Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 

Motosapa -partea a-II-a

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
8782 replies to this topic

#7507
alin_ag2003

alin_ag2003

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 27.02.2010

View PostIon_Bumbu, on 01 decembrie 2015 - 19:22, said:

Adica de chinezoi tragi de`l maninca gaia iar ala scump il tii la transport!
Culmea acolo mai belesti un grup conic da ii acorzi circumstante atenuante, era prea incarcat!
Eu cind freze cu al meu chinez scoate fum ca vaporul iar cind ar il doare la basca!
Acuma sa nu intelegeti ca eu spun ca alea chinezesti is mai fiabile decit cele facute de vestici dar parca nu`i
rostul sa incepe iara discutii de acest gen.
Toti stim ca`s mai bine dar si mult mai scumpe.
De ce preferam sa le luam pe alea ieftine , stim cu totii.
Utila ar fi prezentarea remedierii si defectul dupa acei 5 ani la chinezoi, compresie scazuta, gaze , sau pur si simplu un semering sau o garnitura.
Asa sa zici ca`i terminat e simplu, dar parca mai merge, altfel ??
Grig

Stai linistit ca pana anul asta am pompat apa cu Lombardini...ca nu eram nevoit sa ridic decat vreo 10-15 m diferenta de nivel...pompa lui e una din seria Cris de la  UPSS Botosani care nu ridica decat 22 m..deoarece anul asta am fost nevoit sa ridic la 35 m diferenta de nivel am folosit una chinezeasca la prize de putere...a chinezului Weima..plus ca desfacutul de la remorca si montatul pompei nu e chiar asa facil..
Apoi la remorca sa nu crezi ca e menajat...ca nu mai depasesc tona...intr-adevar....dar la mine sant numai rampe si pante...cu inclinatii mari dealuri subcarpatice...drumuri agricole si forestiere de pamant cu santuri...gropi...face off-road prin noroaie cu lemne, fan, gunoi de grajd, nisip din rau, pietre din rau...am si distrus o perche de semidiferentiale ...din cauza drumurilor...
La motor sa vad daca ma bag sa-l segmentez inca trage bine...dar uleiul de pe el ma face sa cred ca ar trebui desfacut reglat jocul supapelor schimbate garniture..etc in schimb transmisia a picat..au picat rulmentii de la axul hexagonal..simeringurile sant duse..o sa-l desfac sa vad ....suruburile nu mai stau stranse ..pur si simplu se desfac de vibratii...o sa le sigilez cu Loctaite 270...intra greu in viteza aproape ca nu mai pot regla ambreajul....are destule...

#7508
nelucroitoru

nelucroitoru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 06.06.2012
Nu e grea reparatia Aline . Ba a's spune ca odata desfacut motor si transmisie si vazut ce piese i'ti trebuie , i'l faci sa mearga . Cred ca pinioanele sunt inca bune spre foarte bune . Rulmenti ,semeringuri , ceva bucse si alte nimicuri din comertul auto , ca locktite etc si pui transmisia la punct . Si la motor te poti baga ca nu'i nava spatiala ...piese se gasesc si i'l poti segmenta si altele cu sculele proprii . Rabdare si atentie trebuie . La mine a fost greu cu rabdarea ....parca nu aveam stare . Posted Image

Edited by nelucroitoru, 01 December 2015 - 22:15.


#7509
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010
Apropo de bani, am gasit undeva preturile la ceva Holdere de prin `50 , cu plug si freza costau aproape cit un VW broasca , cit chiar nu mai stiu dar ceva peste jumatate de pret.
Asta e mersul industriei, vrei calitate, costa, asa a fost , asa va fi si de aici mai departe.

Grig

#7510
unic635

unic635

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,529
  • Înscris: 09.07.2013
Pai kafferrul era un soi de logan al zileleor noastre, modelul prin care a debutat marea marca"masina poprului". Daca un logan cu cateva dotari de bun simt sare de 8000 euro spre 11000 un full  fara piele, ca sa fiu mai plstic aplicand proportiile un motocultor bun tre sa fie 4 5000 de euro, bani la care poti lua si un tractorasdong feng  sau foton nou de 25cp sau un minitractoras japonez second. Si in mare parte pe  aici detinem utilaje de max 500 600 euro. Daca tin 4 ani ai per an 150 euro. Unu de 5000 tre sa tina peste 30 ani. Si tine? Mi i greu sa cred, poate cele vechi care aveau mecanica simpla, foloseau fier brut nu plasticareli. Si uite ca si chinezariile au tinut si tin. Deci loncinu meu daca ma tine si la anu fara interventii tine ca una profi:

#7511
alin_ag2003

alin_ag2003

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 27.02.2010
Are cineva de pe aici seriile rulmentilor de la Weima ? ma intereseaza in mod special cei din redactor:
Attached File  reductor%201100B-500x500.png   77.83K   38 downloads
dar daca aveti si pe cei din cutie...rog sa-I postati..
Attached File  cutie%20viteze%201100B-500x500.png   133.2K   39 downloads
Ma intereseaza partea scrisa detalierea cifrelor corespondente...
As vrea sa pun SKF sau Koyo...

