Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Motosapa -partea a-II-a

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
8782 replies to this topic

#2809
asterisc

asterisc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 168
  • Înscris: 22.11.2005

View Posthymura9, on 24 septembrie 2014 - 09:41, said:

Din punct de vedere al greutatii al utilizatorului nu sant deloc usurel .
Intru la categoria pana de 125 de kg si 1,85 m inaltime asa ca nu cred sa fie asta o problema
Sant in dilema si nu stiu pe care sa ma axez acum mai mult pe lc90 sau apolo 100 .
La freze as face altceva , as lua si freze de lc90 pt apolo 100 si sa vad cum le imbin si sa fie suprafata de frezare mai mare
asta pt terenul pe care il am la camp , iar in gradina revenire la frezele initiale .
Si de unde gasesc remorca cu tractiune .
Loncin LC90 are 4 cu 4 si se poate scoate una.

Apollo 100 are 3 cu 3 si se poate scoate tot una. Are o singura priza de putere, nu doua. A doua am inteles ca ar fi ceva de avarie si daca scoti capacul, curge uleiul.
Ambele sunt cu transmisia pe pinioane.

Eu am ambele marci. Si apollo si loncin. Ambele sunt la fel. Am apollo 135 si lc90.

Dar daca vrei sa intri in porumbi, mai bine mergi pe apollo 100. Cu extensiile scoase, poti intra fara probleme, pe cand la lc90 trebuie sa ii faci niste modificari la freze si cum fierul ala e tratat mai bine cumperi din prima ce trebuie si gata.

@john, lc75 si lc90 au acelasi motor dar nu au aceeasi transmisie. De aici diferenta de greutate.

#2810
tatuc

tatuc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 483
  • Înscris: 23.09.2014

View Postmcjohn, on 23 septembrie 2014 - 21:47, said:

m-a costat aproape 30 mil.
Tot cam atat am dat si eu cu utilaje cu tot, pana acum pot spune ca sunt multumit la ce am facut cu el. Cele 103 kg il aseaza bine pe pemant dar cred ca nu ar strica sa torn niste beton in rotile metalice asa cum sugera cineva aici pe forum. sa vad... acum ca s-a udat pamantul de la ploaie merge asa cum e.

#2811
Marianmbw

Marianmbw

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 159
  • Înscris: 11.02.2013
Am Apollo 100 și știu ce vorbesc, nu bat câmpii numai ca să scriu pe forum. Am experiența lucrului cu motosapa din 1990 și știu ce înseamnă să lucrezi cu aceste scule. Am avut de ales între Loncin 90 și Apollo 100, am analizat amănunțit cele două scule și am ales Apollo pentru configurația frezelor și sunt mulțumit de el. Aș fi vrut un Apollo 135, dar am ajuns la concluzia că este de ajuns, pentru cea ce lucrez, Apollo 100. Încă o dată vă spun că are două prize de putere: cea de sus are turația axului principal și se poate decupla din ambreiaj, este un ax cu canal de pană, iar cea de jos este un ax canelat și este sincronă cu cutia de viteze. Deci are turația arborelui secundar și schimbare de sens.

#2812
hymura9

hymura9

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 30.10.2011
Da si chiar asa are .
Fusai in dede si il vazui pe viu si chiar are 2 prize de putere , una sincrona si una asincrona .
Si pare la fel de robusta ca si lc90 numai ca are decat 3 freze nu 4 pe o parte cum are si lc90 .
Oare s-or nimeri de la una la alta ?

#2813
unic635

unic635

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,529
  • Înscris: 09.07.2013
Daca axu e pe 30mm hexagonal potrivesc. Sper sa vina si la gaura. Din 4 poti si 2 cu modificare dar e f greu de stapanit

#2814
asterisc

asterisc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 168
  • Înscris: 22.11.2005

View PostMarianmbw, on 24 septembrie 2014 - 14:47, said:

Am Apollo 100 Č™i Č™tiu ce vorbesc, nu bat câmpii numai ca să scriu pe forum. Am experienČ›a lucrului cu motosapa din 1990 Č™i Č™tiu ce înseamnă să lucrezi cu aceste scule. Am avut de ales între Loncin 90 Č™i Apollo 100, am analizat amănunČ›it cele două scule Č™i am ales Apollo pentru configuraČ›ia frezelor Č™i sunt mulČ›umit de el. AČ™ fi vrut un Apollo 135, dar am ajuns la concluzia că este de ajuns, pentru cea ce lucrez, Apollo 100. Încă o dată vă spun că are două prize de putere: cea de sus are turaČ›ia axului principal Č™i se poate decupla din ambreiaj, este un ax cu canal de pană, iar cea de jos este un ax canelat Č™i este sincronă cu cutia de viteze. Deci are turaČ›ia arborelui secundar Č™i schimbare de sens.
:o Nu stiam ca exista ceva acolo, nici nu am dat capacul jos. Am si eu la Apollo 135. Se pare ca am inteles gresit. My bad.

View Posthymura9, on 24 septembrie 2014 - 16:21, said:

Da si chiar asa are .
Fusai in dede si il vazui pe viu si chiar are 2 prize de putere , una sincrona si una asincrona .
Si pare la fel de robusta ca si lc90 numai ca are decat 3 freze nu 4 pe o parte cum are si lc90 .
Oare s-or nimeri de la una la alta ?
Nu cred ca se potrivesc. Intreaba la o-mac ca ei sunt importatori si la loncin si la apollo.

Edited by asterisc, 24 September 2014 - 21:34.


