Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Usb problema

probleme windows.

Problema / Intrebare , vreau mult...

Apple si promotia Back To School ...
 Sursa Dell Optiplex 755

bloc motor

Salut . Probleme racire procesor .

Lg G2 mini vs Lg L9 II
 Ion Iliescu - erou al politicii r...

Black Friday

plug-in

Local/terasa
 corigenta anatomie

Instalare auto b+3 - fost "Su...

Suzuki SX4 S-Cross

phablet woo (gazeta sporturilor)
 

Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Golf 4 TDI nu mai trage !

  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
RobertEF

RobertEF

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 23.12.2011
  • ID membru: 731,442

Salutare!
Am si eu o problema la un Golf 4 TDI.De ceva vreme a inceput sa dea semne de oboseala si nu mai vrea sa traga.Pe loc se tureaza fix 4000 de rpm,care in mod normal ar trebui sa ajunga la 5000,iar in mers nu cred ca ajunge la 3000 si viteza maxima e de 80 km/h in treptele 3 si 4 si 100 in treapta 5a.Recent am schimbat filtrul de motorina si tot la fel.Vreau sa stiu daca ar putea cumva cutia de viteze sa afecteze in acest mod pentru ca se mai intampla sa caraie cateodata cand bag marsarier,desi treptele intra bine in viteza,iar as vrea sa stiu daca nu chiar debimetrul sa fie dus si cum ar fi o posibilitate sa incerc.
Multumesc!

#2
alex_uc

alex_uc

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 4,214
  • Înscris: 04.07.2009
  • ID membru: 480,307
  • Locație: Capitala coruptiei

View PostRobertEF, on 22nd February 2012, 22:27, said:

Salutare!
Am si eu o problema la un Golf 4 TDI.De ceva vreme a inceput sa dea semne de oboseala si nu mai vrea sa traga.Pe loc se tureaza fix 4000 de rpm,care in mod normal ar trebui sa ajunga la 5000,iar in mers nu cred ca ajunge la 3000 si viteza maxima e de 80 km/h in treptele 3 si 4 si 100 in treapta 5a.Recent am schimbat filtrul de motorina si tot la fel.Vreau sa stiu daca ar putea cumva cutia de viteze sa afecteze in acest mod pentru ca se mai intampla sa caraie cateodata cand bag marsarier,desi treptele intra bine in viteza,iar as vrea sa stiu daca nu chiar debimetrul sa fie dus si cum ar fi o posibilitate sa incerc.
Multumesc!
MAP, MAF, EGR, turbo...Posibile cauze.

#3
ady_95

ady_95

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,349
  • Înscris: 23.12.2009
  • ID membru: 542,513
  • Locație: Bacau

View PostRobertEF, on 22nd February 2012, 22:27, said:

Salutare!
Am si eu o problema la un Golf 4 TDI.De ceva vreme a inceput sa dea semne de oboseala si nu mai vrea sa traga.Pe loc se tureaza fix 4000 de rpm,care in mod normal ar trebui sa ajunga la 5000,iar in mers nu cred ca ajunge la 3000 si viteza maxima e de 80 km/h in treptele 3 si 4 si 100 in treapta 5a.Recent am schimbat filtrul de motorina si tot la fel.Vreau sa stiu daca ar putea cumva cutia de viteze sa afecteze in acest mod pentru ca se mai intampla sa caraie cateodata cand bag marsarier,desi treptele intra bine in viteza,iar as vrea sa stiu daca nu chiar debimetrul sa fie dus si cum ar fi o posibilitate sa incerc.
Multumesc!
la turbo te-ai gandit?

Edited by ady_95, 22 February 2012 - 22:36.


#4
RobertEF

RobertEF

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 23.12.2011
  • ID membru: 731,442
Turbo se aude dupa 1200(acel fasait)si pare ca trage bine pana in 3000(te baga in scaun),apoi ii taie alimentatia.Desi ma intreb de ce intra asa repede turbo,stiam ca dupa 2000 si ceva intra.

#5
IrishPat

IrishPat

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 24.01.2012
  • ID membru: 738,543
  • Locație: Cork, Ireland
Incearca sa scoti mufa de la senzorul MAF si porneste motoul. Daca se tureaza normal, ai gasit problema.



#6
N62B44

N62B44

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,299
  • Înscris: 02.02.2010
  • ID membru: 557,897
Debitmetru dus. Asta daca nu ai vreun furtun desprins pe la intercooler / turbo, dar ala se aude usor.
Scoate mufa la debitmetru si vezi daca face la fel.

#7
Eek01

Eek01

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 318
  • Înscris: 06.05.2010
  • ID membru: 587,806
  • Locație: in www.
Vezi sa nu fie un furtun fisurat si sa traga aer fals. (imi dau si eu cu parerea).

Mai bine o duci la diagnoza, dai 80 ron dar sti exact ce sa schimbi. eu am dus-o la http://www.speed-ser...e-si-constatare (a nu se considera reclama), crezand ca este EGR de vina pt fumul negru, cand de fapt era un furtun de 100-150 ron .

Cel mai bine o duci la un centru de diagnoza

#8
RobertEF

RobertEF

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 23.12.2011
  • ID membru: 731,442
Am scos,dar trage chiar mai greu fara el.

#9
IrishPat

IrishPat

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 24.01.2012
  • ID membru: 738,543
  • Locație: Cork, Ireland

View PostEek01, on 22nd February 2012, 21:00, said:

Vezi sa nu fie un furtun fisurat si sa traga aer fals. (imi dau si eu cu parerea).

Mai bine o duci la diagnoza, dai 80 ron dar sti exact ce sa schimbi. eu am dus-o la http://www.speed-ser...e-si-constatare (a nu se considera reclama), crezand ca este EGR de vina pt fumul negru, cand de fapt era un furtun de 100-150 ron .

Cel mai bine o duci la un centru de diagnoza
De ce sa plateasca o manopera de diagnoza cand poate testa singur daca e debitmetrul de vina sau nu?
Daca e debitmetrul (senzorul MAF) defect are 2 varriante - curatarea lui cu o solutie speciala, dar ajuta doar temmporar sau schimbarea , care initiatorul poate sa o faca singur, si salveaza banii de manopera.
EDIT: scuze, am vazut raspunsul initiatorului dupa ce postasem, Eek01 -thumbs up for you :D

Edited by IrishPat, 22 February 2012 - 23:05.


#10
RobertEF

RobertEF

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 23.12.2011
  • ID membru: 731,442

Problema e de ceva vreme si odata mi s-a intamplat la un drum mai lung sa-si dea drumul.Am ajuns la 140 imediat fara sa-mi dau seama.Si de asta nu sunt sigur daca e debimetrul sau nu pentru ca nu stiu daca este cumva posibil sa-si revina asa dintr-o data.Iar apoi tot la fel a inceput sa nu mai traga.

#11
N62B44

N62B44

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,299
  • Înscris: 02.02.2010
  • ID membru: 557,897
Nu ma pricep prea bine la TDI-uri, dar sa nu fie geometria variabila de pe turbina. Are comanda vacumatica sau electrica ?

#12
RobertEF

RobertEF

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 23.12.2011
  • ID membru: 731,442
M-ai bagat in ceata,dar cu furtunele poate mai am vreo idee,cum sa le verific?Si cand este in relanti se aude motorul mai turat,apoi se mai linisteste cateodata,nici asta nu am inteles.

#13
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Untitled.jpg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,594
  • Înscris: 26.06.2006
  • ID membru: 83,748
  • Locație: București /Bz
De curiozitate, mufa (contactele) debitmetrului cum se prezinta? Incearca sa o cureti, n-ai nimic de pierdut. :)

#14
RobertEF

RobertEF

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 23.12.2011
  • ID membru: 731,442
0 sa incerc si asta,pentru ca am mai zis si mai sus.Si-a revenit intr-un timp dar pentru o perioada scurta,apoi din nou a inceput sa faca aceleasi probleme.Si ma gandesc ca ar fi posibil ca ceva sa nu faca contact cum trebuie.

#15
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,557
  • Înscris: 24.03.2006
  • ID membru: 70,998
  • Locație: pe Goagăl .. Nume: Ionut ........... Pasiune: OPEL & Audi .. Chip tuning fanatic
In functie de care varianta de 1.9 este ai mai multe sau mai putine chestii de verificat.
Nu ai spus de unde esti. Daca esti din Brasov sau imprejurimi iti fac o diagnoza gratis.

De cele mai multe ori cand masina nu trage sunt probleme de vacuum pe instalatie. Verifica toate furtunasele de vacuum si vezi sa nu ai vreunu crapat sau imbatranit.

#16
tjlion25

tjlion25

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 26.02.2012
  • ID membru: 746,362
  • Locație: Bucuresti-IF

View PostRobertEF, on 22nd February 2012, 22:27, said:

Salutare!
Am si eu o problema la un Golf 4 TDI.De ceva vreme a inceput sa dea semne de oboseala si nu mai vrea sa traga.Pe loc se tureaza fix 4000 de rpm,care in mod normal ar trebui sa ajunga la 5000,iar in mers nu cred ca ajunge la 3000 si viteza maxima e de 80 km/h in treptele 3 si 4 si 100 in treapta 5a.Recent am schimbat filtrul de motorina si tot la fel.Vreau sa stiu daca ar putea cumva cutia de viteze sa afecteze in acest mod pentru ca se mai intampla sa caraie cateodata cand bag marsarier,desi treptele intra bine in viteza,iar as vrea sa stiu daca nu chiar debimetrul sa fie dus si cum ar fi o posibilitate sa incerc.
Multumesc!
Am avut aceeasi problema cu a ta. Daca luam contactul o lasam 30 de secunde si porneam din nou, mergea de manca nori pana la urmatoarea figura de genul....
La mine a fost limp mode, deci s-a rezolvat cu un schimb de turbina ca de curatit nu prea mai avea ce....
Daca se dovedeste a fi turbina cauta-l pe Ciposi, ca e taticul lor.
Bafta

Reclamă

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users