Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Motosapa -partea a-II-a
Last Updated: Apr 08 2016 20:20, Started by
scaiba
, Feb 14 2013 16:07
·
0
#7039
Posted 10 October 2015 - 20:00
pufarin, on 20 septembrie 2015 - 12:29, said:
Problema lui Alex nu are nici o legatura cu vechimea benzinei, are infundat jigleorul pilot. La minutul 3:00 ai procedura de demontare si curatare. Dupa suflare cu spray de curatat frane tot carbul cu toate gaurile posibile si imposibile,si un fir de perie de sarma (uitasem ideea,merci de pont @colegu'-lapsus de nume,cu scuzele de rigoare),in ciuda lui Busu si la aia cu picioare lungi (ca au zis tata saptamana ploaie) s-a dovedit a fi adevarat. Multumesc mult pentru toti de sfaturi-idei si asa am mai invatat ceva in curva asta de viata Ca oraseanul tre' sa cunoasca restaurant ieftin si scor de meci-atat- dar taranul tre sa stie si meteo si carburatoare si veterinara si muuulte altele (aluzie la un post al lui @scaiba de demuuult) dar primul pute a chanel 5 si al doilea de toate restul,primul este nerusinat de intermediar iar al doilea e platit sub minim pe economie si tine o tara intreaga in spate. Deci,jos palaria in fata taranului! P.S. Progardenul trage de nebun.l-am tinut vreo 3 secunde (patina in pamint ud cu roti agricole cu acc. la minim) dar pe urma m-a biruit.E forta bruta din toate p.d.v. si da,sint ,multumit de el. Edited by alexbjorg, 10 October 2015 - 20:01. |
#7040
Posted 11 October 2015 - 08:03
RazvanGL1, on 04 octombrie 2015 - 22:39, said:
Exista troliuri manuale. Dar in loc sa invart eu, as monta un reductor+ arbore de la priza de putere. Uite aici o idee [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-eiCXhmcTu8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#7041
Posted 11 October 2015 - 08:30
Prea complicat. Cu un troliu electric era mult mai ușor și se putea ajuta și de tracțiunea roților.
|
#7042
Posted 12 October 2015 - 15:13
Buna ziua.
Imi puteti spune ceva despre service-ul celor de la Basarom? Vreau sa iau o motosapa BSR 500 cu roti de cauciuc, rarita, prasitoare, cupla, plug de arat, roti de metal la un pret in jur de 2.100 ron, este ok? Multumesc. |
#7043
Posted 12 October 2015 - 15:45
Pretul e bun, daca e sa compar cu ce am cumparat eu.
E modelul 500 New (cea cu latimi 60-80-100cm si reglaj ghidon stanga-dreapta) sau clasica cu 60-80 cm? Ca idee, in iarna am dat 3800 lei pe acelasi pachet ca al tau, care includea doar o remorca de 1270lei in plus. Dar era modelul 500 New. Mai trebuie sa te gandesti daca chiar ai nevoie de acele accesorii. De service, mai degraba speram sa nu fie nevoie. Eu n-am de gand sa o car 70 km pana la ei daca s-o defecta ceva. |
#7044
Posted 12 October 2015 - 16:01
Cred ca este modelul new pentru ca are reglaj la brate stanga-dreapta si sus-jos, la modelul vechi nu era asa. Aia clasica avea motor Weima, asta are Kama. Ei au service doar in Bucuresti? Nu am nevoie de toate accesoriile dar asa este pachetul.
Multumesc. |
#7045
Posted 12 October 2015 - 17:11
Incearva sa iei una cu transmisie din fonta....si aia este ceva gen bsr 900 sau wm 900 sau ly900. Este mai grea deci vei putea folosi accesoriile.....
