Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5
 Probleme cu instalator Casa verde

Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior
 Tratament pt piele..canapea

Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...
 Inregistrare ecran

M-am inregistrat in e-factura. Ca...

Voi cum faceți fața ava...

Spital stomatologic sector 4 grat...
 

Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1253 replies to this topic

#235
vasilemet

vasilemet

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,459
  • Înscris: 05.10.2009
De curand am intrat in posesia unui motocultor Antonio Carraro-Nardin, 3 LD 511.
La vizionare inainte de cumparare am observat ca frezele sunt foarte putin uzate, motorul la exterior arata ingrijit, toate etichetele arata bine, pornire usoara la sfoara (compresie buna).Cred ca este ff putin folosit caci parca s-a lucrat langa el si sunt mici picaturi de vopsea de alta culoare pe bratul de manevra.
Pornirea la sfoara ma solicita mult si doresc sa-i adaptez o pornire electrica cu dinam / demaror, poate primesc niste sfaturi.
Daca are cineva documentatia pentru motor si mai ales pentru cutia cu viteze, pentru care nu am gasit nimic pe net.
Pe una din placute este scris:
3LD511 - 3334910
DGM001148 / 53720M- K-224327
Incerc sa atasez cateva fotografii facute cu telefonul

Attached Files



#236
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,829
  • Înscris: 23.05.2013
fain, meserie! imi place cum arata! - e foarte bine intretinut

cat ai dat pe jucarie?

Referitor la pornire electrica, in mod normal, fie cauti un kit lombardini pentru asa ceva dar te rupe total la buzunar ( pentru 6ld400 al meu era in jur de 400 de euro, in conditiile in care eu am dat pe motocultor 600)  fie de inlocuit fulia, cu o roata dintata de la un auto mic sau atv, si cu starter de atv+ baterie.

In primavara cand am fost la un service de astfel de jucarii, am vazut un motocultor cu motor acme de vre-o 500 cc, care avea adaptata pornirea electrica asa cum am descris eu mai sus. Zic adaptata pentru ca se cunosteau puncte de sudura si alte legaturi pe acolo. Deci se poate.

oricum motocultorul tau e mai greu, ca sa il pornesti mai usor si sa nu te solicite iti recomand astfel : sfoara mai lunga, balans la pornire si acceleratia apasata la maxim: adica injectorul va pulveriza mai multa motorina si astfel va porni mai usor, iar o sfoara mai lunga in conditiile unui motocultor mai greu si stabil, nu te taie la sale cand tragi sa-l pornesti )

Succes!

L.E.  - uite si manual pentru motor

http://service.lomba... 1-5302-556.pdf

#237
vasilemet

vasilemet

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,459
  • Înscris: 05.10.2009
Motocultorul m-a costat 4500 ron.
cel de la care l-am cumparat m-a invatat astfel :
1. rotesc fulia si trec de pct-ul superior
2. ridic manetica decompresorului si o trag putin spre mine
3.misc foarte putin maneta de acceleratie
4. TRAG DE SFOARA si pleaca din prima, dar eu sunt mai in varsta si m-a RUPE.
Motocultorul are o fulie pentru curea trapezoidala de 13 mm intre fulia de sfoara si motor.
-Deci merge si cu kitul pentru scutere
Cel de la care l-am cumparat m-a sfatuit sa iau un dinam caci se va invarti in continuare impreuna cu fulia si daca am nevoie montez si incarcator de acumulator sauun mic far.
Parca este mai simplu cu dinam, dar oare o fi mai ieftin si unde gasesc dinam .El avea un dinam, destul de maricel, puternic, dar cerea 300 lei, asa ca am renuntat.
Povestea este mai lunga cu achizitia. Prima data am plecat din Bucuresti la ora 12,00 am ajuns la Braila la 16,00, am vazut ce avea de vanzare, am pus ochii pe un Valpadana de 12 cp ce arata ca nou, DAR obosit nu am reusit sa-l pornesc.
Omul a spus ca va aduce si cu pornire electrica la sf. lui august si ma sfatuieste sa astept.
Am primit tel. ca au sosit tirul cu marfa si sunt cateva scule ff bune. Am gasit doua motocultoare Antonio Carrara, din care am cumparat cel prezentat mai sus (erau si altele dar mi s-a pus pata pe Cararino.
Dar de data aceasta am plecat din Bucuresti la ora 08,00, am ajuns la Braila la 12,00, ceva mai odihnit. A folosit o sfoara mai lunga si am pornit scula destul de usor.
Este un mic tauras care la prima folosire desi era in viteza unu, a dat de o radacina si mi-a fugit din mana cam un metru.
Am crezut ca frezele se invart in sensul opus inaintarii sculei, dar nu a fost asa.

Dar ceva despre cutia cu viteze, unde gasesc ?

Edited by vasilemet, 18 August 2014 - 10:01.


#238
cristian68n

cristian68n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 973
  • Înscris: 01.06.2012
Dupa fotografiile postate  nu stiu daca are coroana dintata pe volanta si nici locasul pentru demaror..??Unde este canalul pentru curea ??
Dupa datele tipului de motor (Lombardini ) aceasta este varianta prevazuta cu pornire electrica:
Attached File  Lombardini3LD510.pdf   155.81K   61 downloadsAttached File  Schema electrica.pdf   1.17MB   68 downloads
Dupa imaginie respective vezi cum poti atasa un ax cu o fulie pentru a prelua miscarea de rotatie a demarorului,dar atentie la sensul de rotatie!!
Dupa imaginile postate cred ca cel mai usor ar fi pe partea dreapta (pe linga toba de evacuare) un ax prins in lungul motorului pina la cutia de scule unde poate fi montat demarorul...

Edited by cristian68n, 19 August 2014 - 20:43.


#239
vasilemet

vasilemet

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,459
  • Înscris: 05.10.2009
In Paint am notat cu rosu, unde se afla fulia pentru curea trapezoidala de 13 mm

Attached Files


Edited by vasilemet, 19 August 2014 - 20:51.


#240
cristian68n

cristian68n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 973
  • Înscris: 01.06.2012
O alta varianta ar fi sa construiesti in fata motorului un suport ( gen bullbar) pe care vine aliniat demarorul (in fata sau spate in functie de dimensiuni si spatiu) avind montata pe bendix o fulie pentru curea...
Attached File  Modificare demaror.JPG   312.42K   39 downloads
Scuze pentru desen......

Edited by cristian68n, 19 August 2014 - 20:59.


#241
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,829
  • Înscris: 23.05.2013
Vasile, nu cred ca e canal pentru curea acolo. E conformatia fuliei in asa frl incat sa poata trage volanta aer pentru a raci aripioarele cilindrului.

#242
vasilemet

vasilemet

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,459
  • Înscris: 05.10.2009
Trebuie sa ma crezi ca este o fulie, mai mica in diametru decat fulia de sfoara.
Aceasta am discutat-o si cu vanzatorul.
Zilele acestea plec la tara (dar ma intorc peste 10 zile, nu am net la tara) si fac fotografie , sa nu mai existe dubii.

#243
cristian68n

cristian68n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 973
  • Înscris: 01.06.2012
Se poate sa aiba un canal in ,,V" pentru alta curea trapezoidala dupa datele si codul reperului din catalogul de la postul # 238 la pozitia nr.8 fulia este in mai multe variante..
Attached File  Fulie.jpg   108.95K   41 downloadsAttached File  Fulie +coduri repere.jpg   83.82K   39 downloads

Edited by cristian68n, 20 August 2014 - 18:14.


#244
vasilemet

vasilemet

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,459
  • Înscris: 05.10.2009
Parca este facut, de nu gasesc dinam (electromotor). Caut la dezmembrari, pe OLX, Tocmai,... si nu am avut sanse pana acum.
Cred ca intr-o duminica in targul de la Vitan-Bucuresti voi reusi sa gasesc. Fulia de la motorul meu este pentru curea trapezoidala de 13 x 10 mm.

#245
pana_valentin

pana_valentin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 22.08.2014
Stimati colegi sunt posesorul unui motocultor Pasquali tip PE cu motor LDA 96 si doresc sa ii schimb filtrele si uleiul.Filtrul de combustibil si cel de aer dupa indelungate cautari am aflat unde sunt dar de cel de ulei nu am habar si va rog sa imi dati o mana de ajutor.Va multumesc anticipat!

#246
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,829
  • Înscris: 23.05.2013
Ce mica e lumea! :)

Ieri m-am dus sa-mi scot masina de la revizie, can colo ghicimce avea mecanicul meu in hala?

Un generator de curent cu motor lombardini, dar si ce motor, acelasi tip pe care il am si eu pe motocultor. 6LD400, doar ca cesta avea si kit-ul de pornire electrica la care m-am holbat vre-o 10 minute

https://m.youtube.co...h?v=hJysWZlH1JE

#247
ciocaionflorin

ciocaionflorin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 23.03.2008

View Postpana_valentin, on 22 august 2014 - 20:49, said:

Stimati colegi sunt posesorul unui motocultor Pasquali tip PE cu motor LDA 96 si doresc sa ii schimb filtrele si uleiul.Filtrul de combustibil si cel de aer dupa indelungate cautari am aflat unde sunt dar de cel de ulei nu am habar si va rog sa imi dati o mana de ajutor.Va multumesc anticipat!

Motorul LDA 96 (Lombardini Diesel Agricol 96) nu are filtru de ulei.

#248
cristian68n

cristian68n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 973
  • Înscris: 01.06.2012
Attached File  Filtru ulei LDA 96.jpg   54.67K   48 downloadsAttached File  LDA 96.jpg   67.86K   47 downloads
Acest tip de motor are filtru de ulei montat lateral pe motor......depinde de varianta de echipare.

Edited by cristian68n, 24 August 2014 - 06:07.


#249
pana_valentin

pana_valentin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 22.08.2014
Am atasat si cateva poze pentru a lamuri problema mea.Multumesc celor care mi-au raspuns!

Attached Files


Edited by pana_valentin, 24 August 2014 - 07:01.


#250
ciocaionflorin

ciocaionflorin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 23.03.2008

View Postpana_valentin, on 24 august 2014 - 06:59, said:

Am atasat si cateva poze pentru a lamuri problema mea.Multumesc celor care mi-au raspuns!

daca pe partea dreapta a motorului ai ceva ca in foto ...nu ai filtru de ulei.

Attached Files



#251
astragot

astragot

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 29.08.2013
motocultorul meu a inceput sa consume dince ince mai mult ulei am cautat pe net segmenti si nu prea gasesc la modelu de motor LDA 100 probabil prea vechi  va rog datimi o indrumare din cie ma uitat pe manual are 4 segmenti 100,10 mm am gasit dor pe ebay dar din rominia nu se pot comanda

#252
cristian68n

cristian68n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 973
  • Înscris: 01.06.2012
Pina nu demontezi chiulasa nu vei sti la ce cota sunt segmentii actuali.......
Dupa manualul tehnic acest tip de motor are 3 segmenti.... Ai o fotografie cumva de la demontarea precedenta ??

Pune  manualul pe forum ca sa stim despre ce este vorba..

Edited by cristian68n, 25 August 2014 - 13:36.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate