Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Motosapa -partea a-II-a
Last Updated: Apr 08 2016 20:20, Started by
scaiba
, Feb 14 2013 16:07
·
0
#3421
Posted 15 December 2014 - 21:03
Luna trecuta am gasit un baiat sa-mi are in curte si avea in dotare asa ceva .. zicea ca-i japonez si l-a luat cu 3000 E de pe la Giurgiu.Are tractiune 4x4 ,in jur de 20 cai parca ,diesel, plug cu 2 brazde care zicea ca se poate inclina pentru teren in panta.Mie mi-a placut face niste banuti din arat pe supraf mici in curti
Attached Files |
#3422
Posted 15 December 2014 - 21:12
Salutare!
Weekendu asta am reusit sa ajung la tara si am pornit LC90-ul luat de BF. M-am chinuit un pic, dar din vina mea . Dupa ce am pus bujie noua mi-am dat seama de ce mergea saracul 10-15 secunde si se oprea ... in loc sa-i deschid benzina eu o inchideam si mergea numai cu ce avea in carburator ... greseala de incepator ... in fine, bujia originala era oricumm nasoala. Imi place masinaria, am plimbat-o un pic prin curte insa cu ceva retineri deoarece are o bataie/troncaneala pe care nu o pot identifica. Mi-e teama sa nu fie ceva nasol in motor si am zis ca pana nu ajung cu ea la service sa nu o fortez inutil. Nu se aude continuu ca o bataie de bolt sau de palier ci mai mult ca ceva care nu e bine strans si trepideaza. Ve cer si voua parerea, inainte de a lua legatura cu vanzatorul. Am facut un filmulet si l-am pus pe YT. Spre final se aude foarte clar troncaneala ... sper sa nu fie ceva grav Asta e filmuletul: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/bqHPv-V061M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] O seara buna tuturor! |
#3423
Posted 15 December 2014 - 21:29
S-o stapanesti sanatos stii ce trepideaza ,aparatorile de la freze sunt puse peste celelalte si nu sunt decat putin stranse.Exact ca tine am luat si eu de BF lc90 si tot asa zangane
Am mai gasit pe jos cand am pornit-o o siguranta de la ceva bolt dar de unde a cazut Dumnezeu stie ca nu i-am gasit locul |
#3424
Posted 15 December 2014 - 22:31
Sper sa fie asta ... recunosc ca nu m-am gandit sa dau jos aparatorile alea pe care le-am vazut si eu ca nu sunt prinse bine Cand mai ajung la tara am sa verific.
|
#3425
Posted 16 December 2014 - 07:16
Te sfatuiesc sa le lasi la locul lor, stranse bine si atat. Nu cred ca vrei sa afli pe propria piele cat de rau dor pietrele...
|
#3426
Posted 16 December 2014 - 08:12
Nu am de gand sa lucrez cu frezele fara aparatori, le-as fi dat jos doar sa vad daca de la ele e zgomotul care se aude.
|
#3427
Posted 16 December 2014 - 08:21
Da Sosta , strange bine ,dar fara a le rupe , toate suruburile de pe utilaj caci doar asa poti fi sigur ca nu e din vibratii excesive . Sa stii ca din astfel de vibratii pot apare chiar daune mai serioase in timp . Bine ai venit in randul nostru si sa fie cu spor .
|
#3428
Posted 16 December 2014 - 14:34
Multumesc!
Acum am fost pe fuga si nu am reusit sa strang decat maneta de la mers inapoi pentru ca balanganea ... in rest nu am avut mult timp la dispozitie. Cand mai ajung, ma pun cu cheile pe el sa vad daca dispare zgomotul. Am observat o chestie la care nu ma asteptam: la 0 grade porneste usor, la a 2 sfoara, insa nu intra in viteza , nici mersul inapoi nu se cupleaza. Cred ca e din cauza uleiul care se ingroasa considerabil la temp. scazuta. Daca se incalzesta un pic, intra foarte usor. Inainte de a-l porni pentru prima data, am verificat uleiul in motor si in cutie si ... surpriza: in motor era suficient dar in cutie nu. A trebuit sa mai pun cam 800 ml. Noroc ca am luat ulei cand am plecat la tara. Ma asteptam sa aiba lichidele complete, daca am cerut livrarea in stare montat. |
#3429
Posted 16 December 2014 - 14:57
Nu iti face griji ce se aude sunt suruburi slabe si da din cauza uleiului la temperaturi joase porneste si intra in viteza mai greu. Sa o stapanesti sanatos multi ani fara reparatii.
