Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Izolare mansarda
Last Updated: Aug 07 2020 16:37, Started by
cosmineus
, Mar 09 2013 15:55
·
0
#145
Posted 05 January 2014 - 08:48
loorentzoo, on 04 ianuarie 2014 - 23:53, said:
Dupa cum se vede folia este sub astereala cum am zis mai devreme. Poate ca e greseala mea ca nu am stat sa precizez corect ordinea straturilor a termoizolatie si a foliei dar asta este. dupa cum se vede este un detaliu luat de pe un site aleatoriu care produce materiale. SI ca sa nu se ,, Mance" cartonul bituminat peste el se pune o folie de aluminiu. DOar cu limbajul tau ( sa imi zici praf) imi dau seama ca esti doar un muncitor pe santier maxim sef de echipa dar iti rept alti au studiat ani de zile o seara placuta sper ca am lamurit problema P.s detaliul nu imi partine si nu am stat sa verific daca este corect 100 la 100 arata doar faptul ca folia se monteaza sub astereala cum am zis in linii mari mai devereme http://ghid.tondach....sindrila-sibiu/ nu am putut sa atasez poza poftim linkul si uita te la detalii cate vrei Uita te in josul paginii de tot la detaliu coama sau si la altele oricum folia este sub astereala la toate clar dupa cum se vede ai ramas tot PRAF !!! trebuia sa imi urmezi sfatul si sa nu te mai bagi in domenii pe care nu le cunosti !!! 1) insisti cu montarea foliei anticondens sub astereala, te dai peste cap sa cauti link-uri care sa iti intareasca afirmatiile, postezi unul si cand colo, ce sa vezi : AMICE, IN DETALIILE LA CARE FACI REFERIRE ACOPERISUL ESTE FARA ASTEREALA !!!! tu nu faci diferenta intre sipcile de caroiaj ( suportul pentru tigla), si astereala de la casa . 2) unde vezi tu vreo referire la cartonul bitumat ??? nimeni nu zice nimic de acest produs pentru ca este o solutie depasita din toate punctele de vedere . 3) partea cu folia anticondens la interior este o greseala, la interior se foloseste o bariera de vapori, aceasta avand rolul de a diminua la maxim infiltrarea vaporilor de apa in termoizolatie si aparitia condensului in aceasta . in cazul in care termoizolatia se face cu celuloza se alege o bariera de vapori cu o permisivitate controlata deoarece celuloza este un material organic . 4) poate ca nu sunt asa priceput ca tine la cuvinte, dar ca si cunostinte in domeniul invelitorilor, intre noi doi e o diferenta foarte mare ( si nu in favoarea ta ) . pentru cultura ta generala afla ca am terminat si o facultate din utcb si de vreo 12 ani ma ocup doar cu acoperisuri ( invelitori metalice si ferestre de mansarda) . sa sti ca au fost destui muncitori si sefi de echipa de la care am avut ce invata, deci nu ar trebui sa ii tratezi ca pe oameni de categoria a doua . Apropo vezi ca nu asa se scrie uita-te !!! |
#146
Posted 05 January 2014 - 09:12
Cred ca mai bine s-ar intelege dintr-un detaliu propriu cu toate argumentele de sustinere. Eventual faci o reducere de 100% pentru detaliu ce se potriveste in cazul lui FLorin si il prezinti cu explicatiile de rigoare ca sa te faci inteles mai bine.
Mesajul era pentru domnul arhitect pentru ca intre timp a mai aparut un mesaj. |
#147
Posted 06 January 2014 - 22:58
03dan03, on 28 decembrie 2013 - 22:34, said:
Buna Dan sant am o intrebare daca se poate in legatura cu izolarea unei masarde 4 x 4 m2 cu tavan inclinat pe laterale inaltime 2,2o max. Sa incep cu acoperisu tigla ceramica pe lemn 5x5 batute direct in capriori fara folie. Intre capriori de sus pana jos podit cu scandura de un tol cum zic meseriasi apoi vata bazaltica de 10 ursa apoi inca un rand de scandura de un tol o folie cu bule de 0,8 apoi ghips cartonul de 12,5 e acceptabil sau nu? Multumesc anticipat. Dan da folie de ce nu e? ca e cam obligatorie, indiferent ce zice meseriasu' (mama lor mancaiar cine trebuie!) nu mai faceti greseala sa va incredeti in ce zic toti intrati pe site la producatori de tigla si acolo gasiti ce trebuie pus si ordine corecta OBLIGATORIE! 2 randuri de astereala pt a pune neste vata!! eu am batut niste cuie lungi in capriori si pe ei am facut un pat de sarma care a tinut primul start de vata. folia cu bule e bariera de vapori? dece cu bule? 20 cm de vata e spre ok, dar sa fie vata cu lambda sub 0,040 florinEE, on 01 ianuarie 2014 - 18:49, said:
