Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Motosapa -partea a-II-a
#2809
Posted 24 September 2014 - 14:02
hymura9, on 24 septembrie 2014 - 09:41, said: Din punct de vedere al greutatii al utilizatorului nu sant deloc usurel . Intru la categoria pana de 125 de kg si 1,85 m inaltime asa ca nu cred sa fie asta o problema Sant in dilema si nu stiu pe care sa ma axez acum mai mult pe lc90 sau apolo 100 . La freze as face altceva , as lua si freze de lc90 pt apolo 100 si sa vad cum le imbin si sa fie suprafata de frezare mai mare asta pt terenul pe care il am la camp , iar in gradina revenire la frezele initiale . Si de unde gasesc remorca cu tractiune . Apollo 100 are 3 cu 3 si se poate scoate tot una. Are o singura priza de putere, nu doua. A doua am inteles ca ar fi ceva de avarie si daca scoti capacul, curge uleiul. Ambele sunt cu transmisia pe pinioane. Eu am ambele marci. Si apollo si loncin. Ambele sunt la fel. Am apollo 135 si lc90. Dar daca vrei sa intri in porumbi, mai bine mergi pe apollo 100. Cu extensiile scoase, poti intra fara probleme, pe cand la lc90 trebuie sa ii faci niste modificari la freze si cum fierul ala e tratat mai bine cumperi din prima ce trebuie si gata. @john, lc75 si lc90 au acelasi motor dar nu au aceeasi transmisie. De aici diferenta de greutate. |
#2810
Posted 24 September 2014 - 14:45
mcjohn, on 23 septembrie 2014 - 21:47, said:
m-a costat aproape 30 mil. |
#2811
Posted 24 September 2014 - 14:47
Am Apollo 100 și știu ce vorbesc, nu bat câmpii numai ca să scriu pe forum. Am experiența lucrului cu motosapa din 1990 și știu ce înseamnă să lucrezi cu aceste scule. Am avut de ales între Loncin 90 și Apollo 100, am analizat amănunțit cele două scule și am ales Apollo pentru configurația frezelor și sunt mulțumit de el. Aș fi vrut un Apollo 135, dar am ajuns la concluzia că este de ajuns, pentru cea ce lucrez, Apollo 100. Încă o dată vă spun că are două prize de putere: cea de sus are turația axului principal și se poate decupla din ambreiaj, este un ax cu canal de pană, iar cea de jos este un ax canelat și este sincronă cu cutia de viteze. Deci are turația arborelui secundar și schimbare de sens.
|
#2812
Posted 24 September 2014 - 16:21
Da si chiar asa are .
Fusai in dede si il vazui pe viu si chiar are 2 prize de putere , una sincrona si una asincrona . Si pare la fel de robusta ca si lc90 numai ca are decat 3 freze nu 4 pe o parte cum are si lc90 . Oare s-or nimeri de la una la alta ? |
#2813
Posted 24 September 2014 - 16:28
Daca axu e pe 30mm hexagonal potrivesc. Sper sa vina si la gaura. Din 4 poti si 2 cu modificare dar e f greu de stapanit
|
#2814
Posted 24 September 2014 - 21:08
Marianmbw, on 24 septembrie 2014 - 14:47, said: Am Apollo 100 Č™i Č™tiu ce vorbesc, nu bat câmpii numai ca să scriu pe forum. Am experienČ›a lucrului cu motosapa din 1990 Č™i Č™tiu ce înseamnă să lucrezi cu aceste scule. Am avut de ales între Loncin 90 Č™i Apollo 100, am analizat amănunČ›it cele două scule Č™i am ales Apollo pentru configuraČ›ia frezelor Č™i sunt mulČ›umit de el. AČ™ fi vrut un Apollo 135, dar am ajuns la concluzia că este de ajuns, pentru cea ce lucrez, Apollo 100. Încă o dată vă spun că are două prize de putere: cea de sus are turaČ›ia axului principal Č™i se poate decupla din ambreiaj, este un ax cu canal de pană, iar cea de jos este un ax canelat Č™i este sincronă cu cutia de viteze. Deci are turaČ›ia arborelui secundar Č™i schimbare de sens. hymura9, on 24 septembrie 2014 - 16:21, said: Da si chiar asa are . Fusai in dede si il vazui pe viu si chiar are 2 prize de putere , una sincrona si una asincrona . Si pare la fel de robusta ca si lc90 numai ca are decat 3 freze nu 4 pe o parte cum are si lc90 . Oare s-or nimeri de la una la alta ? Edited by asterisc, 24 September 2014 - 21:34. |
#2815
Posted 29 September 2014 - 17:33
Vad ca se discuta despre prizele de putere ale motosapelor chinezesti pe pinioane..intr-adevar unele au una altele au doua prize...
Va supun atentiei o remorca care merge pe priza nesincronizata a tuturor chinezilor de peste 7 cai, remorca cu cutie proprie de viteza produsa in Turcia: http://www.konrem.com.tr/ |
#2816
Posted 29 September 2014 - 17:57
Da ce are cutia de viteze cu un convertizor hidraulic de cuplu?