|
#3430
Posted 17 December 2014 - 08:59
jale mare cu anticariatele astea noi , si eu cand am cumparat motocultor jhinma df12 , l-am cumparat montat, dar avea cutitele la freza slabe, 2 capace de pe transmisie nu erau stranse bine si mustea ulei pe acolo, sunt facute in viteza , partea proasta ar fi sa lipseasca ceva de prin transmisie ca sa le umplii frigideru
Edited by nitaalin, 17 December 2014 - 08:59. |
|
#3431
Posted 17 December 2014 - 11:02
sosta, on 16 decembrie 2014 - 14:34, said: Multumesc! Acum am fost pe fuga si nu am reusit sa strang decat maneta de la mers inapoi pentru ca balanganea ... in rest nu am avut mult timp la dispozitie. Cand mai ajung, ma pun cu cheile pe el sa vad daca dispare zgomotul. Am observat o chestie la care nu ma asteptam: la 0 grade porneste usor, la a 2 sfoara, insa nu intra in viteza , nici mersul inapoi nu se cupleaza. Cred ca e din cauza uleiul care se ingroasa considerabil la temp. scazuta. Daca se incalzesta un pic, intra foarte usor. Inainte de a-l porni pentru prima data, am verificat uleiul in motor si in cutie si ... surpriza: in motor era suficient dar in cutie nu. A trebuit sa mai pun cam 800 ml. Noroc ca am luat ulei cand am plecat la tara. Ma asteptam sa aiba lichidele complete, daca am cerut livrarea in stare montat. |
#3432
Posted 17 December 2014 - 16:55
Sosta
După mine bătaia la motor se aude mai mult în partea din față. Și observ că la capacul demaroului (unde tragi de sfoară) lipsește un șurub ce prinde carcasa aia de tablă cugăuri de carcasa intermediară (tot neagră) ce apoi vine prinsă de corpul motorului și e posibil ca acolo să intre în rezonanță la diferite turații. Pornește iar LC-ul și pune mâna pe tablele respective și vezi dacă se mai aude. Spor! |
#3433
Posted 17 December 2014 - 17:58
nitaalin, on 17 decembrie 2014 - 08:59, said:
jale mare cu anticariatele astea noi , si eu cand am cumparat motocultor jhinma df12 , l-am cumparat montat, dar avea cutitele la freza slabe, 2 capace de pe transmisie nu erau stranse bine si mustea ulei pe acolo, sunt facute in viteza , partea proasta ar fi sa lipseasca ceva de prin transmisie ca sa le umplii frigideru De acord cu tine...mai trebuie strans cate un surub pe ici pe colo....dar parca as prefera un chinezoi,nou, mai serios decat un anticariat de 30-40 de ani....la care mai gasesti piese doar din dezmembrari sau confectionate artizanal la cate un strung pe aici pe colo.....apropo poate ne spui cat costa o pompa de injectie la un anticariat de asta....ca vecinu-meu zisa ca a dat peste 1000 de euro(vorbesc de un tractoras Japonez.) Consider ca daca nu ai bani sa cumperi unul nou fie tractor fie motocultor decat un anticariat mai bine un chinez mai serios la care gasesti si piese pe toate drumurile si accesibile ca pret..... Si apoi la ce te poti astepta la un anticariat de 30-40 de ani.??/.....sa mearga ca nou.....???? in nici un caz..!!!!.........te gandesti ca trebuie reparat....si cat te va costa in plus reparatia fata de aia 2000-3000 de euro pe care deja i-ai dat pe el.....orcum nu te gandesti ca te mai tine 10-20 de ani fara reparatie.... |
#3434
Posted 17 December 2014 - 20:54
Am pus ulei pt transmisie Apollo. De motor tot Apollo am luat, dar acolo nu a fost cazul. La uleiul de motor ei recomanda SAE30 dar in manual scrie 15W40 . Cand am verificat uleiul la rece, era grosut. Dupa ce a functionat un pic motorul, uleiul parca era apa. Dupa rodaj cred ca am sa caut un ulei mai bun. Nu am gasit nimic legat de tipul uleiului: mineral/semisintetic/sintetic. Am vazut si la MOL un ulei pt. utilaje de gradina, Dynamic SAE30. Am un vecin care a mers numai cu uleiul MOL la o motosapa Loncin si nu a avut nicio problema cu motorul.