LA MULTI ANI! Iata ca postez si la acest subiect, printre altele. Vreau sa ma apuc de izolarea mansardei la un P+M, acoperis din tigla beton Bramac, sipci,contrasipci, folie anticondens Delta Vent, astereala si capriori de 10x12cm. Dupa ce am citit aici, dar si pe alte forumuri, pare-se ca cel mai bine ar fi sa izolez cu un strat de 10 cm vata minerala, dispusa intre capriorii de 12 cm inaltime (rezultand astfel 2 cm de spatiu liber), apoi inca un strat aditional de 10cm, dispus transversal pe capriori. Ce nelamuriri am:
so: eps arde! daca vrei sa il ai in casa, prins pe lemn e treaba ta. eps clasa foc E, vata clasa foc A, o mica difenta nu? eps nu se pune si din cauza ca daca apar vapori in vata atunci o sa condenseze pe el, pt ca e mult mai putin permisiv decat vata. deci ai 2 motibve f intemeiate sa ii trimiti la plimbare. nu conteaza unde pui vata sau daca are spatiu de aer intre ea. ordinea corecta de jos in sus: 1rigips 2 folie bariera de vapori(polietilena de 0,1) 3 vata simpla fara folie al- in cat mai multe straturi perpendicular dispuse 4.astereala(daca acoperisul are) 5 folie anti condens permisiva cu vaporii de apa, care protejeaza de eventualell infiltratii de la ploi si duce condensul care picura de pe tigla metalica in jgheab 6 sipci si contasipci de 3,5cm 7 tabla sau tigla beton sau ceramica tot ce am scris aici se gaseste si in materialele producatorilor de vata (isover rockwool knauf) si tigla metalica sau nu Edited by msn2, 06 January 2014 - 22:49. |
#148
Posted 08 January 2014 - 08:46
Asa voi face si eu cum a scris msn2, punand vata bazaltica de 10cm sub capriori si 15cm intre capriori.
|
#149
Posted 08 January 2014 - 23:13
Cea mai buna varianta este existenta unui mic pod ventilat deasupra mansardei. Cat de mic dar sa existe, cu aerisiri in calcane daca se poate. Practic nu mai esti supus umiditatii excesive si temperaturilor extreme. Face minuni!
|
#150
Posted 09 January 2014 - 09:49
msn2, on 06 ianuarie 2014 - 22:58, said:
so: eps arde! daca vrei sa il ai in casa, prins pe lemn e treaba ta. eps clasa foc E, vata clasa foc A, o mica difenta nu? eps nu se pune si din cauza ca daca apar vapori in vata atunci o sa condenseze pe el, pt ca e mult mai putin permisiv decat vata. deci ai 2 motibve f intemeiate sa ii trimiti la plimbare. nu conteaza unde pui vata sau daca are spatiu de aer intre ea. ordinea corecta de jos in sus: 1rigips 2 folie bariera de vapori(polietilena de 0,1) 3 vata simpla fara folie al- in cat mai multe straturi perpendicular dispuse 4.astereala(daca acoperisul are) 5 folie anti condens permisiva cu vaporii de apa, care protejeaza de eventualell infiltratii de la ploi si duce condensul care picura de pe tigla metalica in jgheab 6 sipci si contasipci de 3,5cm 7 tabla sau tigla beton sau ceramica tot ce am scris aici se gaseste si in materialele producatorilor de vata (isover rockwool knauf) si tigla metalica sau nu Legat de dipunerea straturilor, enumerate mai sus, vad ca lipseste folia de AL (achizitionata separat sau atasata stratului de vata de la interior) si e inlocuita de polietilena. Presupun ca cea de Al e mai scumpa, dar e si mai buna, sau face acelasi lucru? Ma gandeam sa folosesc folie de Al si lipita etans la imbinari cu banda de Al la rola. Legat de pozitionarea straturilor de vata (10 + 10cm), cum e mai bine sa fie dispuse: ambele in partea inclinata sau separat, asa cum am incercat sa va descriu in poza: Variante izolatie.jpg 64.42K 82 downloads Sau imi recomandati o alta solutie? |
#151
Posted 09 January 2014 - 11:07
Eu am luat folie PZ alu, 108 ron/60m2.
Referitor la poze, eu am facut a 3-a varianta: izoland inclinatia numai pana la plafon (partea orizontala) cu 15+10, iar pe plafon cu 25. Triunghiul (podul micut) ramane neizolata, dar nu cred ca e o problema, daca nu vrei sa incalzesti. |
#152
Posted 09 January 2014 - 13:51
alu pz am folosit si eu si am fost multumit de ea.