Edited by alin_ag2003, 02 December 2015 - 20:23.


#7512
nelucroitoru

nelucroitoru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 06.06.2012
Aline , desfa intai motorul si cutia si scoti rulmentii ...ies destul de usor , nu cred sa ai proleme ,mai mult ca sigur . Sunt rulmenti obisnuiti de care gasesti  pe toate drumurile .Eu am scos singur rulmenti si roti dintate din motorul meu si am comandat skf in locul celor made in china . Acu e sezon mort ...stai ca boierul ,linistit , cu o canita de vin calda si mesteresti in liniste la utilaj . Efectiv nu ai ce ''buli'' daca ai minima atentie si indemanare . La anul pe vremea asta ,ma bag si eu la wm 1100 al meu ,,,,la grup sa i'i fac o revizie si la motor daca o fi nevoie .

Edited by nelucroitoru, 02 December 2015 - 21:58.


#7513
vasilemet

vasilemet

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,459
  • Înscris: 05.10.2009
Daca ati sti cat de slabi calitativi sunt rulmentii care se gasesc in ziua de azi, nu se compara cu ce facea Rulmentul Alexandria (Koyo) sau Rulmentul Brasov, Braila.

#7514
benzyma

benzyma

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 742
  • Înscris: 08.04.2011
Rulmentu Alexandria, inca face rulmenti la greu! Nu stiu cat de calitativi sunt dar se fac exporturi si in Germania. Eu lucrez acolo...

View Postbenzyma, on 19 noiembrie 2015 - 11:39, said:

Am intrebat de accesorii si a zis ca in perioada imediat urmatoare vor fi oferte si la accesorii.
A trecut destul de mult de la black friday si nu am vazut nici o reducere la accesorii...

Edited by benzyma, 03 December 2015 - 17:23.


#7515
sandy76

sandy76

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,058
  • Înscris: 20.10.2008

View Postbenzyma, on 03 decembrie 2015 - 17:00, said:

Rulmentu Alexandria, inca face rulmenti la greu! Nu stiu cat de calitativi sunt dar se fac exporturi si in Germania. Eu lucrez acolo...
Ti-am dat like pentru ca mai functioneaza si exporta acea fabrica!
Ca lucrezi acolo... sa fii sanatos!

#7516
vasilemet

vasilemet

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,459
  • Înscris: 05.10.2009
@ benzyma, asa pentru mine, te rog intereseaza-te de calitatea produselor de azi in comparatie cu cea dinainte de involutie si raspunde-mi in pm.

#7517
benzyma

benzyma

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 742
  • Înscris: 08.04.2011
Pe unde se scoate uleiul uzat de la transmisie la LC90? Pentru evacuarea uleiului de la motor, vad ca are un surub...

#7518
RazvanGL1

RazvanGL1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 25.03.2010
Pe la surubul situat in punctul cel mai jos al transmisiei, care merge prin pamant in timpul frezarii

#7519
luciadevis

luciadevis

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 174
  • Înscris: 21.08.2012

View Postalin_ag2003, on 02 decembrie 2015 - 20:21, said:

Are cineva de pe aici seriile rulmentilor de la Weima ? ma intereseaza in mod special cei din redactor:
Attachment reductor%201100B-500x500.png
dar daca aveti si pe cei din cutie...rog sa-I postati..
Attachment cutie%20viteze%201100B-500x500.png
Ma intereseaza partea scrisa detalierea cifrelor corespondente...
As vrea sa pun SKF sau Koyo...
Toate seriile de rulmenti le gasesti in manualul utilajului in ultimele 2 pagini, sunt doua tabele una pentru reductor si alta pentru cutia de viteze.
Seriile nu difera in functie de producator SKF sau Koyo.......

Sunt de parere ca moto Weima, a cedat pentru ca nu l-ai exploatat corect in primul rand si abia apoi din cauze de uzura.
La "muncile si caraturile" pe care ai spus ca le-ai efectuat ti-ar trebui de fapt un tractor.

Pentru alti cititori de pe forum, am cumparat la mijlocul verii un moto Weima 1100D - 9CP benzina si cositoare cu tamburi, prindere la priza de putere.
L-am cumparat pentru a intretine o livada de peste 5000mp   pomi fructiferi si arbusti, teren usor, nisipos in sudul Bucurestiului.
In scurta experienta din acest sezon, pot sa spun ca suntem foarte multumiti.
Cositoarea taie foarte bine, utilajul este puternic, greu si trebuie sa fii mancat destul de bine sa te tii dupa el.
Cu scaun de tipul cart este chiar o placere sa lucrezi cu el.

#7520
benzyma

benzyma

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 742
  • Înscris: 08.04.2011

View PostRazvanGL1, on 05 decembrie 2015 - 14:29, said:

Pe la surubul situat in punctul cel mai jos al transmisiei, care merge prin pamant in timpul frezarii
Multumesc. Cred ca asta este.

Attached Files

  • Attached File  lc90.png   136.31K   29 downloads


#7521
alin_ag2003

alin_ag2003

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 27.02.2010

View Postluciadevis, on 05 decembrie 2015 - 16:06, said:

Toate seriile de rulmenti le gasesti in manualul utilajului in ultimele 2 pagini, sunt doua tabele una pentru reductor si alta pentru cutia de viteze.
Seriile nu difera in functie de producator SKF sau Koyo.......

Sunt de parere ca moto Weima, a cedat pentru ca nu l-ai exploatat corect in primul rand si abia apoi din cauze de uzura.
La "muncile si caraturile" pe care ai spus ca le-ai efectuat ti-ar trebui de fapt un tractor.

Pentru alti cititori de pe forum, am cumparat la mijlocul verii un moto Weima 1100D - 9CP benzina si cositoare cu tamburi, prindere la priza de putere.
L-am cumparat pentru a intretine o livada de peste 5000mp   pomi fructiferi si arbusti, teren usor, nisipos in sudul Bucurestiului.
In scurta experienta din acest sezon, pot sa spun ca suntem foarte multumiti.
Cositoarea taie foarte bine, utilajul este puternic, greu si trebuie sa fii mancat destul de bine sa te tii dupa el.
Cu scaun de tipul cart este chiar o placere sa lucrezi cu el.

Pai tocmai asta e problema ...ca nu am acel manual de la Weima...apoi teorii putem emite destule....am avut tractor...nu prea aveam ce sa fac cu el....la mine sant dealuri subcarpatice inalte numai pante si rampe...terenul plan nu prea exista....e zona submontana...
Scurta ta experienta daca e doar de weekend si doar frezatul prin nisip si  cositul cu cartul iti da pareri deformate despre calitatea utilajului...
O motosapa de aceiasi calibru si clasa, Pasbo, Casorzo, Sicilzappa, Adria 04 de la Labin  Mat Magrit etc...cu motor benzina de firma Honda, Kohler, Lombardini LGA , Subaru similar ca putere e cu 1000-2000 lei mai scumpa si merg 20-30 de ani fara sa repari toata ziua la ele...
Eu am ajuns la concluzia "putin dai" "putin face"....
Mi se spunea pe aici o teorie ca in ziua de azi se produce slab calitativ...nimic mai fals..pana si Dacia  ajunge cu usurinta la 300.000 de km...toata industria  auto vestica produce la standarde inalte de calitate..exista tehnologie avansata...materiale de calitate numai ca acestea costa cu 20-30 maxim 40% mai mult decat chinezariile...Omul se uita la pret... si cumpara...ce urmeaza dupa...mai scoate din buzunar pentru reparatii, ramane cu lucrarile nefacute,... pierde timp si bani adica...
Mai rau e ca si vesticii pentru a produce mai ieftin, produc in china...pun motoare chinezesti...si asta duce la scaderea calitatii si cresterea neincrederii cumparatorului...
Rulmentii aia doi de la transmisie costa 50 lei daca pui chinezesti...si 200 lei daca pui SKF...numai daca schimbi toti rulmentii din motosapa o data depasesti diferenta aia de 1000-2000 lei fata de valoarea initiala a uneia vestice..

Edited by alin_ag2003, 05 December 2015 - 17:08.


#7522
mettre

mettre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,452
  • Înscris: 12.08.2014
Pai bine omule si de unde cumperi tu in romanica pasbo casorzo etc?
Bine poti spune ca iei de pe net.....dar garantie? Nexam deci mai e si vorba ca nu avem de unde alege

#7523
luciadevis

luciadevis

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 174
  • Înscris: 21.08.2012
Cred ca nu esti la curent cu preturile moto italiene. Un moto nou cu caracteristici similare cu Weima 1100D (9CP - benzina) costa cca 12000 lei, iar eu am dat pe utilaj 3050 lei. L-am luat pentru a intretine livada de mai sus si isi face treaba foarte bine. Doar in weekend, pentru ca traim si muncim in Bucuresti. Consider ca destinatia acestor moto este intretinerea unei gradini de cateva mii de mp. Daca crezi ca te ajuta o sa scanez cele 2 pagini cu rulmentii si ti le trimit, lasa-mi la PM o adresa de email.

#7524
e_miron

e_miron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,221
  • Înscris: 13.03.2010
Orice utilaj, agregat, ansamblu este proiectat sa reziste la anumite eforturi, specificate clar in manualul de utilizare.

In momentul in care tragi de un utilaj peste specificatiile lui si cedeaza, nu e vina utilajului ci a operatorului. Punct. Nu mai e nimic de completat.

Dar asa suntem noi romanii, tot timpul e vina altcuiva  :)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate