Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Accesorii pentru motosape/motocultoare
Last Updated: Apr 15 2024 16:36, Started by
scaiba
, Mar 08 2013 19:06
·
8
#2251
Posted 22 May 2015 - 20:08
Ion_Bumbu, on 22 mai 2015 - 15:18, said:
De la Sacosu Mare la Vermes mere fara 4X4 cuplat. Acuma la utilajul rusului marele avantaj e ca sta si operatorul fix pe axa motoare. Daca punea remorca in spate doar o parte din masa lui apasa axa motoare. Dupa mine ala e cel mai mare avantaj. Grig Depinde pe care drum ajungi acolo ;-) .... oricum n-am ajuns la Vermes ca am bantuit prin alta zona: 14323179682000.jpg 133.97K 88 downloads mi-am luat azi liber de la pranz, si am facut o excursie prin "raion" ... m-am intors cu o plasa de flori de soc si vreo 4 lastari.... sa vedem daca s-or prinde.. weekend fain va doresc ! Edited by l_stoian79, 22 May 2015 - 20:21. |
#2253
Posted 23 May 2015 - 20:58
Lastarii de soc se prin foarte usor unde este mai tot timpul un pic de umbra si mai multa umezeala.
Ce mai am de spus despre motosape O-mac, o sa spun pe "Motosape II" |
#2254
Posted 25 May 2015 - 22:20
Are cineva cositoare rotativa pentru Apollo 750 sau LC75? M-ar tenta una, dar nu stiu daca sunt rezistente.
|
#2255
Posted 26 May 2015 - 21:33
Mi-am bilonat si eu cartofii cu al meu mini motocultor Hako-Boy. Avantajul este ca pot intra pe unde vreau avand o singura roata motrica si freza cu turatie mai mare ca la motosapa. Toaca mai bine solul.
Attached Files |
#2256
Posted 28 May 2015 - 18:33
Sa vedeti cum au evoluat motosapele/motocultoarele si ce puteri mici / fata de ce se putea face cu scula.
In prima fotografie se vede si linkul youtube (ptr vizionare). Attached Files |
#2257
Posted 29 May 2015 - 06:29
Ciprian, e motor 4t sau 2t, cate martzoage are. e controlabil asa sau e ca o roaba din cauza unei singure roti?
|
#2258
Posted 29 May 2015 - 17:41
Motor in 2 timpi, 82 cc, e din 1966, porneste la prima sfoara, 4,3 martoage germane, e controlabila ca o roaba datorita rotii motrice din fata. Daca este tasat terenul si nu ai pintentul din spate te trage dupa ea daca este doar pe freze si pe viteza a 2-a.
|
#2259
Posted 29 May 2015 - 18:55
Sa i pui un ulei bun, ca sa te tina motorul.
Eu iti recomand makita rosu(il gasesti in dede 24 de lei kilu) de asta folosesc si la drujbe si la motocoasa si la motosapa. Sa i pui un ulei bun, ca sa te tina motorul. Eu iti recomand makita rosu(il gasesti in dede 24 de lei kilu) de asta folosesc si la drujbe si la motocoasa si la motosapa. |
#2260
Posted 02 June 2015 - 14:51
Salutare tuturor,
sambata loncinu a primit incaltari noi. roti metalice. Am folosit 2 jante tico cost 60 lei, si pana in 2m profil T, vreo 10 electrozi de 3 si manicotii de la rotile primite. latimea total mi-a iesit de 64 cm cu montaj manicoti pe interiorul jantei. cam prea lat pt porumb, o sa-i mai scurtez, momentan , la vie au mers. si poza de rigoare Attached FilesEdited by unic635, 02 June 2015 - 14:51. |
|
#2261
Posted 02 June 2015 - 15:38
unic635, on 02 iunie 2015 - 14:51, said:
Salutare tuturor, sambata loncinu a primit incaltari noi. roti metalice. Am folosit 2 jante tico cost 60 lei, si pana in 2m profil T, vreo 10 electrozi de 3 si manicotii de la rotile primite. latimea total mi-a iesit de 64 cm cu montaj manicoti pe interiorul jantei. cam prea lat pt porumb, o sa-i mai scurtez, momentan , la vie au mers. si poza de rigoare Cam la cat crezi ca te poti apropia cu rotile de transmisie??? Ca si eu vreau sa'mi fac neaaparat si ma gandeam sa ii fac rotile cat mai mari in diametru ca sa poata merge peste biloanele de cartofi ..... Din pacate nu gasesc pe cineva sa imi roluiasca teava sau platband..... Ce am gasit eu pana acum roluiau teava pt solarii si nu aveau aparate care sa faca diametre de 50-60 cm... |
#2262
Posted 02 June 2015 - 15:57
Vazut-am pe rotakt.ro manicoturi de 12 cm deci nu de 17 cm ca si cele obisnuite. In teorie daca le folosesti pe alea de care zic in loc de alea de 17 ajungi la latimea de 50-55 cm...acuma depinde si de latimea rotilor metalice...
|
#2263
Posted 02 June 2015 - 16:01
#2264
Posted 02 June 2015 - 16:13
#2266
Posted 02 June 2015 - 16:58
Mda nu se gasesc.....butoaiele vechi aveau cercuri rezistente.....modelele noi au din aluminiu....iar la feer nu am vazut.
Ramane varianta fierar.....daca mai gasesc pe la tzara.... |
#2267
Posted 02 June 2015 - 17:01
Eu cred ca se refera la butoaiele alea zincate care au cate 2 cercuri pe butoi. Si nu la capace ci la 40 cm de un capat si de celalalt. Alea de se puneau o data motorina in ele...
|
#2268
Posted 02 June 2015 - 17:41
tocmai roluirea tevii, pretul piperat al accesoriilor pe omac. vezi cami sunt niste baieti din sv aduc eva modele pe la 200-250 lei si par solide au de 40/50/60 da-i pe olx, suceava roti metalice si au baietii multe chestii interesante. rotile de tico e misto ca potrivesc perfect cu manicotii. o sa-i tai fix unde au gaura acuma si mut gaura 10 cm, sau il las asa si-l prind pe exterior, poat emai pun ceva distantier, preferabil un disc masim de fier, ideea e cala cucueuz tre maxim 50-55 cm total latime, acuma au cam 64 dintr-o buza a jantei in alta.de la buza jantei pana in aripa mai raman 4-5 cm. oricum lucratura nu-i a mea, m-a ajutat un unchi ))))) omu e multi task, cu sudura e la inceputuri, dar nah i-am dat casca din asta automata, invertorul meu, si a sudat de drag.
mettre, daca vrei ceva inalt pt biloane, cauta 2 jante de cositoare, are bogdan hgojbota pe youtube postat, tot de la dezmembrari le-a luat. sau 300 lei dorest dela biaetii d epe olx si cu 60 cm incaleci bine |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users