Calitatea acestor accesorii este una de 2 lei deci sa nu crezi ca faci afacere.....mai bine in banii astia iei ceva doar cu roti si freze dar mai bun....am vazut ca au ceva ly900 parca cu motor de 9 cp daca o scoti la 2300-2400 cu roti si freze atunci ai facut o afacere, altfel nu |
#7046
Posted 12 October 2015 - 18:51
Am cautat dupa BSR LY900, am vazut ca are tot 7cp.E drept ca are greutatea mai mare, transmisia e din fonta. Dar voi avea nevoie de plugul pentru bilonat, prasitoare si roti metalice si astea nu le pot obtine in banii pe care ii am. Restul accesoriilor nu stiu daca le voi folosi vreodata, dar pretul pachetului mi se pare bun. Ce parere ai? Cum este service-ul celor de la BSR? Trebuie sa ajungi cu motosapa la reparat in Bucuresti?
Multumesc. |
#7047
Posted 12 October 2015 - 19:44
Service la bsr este la ei in curte si sunt undeva la iesire din bucuresti dupa penitenciarul rahova pe sos alexandriei.
Prasitoarea nu e buna, rotile de fier sunt slabute....dar plugul de bilonat si altele le iei de la proenerg la juma de pret. Eu totusi iti recomand macar ly900 |
#7048
Posted 12 October 2015 - 19:45
La magazinul de langa ''facultatea'' Rahova,mai poti negocia pretul si accesoriile Daca[ai dare de mana]iti poti alege ce tip de freze iei si cu cate sectiuni.De asemenea si piese de schimb ceva mai ieftine.Eu am reusit sa iau wm900cu 1550lei cu uleiuri incluse +un bidon ulei pt schimb motor,+freze motocultor(sau cum s-or numi...)...asta anul trecut in primavara.
|
|
#7049
Posted 12 October 2015 - 19:52
http://www.agromall....cu-9cp-benzina/
Astia tot ei sunt.....daca te duci cu 2500 banu in mana o iei......asculta'ma ca mai tarziu vei regreta daca iei ceva usurel cum e wm500...asa ca iei acum asta daca ti neaaparat sa iei pe curele si mai tarziu iti iei sau faci accesorii ai modele pe forum. Dar tine minte cu cat e mai grea(fonta ) si mai puternica(9cp) cu atat mai bine |
#7050
Posted 12 October 2015 - 20:41
Am inteles ca trebuie una mai grea dar bugetul meu e la limita. Ori imi iau o motosapa cu pret in jur de 2.000 ron ori nu imi iau nimic si sap in continuare cu furca. Daca in banii astia am si cateva accesorii e si mai bine. Multumesc pentru sfaturi, daca as fi avut mai multi bani as fi luat-o pe cea de 9cp dar trebuie sa ma intind cat imi este plapuma. Service-ul BSR este doar in Bucuresti? Unde pot gasi lista unitatilor care repara motosape BSR in tara? Adevarul este ca as vrea sa existe un service in zona Lehliu, ar fi aproape de mine.
Multumesc. |
#7051
Posted 12 October 2015 - 20:53
Parere personala : eu cred ca service bsr nu prea exista.....oamenii astia vand intr'o curte
Unii angajati de'ai lor spun ca weima este fabricata in cehia deci va dati seama cam ce cunostinte au despre ele..... Chiar sunt curios daca exista careva pe forum care a fost servit de service'ul bsr si daca da as dori sa ne si povesteasca.... Totodata iti spun ca am fost la ei si am discutat despre bsr 1100c si 1100d.....rezultatul a fost o reducere de 400 lei la oricare dintre ele daca plateam cash. Am ales altceva datorita dimensiunilor. Iti spun asa mai stai pana la blackfriday si de 2000 lei iti garantez ca vei lua ceva mult mai bun decat wm500 sau bsr500 etc..... Pretul gamei 500 este corect cam pe la 1300-1500 maxim de restul banilor pana la 2100 crede'ma ca'ti iei si mama raritei.... |
#7052
Posted 12 October 2015 - 21:05
Pe 28 octombrie se deschide Indagra, cred ca pot sa astept pana atunci, preturile vor fi mai mici decat in magazine. Black Friday mi se pare o pacaleala.