Parca asa`i zice. Principiul e simplu , pui o pompa hidraulica pe cardan si un motor hidraulic pe diferential si ai transmisia 4X4. Simplu , eficient da scump. Grig Mai e ceva de pus.... Edited by Ion_Bumbu, 29 September 2014 - 17:58. |
#2817
Posted 29 September 2014 - 17:57
Aline,tu chiar vrei sa facem cu inima?
Pe de alta parte,inca nimic,tot cu actele de la firma,ca unele muieri sint angajate pentru popou si nu pentru birou |
#2818
Posted 29 September 2014 - 18:15
Ion_Bumbu, on 29 septembrie 2014 - 17:57, said:
Da ce are cutia de viteze cu un convertizor hidraulic de cuplu? Parca asa`i zice. Principiul e simplu , pui o pompa hidraulica pe cardan si un motor hidraulic pe diferential si ai transmisia 4X4. Simplu , eficient da scump. Grig Mai e ceva de pus.... Sistemul in sine are doar tractiune pe remorca..de fapt de 4x4 ai nevoie destul de rar....si daca ai nevoie se intampla pe suprafete fara aderenta iar cuplarea motosapei intr-o viteza pe aceste suprafete pentru a ajuta la tractiune nu constituie nici un pericol pentru transmisie.... Sistemul clasic al remorcilor cu tractiune este format din doua componente: -reductor -axa cu diferential 519b.jpg 59.67K 50 downloads 513b.jpg 21.1K 45 downloads In cazul celei prezentate mai intervine cutia de viteze mecanica 4+1 Edited by alin_ag2003, 29 September 2014 - 18:17. |
|
#2819
Posted 29 September 2014 - 18:43
Asta merge bine doar in caz de priza sincrona, la asincrona trebuie sa schimbi viteza si la remorca si la moto.
Sistem primitiv . Grig P.S. E tare interesanta poza nr 1 , si aia e cutie mecanica?? Gata, m`am entuziasmat prea tare , e doar electropompa pentru cilindrul hidraulic a benei. Imi retrag admiratia! Edited by Ion_Bumbu, 29 September 2014 - 18:54. |
#2820
Posted 29 September 2014 - 18:54
Ion_Bumbu, on 29 septembrie 2014 - 18:43, said:
Asta merge bine doar in caz de priza sincrona, la asincrona trebuie sa schimbi viteza si la remorca si la moto. Sistem primitiv . Grig P.S. E tare interesanta poza nr 1 , si aia e cutie mecanica?? Pozele sant pentru remorcile clasice pe priza sincrona... Cea turceasca Konrem are cutie de viteze imdependenta.... De fapt nici la cele clasice pe priza sincrona producatorii nu recomanda folosirea permanenta 4x4 Folosirea permanenta a 4x4 ar face aproape imposibile virajele... Edited by alin_ag2003, 29 September 2014 - 19:01. |
#2821
Posted 29 September 2014 - 19:04
Fiind fara diferential interaxial e mai greu de virat pe asfalt , pe teren e ok.
Asta e din propria experienta de conducator 4x4. Grig |
#2822
Posted 29 September 2014 - 19:25
Salut am un motocultor Bertolini pe benzina cilindrat 490 cm3. Cand da de greu incepe sa tuseasca.., vrea sa se opreasca dupa iar porneste mai merge putin iar tuseste..se ingatuie asa...Nu stiu ce are..unii zic ca de la alimentaree dar incepe sa tuseasca si sare asa ulei din filtrul de ulei...trebuie uleiul schimbat s-au?..ma poate ajuta cineva..multumesc frumos...astept parerile voastre. V-am pus si poze cu modelul motocultorului si filtrul de ulei..din care sare uleiul..
Attached Files |
#2824
Posted 30 September 2014 - 18:19
Salutare. Am si eu o motosapa si cand am scos-o din magazie am lovit-o de un perete si s-a indoit putin.
Uitati aici si va rog mult spuneti-mi daca e o problema grava sau doar de aspect. Motosapa merge perfect nu am observat nimic ciudat. Aici este o poza: http://imgur.com/8OPGY3G Edited by xk1daL, 30 September 2014 - 18:19. |
#2825
Posted 30 September 2014 - 18:35
@xk1daL, sub acel capac sunt culbutorii care acctioneaza supapele, daca in miscarea lor nu ating capacul e problema doar de aspect, daca ating atunci nu e ok, desfa capacul si vezi daca ai ceva urme de lovire in interior
|
#2826
Posted 30 September 2014 - 18:42
Am desfacut cele 4 suruburi si am incercat sa desfac capacul de cand am lovit-o, dar pur si simplu nu iese. Nu stiu cum sa o scot. Am tras de ea, am miscat-o si nimic. Cum pot scoate acel capac?
//Edit: Si daca in momentul folosirii nu a scos sunete ciudate, a pornit din prima si a mers ca in prima zi, nu cred ca exista probleme, dar eu tot vreau sa verific daca e totul bine, deci aveti idee cum pot scoate capacul??? Edited by xk1daL, 30 September 2014 - 18:48. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users