Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Rfg crescut
 

3D Studio Max - Introducere

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
catalinuptm

catalinuptm

    Senior CG Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,308
  • Înscris: 11.03.2008
Toata lumea din acest domeniu se intreaba, oare care este cel mai bun software 3D pentru modelat ? Raspuns este unul cat se poate de simplu, niciun program de grafica 3D nu este mai bun sau mai prost, toate sunt la fel de bune, depinde doar de fiecare utilizator in parte cum se acomodeaza cu interfata programului, modul de lucru s.a.m.d, atunci cand cineva doreste sa se apuce de un program de grafica 3D este indicat sa studieze mai intai cateva din ele si sa vada care este mai user friendly pentru el insusi.

3D Studio Max (de la Autodesk), abreviat deseori 3DS Max, este programul de animație „nr. 1” pentru industria jocurilor video. Experții argumentează că este foarte bun la animația obiectelor cu un număr redus de poligoane, dar poate că cel mai mare atu al său pentru industria jocurilor video și de computer e reteaua sa largă de asistență și numeroasele sale plug-in-uri. 3DS Max este totodată și cel mai scump dintre pachetele high-end, ajungând până la 3.500 $ SUA, comparat cu aproximativ 2.000 $ pentru celelalte. Din cauza prezenței sale în industria jocurilor video, este și un pachet popular printre hobbyiști.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KwRkkGzA98k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LJG3HuQ54yo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KYmteholfck?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2
v1rus

v1rus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 31.07.2012
Programul asta chiar imi place si il folosesc cel mai des la randari/modelari/animari...

#3
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,602
  • Înscris: 07.02.2003
E cel mai folosit si de arhitecti din cate am vazut eu, alaturi de clasicul Autocad.

#4
catalinuptm

catalinuptm

    Senior CG Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,308
  • Înscris: 11.03.2008
Cel mai folosit si cel mai cunoscut, iar din el poti exporta usor in foarte multe alte programe.

#5
tzibman

tzibman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 523
  • Înscris: 18.06.2011
Eu am exportat mai demult obiecte din 3DS Max in Archi CAD, iar rezultatele sunt foarte bune. Deasemenea am mai facut obiecte si pentru un joc, Trainz Simulator 2006 si 2009.

#6
catalinuptm

catalinuptm

    Senior CG Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,308
  • Înscris: 11.03.2008
Ce formate foloseai pentru export ?

Si eu am exportat pana acuma in 3 formate 3ds, fbx si obj pot sa spun ca cel mai ok mi se pare formatul obj, restul imi strica obiectul, mai ales daca am modelat ceva pe care am pus si turbosmooth sau daca folosesc splines.Pentru obiecte pe care le folosesc in jocuri si sunt low poly este foarte ok formatul fbx.Tin minte ca la versiunea 2009 a max-ului aveam tot timpul probleme atunci cand exportam fbx, din nu stiu ce motiv cadea max-ul, norocul meu era ca-mi faceam la 5 minute cate o salvare noua si reluam de unde ramasesem, ciudata problema totusi, de la versiunea 2011 n-am mai avut probleme cu niciun obiect exportat.

#7
v1rus

v1rus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 31.07.2012

View Postcatalinuptm, on 04 aprilie 2013 - 16:41, said:

Ce formate foloseai pentru export ?

Si eu am exportat pana acuma in 3 formate 3ds, fbx si obj pot sa spun ca cel mai ok mi se pare formatul obj, restul imi strica obiectul, mai ales daca am modelat ceva pe care am pus si turbosmooth sau daca folosesc splines.Pentru obiecte pe care le folosesc in jocuri si sunt low poly este foarte ok formatul fbx.Tin minte ca la versiunea 2009 a max-ului aveam tot timpul probleme atunci cand exportam fbx, din nu stiu ce motiv cadea max-ul, norocul meu era ca-mi faceam la 5 minute cate o salvare noua si reluam de unde ramasesem, ciudata problema totusi, de la versiunea 2011 n-am mai avut probleme cu niciun obiect exportat.

Eu exportam in FBX pentru ca foloseam Unity 3D

#8
catalinuptm

catalinuptm

    Senior CG Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,308
  • Înscris: 11.03.2008
Majoritatea motoarelor grafice de jocuri stiu fbx, si deobicei nu prea exista probleme la importare, decat daca de joci cu axele prin max inainte de a exporta.

#9
tzibman

tzibman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 523
  • Înscris: 18.06.2011
Pentru archi cad parca era 3ds daca nu ma insel, iar pentru joc trebuia sa-l export mai intai ca obj parca , sa-l deschid cu gmax, un frate mai mic al lui 3ds max, care este si gratuit si din ala faceam o arhiva cdp parca sau ceva in genul.

#10
catalinuptm

catalinuptm

    Senior CG Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,308
  • Înscris: 11.03.2008
Eu foloseam pentru creare de jocuri 3D games studio, iar 3d games studio-ul cuprinde 3 programe  (WED - World editor, MED - Model editor, SED - Scritp editor) importam fbx-ul meu in MED si acolo texturam, il salvat apoi il introduceam in WED unde era crearea efectiva a jocului.

#11
v1rus

v1rus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 31.07.2012

View Postcatalinuptm, on 04 aprilie 2013 - 17:16, said:

Eu foloseam pentru creare de jocuri 3D games studio, iar 3d games studio-ul cuprinde 3 programe  (WED - World editor, MED - Model editor, SED - Scritp editor) importam fbx-ul meu in MED si acolo texturam, il salvat apoi il introduceam in WED unde era crearea efectiva a jocului.

Am incercat si eu aceste programe , dar unele nu mergeau unele mergeu cateva sec. si am renuntat la ele si m-am apucat de Unity 3D

#12
catalinuptm

catalinuptm

    Senior CG Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,308
  • Înscris: 11.03.2008
Unity e mult peste ce putea 3d games studio, plus ca ai avantajul ca poti exporta si pentru platforme mobile.

#13
v1rus

v1rus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 31.07.2012

View Postcatalinuptm, on 04 aprilie 2013 - 18:06, said:

Unity e mult peste ce putea 3d games studio, plus ca ai avantajul ca poti exporta si pentru platforme mobile.


Da da iti trebuie sa stii C# la nivel chiar mediu-professional.

#14
catalinuptm

catalinuptm

    Senior CG Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,308
  • Înscris: 11.03.2008
Pentru toate programele de acest gen ai nevoie de cunostinte C# sau C++, chiar daca majoritatea vin deja cu scripturi gata facute, ca sa le modifici dupa bunul tau plac ai nevoie de cunostite solide.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate