Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Motosapa -partea a-II-a
Last Updated: Apr 08 2016 20:20, Started by
scaiba
, Feb 14 2013 16:07
·
0
#7994
Posted 09 February 2016 - 08:21
Bun asa.....intrebare: cum poate fi afectata o transmisie atunci cand folosesti niste roti mai mari? Tinem cont de faptul ca unii colegi de forum au turnat in jante sau roti de fier cate 60 kg ciment si trag de ele ca toti dracii...si excludem viteza pt ca intradevar la 30km/ora se duc dreq componentele transmisiei dar nu cred ca avem dementi pe forum care sa'si doreasca sa fuga cu partzaitoarea pe DN-uri
Edited by mettre, 09 February 2016 - 08:22. |
#7995
Posted 09 February 2016 - 08:27
Da , dar aiuritii care au pus filme pe iutub cu rotile lor nu au mai spus si pus filme si cu reparariile. Totdeauna se arata doar ce te rudica in ochii altora , nu si bubele . . Transmisiile noastre sunt slabe calitativ ca sa ne hazardam la suprasolicitari . Nici honda nu i'ti da voie sa suprasoliciti sculele lor cu accesorii supra . Ganditi'va . Vitejii de pe iutub ....uitati'va sa vedeti cate filme mai au dea lungul timpului....au filmat odata porcaria si apoi sau linistit .
Edited by nelucroitoru, 09 February 2016 - 08:28. |
#7996
Posted 09 February 2016 - 18:15
ok bun am inteles cu greutatile dar totusi nu inteleg ce suprasolicitare se exercita asupra transmisiei cand ai niste roti mai mari decat cele de 4.00-8 ?? se exclude viteza la drum unde intradevar pot intelege ca la o viteza mai mare pe care o capeti datorita diametrului mai mare al rotilor, se pot duce dracu piesele din transmisie........logic nu sunt proiectate pt asa ceva.
eu am observat urmatorul lucru.......am fost nevoit sa inlocuiesc rotile de 4.00-8(s-a piscat o valva) cu unele de matiz adica pe 13inch compatibile la gaurile prezoanelor, doar pt a misca lc90-ul pana in gradina undeva la 30-40 m distanta si surpriza, motocapra nu mai dardaia din toate fieratanile in momentul in care treceam peste pietricele, gropite, borduri etc rotile in cauza amortizand foarte bine datorita balonului. asa ca m-am gandit eu ca in momentul cand voi iesi cu motocapra pe ulita pana la viitorul loc de joaca unde vreau sa pun cartofi si pana la care am de strabatut cam 2-3 km drum de piatra de rau........datorita rigiditatii rotilor de 4x8 si a balonului mic.....se duce dracu si motocapra si tot. astfel, cred ca ar fi mai bune niste roti de 5.00x12 sau 6.00x12(ramane de vazut inca nu m-am hotarat ideea e sa mearga puse pe jantele de tico r12 pe care le am deja) care au balonul mai mare atenueaza din zdruncinaturi si imi dau mie o aderenta mai buna la bilonat poate chiar prasit etc....... de bilonat nu-mi fac griji pt ca am facut biloane de proba si cu rotile de 4.00-8 in teren proaspat lucrat si a mers chiar neasteptat de bine. as vrea mai multe opinii despre folosirea unor roti mai mari strict pt ceea ce am spus eu adica mers incet cu remorca sau prasit sau bilonat sau raritat etc ps. anvelopele pe care le-am gasit sunt turcesti costa cam 340 lei cu tot cu camere iar desenul lor este incomparabil cu cel al astora chinezesti din dotare. mi-au prezentat cei de la firma si unele de 4.00-8 care la fel aveau un desen mult mai bun decat al celor chinezesti iar cauciucul in sine nu era asa de casant adica chiar parea cauciuc si culmea datorita desenului erau si mai late decat cele originale chinezesti. |
#7997
Posted 09 February 2016 - 19:27
Cred ca mai tare e afectata transmisia de betoane si greutati adaugate anapoda, decat de roti supradimensionate. Sa ne uitam la diametrul rotile metalice ale tractoraselor chinezesti...sunt chiar uriase!
|
#7998
Posted 09 February 2016 - 19:30
Right, beton pe ea beton in roti, plug dupa........transmisie cutie praf, ambreiaj.......
|
#7999
Posted 09 February 2016 - 19:40
mettre, on 09 februarie 2016 - 18:15, said: ok bun am inteles cu greutatile dar totusi nu inteleg ce suprasolicitare se exercita asupra transmisiei cand ai niste roti mai mari decat cele de 4.00-8 ?? se exclude viteza la drum unde intradevar pot intelege ca la o viteza mai mare pe care o capeti datorita diametrului mai mare al rotilor, se pot duce dracu piesele din transmisie........logic nu sunt proiectate pt asa ceva. În afara faptului că la o rotație a axului, motosapa parcurge o distanță mai mare sau mai mică. Nu întreb dacă este tractată o sarcină, întrucît e de la sine înțeles , cu cît roata e mai mare , cu atît sarcina e mai mare. Quote eu am observat urmatorul lucru.......am fost nevoit sa inlocuiesc rotile de 4.00-8(s-a piscat o valva) cu unele de matiz adica pe 13inch. Quote datorita desenului . |
#8000
Posted 09 February 2016 - 19:54
#8001
Posted 09 February 2016 - 19:55
Anvelopele cu profil agricol pot necesita camera au talon ceva mai inalt, alta aderenta intre talon si buza jantei cat sa necesite camere. Pe jante de matiz/tico se pun anvelope agricole nu auto, si cele agricole gasite posibil sa nu fie tubeless, xesen adica tip profil insertie urme, v urile alea mai pe romaneste
|
#8002
Posted 09 February 2016 - 19:57
Orice roata are camera daca vrei .du si tu dea rostogolu o roata de bicicleta 100 m apoi ia una de tractor si rostogolesteo pe aceiasi distanta si ne spui la care obosesti mai mult.
|
|
#8003
Posted 09 February 2016 - 20:35
Si totusi cum credeti voi ca poate afecta transimisia roata mea? Singurul lucru mai greu este cand virez ca se vireaza mai greu dar motorul merge foarte putin turat in rest nu se mai afunda in momentul cand pleaca dupa loc a plecat. Eu nu vad ce poate sa aiba si acum fie vorba intre noi doar nu o sa ii cerem viata vesnica cand vecinii nostrii chinezi produc pe banda rulanta
|
#8004
Posted 09 February 2016 - 21:04
Ma refeream la rotile cu ciment.nu are nici pe dracu la alea de matiz .
Ma refeream la rotile cu ciment.nu are nici pe dracu la alea de matiz . |
#8005
Posted 10 February 2016 - 08:17
Rotile cu diametru mai mare, necesita un moment de torsiune ( forta la ax ) mai mare, datorita razei mai mari dintre ax si punctul de contact cu solul. La fel, in cazul unor forte din exterior ( denivelari, bolovani ) solictarea care se transmite axului si implicit transmisiei este cu atat mai mare cu cat diametrul rotii e mai mare. Faptul ca un tip de anvelopa amortizeaza mai bine socurile, fata de alt tip de anvelopa, chiar de diametru mai mic, este alta discutie. Trebuie sa fim constienti ca exploatam niste scule hoby, construite din materiale cel mult decente. De ex. rotile din cutia de viteze, au un tratament termic minimal ( imbunatatire urmata de o revenire ), daca ar fi fost si dantura cementata, atunci chiar ar fi tinut o viata....
|
#8006
Posted 10 February 2016 - 09:22
Motosapa Loncin LC1350 original are roti de 4x8,iar importatorul din romania il vinde cu roti de 5x12,oare sunt atat de habarnisti????
|
#8008
Posted 10 February 2016 - 09:26
Si cand dai cu freza prin toti bolovanii radacinile nu mai sunt torsiuni la ax? Lui nelu i sa retezat axu la vibrochen la motocultor nou nefortat si msrca mai buna.....deci cum ti i norocu,
|
#8009
Posted 10 February 2016 - 11:37
Lucrurile astea cu roti mici pot fi si taieri economice din partea producatorilor pt a le putea vinde la un pret mai mic.
am vazut pe tub niste filmulete din india unde mergeau cu handraloaice de 12 cp diesel cu rotite de 3.5/6 cred oricum erau ca in desene animate |
#8010
Posted 10 February 2016 - 14:40
Daca este sa fie defect de fabricatie cum a fost la Nelu sau mcjohn asta e, aia se defecteaza si daca sta degeaba daca e sa meaga pai merge si eu va dau un sfat incercati numai sa vedeti cum merge cu roti mai mari cand trage remorca si reveniti dupa aici cu impresii , acum asa cum am mai zis doar nu vrem sa le tinem o viata .
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users