|
#7053
Posted 12 October 2015 - 21:47
Anul trecut au fost preturi super bune de Black friday si se pare ca si anul acesta vor fi. La cum se anunta in linkul de mai jos:
http://www.black-fri...in-an-1842.html Asa ca daca nu arde, ar face bine sa astepte pana la sfarsitul lui noiembrie. |
|
#7054
Posted 12 October 2015 - 22:20
Despre service - ce te intereseaza, in garantie sau in afara garantiei? Ca in afara garantiei, daca te pui s-o desfaci tu, ar trebui sa poti folosi componente de la oricare alta curelata cu 2 viteze ininte si una inapoi. Au toate acelasi motor, aceeasi transmisie.
Despre pret, mi se pare in continuare foarte bun. In Ianuarie pachetul asta era undeva la 2500 lei sau 2700, nu mai stiu. Si tot asa nu stiu sigur daca era cu modelul nou sau cel clasic. Aveti motive sa credeti in minuni de black friday sau la Indagra? Anul trecut pe vremea asta nu eram interesat de motosape, asa ca nu stiu ce oferte or fi fost. Ma gandesc doar ca la targ isi tin preturile sus, ca deh, acolo vin musteriii din toata tara cu buzunarele doldora de cash. Ar fi si pacat sa se intoarca acasa cu mana goala dupa ce au dat cateva milioane pe benzina/motorina. Iar despre black Friday, iar nu stiu. Anul trecut, ca sa nu treaca vinerea aia degeaba am luat de la e-mag un compresor de aer si un polizor de lant de drujba. Ce sa vezi apoi, de fapt erau exact preturile normale cu care le gasesti tot anul Dar lasa ca-s bune la casa omului. PS. Nu cred ca LY au 9cp, stiam ca-i fix acelasi motor ca la WM-urile 500 si 900. La fel cum nu cred ca transmisia de fonta aproape ca i-ar dubla greutatea. PPS: Misto vrajeala, dar concret, ce reduceri au fost? asterisc, on 12 octombrie 2015 - 21:47, said:
Anul trecut au fost preturi super bune de Black friday si se pare ca si anul acesta vor fi. La cum se anunta in linkul de mai jos: http://www.black-fri...in-an-1842.html Asa ca daca nu arde, ar face bine sa astepte pana la sfarsitul lui noiembrie. PPPS. Aparent a obtinut reducere de 600lei la pachetul asta: http://www.motosapa....product_id=1080 Edited by til, 12 October 2015 - 22:34. |
#7055
Posted 13 October 2015 - 09:21
Buna ziua.
Til, am inteles ca ai BSR500, esti multumit de ea? BSR LY900A are in specificatii 9cp, am cautat dupa ce mi-a spus mettre. Dar este prea mult pentru mine. Greutatea este de 120kg. La astea de 7cp transmisia de fonta mai adauga vro 12-14kg in plus. Vreau o motosapa care sa frezeze, sa faca biloane si sa praseasca, la un pret decent. Iar pachetul asta se pare ca are tot ce imi trebuie. Mai mult nu pot sa imi permit. Daca accesoriile sunt de doi lei o sa pot sa le modific. Initial am vrut sa iau Gardelina, transmisie de fonta, greutate mai mare, priza de putere etc. Numai ca pretul uneia cu accesoriile pe care le are prima m-ar duce la vreo 2.800 ron, cu 700 mai mult decat am acum. Va multumesc pentru sfaturi, ele sunt bine-venite dar trebuie sa tin seama in primul rand de ce bani dispun. Multumesc. Edited by martyt13, 13 October 2015 - 09:50. |
#7056
Posted 13 October 2015 - 11:30
Eu sunt multumit de ea, dar tine cont ca nu am folosit-o intensiv. Am adunat 10-20 ore la freza prin curtea cumparata de curand.
