Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Root dar fara root

The Babadook (2014)

[Unde] Haine pentru grasuti

Adam frustrat?
 Procesoare compatibile KAQB0 LA-5...

sql server management studio

Orange a picat, curiozitate legat...

incompatiblitate sim 3G - apel 4G...
 Electrostimulatori musculari abdo...

GoClever Insignia 550i Dual SIM

M-am plictisit - alte softuri, si...

Istorie alternativa
 Problema Windows 8.1 - Se blochea...

Sony kdl-50w815b - cat de bun est...

Cel mai prost film!

Incarcator auto - Samsung Galaxy ...
 
Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Opel Astra G motor Z16SE - nu functioneaza AC

  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
ciprake

ciprake

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 280
  • Înscris: 01.06.2011
  • ID membru: 690,920
  • Locație: Piatra Neamt

Buna seara. Am un Opel Astra G, motor Z16SE, am probleme cu A/C. A avut bobina de pe compresor cu siguranta termica intrerupta, am luat alta bobina care avea si dioda antiinductie intrerupta si am reparat-o. Am montat o dioda Shotky de vreo 3 amperi si am fost la un un amic care are un atelier service si mi-a inlocuit bobina ( a durat in jur de o ora ). A cuplat ambreiajul la compresor dar a sarit o sig. de 7,5A pe care a inlocuit-o si a iesit fum din dioda., pe care am scos-o de tot si a pornit AC. Din pacate n-am mai avut timp sa inlocuiesc dioda ca am infundat putin portiera si cum sambata trebuie sa plec din tara m-am grabit sa repar/vopsec portiera. Azi cand am luat din service masina am observat ca nu mai merge AC, pe OP-COM am cod P1530 - <Unknown DTC> (04) - Present si in bord aprins martorul ala de deasupra bateriei ceva cu racirea (un dreptunghi cu o steluta in interior). Pe mufa care alimenteaza bobina ambreiajului de la compresor nu mai am 12V, sigurantele de 7,5A, 40A OK. Sunt 0 la mecanica, dar ma pricep la electronica - si culmea stiam ce face dioda aia - as putea rezolva singur problema? Ce ar putea fi defect? Multumesc.

#2
george_eu25

george_eu25

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,907
  • Înscris: 24.06.2008
  • ID membru: 340,968
  • Locație: bucuresti
Incearca aici www.clubopel.com

#3
ciprake

ciprake

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 280
  • Înscris: 01.06.2011
  • ID membru: 690,920
  • Locație: Piatra Neamt
Am postat si acolo.

#4
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,590
  • Înscris: 24.03.2006
  • ID membru: 70,998
  • Locație: pe Goagăl .. Nume: Ionut ........... Pasiune: OPEL & Audi .. Chip tuning fanatic
A/C Clutch Circuit Malfunction inseamna acea eroare.
Intra pe modulul de racire a motorului (engine cooling module). Sper ca ai asa ceva si ca nu e controlat direct din ECU ca la Z14XEP.
Daca e comandat direct din ECU, vezi ca mai ai niste relee si sigurante si langa baterie. Este o cutie neagra, ca cea de langa oala amortizorului, doar ca putin mai scurta.

#5
ciprake

ciprake

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 280
  • Înscris: 01.06.2011
  • ID membru: 690,920
  • Locație: Piatra Neamt

View PostDarkAngelBv, on 28th June 2012, 00:47, said:

A/C Clutch Circuit Malfunction inseamna acea eroare.
Intra pe modulul de racire a motorului (engine cooling module). Sper ca ai asa ceva si ca nu e controlat direct din ECU ca la Z14XEP.
Daca e comandat direct din ECU, vezi ca mai ai niste relee si sigurante si langa baterie. Este o cutie neagra, ca cea de langa oala amortizorului, doar ca putin mai scurta.

Mai am niste sigurante si 2 relee. Sigurantele sunt bune, nu stiu cum sa scot releul. Am tras putin de fire, am tras si de capul releului, n-am idee cum se demonteaza.

#6
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,590
  • Înscris: 24.03.2006
  • ID membru: 70,998
  • Locație: pe Goagăl .. Nume: Ionut ........... Pasiune: OPEL & Audi .. Chip tuning fanatic
baga incet o surubelnita sub releu si iese. Si verifica bobina ambreiajului, ca ceva nu este in regula acolo.

#7
ciprake

ciprake

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 280
  • Înscris: 01.06.2011
  • ID membru: 690,920
  • Locație: Piatra Neamt
Bobina e ok, tre' sa-i mai pun o dioda. Nu merge nici ventilatorul de pe interiorul radiatorului, are vreo legatura? sau ala porneste numai daca porneste AC si e nevoie

Edited by ciprake, 28 June 2012 - 07:14.


#8
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,590
  • Înscris: 24.03.2006
  • ID membru: 70,998
  • Locație: pe Goagăl .. Nume: Ionut ........... Pasiune: OPEL & Audi .. Chip tuning fanatic
are legatura cu erorile, dar trebuie sa porneasca compresorul chiar si fara acel ventilator montat.

#9
ciprake

ciprake

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 280
  • Înscris: 01.06.2011
  • ID membru: 690,920
  • Locație: Piatra Neamt

View PostDarkAngelBv, on 28th June 2012, 10:09, said:

are legatura cu erorile, dar trebuie sa porneasca compresorul chiar si fara acel ventilator montat.


Am gasit o siguranta de 7,5A sarita, ieri mi-a scapat. Motivul: cand am inlocuit sig termica din bobina am pus una de dimensiunu mai mari in exteriorul locasului. Datorita dilatarii sau socurilor mecanice corpul sigurantei s-a atins de partea metalica a bobinei, deci face un scurt la masa. Am pregatit alta bobina ca sa nu dureze mult si mi-o va inlocui un amic deseara.

#10
ciprake

ciprake

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 280
  • Înscris: 01.06.2011
  • ID membru: 690,920
  • Locație: Piatra Neamt

Asta a fost, s-a rezolvat.

Reclamă

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users