|
#3435
Posted 18 December 2014 - 16:36
sosta, fiind motor pe benzina unde temperatura de ardere este mult mai mare ca la diesel , este normal sa se fluidizeze mai rapid uleiul
alin_ag2003, esti speriat de bombe cum eram si eu acum cativa ani, la un pasquali din 69, cu motor lombardini, spre exemplu la pompa de injectie BOSCH se uzeaza doar elementul de pompare(cilindru si pistonas) cilindru se reface in interior sa fie perfect fara uzura, iar pistonasul se inlocuieste cu unul nou nout facut de romanii nostrii. totul se intampla la o firma din sinaia. iar costul reparatiei pompei de injectie este de 150 ron +tva si transport, deci 50 euro, reparatia este 100 % sigura si de durata, intrucat am persoane care au facut asta si merg motoarele de mai bine de 2 ani. Referitor la vecinul tau, nu stiu cine si-a batut joc de el, dar se putea interesa la pompagii , sunt firme care se baga in orice pompa de injectie diesel. Dar probabil tu semeni cu el, puneti totul original si va speriati. Daca era sa ma uit in gura vecinilor, nu as fi avut nici bicicleta , ca daca iau una proasta ca alu vecinu si ma intep. Nu vezi si tu exemple, vin fara suruburi, cine stie ce o mai lipsi ddin ele ) doamne fereste. Macar vechiturile alea sunt complete si nu au prea multe suruburi. |
|
#3436
Posted 18 December 2014 - 22:12
Sincer si eu as fi ales un motoroto sh mai maricel, diesel, cu roti mari si multe viteze ... insa pretul lor este mult peste bugetul meu. Eu cred ca mai e si specula acum pt. ca au inteles si romanii ca nu mai e nevoie sa-ti rupi spatele la cazma si multi cauta sa cumpere utilaje. Cele sh aduse de afara cred ca sunt luate la o suma mult mai mica comparat cu cat cere vanzatorul. Nu inteleg de ce au preturi apropiate de tractoare. Spre exemplu, langa Galati (spre Vanatori) este o firma care aduce utilaje reconditionate in Italia. Arata f. bine la exterior. Un motocultor avea pretul de 2.700 euro. Alaturi era un tractoras de 30 cp care costa 3.200 euro.
Edited by sosta, 18 December 2014 - 22:13. |
#3437
Posted 18 December 2014 - 22:15
Probabil tractorasul ala nu`i nici cal , nici magar!
Pentru gradini e prea mare, pentru lucrul in lan e prea mic. Grig |
#3438
Posted 20 December 2014 - 17:53
A venit Mosuuu!!!
Azi la 1430 am devenit posesorul mult doritei WM1100 Dupa asamblarea partiala si plinul cu uleiuri am pornit urata WMFata.jpg 117.46K 168 downloads WMLateral.jpg 122.22K 187 downloads Pentru edificare am pus alaturi cele doua jucarii din dotare ComparFata.jpg 128.11K 189 downloads ComparSpate.jpg 97.6K 194 downloads Desi aproape de doua ori mai grea , noua achizitie nu este cu mult mai mare da' arata bine La prima vedere pare mai greu de manevrat ca se smuceste cand prinde ambreiajul iar modul de cuplare a marsarierului , cu maneta din dreapta ,este un pic enervantmai ales ca trebuie scoasa din viteza Nu stiu ce rost poate avea busonul din partea de sus a cutiei de viteze Buson.jpg 92.31K 176 downloads |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users