Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Accesorii pentru motosape/motocultoare
Last Updated: Apr 15 2024 16:36, Started by
scaiba
, Mar 08 2013 19:06
·
8
#2359
Posted 22 June 2015 - 07:25
#2360
Posted 22 June 2015 - 10:05
De Tico sunt pe 12 "
Pune de Matiz pe 13" si se gasesc cauciucuri mai usor. Edited by nyku, 22 June 2015 - 10:06. |
#2361
Posted 22 June 2015 - 10:16
#2362
Posted 30 June 2015 - 10:00
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LqTsSmG9hmM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#2363
Posted 30 June 2015 - 11:38
tot ce se vede acolo este munca multa si foarte multa.....mai este si indemanare.......si experienta........
partea cu reductorul mi se pare mie cea mai complexa si foarte ajutatoare. dar ce ma mira este faptul ca nu isi face teava hexagonala ci foloseste bucati din manicoate.......asta ma face sa inteleg ca este foarte complicat de facut si sa fie si de aceeasi calitate cu cele cumparate(ma refer la manicoate) practic si-a facut o scula profi e meserias ukraineanul sau rus ce naiba o fi |
#2364
Posted 02 July 2015 - 19:23
Cam de jucarie piesele confectionate de rus !
Uite ce "jucarii" i-am pregatit motorasului meu, pentru la toamna sa nu se mai chinuie (patineze) la arat si ... greutati pentru rotile de cauciuc. E multa munca dar, merita. Attached Files |
#2365
Posted 02 July 2015 - 22:51
Foarte misto bravo esti meserias dar de unde ai gasit teava asa groasa sau butoi pt roti???? Ma gandesc ca ai taiat de undeva......
Eu pt lc si omac mi'am gasit la 40 cm diam....am doua variante o fosta butelie de co2 sau un fost cazan de boiler cu carne groasa insa vreau sa mi le fac cu spatiu intre ele sa intre in pamant si sa il arunce....altfel faceam din jante auto dar am inteles ca rezultatele nu sunt prea bune se incarca si patineaza.... |
#2366
Posted 03 July 2015 - 07:13
mettre, on 02 iulie 2015 - 22:51, said: altfel faceam din jante auto dar am inteles ca rezultatele nu sunt prea bune se incarca si patineaza.... |
#2367
Posted 03 July 2015 - 08:08
Daca sunt bune si asa....imi fac si eu ca niku ca am materialele......timp mai imi trebe
|
#2368
Posted 03 July 2015 - 09:44
mettre, on 02 iulie 2015 - 22:51, said:
Foarte misto bravo esti meserias dar de unde ai gasit teava asa groasa sau butoi pt roti???? Ma gandesc ca ai taiat de undeva...... Eu pt lc si omac mi'am gasit la 40 cm diam....am doua variante o fosta butelie de co2 sau un fost cazan de boiler cu carne groasa insa vreau sa mi le fac cu spatiu intre ele sa intre in pamant si sa il arunce....altfel faceam din jante auto dar am inteles ca rezultatele nu sunt prea bune se incarca si patineaza.... Multumesc pentru aprecieri. Teava extragroasa am taiat-o de undeva ..., dar cred ca poti sa gasesti la centrele de colectare a fierului vechi sau la un magazin genul celui din Pitesti (clemans srl ) Pentru motorul meu de 147 kg am ales diametrul tevii de 400 mm, plus cornier de 3mm debitat la 50 mm si iese roata cat cea de cauciuc 500 mm. Am optat pentru teava extragroasa ca sa aiba aderenta mai buna pe sol, oricum pana la toamna stau frumos vopsite. O chestiune importanta este aceea de a respecta diametrul rotii originale, pentru a nu supune la efort suplimenter cutia de viteze (in cazul in care faci roata cu un diametru mai mare). Acum nu stiu ce sa spun, dar cauta sa fie cat mai grea teava, dar nu exagerat, depinde mult si puterea motorului Cred ca "V"-ul se incarca numai la mersul cu spatele. Edited by nyku, 03 July 2015 - 09:47. |
|
#2369
Posted 05 July 2015 - 20:10
Buna treaba Nycu . Ca ucrainianul ala , pe care il stiu pe de rost si de la care am invatat multe , nu prea sunt multi . E meserias , mult peste noi toti . Nu mi'e rusine sa o spun . Spor la treaba .
|
#2370
Posted 06 July 2015 - 16:51
@sandel1 Ai ramas dator cu niste poze/video despre coasa adaptata la motosapa
Se poate?Sau imbatranesc eu? |
#2371
Posted 06 July 2015 - 16:58
Ai imbatranit oleaca da n-are nimic! postul 2356 in urma cu o pagina
|
#2372
Posted 06 July 2015 - 17:02
Jesus,m-am ramolit de tat.Bravo mie!
Multam si scuze L.E. Oare nu sterge vreun admin ultimele 2 posturi,ca mi o jena de numa".Pls!!!! Edited by alexbjorg, 06 July 2015 - 17:05. |
#2373
Posted 06 July 2015 - 23:11
Au avansat putin lucrurile cu cositoarea si sapatoarea in sensul ca le-am testat la extrem cam un ha de balarii de 2 metri si au aparut cateva mici probleme unele rezolvate,altele in curs de
Daca iarba ii prea inalta si-i amestecata cu volbura se strange toata in fata si mai mult o culca decat o taie. I-am facut niste apendice ca la combine si-i ok acum De asemenea nu prea poate duce motorasul prin balarii-banuiesc ca-i din cauza cutitelor ca-s cam groase. Am gasit cu alt profil-urmeaza sa testez Alta problema este ca se strange iarba pe manicoate ca ata pe mosor = pana la o roata-carata cositoarea in spate Dar in schimb intr-o iarba normala sau in lucerna-zboara Edited by sandel1, 06 July 2015 - 23:13. |
|
#2374
Posted 06 July 2015 - 23:18
#2375
Posted 07 July 2015 - 06:33
Interesanta scula insa trebuie neaparat aparatori.Nu vreau sa ma gandesc ce se poata intampla daca te agata cardanul...
|
#2376
Posted 07 July 2015 - 08:08
Nu inteleg ce actioneaza prin cardan, e cumva compresor? si care ar fi rolul lui? franare pneumatica?
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users