Dacia Logan 2
Last Updated: Sep 30 2020 22:39, Started by
Horsie
, Sep 28 2012 11:29
·
0
#3260
Posted 19 June 2014 - 00:49
Ohooo... le-a luat zece ani sa recunoasca ce cere lumea: AC (semi) automat si transferul botoanelor de pe consola pe usa Daca reusesc sa mute si claxonul de pe batz pe volan, dau de baut.
In alta ordine de idei, ca tot suntem pe topicul de Logan doi: - @60.000 km, plimbat loganu pe santier, pana-n varf de munte si pana la mare de-a noastra plus mare straineza; consumul plin pe plin se incapataneaza sa stea sub 5%; fuge de rupe; _ ambele roti de pe dreapta s-au dus dracu de la gropi si trepideaza; - julita in parcare de autori necunoscuti candva prin noiembrie; tabla usor ondulata, vopseaua sarita pana la tinichea; pana in prezent zero rugina pe zona expusa - clar nu e facuta pt calatorii lungi; dupa 10 ore in masina (cu pauze, ofcors) esti anchilozat, nu conteaza daca ai fost la volan sau pasager |
#3261
Posted 19 June 2014 - 04:53
Ca de obicei romanu e prea scartar ca sa plateasca o noapte de cazare pe undeva...
El face romania-grecia dintr-o bucata... Fraieri astia de pe tir-uri ca trebuie sa faca pauze... |
#3262
Posted 19 June 2014 - 07:36
geutz, on 19 iunie 2014 - 00:49, said:
Ohooo... le-a luat zece ani sa recunoasca ce cere lumea: AC (semi) automat si transferul botoanelor de pe consola pe usa Daca reusesc sa mute si claxonul de pe batz pe volan, dau de baut. ............................................ Claxonu pe volan o sa-l vedem la urmatoarea editie speciala, cand dacia-reno face 20 ani bereneagra33, on 19 iunie 2014 - 04:53, said:
Ca de obicei romanu e prea scartar ca sa plateasca o noapte de cazare pe undeva... El face romania-grecia dintr-o bucata... Fraieri astia de pe tir-uri ca trebuie sa faca pauze... Absolut, dupa vreo 400 km sa iau o pauza la motel ca sa mai fac a doua zi inca vreo 450 km... |
#3263
Posted 19 June 2014 - 09:58
Pana una alta, avem si noi ceva dotari in plus pe care altii din Rusia, Brazilia sau Turcia le au demult pe Logan. E bine.
Oricum asa cum am mai spus si in trecut pe mine asemenea dotari gen clima automata, navigatie sau pilot automat ma lasa rece cand caroseria este in comtinuare negalvarizata. Cred ca este mai important sa nu intre rugina in mai putin de 5-6 ani ani. Oricum, totul are o explicatie daca ne gandim ca Dacia si Renault au cele mai mici garantii anticoroziune din Europa, de 6 ani. Daca s-ar rezolva chestia asta, pentru mine Dacia ar fi o masina extraordinara la acesti bani. Pana atunci prefer sa cred sa cred ca principalul avantaj e fiabilitatea ok si faptul ca nu bagi bani in ea prea curand. Iar banii pe care ii bagi nu sunt asa multi. |
#3264
Posted 19 June 2014 - 10:16
LauCalin, on 19 iunie 2014 - 09:58, said:
Pana una alta, avem si noi ceva dotari in plus pe care altii din Rusia, Brazilia sau Turcia le au demult pe Logan. E bine. Oricum asa cum am mai spus si in trecut pe mine asemenea dotari gen clima automata, navigatie sau pilot automat ma lasa rece cand caroseria este in comtinuare negalvarizata. Cred ca este mai important sa nu intre rugina in mai putin de 5-6 ani ani. Oricum, totul are o explicatie daca ne gandim ca Dacia si Renault au cele mai mici garantii anticoroziune din Europa, de 6 ani. Daca s-ar rezolva chestia asta, pentru mine Dacia ar fi o masina extraordinara la acesti bani. Pana atunci prefer sa cred sa cred ca principalul avantaj e fiabilitatea ok si faptul ca nu bagi bani in ea prea curand. Iar banii pe care ii bagi nu sunt asa multi. la clio+megan +laguna caroseria e galvanizata, iar garantia este de 12 ani la perforare. |
#3266
Posted 19 June 2014 - 19:12
bereneagra33, on 19 iunie 2014 - 04:53, said:
Ca de obicei romanu e prea scartar ca sa plateasca o noapte de cazare pe undeva... El face romania-grecia dintr-o bucata... Fraieri astia de pe tir-uri ca trebuie sa faca pauze... Tu te auzi ??? In rest ce pot sa zic,4 jante+ o tentativa de climatronic =500e, tipic Dacia. |
#3267
Posted 19 June 2014 - 19:56
LauCalin, on 19 iunie 2014 - 10:21, said:
Mi se pare aiurea. La VW sau Skoda garantia anticoroziune este la fel fie ca masina a fost 10000 de euro, fie ca a fost 40000. E drept insa ca ei nu fac masini low cost. Oare un VW Gol (fara f la sfarsit) ce tabla o avea? |
#3268
Posted 20 June 2014 - 07:30
bereneagra33, on 19 iunie 2014 - 04:53, said:
El face romania-grecia dintr-o bucata... |
|
#3269
Posted 20 June 2014 - 08:25
undercoverbrother, on 19 iunie 2014 - 19:56, said: Pai despre Europa vorbesc, evident. Dar atata timp cat ai pretentia sa te "bati" cu sh gen GolF VI, Focus 2 sau chiar 3, Astra J, Megane 3 etc. cred ca problema se pune altfel. Si la fel ca si in Brazilia, da-o dracu' de tabla galvarizata! Important e sa ai ecran in bord si aer conditionat automat. Ah, si semnalizari in oglinzile laterale, ca toate dau bine. |
#3270
Posted 17 August 2014 - 15:19
dyno dacia 0.9tce.jpg 173.26K
69 downloads - 0.9tce ,destul de slab
Edited by ionutMembruAnonimut, 17 August 2014 - 15:19. |
#3271
Posted 17 August 2014 - 19:42
Pai ce nu-i bun in remaparea aia?
Daca e real, e ok la polizoru asta, cuplu mai bun clar. Sau ce trebuia sa fie la 900 cmc? PS: oricum nu e un motor reusit, la condus aproape ca nu poti face comparatie cu 1.0 de la Ford (Fiesta). Raspuns mult mai bun la accelerare, nu-si da in bot cand dai tr superioara, cat am incercat eu la 0.9 tce sa evit datu-n bot, tot n-am reusit cum trebe. Plus ca pe la 100/h cand bagi la podea in tr V nu se intampla nimic mult timp... |
#3272
Posted 17 August 2014 - 22:03
Nu stiu cum ar trebui sa arate un graficul unui 0.9,insa la 2500rpm dezvolta putin peste 110Nm,departe de cei 135Nm declarati de producator,intr-adevar dupa remapare este mult mai ok.Iar in tr5 nu se intampla nimic pt ca este prea lunga pt un motor atat de slab.
Nu ai cum sa compari cu 1.0 100cp FiestaEcoBoost100PS.pdf 16.47K 15 downloads la 3000rpm,dezvolta cu peste 50% mai mult cuplu. Edited by ionutMembruAnonimut, 17 August 2014 - 22:06. |
#3273
Posted 17 August 2014 - 22:49
Daca vorbeam de o herghelie de cp intelegeam, la 10cp pot compara, fac parte din aceeasi categorie de polizoare
|
|
#3274
Posted 17 August 2014 - 23:00
#3276
Posted 18 August 2014 - 21:27
Ce va ziceam prin iarna?
Lumea, betmen, betmen. Si nici macar nu e lunga cutia. Nu voi, alti, aia care il vedeau la nivelul unui 1.6 16V. Cuplul ala de la 2k la 5k e de fapt de la 3k unde nu mai stai dupa el pana la 4k cand incep vibratiile si te lipsesti. Am zis de la bun inceput ca mai bine 1.2 75 decat asta. Depasirile le faci tot cu a3a, ca la lagul tceului ala nu prea ai sanse cu a4a dar macar 1.2 se tureaza fara sa faca ca altceva. Edited by undercoverbrother, 18 August 2014 - 21:28. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users