Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Uleiuri pentru motosape
Last Updated: Feb 09 2022 23:57, Started by
laurentiudragos35
, Mar 07 2013 23:46
·
0
#1
Posted 07 March 2013 - 23:46
pipera, on 07 martie 2013 - 22:19, said:
scuza-ma,astazi am pornit motosapa pubert compact sc,eu am spus sc2,motosapa sc are o viteza inaimte ,dar creda-ma ca nu ai nevoie de a doua viteza de inaintare deaoarece plaja de turatie este mare fata de cele chinezesti ,si nici de mansarier greutatea de 52 kg permita sa lucrezi usor cu ea ,chiar si sexul slab poate sa o manevreze usor,motorul s-a comportat foarte bine si cutitele si angrenajul sunt bune,la baumax ploiesti am cumparat-o cu 1850 roni. este adevarat ca sunt problema cu intinzatoarele /o curea cat costa?un intinzator de curea ? se gasesc piese pentru ele /dvs ce ulei folositi ? |
#2
Posted 07 March 2013 - 23:59
nu e nici o problema cu intinzatorul.rola costa in jur de 50ron si se duce doar de la uzura morala (peste 200ore functionare) se gaseste orice piesa pentru ele si ulei recomandat ar fi 10w30 si de preferat Honda,Este cel mai bun calitativ
Spor la treaba Care aveti Puber Vario este bine sa verificati uleiul la cutia de viteze si sa fie pana deasupra ultimului pinion.La unele nu le-a mai pus din fabrica din motivul sa nu stea mult in depozit si uleiul sa-si piarda din proprietati. |
#3
Posted 08 March 2013 - 07:57
Dupa incercari cu ulei original Honda, Agip si Aral. Am ajuns la concluzia ca cel mai bun ulei in Romania pentru motoarele Honda si B&S este MOBIL SUPER 2000 X1 10W-40.
|
#5
Posted 08 March 2013 - 09:06
#6
Posted 08 March 2013 - 09:42
#7
Posted 08 March 2013 - 10:30
Cu 10w40 s-a intamplat de 2 ori sa nu se unga biela si s-a blocat.La unul din cazuri s-a schimbat arborele din cauza asta.Cand sunt 40g afara merge un 10w40 dar cand sunt 20 nu va sfatuiesc.Daca 10w30 este schimbat la timp este cel mai indicat.
|
#8
Posted 08 March 2013 - 10:41
inafara de explicatia generala "s-a blocat" poti sa detaliezi mai mult? Esti sigur ca nivelul de ulei era corespunzator la momentul blocarii, nu a fost un defect de fabricatie al piesei, material slab, montaj gresit, exploatare necorespunzatoare ( motor care a frezat aplecat prea mult in fata, "cazut in nas" ) etc.
La temperaturile din Romania este clar ca iti trebuie un 10w-40. Te inteleg si pe tine, tu vinzi ulei Honda original 10w-30 la bidon de 600 ml la pretul unui litru de 10w-40 ulei de calitate si trebuie sa iti protejezi vanzarile de consumabile. |
#9
Posted 08 March 2013 - 10:52
Cu vanzarea nu m-ai nimerit, XXXXXX dar pe langa Honda este mai slab.Eu m-am referit la care ar fi cel mai bun.In ambele cazuri s-a bagat 10w40 de masina de aici am tras concluzia.La ambele cazuri nu a fost sub nivel iar la unul din ele sigur nu s-a lucrat cu el in panta,mai ales ca la noi nu prea este teren in panta.Nu zic ca se intampla des dar se mai intampla.
Edited by scaiba, 08 March 2013 - 11:23. |
#10
Posted 08 March 2013 - 11:17
Bogdan are dreptate, am citit si prin alte parti, motorul GX al lui Honda este foarte pretentios la ulei, se recomanda folosirea uleiului Honda la ele. Acum nu stiu daca clonele de Honda sant mai permisive in privinta uleiului, poate ne lamureste Bogdan. Intrebare: stie cineva daca in decantorul de la carburatorul de GX sau clone trebuieste sa fie un filtru? Atentie! a nu se confunda decantorul cu camera de nivel constant.
|
|
#11
Posted 08 March 2013 - 13:19
Este pretentios din cauza carterului de aluminiu. Daca bagi un ulei de calitatea inferioara care se rupe si se oxideaza repede scoti o mazga care numai este neagra ci argintie. Honda recomanda minim API SF, SG, uleiuri care ofera protectie impotriva ruginei si coroziunii. Putini se uita la astfel de specificatii dupa ce descifreaza SAE-ul si vad ca au alternative bune.
