Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Acumulatori cu Plumb pentru stocare energie fotovoltaica si eoliana.

* * * * * 9 votes
  • Please log in to reply
8836 replies to this topic

#1531
addysoftware

addysoftware

    Ecological Member :)

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,552
  • Înscris: 12.04.2007
Aoleu! Si nu te-a costat mai mult atza decat fatza?
Daca nu eram in domeniu, te-ntrebam daca nu cumva se incarliga curentul in jurul liniilor de camp magnetic (ceea ce intrucatva e-adevarat :P )

#1532
9victor

9victor

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,061
  • Înscris: 31.03.2012

View Postaddysoftware, on 21 noiembrie 2014 - 09:13, said:

Aoleu! Si nu te-a costat mai mult atza decat fatza?
Daca nu eram in domeniu, te-ntrebam daca nu cumva se incarliga curentul in jurul liniilor de camp magnetic (ceea ce intrucatva e-adevarat Posted Image )
daca ai stii tu si nevasta-mea cati bani arunc pe "inventiile" mele
v-ati "cruci" ! ... Posted Image
magnetul are 1,2 mm inaltime ! ... nu prea are "palarie" campul magnetic ! ... toate materialele care compun magnetii de neodmyum, sunt buni conductori ! ...

Edited by 9victor, 21 November 2014 - 09:59.


#1533
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010
Cei care vreți să vă construiți proprii voștri acumulatori de litiu și vreți să-i conectați cu tablă nichelată specială vă trebuie un aparat de genul :http://www.ebay.com/...=item25903f7881 ,nu cred că-i atât de scump să nu merite investiția,mai ales că poate fi folosit și la alte mici lucrări DIY,iar tablă pentru sudura în puncte se găsește tot pe ebay :http://www.ebay.com/...=item1c46de4a24 Posted Image

#1534
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010
Voi încerca să cercetez și să fac experimente pe electrolit solid la unii acumulatori pe care doresc să-i experimentez,la fel anodul și catodul din material solid,vă rog să-mi dați idei cei care aveți cât de cât noțiuni elementare de chimie cum este @9victor.Cred că viitorul va aparține acumulatorilor de Litiu sau Magneziu cu electrolit solid care pot ajunge la capacități de peste 1000Wh/kg și ”jde mii” de cicluri de încărcare-descărcare C 100% !!!Posted Image

Edited by Viorelsolar, 21 November 2014 - 11:52.


#1535
9victor

9victor

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,061
  • Înscris: 31.03.2012

View PostViorelsolar, on 21 noiembrie 2014 - 11:51, said:

Voi încerca să cercetez și să fac experimente pe electrolit solid la unii acumulatori pe care doresc să-i experimentez,la fel anodul și catodul din material solid,vă rog să-mi dați idei cei care aveți cât de cât noțiuni elementare de chimie cum este @9victor.Cred că viitorul va aparține acumulatorilor de Litiu sau Magneziu cu electrolit solid care pot ajunge la capacități de peste 1000Wh/kg și ”jde mii” de cicluri de încărcare-descărcare C 100% !!!Posted Image
hai sa incepem! ... inceputul ar fi : unde gasesti material ieftin ptr aceasta baterie ? ... daca nu ai materiale ieftine, nu ai baterie !

Edited by 9victor, 21 November 2014 - 13:01.


#1536
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010
Încep eu cu ideea de a-mi construi proprii mei acumulatori de plumb la care electrodul negativ să fie turnat într-o matriță în care se așează în prealabil plăcuțe de carbon-grafit știindu-se faptul că grafitul este total imun la acizi deci nu va exista nici o sulfatare în viitorul acumulator,dar șmecherii care produc acumulatori deși știu foarte bine acest lucru tac mâlc Posted Image ,se știu motivele adevărate și nu vreau să le repet !,numai că sunt multe brevete de invenții libere pe care le-am studiat ca un „moșuleț” conștiincios care dacă s-ar aplica,n-ar mai trebui în veci să ne schimbăm acumulatorii staționari.Acest super-acumulator pe care doresc să-l construiesc va conține cu 50% mai puțin plumb decât orice acumulator Pb-acid cunoscut,va debita cam de 4 ori mai multă energie pe Kg,se va încărca foarte repede cu minim C50,fiind și un bun condensator va putea fi descărcat în proporție de 100% fără nici un risc de sulfatare și mă gândesc că un acumulator de LiFePo4 va păli în fața unei astfel de tehnologii de n... ori mai ieftină care va putea fi reprodusă DIY,să-i sfidăm pe producătorii de acumulatori Pb-acid pentru că deja fac mișto de noi când ne vând acumulatori net inferiori tehnologic față de cei inventați de părintele acumulatorului Pb-acid Gaston Planté în 1859 care rezistau chiar și 50 de ani !.Voi investi în membrană protonică care nu va permite trecerea atomilor ci doar a ionilor cu sarcină și încă studiez posibilitatea de a îmbunătăți electrolitul acid prin formarea unei soluții tip gel sau semi-solid și ceva îmbunătățiri la electrodul pozitiv pentru o mai bună conductibilitate electrică a materialului activ,pentru scăderea rezistenței acumulatorului și sunt convins că odată ce am terminat acest proiect DIY voi putea demonstra tuturor cum un om simplu ca mine poate să-și construiască proprii acumulatori long life „greu de ucis” cu recuperarea în mare parte a plumbului din acumulatorii vechi + ceva investiții în plăci de grafit sau bare și membrană protonică Nafion.Am nevoie și de sfaturile voastre să punem la punct această tehnologie când voi începe construcția super-acumulatorul staționar Pb-Carbon,long-life made by @viorelsolar,pentru că sunt convins că împreună vom reuși să dărâmăm multe obstacole.Posted Image

Edited by Viorelsolar, 22 November 2014 - 01:08.


#1537
9victor

9victor

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,061
  • Înscris: 31.03.2012
Viorel, poti sa incepi sa desfaci acumulatorii, si ca vinzi plumbul ! ... cu banii incasati, iti cumperi tabla
de pb! ...pe urma trebuie facuta o stanta ptr perforarea sulului de tabla care urmeaza sa fie negativa !
oxidul rosu de plub, se gaseste usor ! ... rularea celor 2 benzi cu membrana protonica, ar trebui sa-ti dea
o superbaterie, care la 25kg depaseste 500Ah ! ... faci 25 elementi ptr 48V ! ... bineinteles cu alaun ! ...
eu asa as face-o ! ...bineinteles trebuie multa pasiune, vointa si nebunie ptr a o termina ! ...
bafta

#1538
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010

View Post9victor, on 22 noiembrie 2014 - 01:22, said:

Viorel, poti sa incepi sa desfaci acumulatorii, si ca vinzi plumbul ! ... cu banii incasati, iti cumperi tabla
de pb! ...pe urma trebuie facuta o stanta ptr perforarea sulului de tabla care urmeaza sa fie negativa !
oxidul rosu de plub, se gaseste usor ! ... rularea celor 2 benzi cu membrana protonica, ar trebui sa-ti dea
o superbaterie, care la 25kg depaseste 500Ah ! ... faci 25 elementi ptr 48V ! ... bineinteles cu alaun ! ...
eu asa as face-o ! ...bineinteles trebuie multa pasiune, vointa si nebunie ptr a o termina ! ...
bafta

De carbon nu zici nimic?,pentru că ăla-i secretul,restul e can-can ! și se găsesc n...modalități să găurești sau să torni plumbul în matrițe împreună cu plăclile de carbon pentru super electrodul negativ,iar electrodul pozitiv este o masă activă format oxizi mai precis din Pb3O4 si litarga PbO pe un grătar de plumb,introdus apoi într-un săculeț poros din plastic cu rol de izolator între anod și catod pentru împiedicarea scurt circuitului și binențeles circulației sarcinilor electrice ! citește cu atenție aici :http://en.wikipedia....ki/UltraBattery Posted Image

#1539
9victor

9victor

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,061
  • Înscris: 31.03.2012

View PostViorelsolar, on 22 noiembrie 2014 - 01:47, said:

De carbon nu zici nimic?,pentru că ăla-i secretul,restul e can-can ! și se găsesc n...modalități să găurești sau să torni plumbul în matrițe împreună cu plăclile de carbon pentru super electrodul negativ,iar electrodul pozitiv este o masă activă format oxizi mai precis din Pb3O4 si litarga PbO pe un grătar de plumb,introdus apoi într-un săculeț poros din plastic cu rol de izolator între anod și catod pentru împiedicarea scurt circuitului și binențeles circulației sarcinilor electrice ! citește cu atenție aici :http://en.wikipedia....ki/UltraBattery Posted Image
Carbonul poate fi grafit, carbune sau diamant ! ... tu de care vrei sa pui ?
presupunand ca te apuci sa torni placi de plumb, te-ai gandit la poluare ? ... a ta personala de exemplu !
eu afirm ca cea mai buna baterie este tip sul ! ... si practic si economic !
eu am avut probleme sa gasesc de exemplu container ptr bateriile mele !
sa nu mai vb despre conectat placile ! ...
un recipient de polietilena rotund, taiat, este vasul perfect !

Edited by 9victor, 22 November 2014 - 02:12.


#1540
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010

View Post9victor, on 22 noiembrie 2014 - 02:01, said:

Carbonul poate fi grafit, carbune sau diamant ! ... tu de care vrei sa pui ?
presupunand ca te apuci sa torni placi de plumb, te-ai gandit la poluare ? ... a ta personala de exemplu !

Grafit și atât !.Nu mă gândesc la intoxicarea mea personală și nici cea a mediului înconjurător pentru că nu vreau să pierd nici o particulă de plumb pe terenul meu !,voi fi dotat mai ceva ca un cosmonaut trimis de NASA în spațiu.Posted Image

Edited by Viorelsolar, 22 November 2014 - 02:10.


#1541
9victor

9victor

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,061
  • Înscris: 31.03.2012

View PostViorelsolar, on 22 noiembrie 2014 - 02:09, said:

Grafit și atât !.Nu mă gândesc la intoxicarea mea personală și nici cea a mediului înconjurător pentru că nu vreau să pierd nici o particulă de plumb pe terenul meu !,voi fi dotat mai ceva ca un cosmonaut trimis de NASA în spațiu.Posted Image
ti-o spun ptr ca te pretuiesc ! ... nu fac pe desteptul! ... cel putin nu acum! ... jejejejeje

#1542
ar_arthur

ar_arthur

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 196
  • Înscris: 25.05.2006
http://www.bitpress....pitesti-1241752

Daca se vrea, se poate.

#1543
9victor

9victor

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,061
  • Înscris: 31.03.2012

View Postar_arthur, on 04 decembrie 2014 - 22:54, said:

si tu crezi toate astea ? ... energia necesara unei deplasari de 100 de km, la viteza de 40 km/h este de 5 kWh ? ... permite-mi sa ma indoiesc !

#1544
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010

View Postar_arthur, on 04 decembrie 2014 - 22:54, said:


Este de apreciat ceea ce a făcut acest băiat „franțuz”,dar este cam naiv pentru că a investi 13.000 € pe 21 Kwh capacitate acumulatori și motorul electric este deja un moft și găsea soluții mult mai eficiente ca motor electric,dar și ca tehnologie,pentru că dacă cumpăra un Prius 2 la secod hand din Germania plătea 5-6 mii € care pe lângă toată tehnologia de vârf motor electric+ invertor trifazic,mai avea și posibilitatea de a recupera energia din frânare,care este semnificativă la nivelul circulației în regim de oraș,putea foarte bine să dea jos motorul mecanic și să-l adapteze pe cel de 67 Kw electric deja existent și apoi să pună în compartimentul motor acumulatorii de Litiu câtă capacitate ar fi vrut,dar nicidecum nu cheltuia 13 mii de euro pe o mașină inferioară la toate capitolele față de o Toyota japoneză,apoi de ce să „strice” Prius-ul când putea să cumpere un Nissan Leaf gata preparat care este full electric și are 24 Kwh capacitatea de stocare al acumulatorilor și costă la second hand vreo între 12-15 mii de €,cam cât a băgat el în toată transformarea fără să pun în calcul prețul acestui Logan la second hand !!!.Eu încă nu stau bine cu banii,dar cred că mă ducea tavanu” mai mult decât acest „franțuz” dacă aș fi avut banii lui pentru investiții într-un automobil electric DIY,și poate în câțiva ani dacă mă mai țin balamalele vă voi demonstra că eu românul @viorelsolar voi face din rahat bici,dar îl fac să mai și pocnească !Posted Image