#2815
alin_ag2003

alin_ag2003

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 27.02.2010
Vad ca se discuta despre prizele de putere ale motosapelor chinezesti pe pinioane..intr-adevar unele au una altele au doua prize...
Va supun atentiei o remorca care merge pe priza nesincronizata a tuturor chinezilor de peste 7 cai, remorca cu cutie proprie de viteza produsa in Turcia:
http://www.konrem.com.tr/

#2816
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,567
  • Înscris: 31.01.2010
Da ce are cutia de viteze cu un convertizor hidraulic de cuplu?
Parca asa`i zice.
Principiul e simplu , pui o pompa hidraulica pe cardan si un motor hidraulic pe diferential si ai transmisia 4X4.
Simplu , eficient da scump.

Grig

Mai e ceva de pus....

Edited by Ion_Bumbu, 29 September 2014 - 17:58.


#2817
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007
Aline,tu chiar vrei sa facem cu inima?

Pe de alta parte,inca nimic,tot cu actele de la firma,ca unele muieri sint angajate pentru popou si nu pentru birou Posted Image

#2818
alin_ag2003

alin_ag2003

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 27.02.2010

View PostIon_Bumbu, on 29 septembrie 2014 - 17:57, said:

Da ce are cutia de viteze cu un convertizor hidraulic de cuplu?
Parca asa`i zice.
Principiul e simplu , pui o pompa hidraulica pe cardan si un motor hidraulic pe diferential si ai transmisia 4X4.
Simplu , eficient da scump.

Grig

Mai e ceva de pus....

Sistemul in sine are doar tractiune pe remorca..de fapt de 4x4 ai nevoie destul de rar....si daca ai nevoie se intampla pe suprafete fara aderenta iar cuplarea motosapei intr-o viteza pe aceste suprafete pentru a ajuta la tractiune nu constituie nici un pericol pentru transmisie....

Sistemul clasic al remorcilor cu tractiune este format din doua componente:
-reductor
-axa cu diferential
Attached File  519b.jpg   59.67K   50 downloads
Attached File  513b.jpg   21.1K   45 downloads
In cazul celei prezentate mai intervine cutia de viteze mecanica  4+1

Edited by alin_ag2003, 29 September 2014 - 18:17.


#2819
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,567
  • Înscris: 31.01.2010
Asta merge bine doar in caz de priza sincrona, la asincrona trebuie sa schimbi viteza si la remorca si la moto.
Sistem primitiv .

Grig

P.S. E tare interesanta poza nr 1 , si aia e cutie mecanica??
Gata, m`am entuziasmat prea tare , e doar electropompa pentru cilindrul hidraulic a benei.
Imi retrag admiratia!

Edited by Ion_Bumbu, 29 September 2014 - 18:54.


#2820
alin_ag2003

alin_ag2003

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 27.02.2010

View PostIon_Bumbu, on 29 septembrie 2014 - 18:43, said:

Asta merge bine doar in caz de priza sincrona, la asincrona trebuie sa schimbi viteza si la remorca si la moto.
Sistem primitiv .

Grig

P.S. E tare interesanta poza nr 1 , si aia e cutie mecanica??

Pozele sant  pentru remorcile clasice pe priza sincrona...
Cea turceasca Konrem are cutie de viteze imdependenta....
De fapt nici la cele clasice  pe priza sincrona producatorii nu recomanda folosirea permanenta 4x4
Folosirea permanenta a 4x4 ar  face aproape imposibile virajele...

Edited by alin_ag2003, 29 September 2014 - 19:01.


#2821
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,567
  • Înscris: 31.01.2010
Fiind fara diferential interaxial e mai greu de virat pe asfalt , pe teren e ok.
Asta e din propria experienta de conducator 4x4.

Grig

#2822
crisubadulescu

crisubadulescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.04.2014
Salut am un motocultor Bertolini pe benzina cilindrat 490 cm3. Cand da de greu incepe sa tuseasca.., vrea sa se opreasca dupa iar porneste mai merge putin iar tuseste..se ingatuie asa...Nu stiu ce are..unii zic ca de la alimentaree dar incepe sa tuseasca si sare asa ulei din filtrul de ulei...trebuie uleiul schimbat s-au?..ma poate ajuta cineva..multumesc frumos...astept parerile voastre. V-am pus si poze cu modelul motocultorului si filtrul de ulei..din care sare uleiul..

Attached Files



#2823
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,422
  • Înscris: 05.02.2009
S-ar putea să fie benzina de vină !

#2824
xk1daL

xk1daL

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 192
  • Înscris: 30.09.2014
Salutare. Am si eu o motosapa si cand am scos-o din magazie am lovit-o de un perete si s-a indoit putin.
Uitati aici si va rog mult spuneti-mi daca e o problema grava sau doar de aspect.
Motosapa merge perfect nu am observat nimic ciudat.
Aici este o poza: http://imgur.com/8OPGY3G

Edited by xk1daL, 30 September 2014 - 18:19.


#2825
nicu_gh

nicu_gh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 334
  • Înscris: 26.12.2013
@xk1daL, sub acel capac sunt culbutorii care acctioneaza supapele, daca in miscarea lor nu ating capacul e problema doar de aspect, daca ating atunci nu e ok, desfa capacul si vezi daca ai ceva urme de lovire in interior

#2826
xk1daL

xk1daL

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 192
  • Înscris: 30.09.2014
Am desfacut cele 4 suruburi si am incercat sa desfac capacul de cand am lovit-o, dar pur si simplu nu iese. Nu stiu cum sa o scot. Am tras de ea, am miscat-o si nimic. Cum pot scoate acel capac?


//Edit: Si daca in momentul folosirii nu a scos sunete ciudate, a pornit din prima si a mers ca in prima zi, nu cred ca exista probleme, dar eu tot vreau sa verific daca e totul bine, deci aveti idee cum pot scoate capacul???

Edited by xk1daL, 30 September 2014 - 18:48.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate