am timp (va trebui sa-mi fac), voi demonta carcasa din tabla a lui 3LD 511-Lombardini sa vad daca are coroana dintata sau sa iau masura pentru montarea unei coroane dintate. Cre o fi diferenta intre 3LD 510 si 3LD 511 ? Edited by vasilemet, 02 September 2014 - 19:14. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users