Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care este scopul iluminarii?

Problema BitDefender TS 2015

Incaruntirea prematura

Belsugului Residence
 [Achizitie] Placa video buget ~ 4...

Noul VW Passat cu motor de ... un...

Dungeon Hunter 4 Crash

soarecii in cultura de rapita si ...
 Samsung galaxy core-g386F

preluare firma

Inregistrare arbaleta

Multifeed antena 80 cm
 Cardul national de sanatate, o al...

Întrebari catre iluminați sa...

Intrebare DDR3

Dopamina & Distimia ... crest...
 

Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Clientii RCS & RDS pot opta pentru factura online, "F@ctura mea Digi"

  • Please log in to reply
107 replies to this topic

#1
a_d_y

a_d_y

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 5,879
  • Înscris: 05.09.2005
  • ID membru: 46,132
  • Locație: Iasi / Bacau / Bucuresti

Incepand cu luna mai, clientii RCS & RDS, utilizatori ai unui serviciu de internet, pot opta pentru primirea online a facturii, in locul celei pe hartie. Serviciul se numeste"F@ctura mea Digi" si aduce beneficii suplimentare abonatilor care il activeaza, comparativ cu factura in format print. Factura online poate fi primita de abonat pe e-mail sau poate fi vizualizata in contul sau de client de pe site-ul companiei, www.rcs-rds.ro. In cazul in care nu are un cont de client, abonatul si-l poate creea pe baza numarului de contract si a CNP-ului sau. Clientul primeste factura imediat ce a fost emisa, o poate salva pe PC, pe laptop si o poate vizualiza oricand doreste. Pentru abonatii serviciilor de telefonie fixa si mobila, Digi Tel si Digi Mobil, "F@ctura mea Digi"cuprinde si desfasuratorul tuturor convorbirilor telefonice. Un avantaj suplimentar al facturii online este accesul 24 din 24 la informatiile din factura. In cazul in care clientul opteaza sa vizualizeze factura in contul de client, el este notificat pe e-mail de fiecare data cand i se emite factura.
Serviciul "F@ctura mea Digi" este disponibil atat pentru persoane fizice cat si pentru persoane juridice si poate fi activat prin oricare dintre urmatoarele modalitati:
in contul de client, Contul meu Digi, de pe site-ul companiei

telefonic, la 03xx.400.414 (xx reprezinta prefixul judetului de apelare) - de catre persoanele fizice si la 031.400.6500 - de catre persoanele juridice

in punctele de prezenta RCS & RDS.

Pentru activarea F@cturii Digi in contul de client de pe site-ul companiei, nu sunt necesare date suplimentare (in afara de cele necesare crearii contului, in cazul in care abonatul nu are cont -numar contract, CNP, nume, prenume). In Contul Digi, clientul beneficiaza suplimentar de posibilitatea de a plati factura direct, cu card Visa sau Mastercard, modalitate de plata care ii asigura confirmarea imediata a platii (maxim 30 minute). De asemenea, utilizatorul contului Digi poate folosi serviciul Direct Debit (factura recurenta), prin care isi poate seta plata automata lunara a facturii.
Activarea F@cturii Digi prin telefon sau in punctele de prezenta ale RCS & RDS, poate fi facuta doar de catre titularul de contract, pe baza datelor sale personale de identificare (CNP) si a ID-ului de client.

Informatii suplimentare despre "F@ctura mea Digi" sunt disponibile la http://www.rcs-rds.r...e-plata-factura, la numarul de telefon 03xx.400.414 (xx reprezinta prefixul judetului de apelare) sau in punctele de prezenta RCS & RDS.

Edited by a_d_y, 28 May 2012 - 17:14.


#2
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,022
  • Înscris: 30.07.2003
  • ID membru: 5,142
Si de ce s-au bagat pe portul 80 si-mi arunca in fata reclama cand eu am contractat alte servicii de internet ?

#3
nicu131

nicu131

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,644
  • Înscris: 12.02.2008
  • ID membru: 287,915
  • Locație: Alice Springs
sa inteleg ca daca optez ptr factura online, cea tiparita nu mai vine?

#4
maistoru

maistoru

    mare mester, mare caracter

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,800
  • Înscris: 10.05.2008
  • ID membru: 324,594
  • Locație: sector3
exact

#5
pamfil nastase

pamfil nastase

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 935
  • Înscris: 04.02.2007
  • ID membru: 137,507
Și ce avantaje aduce activarea facturii online (totodată cu renunțarea la cea tipărită)?

Înțeleg ideea ecologistă, dar cine are deja cont digicare oricum vedea facturile și defășurătoarele acolo. Deci ce e nou/diferit?



#6
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,059
  • Înscris: 28.08.2005
  • ID membru: 45,290
  • Locație: Timisoara
La mine e simplu. Aia prin email vine, aia prin posta niciodata.

#7
Neaceasca85

Neaceasca85

    GPON Fan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,178
  • Înscris: 14.10.2008
  • ID membru: 379,406
  • Locație: Slatina OT
E prea departe Timisoara de Bucuresti ca sa vina prin Posta.  :lol: La mine facturile de RDS mereu au venit dar se mai intampla ca cele de Vodafoame sa nu vina.

Edited by Neaceasca85, 29 May 2012 - 00:12.


#8
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,059
  • Înscris: 28.08.2005
  • ID membru: 45,290
  • Locație: Timisoara
Alea de la vodafone la mine nu vin niciodata. Si nu au cum, ca nu am avut niciodata treaba cu ei. :D

#9
boy4ever

boy4ever

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,574
  • Înscris: 21.07.2010
  • ID membru: 609,427

View Postpamfil nastase, on 28th May 2012, 21:05, said:

Și ce avantaje aduce activarea facturii online (totodată cu renunțarea la cea tipărită)
Isi reduc ei costurile: hartie,tus,taxe postale etc.

#10
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,624
  • Înscris: 20.01.2007
  • ID membru: 130,264

E corect fata de client modul in care au facut trecerea la factura electronica. Este decizia ta daca vrei sau nu sa alegi aceasta facilitate.
In urma cu ceva timp Vodafone ma anunta pe mail ca incepand cu luna urmatoare nu voi mai primi factura tiparita din cauza ca ei au grija de mediu iar daca optez pentru cea tiparita nu o voi mai primi pe cea electronica.

Le-am trimis un mail mai dur apoi au revenit cu un telefon si au mentinut ambele modalitati de informare.
Asa merge la Vodafone, ii impun ei clientului ce fel de factura va primi.

#11
pamfil nastase

pamfil nastase

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 935
  • Înscris: 04.02.2007
  • ID membru: 137,507

View Postdanutz1, on 29th May 2012, 13:45, said:

E corect fata de client modul in care au facut trecerea la factura electronica. [...] Asa merge la Vodafone, ii impun ei clientului ce fel de factura va primi.

Nu doar la Vodafone, și la Orange au trecut de cîțiva ani la factura online, practic te puneau în fața faptului împlinit, iar dacă voiai în continuare și pe hîrtie, trebuia să plătești o taxă, pare-mi-se (nu mai știu sigur).

Eu n-aș avea probleme nici cu factură exclusiv electronică de la Ergheeș, pe cea tipărită oricum n-o primesc chiar în fiecare lună, în Digicare le vezi și acum și o mai primesc și pe mail, pe deasupra (încă dinainte să existe Digicare).

Întrebarea mea era dacă primești niște avantaje renunțînd la factura tipărită (de dragul lor, să le faci economie, sau de dragul tău, ca să te dai ecologist), de pildă primești și factura curentă, și desfășurătorul pe luna în curs (nu pe cel cu două luni în urmă față de factură). În sistemul actual afli abia după două luni ce convorbiri ai avut, practic plătești pe n.v. și vezi abia peste două luni dacă s-a facturat corect. Nu că aș fi avut vreodată probleme, zic doar de principiu.

Altfel e ok că (deocamdată?) poți opta.

#12
jeekxoo

jeekxoo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,087
  • Înscris: 04.07.2005
  • ID membru: 40,643
  • Locație: Galati
Browser redirectionat azi catre F@ctura mea Digi -_-

#13
chitziman

chitziman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 733
  • Înscris: 08.11.2004
  • ID membru: 25,478
  • Locație: moon
eu la vodafone ca sa trec la electronica..mi-au oferit 100 de minute si posibilitatea sa revin cand vreau la tiparita...la rds de ce as face asta moca sa le reduc lor costurile???  sau ca bonuus ca mi-au taiat din upload...???

Edited by chitziman, 02 June 2012 - 09:33.


#14
joystick

joystick

    Eu...si cu mine!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,268
  • Înscris: 10.06.2008
  • ID membru: 335,846
  • Locație: Neverland
Nu, ci ca sa salvezi padurile...

#15
manic_user

manic_user

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,120
  • Înscris: 16.01.2007
  • ID membru: 128,739
  • Locație: București

View Postchitziman, on 2nd June 2012, 10:32, said:

eu la vodafone ca sa trec la electronica..mi-au oferit 100 de minute si posibilitatea sa revin cand vreau la tiparita...la rds de ce as face asta moca sa le reduc lor costurile???  sau ca bonuus ca mi-au taiat din upload...???
Atâta vreme cât tu nu pierzi nimic, nu văd de ce nu ai avea totuși o atitudine ECO...  :kisstogether:

#16
Bukovina

Bukovina

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,155
  • Înscris: 24.09.2009
  • ID membru: 514,593
  • Locație: Bucovina nu e Moldova
1. postasul nu mai vine prin vant si ploaie pana la tine sa-ti aduca factura
2. salvezi padurile
3. scapi de hartoage prin casa

#17
boy4ever

boy4ever

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,574
  • Înscris: 21.07.2010
  • ID membru: 609,427
Lasa,e mai bine cu "hartoage",mai ales cand ai si factura detaliata. E vorba aia: ce-i in mana nu-i minciuna! Sistemele digitale inca nu-mi inspira maxima incredere,prefer sa am totul tiparit,stampilat etc. Si treaba cu ECO e o gluma buna,sa fim seriosi. Daca ati sti cati busteni se duc ZILNIC la export,ati constata cu usurinta ca hartia din facturi nu reprezinta nici 1% din masa lemnoasa pe care o defrisam. Dar haideti sa nu intram in discutii de genul. Motivul real e reducerea costurilor companiei,iar pe mine nu ma intereseaza de ei!

#18
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,426
  • Înscris: 16.12.2006
  • ID membru: 116,858
  • Locație: Bucharest
Tocmai ca un avantaj al facturii online e ca primesti si desfasuratorul convorbiriilor. La factura tiparita nu ai desfasurator, trebuie sa te duci in POP sa-l soliciti si te costa 1.5 lei per pagina printata.

Edited by catalinman, 02 June 2012 - 17:21.


Reclamă

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users