Accesorii pentru motosape/motocultoare
Last Updated: Apr 15 2024 16:36, Started by
scaiba
, Mar 08 2013 19:06
·
8
#1369
Posted 23 November 2014 - 09:37
#1370
Posted 23 November 2014 - 10:32
#1371
Posted 23 November 2014 - 10:42
NickRvl, on 23 noiembrie 2014 - 09:37, said: "Lumea" de pe aici ti-a explicat cum, un cuptor de caramida ca un fel de "furnal", se fac confectii metalice gen "fier forjat" cu butelie si arzator iara tu nu poti...... Dacă ești curios mergi în urmă 2-3 luni. Am schimbat 2 butelii, am luat cărămidă de șamotă, dar fierul tot nu și-a schimbat culoarea. Atunci am renunțat. Am luat sacul de mangal (ptr mici) și i-am dar roșu ! Cînd am adus fierul la culoarea jarului l-am scufundat in apă și gata !!! O grămadă de timp pierdut ! Dar am mai învățat o lecție ! |
#1372
Posted 23 November 2014 - 11:14
Atat timp cit ai de invatat ceva,niciodata nu inseamna timp pierdut.
Ca este reusita sau esec,asta depinde si de alti factori,nu numai de "invatacel".Este ca si cu medicamentele,la unii isi fac efectul,la altii ba. Si eu am incercat ce au reusit altii,cu rezultate foarte variate.Insa o consider ca si experienta pozitiva,proces de invatare. Dar pana la urma ai reusit sa obtii acea teava hexagon,nu? |
#1373
Posted 23 November 2014 - 11:14
Asa arata ceva ce merge.
Nu trebuie tot ce e acolo , un "pirlitor" clasic e mai mult decit suficient , poate chiar mai bun decit am eu , conditia este sa stii sa`l folosesti si sa nu fie infundat. Grig P.S. @ mcjohn , acuma am citit atent ce ai scris in utimul post , cu tot respectul dar nu ai invatat nimic! Edited by Ion_Bumbu, 23 November 2014 - 11:17. |
#1375
Posted 23 November 2014 - 11:25
...fara regulator presiune breee.... ca diuza ii trebuie...
Edited by gcom61, 23 November 2014 - 11:27. |
#1376
Posted 23 November 2014 - 15:27
mcjohn, on 23 noiembrie 2014 - 10:42, said:
Nu mai ţin minte , dar am explicat la vremea respectivă . Am postat şi cîteva poze cu cuptorul. Dacă eşti curios mergi în urmă 2-3 luni. ................................... Curios ar trebuii sa fi tu, atunci cu 2-3luni in urma cum spui am mai despicat firul in patru o data, uitat-e si pe aici, nici acum nu intelegi? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ClULe1DfsRM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/wQV6fuaRFtk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ta6cy7bMc6s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#1377
Posted 23 November 2014 - 17:54
Va salut, am la motocultor doar roti metalice si vreau sa va intreb daca merg folosite roti auto pentru deplasat de colo colo.Motocultorul este pasquali iar diametrul rotilor de metal este de 600 mm.Va multumesc anticipat!
|
#1378
Posted 23 November 2014 - 17:59
Pe scurt,da,se poate.
Vezi sistemul de prindere al rotilor metalice si daca se poate potrivi in loc,chiar si prin gaurire,janta de dacie sau alt auto. |
|
#1379
Posted 23 November 2014 - 19:36
@pana_valentin
La motocultorul meu, tot Pasquali, am roti de Fiat (4 prezoane). Incearca la un centru de dezmembrari. Remus |
#1380
Posted 23 November 2014 - 22:36
alexbjorg, on 23 noiembrie 2014 - 11:14, said:
Dar pana la urma ai reusit sa obtii acea teava hexagon,nu? uploadfromtaptalk1416774951795.jpg 68.37K 85 downloads |
#1381
Posted 23 November 2014 - 23:47
Un cui îl înroșeasc și la aragaz.
Un șpiral cu siguranță că se va înroși în cutia aceea de conservă. Dar eu mă îndoiesc că poți aduce la roșu o bară de metal lungă de 1/2m 12X50 mm. Oi fi eu prost, așa cum crezi tu, dar așa cum am afirmat și data trecută, am adus bara la roșu in CĂRBUNI . Ce nu se vede în poză ... sub cărbuni se află o țeavă de vreo 40 mm (diametru) turtită într-un capăt și găurită din 5 in 5 cm (sau la 10 cm) . Tirajul focului a fost realizat cu fionul. Mai trebuia o gaură, să am tiraj pe toată lungimea. Unde a lipsit gaura, fierul nu s-a înroșit. Nu m-a deranjat prea mult deoarece capătul acela l-am debitat ! uploadfromtaptalk1416778993874.jpg 183.26K 76 downloads uploadfromtaptalk1416779011106.jpg 106.43K 75 downloads uploadfromtaptalk1416779020105.jpg 101.98K 74 downloads uploadfromtaptalk1416779029003.jpg 93.16K 73 downloads uploadfromtaptalk1416779050643.jpg 92.83K 73 downloads Acum, vrei să inroșești țeava la butelie, încercă. Dacă nu merge, învelește-o în cărbuni. Va merge garantat ! La revedere ! |
#1382
Posted 24 November 2014 - 07:12
Nu zice nimeni ca esti prost doar ca nu esti atent si consideri ca le stii pe toate cand tu nu stii nimi despre forjare.
Nu se inroseste tot fierul, daca este de dimensiuni mari, pentru ca nu il poti prelucra si se raceste. Trebuie sa iti faci un plan de unde pleci si unde vrei sa ajungi, iar fierul se incalzeste local si il prelucrezi in etape, mai ales cel de dimensiuni mai mari. Daca pricepi un pic de engleza si vrei sa te mai destupi un pic: BLACKSMITHS MANUAL ILLUSTRATED_tcm2-18917.pdf 2.95MB 41 downloads http://www.muchhadhamforge.co.uk/links P.S. Scuzati off-ul. Promit sa deschid un topic despre forjare, forje, nicovale, ciocane ( de mana, mecanice, pneumatice ) pentru ca am schimbat multe ideii tangential si prin alte topicuri din aceasta arie despre forjare si se pare ca este nevoie sa le strangem undeva. |
#1383
Posted 24 November 2014 - 08:38
"mcjohn" daca pricepi romaneste atunci trebuie sa intelegi ca se "uzineaza" piese metalice de dimensiuni pe care nu ti le imaginezi prin cuptoare incalzite cu gaz, de ce nu folosesc carbuni?
Raspunsurile de mai sus sint urmare la afirmatiile tale ca nu ai reusit sa inrosesti "fierul" cu butelia, nu ai reusit pentru cu nu ai procedat corect si nu pentru ca NU MEGE..., ca ai reusit cu carbuni si ieftin este alta poveste si asta nu duce automat la concluzia ca acel fier nu merge inrosit cu butelia, prin extrapolare daca faci/constuiesti cit decit cit corect un cuptor pe gaz de 10 m lungime atunci poti inrosi un fier de 10 metrii in acesta, chiar toata motosapa.... |
|
#1384
Posted 24 November 2014 - 09:15
IdI1, on 24 noiembrie 2014 - 07:12, said:
Promit sa deschid un topic despre forjare, forje, nicovale, ciocane ( de mana, mecanice, pneumatice ) pentru ca am schimbat multe ideii tangential si prin alte topicuri din aceasta arie despre forjare si se pare ca este nevoie sa le strangem undeva. |
#1385
Posted 24 November 2014 - 09:56
#1386
Posted 24 November 2014 - 10:18
- ascutit cu flexul = uzura prematura, pierdere inutila de material.
- batute la cald si calite = durabilitate a taisului mai mare + eficienta mai mare ca durata de timp. Chiar și un cuțit la plugul de motosapă ( fierul ăla mort și subțire) nu poate reține suficienta caldura de la flex pentru a reușii călirea in găleata de ăpa. Pe scurt si la marea majoritate a tăișurilor din fier călirea se face doar la partea tăietoare ( 1-1,5 cm la un cuțit de plug ) când respectivul taiși este de culoare rosu spre închis se racește brusc până la o culoare de vișină putreda-albastruie. Nu se lasă să se răcească de tot cum s-a albastrit se scoate rapid din lichidul de racire și se lasă să se răcească lent. Dacă vă grăbițti după aproximativ 5 minute de pauză de la călire îl puteti raci in lichid până la temperatura la care il puteți monta. De revenire nu mai discutam aici. Cuprul se călește dacă se lasă să se răcească lent si este moale dacă se răcește rapid (aviz pentru cei cu șaibe de cupru care nu mai etanșează).invers decât fierul, oțelul. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users