Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
recomandare motherboard pt Intel ...

Aprilia RS 125

Recomandare smartphone pentru o f...

1975 TdF - Autour du Tour
 Windows 10 -shutdown incomplet

Eroare la trecerea Windows 10

Probleme driver sunet

Cum pot intra in contul de facebo...
 Baterie iPhone 5c

Nelamurire CPU

Vacanta in Fanari, Greece

Probleme motor ford 1.8 diesel cl...
 Numarul minim de canale incluse i...

Completare agent frigorific aer c...

Problema ochi - vedere in ceata

sortare vector cu ajutorul STL
 
Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Sfaturi pentru un incepator la sala

  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#19
vlad29marko

vlad29marko

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 06.03.2011
  • ID membru: 670,897

View PostDKN1, on 22nd June 2012, 18:10, said:

Pai musculatura nu se incarca cu proteina, se incarca cu glicogen, creatina, apa, musculatura e facuta din proteina si cand lucrezi o parte din fibre se rup si trebuie refacute pe langa faptul ca trebuie facute altele noi ca sa creasca muschiul in forta si volum. Proteina nu hraneste muschiul ci il construieste, corpul uman e proiectat sa functioneze folosind drept combustibil carbohidratii, proteinele sunt parte din infrastructura. Mare parte din alimentele omnivore au procent mare de carbohidrati, doar carnea fiind mare parte proteina - carnea de capra e 92% proteina si restul grasime cu tot cu colesterol.
Oamenii care nu au timp sau posibilitate (la servici de exemplu) sa-si prepare o friptura iau proteina praf, in majoritatea suplimentelor e extrasa din zer si praful poate sa aiba 80-90% proteina , practic se gasesc si prafuri de proteina deja digerata cu aminoacizii deja separati. Zerul in sine are 5g de zaharuri si 1g de proteina pe suta de grame, producatorii de suplimente scot proteina si arunca zaharul asa ca in loc de ceva cu 85%zahar/15%proteina obtii ceva cu 90% proteina si restul vitamine/cacao/indulcitor. La fel cu soia 9g grasime/10g zahar/17g proteina, se scoate proteina, se elimina restul. Prafurile astea sunt vreo 90% naturale, indulcitorul depinde de care e si aroma depinde daca e chiar cacao sau altceva si vitaminele sunt vitamine. Alt avantaj e ca din praf nu iei colesterol, carnea il are, cat este depinde de carne. La suplimente atentie la tabelul de pe eticheta nu la scrisul ala mare cu MEGA ULTRA MUSCLE STUFF ca asa poti nimeri vreun gainer care e mare parte zahar, se vede si dupa pret, gainerele sunt mai ieftine decat suplimentul proteic.
Multumesc pentru lamuririle suplimentare!

Reclamă


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users