Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Apel in asteptare
Last Updated: Mar 03 2015 20:41, Started by
k0r3k7
, May 17 2012 19:36
·
0
#1
Posted 17 May 2012 - 19:36
Am cartela prepay si am observat acum ceva timp ca nu pot pune un apel pe asteptare ( hold ), indiferent daca schimb telefonul. Daca nu pot rezolva de unul singur, o sa ma duc la ei sa vad ce are..
|
#4
Posted 18 May 2012 - 08:12
k0r3k7, on 17th May 2012, 20:36, said: Am cartela prepay si am observat acum ceva timp ca nu pot pune un apel pe asteptare ( hold ), indiferent daca schimb telefonul. Daca nu pot rezolva de unul singur, o sa ma duc la ei sa vad ce are.. Ca sa poti pune un apel in asteptare, trebuie sa ai ai activat si un serviciu la nivel de retea. Conform cu ce scrie aici, serviciul asta ar fi doar pentru abonamente. |
#5
Posted 18 May 2012 - 08:13
k0r3k7, on 17th May 2012, 20:36, said: Am cartela prepay si am observat acum ceva timp ca nu pot pune un apel pe asteptare ( hold ), indiferent daca schimb telefonul. Daca nu pot rezolva de unul singur, o sa ma duc la ei sa vad ce are.. Edited by andreic, 18 May 2012 - 08:14. |
#7
Posted 18 May 2012 - 19:58
#8
Posted 18 May 2012 - 20:11
#9
Posted 18 May 2012 - 20:25
#10
Posted 18 May 2012 - 21:19
biogood, on 18th May 2012, 20:58, said: *43#, apesi tasta OK, sau send, sau corespondenta de pe telefonul tau. Activarea se confirma imediat. Edited by andreic, 18 May 2012 - 21:19. |
|
#11
Posted 19 May 2012 - 13:10
Activare:
*43# APEL Dezactivare: #43# APEL Testat acum 2 minute pe un prepay si pe un abonament. Merge pe amandoua. Bafta! Edited by AirBoy, 19 May 2012 - 13:11. |
#12
Posted 21 May 2012 - 22:05
Am reusit sa activez si la tata cu comanda, s-ar putea ca cei de la tehnic sa fi rezolvat problema probabil de la multe sunari la relatii si sa mearga la toate, anul trecut nu mergea la niciuna din comenzi
Edited by andreic, 21 May 2012 - 22:06. |
#13
Posted 22 May 2012 - 13:42
k0r3k7, on 17th May 2012, 19:36, said: Am cartela prepay si am observat acum ceva timp ca nu pot pune un apel pe asteptare ( hold ), indiferent daca schimb telefonul. Daca nu pot rezolva de unul singur, o sa ma duc la ei sa vad ce are.. Incearca sa afli daca ai serviciul Apel in asteptare activ.Pentru asta apeleaza secventa *#43#. Daca serviciul este in stare inactiva, pentru activare apeleaza din nou *#43#. Mai multe detalii gasesti aici : http://www.orange.ro...ie_uti/iq/38122 O zi buna, Orange Helpers |
#14
Posted 25 May 2012 - 21:38
Orange_helper, on 22nd May 2012, 14:42, said: Salut, Incearca sa afli daca ai serviciul Apel in asteptare activ.Pentru asta apeleaza secventa *#43#. Daca serviciul este in stare inactiva, pentru activare apeleaza din nou *#43#. Mai multe detalii gasesti aici : http://www.orange.ro...ie_uti/iq/38122 O zi buna, Orange Helpers |
#15
Posted 09 January 2014 - 23:30
Apropo de apeluri in asteptare. La Orange, daca interlocutorul pune apelul in asteptare (hold), auzi repetindu-se la infinit mesajul:
"Momentan, destinatarul apelului tau este angajat intr-o alta convorbire. Te rugam sa astepti. For the moment, your correspondent is busy answering another call. Please hold the line." Asta cind ambele numere sint Orange. Cind numarul "in asteptare" e din alta retea, dupa ce se repeta de citeva ori mesajul de mai sus, se aude un sunet ca si cind apelezi la nesfirsit un numar care nu raspunde. Daca persoana care te pune in asteptare se lungeste cu apelul celalalt si trebuie sa astepti vreo 2-3 minute, simti ca o iei razna si inchizi, ca altfel iti vin idei criminale. Eu, cel putin, cam asa patesc... Pentru comparatie, la Vodafone se aude o melodie "chill", iar la DigiMobil nu se aude nimic. La Cosmote nu am avut ocazia sa incerc. Intrebarea e: nu poate fi inlocuita "picatura chinezeasca" cu o melodie, un ton, ceva? O fi greu? @Orange_helper, se poate face o propunere catre "departamentul de specialitate"? Multumesc. Edited by lone-wolf, 09 January 2014 - 23:35. |
|
#16
Posted 10 January 2014 - 01:51
Ar putea fi inlocuita cu o melodie vesela, cum ar fi marsul funebru.
|
#17
Posted 10 January 2014 - 06:53
lone-wolf, on 09 ianuarie 2014 - 23:30, said:
Apropo de apeluri in asteptare. La Orange, daca interlocutorul pune apelul in asteptare (hold), auzi repetindu-se la infinit mesajul: "Momentan, destinatarul apelului tau este angajat intr-o alta convorbire. Te rugam sa astepti. For the moment, your correspondent is busy answering another call. Please hold the line." Asta cind ambele numere sint Orange. Cind numarul "in asteptare" e din alta retea, dupa ce se repeta de citeva ori mesajul de mai sus, se aude un sunet ca si cind apelezi la nesfirsit un numar care nu raspunde. Daca persoana care te pune in asteptare se lungeste cu apelul celalalt si trebuie sa astepti vreo 2-3 minute, simti ca o iei razna si inchizi, ca altfel iti vin idei criminale. Eu, cel putin, cam asa patesc... Pentru comparatie, la Vodafone se aude o melodie "chill", iar la DigiMobil nu se aude nimic. La Cosmote nu am avut ocazia sa incerc. Intrebarea e: nu poate fi inlocuita "picatura chinezeasca" cu o melodie, un ton, ceva? O fi greu? @Orange_helper, se poate face o propunere catre "departamentul de specialitate"? Multumesc. pai tonul de asteptare nu cu asta se ocupa? |
#18
Posted 10 January 2014 - 18:36
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users