|
#12
Posted 08 March 2013 - 15:06
IdI1, on 08 martie 2013 - 13:19, said:
Este pretentios din cauza carterului de aluminiu. Daca bagi un ulei de calitatea inferioara care se rupe si se oxideaza repede scoti o mazga care numai este neagra ci argintie. Honda recomanda minim API SF, SG, uleiuri care ofera protectie impotriva ruginei si coroziunii. Putini se uita la astfel de specificatii dupa ce descifreaza SAE-ul si vad ca au alternative bune. Nu ai dreptate si iti dau si un exemplu, motorul de oltcit, turatii mult mai mari si temperaturi mai ridicate decat la GX si totusi mergea foarte bine cu lubrifin sau ro3 . Edited by pufarin, 08 March 2013 - 15:07. |
#13
Posted 08 March 2013 - 15:21
toate au carter din aluminiu.mai putin la cele chinezesti unde e mai mult fier d-aia si rugina apare f repede
GX-ul are alt aliaj in conponenta care acum nu-mi vine-n minte Edited by Bogdan_AGRi, 08 March 2013 - 15:35. |
#14
Posted 08 March 2013 - 18:43
pufarin, on 08 martie 2013 - 15:06, said:
Nu ai dreptate si iti dau si un exemplu, motorul de oltcit, turatii mult mai mari si temperaturi mai ridicate decat la GX si totusi mergea foarte bine cu lubrifin sau ro3 . In Romania sunt foarte comune notatiile conform standardului SR 871: SUPER 1 - API SD/CB SUPER 2 - API SE/CC SUPER 3 - API SF/CD SUPER 4 - API SG/CE SUPER 5 - API SH/CF Cu Oltcitul erai in aceasi categorie cu motosapa ca si echivalenta API. Îl zgândărăm pe @scaibă şi ne dă în cap cu tribologia până pricepem. |
#15
Posted 08 March 2013 - 18:54
O fi fost din aceiasi categorie dar uleiurile care se gaseau pe piata romaneasca sigur nu! De ce crezi ca se punea 15W40 in oltcit? Fiindca nu eram in stare sa fabricam 10W40 cum ar fi fost normal.
|
|
#16
Posted 08 March 2013 - 19:13
ca tot vorbiti de ulei ,ce credeti daca motorul are cel putin 10 ani '15 ani o fi bine sa'i pun un ulei mai performant?mentionez ca a mers un an cu cel mai simplu ulei diesel fara probleme da parca ma mananca sa incerc si altceva
|
#17
Posted 08 March 2013 - 19:41
pufarin, on 08 martie 2013 - 18:54, said:
O fi fost din aceiasi categorie dar uleiurile care se gaseau pe piata romaneasca sigur nu! De ce crezi ca se punea 15W40 in oltcit? Fiindca nu eram in stare sa fabricam 10W40 cum ar fi fost normal. costellilicamy, on 08 martie 2013 - 19:13, said:
ca tot vorbiti de ulei ,ce credeti daca motorul are cel putin 10 ani '15 ani o fi bine sa'i pun un ulei mai performant?mentionez ca a mers un an cu cel mai simplu ulei diesel fara probleme da parca ma mananca sa incerc si altceva Pui ulei care sa indeplineasca cel putin cerintele minime exprimate de producator. Nu exagera cu nu stiu ce ulei care indeplineste ultimele norme pentru ca s-ar putea sa nu indeplineasca tocmai cerintele motorului tau si poti avea probleme. |
#18
Posted 08 March 2013 - 20:04
Ca tot este in toi asta cu uleiurile, cit de rau sau cit de bine pote sa faca un aditiv la motorul de motospa? i-i poate prelungii viata? sau e taman pe dos? ma refer la "acei" aditivi cu teflon sau "altele" pentru masinile noaste, adica alea care cica fac motorul sa merga nu stiu citi Km fara ulei dupa un astfel de "tratament", nu mint asa zic reclamele , asta daca a avut cineva inspiratia/indrazneala sa incerce......
Dupa "idea" cu motospa pe GPL cred ca si asta de mai sus intra tot in categoria de "idei" trasnite dar... ma risc. Edited by NickRvl, 08 March 2013 - 20:05. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users