Motosapa -partea a-II-a
Last Updated: Apr 08 2016 20:20, Started by
scaiba
, Feb 14 2013 16:07
·
0
#2647
Posted 28 July 2014 - 08:01
Alin1me, on 27 iulie 2014 - 22:23, said:
Da dar calitatea? Citez dintr-un alt topic. liviu_np, on 20 iulie 2014 - 16:49, said: Ia-o linistit Toate sunt produse in China. Acelasi produs de la aceeasi fabrica poate avea mai multe branduri, in functie de importator. Carcasa este neinscriptionata. Eu daca iau cel putin un container de MP-uri de la fabrica din China, pot cere ca ele sa fie inscriptionate cu liviu_np hauswear sau cu mcjohn Germany sau orice-mi doresc. De asemenea le pot trimite si designul cutiei in care sa fie ambalate. Stiu asta deoarece am lucrat la o firma romaneasca, patron turc, unul dintre marii importatori de electrocasnice din Romania. Acolo faceam cutii pentru produsele ce veneau din China. PS. @mcjohn. Ai o cutie cu verde de la un electrocasnic prin bucatarie. Acum acelasi produs este cu negru . Mai exista acelasi produs intr-o cutie cu negru si rosu. uploadfromtaptalk1406527230924.jpg 49.08K 100 downloads Edited by mcjohn, 28 July 2014 - 07:58. |
#2648
Posted 28 July 2014 - 20:19
#2649
Posted 31 July 2014 - 13:39
Dar cu 1100 diesel de 9 cp se poate intra printre rândurile de porumb? Că nu vreau să tai porumbii ci să merg printre ei ca și cu prășitoarea. Am înțeles ca e minim 80 lățimea de frezare dar dacă fac modificări la ansamblu de cuțite(freze) undeva la 60 cm pot să controlez motocultorul? Întreb pe cine a frezat cu 80 cm seria 1100 de care vorbeam indiferent de firma, dacă se înclină, țopăie sau nu poate fi controlat la această lățime.
|
#2650
Posted 31 July 2014 - 15:37
Cred ca mai repede ai reusi cu prasitoarea cu acei 9cp diesel.
|
#2651
Posted 31 July 2014 - 16:10
Aia e un alt proiect.
Am facut una pentru motosapa de o am, Ruris 650H, dar m-am lăsat după ce am văzut ca nu pot stăpâni direcția din cauza turației prea mari a roților, sapa centrală devenind ulterior frâna motosapei ca să nu se mai afunde prea tare și să taie și buruienile din dreptul transmisiei. După asta conduceam motosapa cu o mână. Pentru prășitoare sunt de părere că trebuie pe lângă greutatea motocultorului, aderență la sol a roților , nu patinare ca să fugă stânga-dreapta, si poate un diferențial. Am văzut undeva la Bricostore parca roți cu diferențial inclus(un fel de cliket ca la chei) și poate așa o să meargă. Altfel mă îndoiesc de eficiența prașitoarei. Poate doar la tăiat porumbii |
#2652
Posted 06 August 2014 - 18:07
Buna ,am un motocultor Rotakt rog 135 si a cedat cablul de ambreaj .Cei de la rotakt mi-au trimis unul dar nu se potriveste si nu am reusit sa gasesc nici pe net cu lungimea totala de 118cm si a camasei de 98 de cm.Am incercat cu un opritor de la motociclete dar nu merge.Acum ma gindeam sa caut unul chiar daca nu corespunde lungimea totala sa corespunda diferenta care nu este in camasa(20 cm) pt. a putea face reglajul si a avea cursa corecta.Este corect rationamentul meu?
|
#2653
Posted 06 August 2014 - 19:06
Din lipsa.da.Insa ai putea incerca cu cablu de frana de mana auto,poate gasesti ceva la lungimea ta.Da de...
|
#2654
Posted 06 August 2014 - 23:46
Un cablu de frână de bicicletă,sau de motor(sunt ceva mai groase)cel de spate cred că e suficient de lung,ajustezi cămașa la lungimea necesară și apoi corelezi lungimea cablului.
|
#2655
Posted 07 August 2014 - 11:33
horia100, on 06 august 2014 - 18:07, said: a cedat cablul de ambreaj cu lungimea totala de 118cm si a camasei de 98 de cm. Acum ma gindeam sa caut unul Dacă este prea mică "gămălia" din capăt o poți mări cu un adamus de plumb cai cositor. Mie m-i s-a rupt cablul de la accelerație. Mi-am sunat mecanicul și ptr 40 lei îmi oferă altul ! Edited by mcjohn, 07 August 2014 - 11:34. |
#2656
Posted 07 August 2014 - 20:11
Ce cablu de bicicleta fratilor ? Pai ala se rupe la prima intindere . Trebuie cablu ca lumea .Pai numai Horia stie cat de gros e cablu de ambreiaj ce i s-a rupt . Cel putin al meu ,la bsr 1100 C cred ca are vreo 2 mm in diametru . Nu am avut necazuri cu cablurile ,,,,bat in lemn . Horia ,incearca si la alte firme care vand asemanator cu ce ai tu ,ca bsr , etc .
Edited by nelucroitoru, 07 August 2014 - 20:12. |
|
#2657
Posted 07 August 2014 - 20:29
Si eu am avut cablu gros luat de la Wiking (60 ron) si dupa 5 luni a cedat. S-a rupr in timp ce frezam. Am lucrat fara ambreiaj in continuare timp de 2 ore pina ce am terminat. Noroc ca nu mai aveam nevoie de marsalier, aveam unde intoarce fara probleme. Acum am din asta de bicicleta de la schimbator de viteze dar in camasa de la Wiking. Daca se rupe nu-i bai am tot timpul una de rezerva la mine. 3 lei bucata. Schimbatoare de bicicleta Simano am vre-o 4 acum pentru acceleratie (3 de rezerva) achizitionate din Germania. Am luat 2 din bazar si am dat de 10 -15 la acceleratie si s-a rupt plasticul. Cu astea originale altfel sta treaba, basca ca are cursa mai lunga.
Edited by ciprian_vladis, 07 August 2014 - 20:31. |
#2658
Posted 07 August 2014 - 22:06
Există mai multe dimensiuni de cabluri respectiv cămăși.Atât ca lungime cât si ca grosime.
|
#2659
Posted 07 August 2014 - 22:15
nelucroitoru, on 07 august 2014 - 20:11, said:
Ce cablu de bicicleta fratilor ? Pai ala se rupe la prima intindere . Trebuie cablu ca lumea .Pai numai Horia stie cat de gros e cablu de ambreiaj ce i s-a rupt . Cel putin al meu ,la bsr 1100 C cred ca are vreo 2 mm in diametru . Nu am avut necazuri cu cablurile ,,,,bat in lemn . Horia ,incearca si la alte firme care vand asemanator cu ce ai tu ,ca bsr , etc . |
#2660
Posted 13 August 2014 - 06:45
Horia ,au sosit cablurile pentru ambreiaj ? Sunt ok ? Pretul ? Cele bune ...spor .
|
#2661
Posted 14 August 2014 - 20:52
horia100, on 06 august 2014 - 18:07, said:
Buna ,am un motocultor Rotakt rog 135 si a cedat cablul de ambreaj .Cei de la rotakt mi-au trimis unul dar nu se potriveste si nu am reusit sa gasesc nici pe net cu lungimea totala de 118cm si a camasei de 98 de cm.Am incercat cu un opritor de la motociclete dar nu merge.Acum ma gindeam sa caut unul chiar daca nu corespunde lungimea totala sa corespunda diferenta care nu este in camasa(20 cm) pt. a putea face reglajul si a avea cursa corecta.Este corect rationamentul meu? Pune o intrebare si la o-mac. Am vazut la ei pe site ca au fel de fel de piese de schimb pentru motocultoare. |
|
#2662
Posted 14 August 2014 - 22:06
cine a zis ca acel de bicicleta se rupe. Al meu cand a cedat l-am inlocuit cu unul de bicicleta si acum tine )
|
#2663
Posted 15 August 2014 - 01:34
A sosit cel de la omac si trebuie sa ii scurtez camasa.Pret 20 de lei,cablu cu o cursa asa mare nu am gasit asa ca trebuie sa il modific.Sa vad sapt. viitoare cum ii tai camasa ca sa nu il stric deoarece am de turnat betoane,tencuit acum mai urgent.
|
#2664
Posted 24 August 2014 - 03:20
stimati posesori de motosape.am achizitionat recent mai mult din intamplare o motosapa nemteasca Agria pe benzina.e destul de batrana dar porneste la sfert.problema e ca nu o pot opri decat daca scot fisa de la bujie.are 4 fire dar sant taiate si un suport unde cred ca era un intrerupator.are cineva niste instructiuni de folosire sau ceva idei?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users