#1545
addysoftware

addysoftware

    Ecological Member :)

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,552
  • Înscris: 12.04.2007
La viteza de 40km/h intr-adevar energia necesara nu prea este de 5kWh, dar....doar daca ai rotile bine umflate, frecari foarte mici, si vant din spate :D Adica e cam sub limita, dar cu oarecare indulgenta s-ar putea

Ceea ce ma enerveaza pe mine la toti astia care specifica faptul ca un drum ii costa doar 1 euro sau 0.5 sau nu mai stiu cat este ca:
Bai fratilor! Dar bateriile alea nu le puneti la socoteala?

#1546
9victor

9victor

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,061
  • Înscris: 31.03.2012
in loc sa foloseasca fibra de carbon, aluminiu sau ce-o mai fi ptr a face un "autoturism" de 26 de kg, raman "prizonierii"
ineficientei ! ... sa pui baterii si motor electric la un autoturism "invatat" cu benzina, este argumentul suprem pe care il cauta cei care
au monopolul petrolului ! ... "inventatorii" astia, ar trebui sa fie mai seriosi ! ...

Edited by 9victor, 05 December 2014 - 16:52.


#1547
cristiBMW320

cristiBMW320

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,979
  • Înscris: 29.10.2008
Un studiu interesant

http://phys.org/news...ectric.html#jCp

#1548
vast

vast

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,471
  • Înscris: 04.05.2008
Apropo de masini electrice: se pare ca cele mai multe masini electrice sunt in tarile nordice conform articolului din link.

Pe de alta parte, am studiat si eu cu ceva timp in urma problema modificarii unei masini pentru a o face full electric, iar treaba nu e chiar asa de simpla daca vrei ca sa obtii omologarea. Adica nu merge cu iau o masina cu motor termic, il dau jos si pun unul electric si gata obtin omologarea. In cazul in care te folosesti de o masina care a fost omologata cu motor termic si ii pui unul electric, atunci tu trebuie sa respecti toti toate celelalte facilitati cu care a venit masina din fabrica. Mai precis, de exemplu, daca masina a fost dotata cu ABS, ESP, ASR, VSC+T ... (mai puneti voi ce alte sisteme de control al tractiunii stiti), ele trebuie sa se regaseasca si pe masina transformata electric, iar asta nu e chiar asa de simplu cum pare la prima vedere. Daca cu ABS-ul treaba e relativ simpla si se poate integra, sa-l vad eu pe cel care poate singur in garajul de acasa sa puna la punct sistemul de calculatoare care gestioneaza impreuna partea de franare cu managementul motorului, cu sistemul giroscopic si cu cel de coliziune. Din acest motiv cei care doresc sa isi transforme masinile cauta modele mai vechi sau mai slab echipate ca si dotari de siguranta.

Eu am o Toyota Avensis din 2007 cu toate sistemele de siguranta posibile la nivelul anului ei. Daca calculatoarele sesizeaza ca masina nu se inscrie corect pe traiectorie si ca incepe sa derapeze imi intra pe rand in actiune franarea diferentiata pe fiecare roata in parte impreuna cu gestionarea motorului pana se stabilizeaza pe traiectorie. Mai exact, la Toyota se numeste VSC+T (Vehicle Stability Control + Traction). Desi mi-ar place sa o vad electrica, din pacate nu voi putea reusi sa o modific astfel incat sa obtin omologarea. Asa ca va trebui sa gasesc o masina mai veche pe care sa o transform sau sa iau un Logan doar cu ABS.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate