Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Motosapa -partea a-II-a
Last Updated: Apr 08 2016 20:20, Started by
scaiba
, Feb 14 2013 16:07
·
0
#8659
Posted 31 March 2016 - 14:35
Nu era chiar greu de intors....dar trebuie putina experienta
|
#8660
Posted 31 March 2016 - 15:59
Am mai zis, cu loncinu dupa 2 ani am reusit sa am o buna colaborare. Acum indiferent de sol lucrat nelucrat, ud uscat .
Sa il folosesti sanatos si sa aibe viata lunga |
#8661
Posted 31 March 2016 - 19:57
Multumesc. Azi l-am studiat mai pe indelete. Si am ceva nelamuriri, deoarece in manual nu scrie mai nimic despre astea:
1. Care e busonul de golire ulei mutor? Cumva surubul incercuit de mine: DSCF1100.JPG 383.09K 89 downloads Altul nu am gasit nici pe dedesupt nici in partea cealalta: DSCF1104.JPG 228.88K 84 downloads DSCF1105.JPG 388.01K 85 downloads DSCF1107.JPG 383.39K 77 downloads 2. Pe unde se goleste uleiul din cutia de viteze (transmisie)? Nu am vazut nici un surub/buson. 3. Diferentialul (grupul) are ulei? Pe unde se baga, si pe unde se scoate? DSCF1101.JPG 443.28K 74 downloads DSCF1103.JPG 439.27K 77 downloads DSCF1110.JPG 434.91K 68 downloads DSCF1111.JPG 457.64K 71 downloads 4. Pe diferential sunt niste suruburi. La ce folosesc acestea: DSCF1101.JPG 449.55K 64 downloads Dar acesta: DSCF1110.JPG 437.43K 72 downloads 5. Si ultima intrebare la ce foloseste acel buson blocat cu piulita? Este pe partea dreapta a motorului: DSCF1114.JPG 304.21K 76 downloads DSCF1115.JPG 389.64K 75 downloads |
#8662
Posted 31 March 2016 - 20:02
Cel de golire ulei motor este ala central-lateral dreapta. Nu stiu de ce nu ai surub si pe stanga....ai gol acolo.....la benzinare sunt doua.
La transmisie este ala cel mai de jos..... |
#8663
Posted 31 March 2016 - 20:03
1. da
2. poza de la punctul 4, surubul cel mai de jos. Celelalte suruburi de acolo posibil sa aiba ceva legatura cu diferentialul, esti primul posesor de asa agregat. |
#8664
Posted 31 March 2016 - 20:31
Multumesc de raspunsuri. S-au mai lamurit ceva lucruri. Deci sa inteleg ca la grup isi ia ulei din transmisie, nu e nevoie de ulei separat? De aceea are surubul acela pe grup?
Dar busonul acela de plastic negru blocat cu piulita pentru ce este (pozele de la intrebarea 5)? Edited by roland_s, 31 March 2016 - 20:33. |
#8665
Posted 31 March 2016 - 20:34
O fi de forma. Ca si capacu in bara la masina, cand nu e proiector. Zic si eu. Mai bine uneori sa nu ai habar de toate:) ca vin idei, si vin la pachet si bune si rele
|
#8666
Posted 31 March 2016 - 21:04
Nu cred ca e de forma. Am cautat pe net un manual ca sa gasesc ceva detalii. Am gasit un manual de generator care are cam acelasi tip de motor ca motocultorul meu (186F). Se pare ca acolo e un filtru de ulei. Pun o captura din manual:
Motor.jpg 78.41K 49 downloads Si tot in manual da un link de youtube cu acest filtru: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YZ0p8hVF7D4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Deci e posibil si la mine sa fie acolo un filtru de ulei. O sa vad cand voi schimba uleiul. |
#8667
Posted 31 March 2016 - 21:46
E filtru de ulei ala si e in stransa legatura cu pompa de ulei . Dupa primele 5 ore de rodaj ,spala si filtrul ala si de fiecare data cand schimbi uleiul .
Edited by nelucroitoru, 31 March 2016 - 21:47. |
#8668
Posted 01 April 2016 - 07:10
In prima poza observ ca, virgula, carcasele cuplajelor cuplabile/decuplabile nu au forma exacta cu prelucrarea de pe corpul transmisiei. Se observa pe corpul transmisiei ca prelucrarea mecanica este pentru un capac cu forma aproximativ rotunda, cum au sculele fara aceste cuplaje. De aici merg cu gandul ca aceste cuplaje s-ar potrivi si pe moto fara, existand posibilitatea de a face un "upgrade" elegant la varianta cu asa-zisele diferntiale pe manicoti.
|
|
#8669
Posted 01 April 2016 - 10:16
Astazi am avut un drum prin oras, asa ca am zis sa fac o vizita la O-mac. Voiam sa aflu ce e cu acele suruburi. Este vorba de cele care am scris mai sus (mai pun o data poza).
DSCF1101.JPG 449.55K 37 downloads Bun le pun la oamenii de la service doua intrebari. 1. La grup se baga ulei separat? Le specific ca eu acasa am un ATV iar la acesta la grupurile fata/spate se baga ulei separat. Si ca vreau sa stiu daca si la acest motocultor trebuie bagat ulei separat. 2. Ce rol au cele doua suruburi de pe diferential? La prima intrebare ridica din umeri. Nu stiu!!!! La a doua intrebare la fel. Unul din mecanici se apuca sa desfaca unul din cele doua suruburi de la diferential "sa vada ce e acolo" (pe un motocultor identic cu al meu care era in depozit la ei). Scoate un surub lung cam de vreo 10 cm cu doua filete separat pe el. Din gaura curge ulei. Apoi incearca sa il bage la loc. Surpriza. Surubul nu mai vrea sa intre la loc. Mecanicul incepe sa turuie ca de ce l-am pus sa desfaca ... Eu doar l-am intrebat ce e cu el. S-au chinuit cel putin 15 minute sa bage surubul la loc ... si nu l-au bagat. Au tot invartit de motocultor ... degeaba. Au mai venit vreo doi ... la fel. In final eu am plecat, ei au ramas cu surubul pe afara (nu reusisera sa il monteze pana la plecarea mea). Ce fel de service e acesta? In care mecanicii nu cunosc utilajele? Daca nu stiu rolul unor piese, cum sa stie sa le repare? Ce fel de oameni sunt angajati acolo? Oare i-a scolit careva? Sa ne fereasca cel de sus sa ajungem cu motocultoarele defecte pe la cei de la service O-mac. Dupa episodul de azi nu stiu daca sa mai am incredere sa duc motocultorul acolo la reparat. Service O-mac ... mai bine lipsa. Edited by roland_s, 01 April 2016 - 10:18. |
#8670
Posted 01 April 2016 - 11:13
Pai astia sunt profesionisti de la O-mac,la ce te asteptai?Sa te fereasca Domnu sa ai probleme,pe langa faptul ca o sa dureze,asta dc reusesc sa-l repare,o sa te puna si la plata,chiar dc defectiunea este acoperita de garantie,posibil sa "primesti" si niste jigniri\injurii ca si indraznit sa ii deranjezi.
Edited by romaro, 01 April 2016 - 11:14. |
#8671
Posted 01 April 2016 - 11:55
Um motocultor e sub 1000 epuroi, dar ce tevfaci cand iti cumprri o masina de niste mii poate zeci si o sa fii susprins de astfel de dileme.? De ce nu sunt priceputi? Pai adio scoli profesionale , meserii, care e mai priceput si a umblat la scoala, ori e pe afara ori lucreaza la lucruri serioase, nu motosape. Salavarea e goagal, aliexpress, trusa scule, youtube, priceperea proprie sau a cunoscutilor. Si uite asa ne
|
#8672
Posted 01 April 2016 - 15:27
O data erau putine utilaje si mecanicul iesea din scoala cu experienta cunoscand utilajul respectiv.
Acum nu mai este obligatoriu ca mecanicul sa cunoasca in amanunt un utilaj pentru ca sunt foarte multe si se schimba poate chiar de la un sezon la altul, mecanicul trebuie insa sa stie sa citeasca un manual de service. O firma care se respecta pune la dispozitia mecanicului (serviceului) un manual de service in format digital sau tiparit ( se poarta cele digitale). Mecanicul ar trebui sa stie sa citeasca un astfel de manual, iar firma sa il puna la dispozitie. Daca aia care raspund partea de service sunt cu vaca la raze in firma respectiva nu ai ce face mergi la noroc. |
#8673
Posted 01 April 2016 - 16:12
Astia cand repara schimba în general tot ansamblu ...
|
|
#8674
Posted 01 April 2016 - 19:13
ATENŢIE.
Cei care sunt din zona Vrancea- Focşani, să ştiţi că în zonă nu mai este nici-un service autorizat în perioada de garanţie pentru O-mac deşi pe site-ul lor apare că ar fi Trust Ing Focşani. Aşa că , în caz de problemă, se trimite motosapa/motocultorul la sediul O-mac Piteşti. Şi cine ştie cum vine , când vine înapoi şi cu ce factură de reparaţie. |
#8676
Posted 01 April 2016 - 20:11
Service-ul din Oneşti sper să nu fie precum cel de la Focşani, doar în lista celor de la O-mac.
Că anul trecut erau două firme în Focşani care apăreau în lista celor de la O-mac că fac service în perioada de garanţie şi până la urmă nu era niciuna. Prima firmă nu mai avea contract de colaborare de vreo 5 ani şi a doua firmă nu mai avea contract de colaborare de vreo doi ani şi jumătate cu cei de la O-mac. Apoi, după o problemă la motosapa mea, şi la telefoanele mele au dispărut ambele firme din lista lor, ca la vreo lună să apară una din cele două firme din Focşani. Cred că doar aşa , să fie acolo, să dea bine la CV. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users