orice varianta e buna diferentele sunt nesemnificative, ideea la izolaree sa nu lasi spatii neacoperite, de aceea se pun cel putin 2 straturi perpendiculare. de aceea as merge pe varianta 1sau si mai simplu: var 2 cu stratul de pe capriori pus orizontal. dar 20 cm de vata e la limita asa ca poti sa faci si var2, cu un strat, de 10 cm, suplimentar in zona unde e plafonul orizontal, ca sa nu te lasi cu tot tavanul. |
#153
Posted 09 January 2014 - 18:34
Cum scriam eu voi pune 15cm intre capriori si 10 sub ele. Acum am cerut cateva oferte, si am urmatoarele posibilitati:
Isover PLU, lambda 0.037, pus in 3 straturi 5 + 10 + 10 (cel mai gros e 12 de la ei) Rockwool Airrock LD, lamda 0.037 15 + 10 Rockwool Airrock ND, lamda 0.035 15 cm + Airrock LD 10cm Sau varianta cu vata de sticla, de care ma tem putin ca se va lasa in timp, dar recomandata de un furnizor: Ursa Terra 70P sau SD-35 (combinatie 5+ 10 + 10) eventual un Isover Uniroll Plus (lamda 0.036 Voi pe care solutie ati merge? ND+LD e cea mai scumpa solutie, urmeaza Isover-ul, dupa aia LD, cea mai ieftina fiind vata de sticla. |
#154
Posted 09 January 2014 - 20:46
pai ca sa stai tu linistit: pe inclinat cu bazaltica, orice model
pe orizontala uniroll, care e ff buna. eu am folosit akusto si domo de la isover, unirol a aparut recent. si alea sunt garantate ca nu se lasa in timp. poate si ursa o fi buna, dar ce am vazut eu prin magazine era cam slaba, eu as merge pe nume consacrate. Edited by msn2, 09 January 2014 - 20:47. |
|
#155
Posted 09 January 2014 - 22:03
florinEE, on 09 ianuarie 2014 - 09:49, said:
Legat de dipunerea straturilor, enumerate mai sus, vad ca lipseste folia de AL (achizitionata separat sau atasata stratului de vata de la interior) si e inlocuita de polietilena. Presupun ca cea de Al e mai scumpa, dar e si mai buna, sau face acelasi lucru? Ma gandeam sa folosesc folie de Al si lipita etans la imbinari cu banda de Al la rola. |
#156
Posted 10 January 2014 - 00:05
Vezi ca la mansarde principala problema o reprezinta caldura excesiva pe timp de vara.
Iti recomand sa montezi sub acoperis placi Hofatex. Diferenta este enorma. Obtii o defazare f buna. Abia dupa aceea sa montezi vata. Eu lucrez acum la mansarda unei case pasive, tavane orizontale de 40 cm de izolatie si 2 m liniari de tavane oblice de 25 cm din care 8 cm Hofatex. Ajuta f mult si fonic, mult mai bine decat orice vata. Densitatea este de 5-6 ori mai mare decat la vata bazaltica. Edited by ryky, 10 January 2014 - 00:06. |
#158
Posted 12 January 2014 - 18:42
Buna! Am citit topicul de la inceput si am vazut diferite opinii. Intrebarea mea este as putea sa izolez mansarda (doar partea de acoperis, zifurile fiind din bca) astfel: sub astereala celuloza de 10 intre capriori
placi de OSB peste tot tavanul scheletul pt regips intre care pun vata de 10 folie aluminiu regips Mentionez ca stau in sud iar vara sunt temperaturi foarte mari. Multumesc! Edited by IulianaC, 12 January 2014 - 18:43. |
#159
Posted 13 January 2014 - 09:04
E OK, dar nu pune osb intre vata si exterior.
osb e aproape o bariera de vapori si e de evitat, daca trebuie neaparat mai bine scandura daca pui celuloza pe pereti inclinati/verticali exista riscul ca sa se taseze in timp, ai vreun certificat care sa garanteze ca nu se taseaza la montarea verticala? |
|
#160
Posted 14 January 2014 - 08:50
Osb-ul e prins de capriorii acoperisului si nu apasa cu nimic pe celuloza - de fapt cred ca m-am exprimat gresit, am vrut sa spun polistiren expandat de 10 - si e folosit doar la tavanul mansardei(sub astereala), pe peretii verticali va fi tencuiala. Ma gandesc ca ar fi ca un tavan dublu. E posibil sa faca condens? De acest lucru mi-e teama!
|
#161
Posted 14 January 2014 - 10:00
poate nu m-am facut eu bine inteles: toti vaporii de apa care ajung din interior prin izolatie, la osb , cam raman acolo si daca osb e destul de rece condenseaza pe fata interioara a acestuia.
daca in loc de osb era scandura atunci vaporii treceau bine mersi si difuzau inspre afara. daca placile de osb sunt lasate cu ceva spatiu intre ele atunci se mai atenueaza fenomenu. o solutie ar fi ceva gauri date in osb cu burghiul daca se mai poate ajunge la el. |
#162
Posted 17 January 2014 - 17:45
salut, am ajuns si eu cu studiul la punctul izolare acoperis si as avea niste intrebari referitore la modalitatea pe care as vrea sa o aplic
incepand de jos in sus as vrea asa: -rigips tavan camera parter -folie anticondens -montanti si 20 cm de vata minerala -spatiu liber pod nefolosibil -10cm vata minerala intre capriori -astereala si restul acoperisului ar fi ok asa? cu folia deasupra rigipsului? vata minerala as merge pe ceva gen isover rio twin sau isover eko, aveti o alta recomandare sau contra indicatie in gama asta de preturi? pentru folie ma uitam la ceva gen Isover Vario KM duplex, isi are sensu? o alta recomandare de folie de care lumea a fost multumita si care nu creeaza probleme? chiar merita atatia bani folia asta 'climatica inteligenta'? va multumesc frumos |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users