Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Accesorii pentru motosape/motocultoare
Last Updated: Apr 15 2024 16:36, Started by
scaiba
, Mar 08 2013 19:06
·
8
#1027
Posted 04 July 2014 - 18:00
@silesax...nu cred ca este nevoie de corectare.ce este in filme este un fel de ...frectie;daca ai noroc ,poti beneficia de o eventuala intoarcere fara patinare.In sarcina ...ai perfecta dreptate.
@nicu_gh... fi atent la plecarea de pe loc cu remorcuta incarcata;mie mi se pare ca una din roti este mai vrednica si patineaza putin.De fapt,dispozitivele ajung sa se blocheze in limitatori.Este foarte adevarat ca exista posibilitatea ca in mers,dupa o curba la dreapta cu patinare sa ai una la stanga fara patinare;insa nu cred ca se merita investitia decat daca ai timp si strungul tau;altfel... Edited by gcom61, 04 July 2014 - 18:08. |
#1028
Posted 06 July 2014 - 19:45
Pai, eu mi-am facut asa ceva. Intr-adevar cateodata cate o roata mai patineaza pana ajunge sa se cupleze si cealalta.
|
#1029
Posted 06 July 2014 - 20:14
in mers trag amindoua. cum virezi ?!!!
ca trag amindoua ....calci ambreiaju apoi virezi?? |
#1030
Posted 06 July 2014 - 20:29
putin off ...Referitor la...lipsa diferentialului;cu ani in urma am avut un ARO244 ;in momentul in care cuplam 4x4 si incercam sa virez pe asfalt uscat,daca apasam ambreiajul ,masina se oprea cam in jumatea intersectiei.Daca intorceam ,pe asfalt ramaneau urme de cauciuc,tocmai din lipsa diferentialului(central de data aceasta).
Edited by gcom61, 06 July 2014 - 20:29. |
#1031
Posted 06 July 2014 - 21:13
Atata timp cat e cuplata transmisia, poti si vira. Cand trage, axul se invarte in gol pana ajunge in acele piedici. Daca una ajunge mai repede, decat cealalata, partea care ajunge prima va cupla roata si aceasta va patina (daca tii de ghidon drept) pana cand prinde si cealalta roata sau va vira in directia opusa rotii mai intai cuplate. Atata timp cat se invarte axul, poti vira. Ratiunea, roata din inauntrul virajului se invarte mai incet decat roata din exteriorul virajului. De aceea, ca sa virezi iti trebuie transmisia cuplata.
A,da. Modelul meu (cel facut de mine) nu are rulmenti. Nu consider ca e nevoie de rulmenti pentru ca roata nu se invarte in liber si in nici un caz nu non-stop ca la o roata independenta. Edited by predrag80, 06 July 2014 - 21:17. |
#1032
Posted 07 July 2014 - 07:26
Pana in stadiul asta am ajuns eu cu remorca... plus ca am sudat si protapul (nu am mai facut poze cu el
uploadfromtaptalk1404710700791.jpg 129.94K
177 downloadssudat)
uploadfromtaptalk1404710561390.jpg 110.03K
201 downloads. Trebuie sa fac mici modificari la sistemul de prindere al remorcii la motosapa..( sta cam pe spate)
Attached Files |
#1033
Posted 07 July 2014 - 17:49
Dupa ce o vei fi terminat ,...vei ajunge la concluzia ca ordinea de sudura trebuia altfel.De ce obloanele laterale sunt fixe?!crezi ca nu vei avea nevoie niciodata de ele rabatate?
|
#1034
Posted 07 July 2014 - 19:01
initial au fost "programate" sa se rabateze..daram renuntat..am lasat rabatabil doar oblonul spate
|
#1035
Posted 15 July 2014 - 21:02
uploadfromtaptalk1405450905855.jpg 76.66K
146 downloads
uploadfromtaptalk1405450917740.jpg 80.43K
154 downloads
uploadfromtaptalk1405450941069.jpg 77.25K
156 downloads
uploadfromtaptalk1405450950886.jpg 77.88K
147 downloadsCam asa arata remorca mea...mai am sa ii pun latrralele si partea din fata...vor fi din tabla
|
#1036
Posted 21 July 2014 - 12:12
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Agfc4jKYHzs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
|
#1037
Posted 31 July 2014 - 20:05
ieri am strans lucerna si am dus-o la pastrare, evident cu motocultorul si remorcuta si nu am mai avut timp sa dau cu grebla.
Azi dupa serviciu am zis sa i fac un test cu rotile montate: - rezultatul este satisfacator, dar trebuie doua treceri sa curete tot si depinde foarte mult la acest model de planeitatea terenului, la mine cum nu a fost discuit drept, ci mai am canale, nu e eficienta grebla.. per total e ok, dar nu cum ar trebui sa fie, daca m-oi plictisi, ma apuc sa fac una soare din roti de bicicleta.... pana atunci, micul pasionat de motocultor ( nici 3 ani, care a vrut neaparat sa testeze grebla)... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/eNkr0oWpCaI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] p.s. in filmare e cu viteza intai, ca sa nu fie alergat strumful, ca in mod normal merge singur moto+grebla. Edited by bogdanhbc, 31 July 2014 - 20:07. |
#1038
Posted 03 August 2014 - 15:26
#1039
Posted 03 August 2014 - 15:54
Ca sa urmareasca (in mare) planeitatea solului ai putea face sistemul de prindere ca la remorca (anti rasturnare) adica ax in teava,pentru a permite o semi-rotire in plan vertical,adica sa se balanseze stg-dr,in functie de grapa-musuroi.
Sa-ti traiasca copilotul |
#1040
Posted 03 August 2014 - 18:57
Multumesc baieti!
Asta era in planul de upgrade( balamaua) doar ca nu am mai reusit sa o pun. La un studiu atent, balamaua nu o sa functioneze prea tare din cauza lungimii greblei de aproape 2,5m. Cred ca ma orientez spre cea tip soare, din doua sau 3 roti de bicicleta, daca gasesc la fier vechi caci asa voi putea atat strange lucerna cat si grebla. Da momentan, lucerna e stransa si nu prea simt nevoia greblei In alta ordine de idei, ma tot gandesc la cositoare, proiectul initial l-am abandonat din doua motive, trebuia fulie mai mare la priza de putere caci nu aveam suficienta viteza la disc si doi si cel mai important, acest sistem de prindere imi uzeaza semeringul la priza de putere si se prelinge valvolina in ti pul functionarii cositorii. Acu la ideea unui prieten caut un multiplicator de turatie gen 1:5 cu iesire la 90 de grade care sa serveasca drept ax/ tambur pentru cositoare , dar care sa imi dea o turatie de 3000-3500 rpm. Din pacate tot nu am gasit cartea tehnica a motocultorului meu, ca sa stiu exact ce rotatie am la priza de putere.... |
#1042
Posted 18 August 2014 - 11:42
iete ce am gasit pe youtube:
model de cositoare, doar multiplicatorul de turatie e mai greu de gasit [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6Fn1byb92YI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/cpm_wK2qeYI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#1043
Posted 18 August 2014 - 18:56
salutare
am citit cam tot ce s-a scris pe aici nu am gasit ce ma interesa. as avea si eu doua intrebari : 1. ati folosit careva in angrenaj cu motocultorul sau fara semanatori manuale pentru seminte mici? ceapa de exemplu? daca ati folosit care credeti ca sunt mai eficiente am gasit una manuala metalica la 300 lei din metal cu tambur si perii (M4R) si una pe la 862 lei cu disc si cupe (K2) care de altfel s-ar putea atasa la motocultor. 2 ati vazut la lucru/folosit careva dispozitivul de musuroit de la kipor? eu am o Honda F720 si nu stiu daca merge sau nu cu acesta... cei de pe la magazine nu stiu sa imi dea nici un raspuns... o sa incerc sa atasez niste linkuri daca reusesc cu utilajele de care am intrebat.. http://www.distribut...por-ktpm60.html http://www.bizoo.ro/...are-manuala-k-2 http://www.magnetcen...eminte-mici-m4r multumesc anticipat si sper sa nu fiu prea in afara topicului cu prima intrebare |
#1044
Posted 20 August 2014 - 21:07
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FG5be-JiVI0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Senile facute din cauciuc de tractor taiat, destul de fain |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users