Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare doctor/laborator anal...

Abonament date fara perioada cont...

Optimizare router pentru torent

Sfat achizitionare smartphone
 Laborator Java

online stock market

web shop. Low price. Antiqes. New...

acces clicknet mail de pe interne...
 formular taxe USA

Informatica Cluj sau Timisoara

Unde gasesc monitor de 12-13-14&#...

Intreruperi arhitectura 8086.
 Sfat achizitie telefon

Livrarea "gratuita" tocma...

De ce firmele europene si america...

Ce SSD sa aleg ?
 

Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Opel Astra G motor Z16SE - nu functioneaza AC

  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
ciprake

ciprake

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 277
  • Înscris: 01.06.2011
  • ID membru: 690,920
  • Locație: Piatra Neamt

Buna seara. Am un Opel Astra G, motor Z16SE, am probleme cu A/C. A avut bobina de pe compresor cu siguranta termica intrerupta, am luat alta bobina care avea si dioda antiinductie intrerupta si am reparat-o. Am montat o dioda Shotky de vreo 3 amperi si am fost la un un amic care are un atelier service si mi-a inlocuit bobina ( a durat in jur de o ora ). A cuplat ambreiajul la compresor dar a sarit o sig. de 7,5A pe care a inlocuit-o si a iesit fum din dioda., pe care am scos-o de tot si a pornit AC. Din pacate n-am mai avut timp sa inlocuiesc dioda ca am infundat putin portiera si cum sambata trebuie sa plec din tara m-am grabit sa repar/vopsec portiera. Azi cand am luat din service masina am observat ca nu mai merge AC, pe OP-COM am cod P1530 - <Unknown DTC> (04) - Present si in bord aprins martorul ala de deasupra bateriei ceva cu racirea (un dreptunghi cu o steluta in interior). Pe mufa care alimenteaza bobina ambreiajului de la compresor nu mai am 12V, sigurantele de 7,5A, 40A OK. Sunt 0 la mecanica, dar ma pricep la electronica - si culmea stiam ce face dioda aia - as putea rezolva singur problema? Ce ar putea fi defect? Multumesc.

#2
george_eu25

george_eu25

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,829
  • Înscris: 24.06.2008
  • ID membru: 340,968
  • Locație: bucuresti
Incearca aici www.clubopel.com

#3
ciprake

ciprake

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 277
  • Înscris: 01.06.2011
  • ID membru: 690,920
  • Locație: Piatra Neamt
Am postat si acolo.

#4
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,570
  • Înscris: 24.03.2006
  • ID membru: 70,998
  • Locație: pe Goagăl .. Nume: Ionut ........... Pasiune: OPEL & Audi .. Chip tuning fanatic
A/C Clutch Circuit Malfunction inseamna acea eroare.
Intra pe modulul de racire a motorului (engine cooling module). Sper ca ai asa ceva si ca nu e controlat direct din ECU ca la Z14XEP.
Daca e comandat direct din ECU, vezi ca mai ai niste relee si sigurante si langa baterie. Este o cutie neagra, ca cea de langa oala amortizorului, doar ca putin mai scurta.

#5
ciprake

ciprake

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 277
  • Înscris: 01.06.2011
  • ID membru: 690,920
  • Locație: Piatra Neamt

View PostDarkAngelBv, on 28th June 2012, 00:47, said:

A/C Clutch Circuit Malfunction inseamna acea eroare.
Intra pe modulul de racire a motorului (engine cooling module). Sper ca ai asa ceva si ca nu e controlat direct din ECU ca la Z14XEP.
Daca e comandat direct din ECU, vezi ca mai ai niste relee si sigurante si langa baterie. Este o cutie neagra, ca cea de langa oala amortizorului, doar ca putin mai scurta.

Mai am niste sigurante si 2 relee. Sigurantele sunt bune, nu stiu cum sa scot releul. Am tras putin de fire, am tras si de capul releului, n-am idee cum se demonteaza.

#6
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,570
  • Înscris: 24.03.2006
  • ID membru: 70,998
  • Locație: pe Goagăl .. Nume: Ionut ........... Pasiune: OPEL & Audi .. Chip tuning fanatic
baga incet o surubelnita sub releu si iese. Si verifica bobina ambreiajului, ca ceva nu este in regula acolo.

#7
ciprake

ciprake

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 277
  • Înscris: 01.06.2011
  • ID membru: 690,920
  • Locație: Piatra Neamt
Bobina e ok, tre' sa-i mai pun o dioda. Nu merge nici ventilatorul de pe interiorul radiatorului, are vreo legatura? sau ala porneste numai daca porneste AC si e nevoie

Edited by ciprake, 28 June 2012 - 07:14.


#8
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,570
  • Înscris: 24.03.2006
  • ID membru: 70,998
  • Locație: pe Goagăl .. Nume: Ionut ........... Pasiune: OPEL & Audi .. Chip tuning fanatic
are legatura cu erorile, dar trebuie sa porneasca compresorul chiar si fara acel ventilator montat.

#9
ciprake

ciprake

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 277
  • Înscris: 01.06.2011
  • ID membru: 690,920
  • Locație: Piatra Neamt

View PostDarkAngelBv, on 28th June 2012, 10:09, said:

are legatura cu erorile, dar trebuie sa porneasca compresorul chiar si fara acel ventilator montat.


Am gasit o siguranta de 7,5A sarita, ieri mi-a scapat. Motivul: cand am inlocuit sig termica din bobina am pus una de dimensiunu mai mari in exteriorul locasului. Datorita dilatarii sau socurilor mecanice corpul sigurantei s-a atins de partea metalica a bobinei, deci face un scurt la masa. Am pregatit alta bobina ca sa nu dureze mult si mi-o va inlocui un amic deseara.

#10
ciprake

ciprake

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 277
  • Înscris: 01.06.2011
  • ID membru: 690,920
  • Locație: Piatra Neamt

Asta a fost, s-a rezolvat.

Reclamă

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users