Dar nu i-a fost usor: am scos vine de salcam, caramizi intregi, am dat cu ea de micile buturugi de salcam ramase ici-colo prin vie, am sapat in pamant batut-beton. La frezat Se descurca foarte bine chiar si cu frezele de 1m latime. Cei 6 cp sunt arhisuficienti. Daca i-ar trebui ceva in plus, ar fi greutate pentru pamant uscat-beton. Dar daca lucrezi pamantul an de an si stii sa-ti alegi zilele in care sa frezezi, e buna. Am postat in paginile trecute poza cu eticheta care recunoaste clar ca are 65kg net in pachet complet: adica cu tot cu freze SI cu roti de cauciuc. Ori tu frezezi fara roti. Deci mai scazi cateva kile. Ajungi la cele ~53kg motosapa + freze, cum a cantarit mc-john o-mac-ul 750. La transport prima data m-a dezamagit, dar dupa ce am pus roti mai mari (roti de Tico) la remorca, o trage foarte bine. Adica la ralanti, plec de pe loc fara ca motorul sa ezite deloc, dozand putin din ambreiaj, tragand o sarcina totala de 600kg: (0,3 mc pamant (aprox 450kg) + greutatea remorcii + eu). Mers pe pamant, nu pe asfalt. Din nou, puterea e suficienta, dar daca vrei sa tragi tone dupa tine, sau sa urci dealuri, trebuie sa pui greutati pe motosapa. Am pus poze vreo 3 pagini mai in urma cu dealul pe care l-am urcat, dar cu remorca goala. De pornit porneste de fel la prima sfoara. Numai ultima data m-am chinuit, ca statuse vreo trei luni, magazia in care o tin nu-i tocmai bine acoperita. Si colac peste pupaza, inainte de asta bagasem prea mult ulei in ea, ulei care ajunsese si prin camera de ardere. Sarmana bujie... Despre accesorii - plugul (mic si negru, cutitul nu-i detasabil) e cam jucarie fata de alte pluguri rosii pe care le-am vazut apoi; sunt mai mari si cutitul e detasabil. Dar, asa mic cum e intoarce pamantul, dar nu cred ca intra mai mult de 10cm. Motosapa il trage foarte bine, cu rotile metalice. N-am avut nevoie de greutati aditionale, dar la un moment dat o sa umplu rotile metalice cu beton. Nici nu mi-am batut capul, am facut doar o proba in joaca. Pentru arat am tractoras. - prasitoarea nu-i ascutita deloc. Platbandul din care sunt facute cutitele e taiat drept si atat. Ideal ar fi sa le bata un fierar, sa le si intinda si sa le reduca unghiul cu care ataca pamantul. Dar probabil o sa le fac la polizor. - rarita pare ok, dar cam subreda. Nu stiu cum s-ar descurca, n-am avut nevoie sa o folosesc. - la fel si plugul de cartofi. Asta e istorioara mea, sunt sigur ca aceeasi poveste as fi spus-o si daca luam o-mac 750, gardelina <nustiucum> , loncin LC 75 BSG 750, Rotakt RO500 sau oricare alta chinezarie care-i identica cu a mea de fapt. In comparatie cu tot restul, a mea iese in evidenta cu frezele ce pot ajunge pana la 100cm latime, pastrand totusi si optiunea pentru 60 cm. In general motosapele care dau 1 m latime, au minim 80, nu 60. Si mai are plusul ghidonului reglabil stanga-dreapta. In rest, exista un minus fata de o-mac: o-mac e cam singurul din cele enumerate care le da cu freze mai groase si mai mari in diametru (tot asa, exista poze in urma pe topic, puse de mc-john). Presupun ca e bine cu frezele cele mari, dar n-am avut ocazia sa incerc. Despre accesorii, probabil o-mac si ruris au accesorii mai zdravene decat cele pe care le-am primit la pachetul bsr. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users