Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

scaun birou

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
riotx

riotx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 19.12.2010
Am nevoie de un scaun la birou . Petrec in jur de 5-8 ore pe zi . Sunt student deci bugetul e destul de limitat . Eu sunt din Iasi . Gasesc prin Carrefour sau Praktiker ceva oke ?

   Buget : 200 RON .


                                                      Multumesc anticipat .

#2
danutz96

danutz96

    Iritabil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,713
  • Înscris: 17.12.2009
Incearca la IKEA.
L.E.: Nu lua in considerare, nu am stiut ca esti din Iasi.

Edited by danutz96, 17 July 2012 - 01:36.


#3
B1u2eyes

B1u2eyes

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 593
  • Înscris: 12.10.2010
Posibil... iti recomand ca baza stea sa fie metalica. De obicei un plastic slab, in timp duce la indoire sub greutate si se rup. Si atentie si la role, ele sunt primele care cedeaza. Pe mine ma tinut aproximativ 2 ani un scaun economic la buzunar la uzura de acasa, deci implicit ore putine petrecute in fata pc-ului. Recentul ma ajuns undeva la 300 de lei dar deja sunt trecuti 4 ani ! Bafta !

#4
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,851
  • Înscris: 06.01.2008
Pe cat posibil incearca sa nu alegi unul de "piele"  sau piele, ca in timp se face ca naiba. Iar cele de material textil perforat aduna foarte usor scame si firimituri/coji sub primul strat de material.

#5
catcit

catcit

    New Member