Motosapa -partea a-II-a
Last Updated: Apr 08 2016 20:20, Started by
scaiba
, Feb 14 2013 16:07
·
0
#3440
Posted 20 December 2014 - 18:16
#3441
Posted 20 December 2014 - 18:44
#3442
Posted 20 December 2014 - 19:38
tatuc, on 20 decembrie 2014 - 18:44, said:
Elimina presiunea din cutie. Iti va curge ulei pe acolo, nu mult, si doar cand o folosesti intens, nu te speria, asta este rolul busonului. Eu am patit-o si am sunat la reprezentanta. A mea e alta Marie dar tot cu asa palarie. Multumesc am pus aproape doi litri de ulei si sper sa-si faca treaba daca e prea mult Oricum o sa fac rodajul cu activitati usoare |
#3443
Posted 20 December 2014 - 21:29
Sa o porti sanatos.
Faza cu marsarierul e cam aiurea la inceput, dar pe urma te inveti. Si e normal sa trebuiasca sa scoti pe liber, nu poti avea cuplate simultan mersul inainte si cel inapoi. In ce priveste smucitura de la ambreiaj, cred ca se datoreaza transmisiei prin roti dintate care nu are joc spre deosebire de curele. Eu m-am invatat sa dau acceleratia foarte la minim, aproape la relanti si sa las ambreiajul treptat, exact ca la masina. pe urma accelerezi dupa necesitati. |
#3444
Posted 20 December 2014 - 21:58
Buna achizitie Danchi . Sa i'ti fie de bine si sa va aduca satisfactii in familie , la munca .
Cu ambreiajul te obisnuiesti in timp si dupa un timp o sa trebuiasca sa reglezi lungimea cursei . Ulei la transmisie baga'i 2,3 litri ,adica pina atinge partea superioara a varfului striat al jojei ,daca e la fel ca la wm 1100 meu . Pot sa te asigur ca e ''scula puternica'' care nu prea face probleme. |
#3445
Posted 21 December 2014 - 00:40
e_miron, on 20 decembrie 2014 - 21:29, said:
Sa o porti sanatos. Faza cu marsarierul e cam aiurea la inceput, dar pe urma te inveti. Si e normal sa trebuiasca sa scoti pe liber, nu poti avea cuplate simultan mersul inainte si cel inapoi. In ce priveste smucitura de la ambreiaj, cred ca se datoreaza transmisiei prin roti dintate care nu are joc spre deosebire de curele. Eu m-am invatat sa dau acceleratia foarte la minim, aproape la relanti si sa las ambreiajul treptat, exact ca la masina. pe urma accelerezi dupa necesitati. |
#3446
Posted 21 December 2014 - 01:40
vasile59, on 21 decembrie 2014 - 00:40, said:
Nu exista transmisie cu roti dintate fara "joc". Nu ai inteles nimic din ce am spus, chit ca nu am folosit poate chiar cele mai potrivite cuvinte. Prin joc ma refeream la faptul ca la curele nu se transmite miscarea brusc, exista o plaja progresiva de crestere a fortei de frecare intre curea si fulie ( determinata de intinzator) care permite o plecare de pe loc sa zicem mai lina, fara smucituri. La roti dintate nu exista acea plaja, contactul fiind direct intre dintii rotilor, lasarea brusca a ambreiajului determina plecarea de pe loc la viteza maxima determinata de treapta de viteza selectata si de pozitia manetei de acceleratie. De aceea sfatul meu a fost sa se concentreze pe manevrarea lina a ambreiajului, exact ca la masina. Daca lasi ambreiajul brusc la masina ta , si este bagata in oricare treapta de viteza ce crezi ca se intampla?, ajunge de la zero la 100 in jumate de secunda?. Nu, moare motorul, asta se intampla pentru ca momentul de inertie al masinii depaseste cu mult momentul pe care il dezvolta motorul. La motosape, fiind greutatea relativ mica comparativ cu puterea motorului, nu moare motorul dar sare ca o capra inainte. Motorul are puterea supradimensionata fata de masa relativa a motosapei pentru ca pe langa deplasarea propriuzisa , mai trebui sa mai actioneze si accesoriile, freze, plug ,remorca si cate alea. |
#3447
Posted 21 December 2014 - 17:18
danchi înseamnă ca ai fost cuminte... Mos Crăciun ti-a adus un cadou excelent, sa o stapanesti sănătos !
|
#3448
Posted 21 December 2014 - 20:23
e_miron, on 21 decembrie 2014 - 01:40, said:
Nu ai inteles nimic din ce am spus, chit ca nu am folosit poate chiar cele mai potrivite cuvinte. Prin joc ma refeream la faptul ca la curele nu se transmite miscarea brusc, exista o plaja progresiva de crestere a fortei de frecare intre curea si fulie ( determinata de intinzator) care permite o plecare de pe loc sa zicem mai lina, fara smucituri. La roti dintate nu exista acea plaja, contactul fiind direct intre dintii rotilor, lasarea brusca a ambreiajului determina plecarea de pe loc la viteza maxima determinata de treapta de viteza selectata si de pozitia manetei de acceleratie. De aceea sfatul meu a fost sa se concentreze pe manevrarea lina a ambreiajului, exact ca la masina. Daca lasi ambreiajul brusc la masina ta , si este bagata in oricare treapta de viteza ce crezi ca se intampla?, ajunge de la zero la 100 in jumate de secunda?. Nu, moare motorul, asta se intampla pentru ca momentul de inertie al masinii depaseste cu mult momentul pe care il dezvolta motorul. La motosape, fiind greutatea relativ mica comparativ cu puterea motorului, nu moare motorul dar sare ca o capra inainte. Motorul are puterea supradimensionata fata de masa relativa a motosapei pentru ca pe langa deplasarea propriuzisa , mai trebui sa mai actioneze si accesoriile, freze, plug ,remorca si cate alea. Bine/ai ales cuvintele acu. Bravo. Edited by ddaannii, 21 December 2014 - 20:26. |
|
#3450
Posted 24 December 2014 - 13:25
Craciun linistit tuturor colegilor ,mai vechi si mai noi . Multa sanatate si spor la treaba in viitorul sezon .
|
#3455
Posted 24 December 2014 - 20:15
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users