Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
proba de lucru sofer Tir.
Last Updated: Mar 12 2013 14:52, Started by
gaby_bn
, Jan 30 2012 16:22
·
0
#19
Posted 31 January 2012 - 12:04
E bun simulator la ce?
Lui nu ii trebuie datul cu spatele, odata ce a condus cel putin Spania - Suedia. Ii trebuie strict legatul / dezlegatul semiremorcii de cap. Exista partea asta in jocuri? Gaby - nu exista niste repere facute special cand dai inapoi capul spre semiremorca? Altfel cum poti reusi sa potrivesti exact capul in dreptul cuiului semiremorcii? |
#20
Posted 31 January 2012 - 12:13
Nicu90, on 30th January 2012, 21:20, said: Ca sofer,n-ai nevoie de asa ceva . Cand te pune la proba de lucru ce faci,iti montezi intai jucariile ? Cornele,fugi tare. In plus, in legislatie nu spune ca : la manevre de mers inapoi sau situatii de acest gen, nu trebuie sa mai fie o a doua persoana sa il ajute? Quote pai pana sa se duca e bun si un simulator. Nu este bun niciun simulator , si nu face nicio branza la nicio scoala de soferi. Trebuie sa se duca la o parcare de TIR-isti sau la un depozit cu TIR-uri multe si vorbesti cu un responsabil de acolo.... Edited by CorneliuRos, 31 January 2012 - 12:17. |
#21
Posted 31 January 2012 - 12:18
v3lsatis, on 31st January 2012, 11:40, said: Poti sa incerci un joc de asta cu tiruri pana una alta, iti faci reflexele cand dai cu spatele. Cauta Euro truck simulator de exemplu.Pana ajungi live e bun ca sa iti faci o idee. Ti-am spus-o ºi pe topicul celãlalt. Dacã nu eºti ºofer, sã eviþi aria asta ºi sã înveþi sã citeºti primul post dintr-un topic nou. |
#22
Posted 31 January 2012 - 14:27
Nicu90, on 31st January 2012, 11:47, said: Omul a mai condus camioane,voi il frecati la cap cu jocuri pe calculator Du-te intr-o parcare de camioane si acolo vorbesti cu soferii de tir,sigur te vor ajuta . Nicu90, on 31st January 2012, 11:47, said: Omul a mai condus camioane,voi il frecati la cap cu jocuri pe calculator Du-te intr-o parcare de camioane si acolo vorbesti cu soferii de tir,sigur te vor ajuta . |
#23
Posted 31 January 2012 - 15:17
CorneliuRos, on 31st January 2012, 12:13, said: Ca sofer cu permis profesionist trebuie sa stie sa cupleze remorca si sa o decupleze cu ochii inchisi sa spunem asa. Dar pentru usurarea condusului am explicat ca un monitor LCD+ camera ar fi fantastic la drum lung , mersul cu spatele etc... In plus, in legislatie nu spune ca : la manevre de mers inapoi sau situatii de acest gen, nu trebuie sa mai fie o a doua persoana sa il ajute? Nu este bun niciun simulator , si nu face nicio branza la nicio scoala de soferi. Trebuie sa se duca la o parcare de TIR-isti sau la un depozit cu TIR-uri multe si vorbesti cu un responsabil de acolo.... Un sofer (atentie,sofer) n-are nevoie de insotitori la orice manevra cu spatele . Asa ca fugi cu explicatiile tale . |
#24
Posted 31 January 2012 - 20:22
Nicu90, on 31st January 2012, 15:17, said: Cornele bati campii tare de tot. Un sofer (atentie,sofer) n-are nevoie de insotitori la orice manevra cu spatele . Asa ca fugi cu explicatiile tale . |
#26
Posted 31 January 2012 - 21:39
mai exact, intri pe Volvo trucks romania, undeva in stanga sus iti apar "autocamioane", "autocamioane rulate", mai multe
dai pe "autocamioane" si alegi volvo fh, iar undeva in stanga mai jos o sa gasesti "instructiuni interactive pentru soferi" si acolo vei gasi mai multe printre care si modul cum se cupleaza si decupleaza semiremorca cred ca-ti va fi de folos, tinand cont ca nu esti chiar "strain " de ceea ce inseamna un tir. succes. |
#27
Posted 31 January 2012 - 22:58
Era chiar aici un topic despre cuplare si decuplare a semiremorcii...nu iti fa probleme, nu e greu nici asta si nici manevrele cu spatele. trebuie doar sa nu te grabesti si sa fi atent.
|
#28
Posted 31 January 2012 - 23:18
StGermain, on 31st January 2012, 12:04, said: Gaby - nu exista niste repere facute special cand dai inapoi capul spre semiremorca? Altfel cum poti reusi sa potrivesti exact capul in dreptul cuiului semiremorcii? |
|
#29
Posted 01 February 2012 - 09:07
Nicu90, on 31st January 2012, 23:18, said: Cand dai cu spatele trebuie sa vii in drept cu remorca,sa o vezi oglinzi si sa 'intri' in ea.Simti cum se cupleaza ,trebuie intrat cu putin tupeu ca altfel nu se cupleaza (sau exista varianta ca remorcile care le-am cuplat pana acum sa fi avut ceva in cupla ) . coracao, on 31st January 2012, 22:58, said: Era chiar aici un topic despre cuplare si decuplare a semiremorcii...nu iti fa probleme, nu e greu nici asta si nici manevrele cu spatele. trebuie doar sa nu te grabesti si sa fi atent. corleonesicocos, on 31st January 2012, 21:39, said: mai exact, intri pe Volvo trucks romania, undeva in stanga sus iti apar "autocamioane", "autocamioane rulate", mai multe dai pe "autocamioane" si alegi volvo fh, iar undeva in stanga mai jos o sa gasesti "instructiuni interactive pentru soferi" si acolo vei gasi mai multe printre care si modul cum se cupleaza si decupleaza semiremorca cred ca-ti va fi de folos, tinand cont ca nu esti chiar "strain " de ceea ce inseamna un tir. succes. |
#30
Posted 01 February 2012 - 09:43
Nu lucrez prorpriu-zis ,mai fac 2-3 curse pe luna in weekend .
Din ce stiu la cuplare ar fi urmatoarele: Vii cu capul tractor cu spatele si 'intri' sub remorca pana simti ca se cuplueaza (te uiti in oglinzi sa tragi in linie cu remorca) . Tragi frana de mana la tractor,te duci in spate si cuplezi furtunele de aer/curent de la cap la remorca (o sa scoata un fasait,dar asa am vazut ca fac) . Dupa asta,te duci si ridici picioarele la remorca ,ai o manivela pe partea dreapta ,in dreptul picioarelor si are doua viteza (daca tragi la tine o dai pe mic si ridici mai usor ) ,dupa ce le-ai ridicat pui manivela la loc in suport si de pe telecomanda de la pernele de aer apesi pe un buton de egalizare (ridici sau lasi capul din perne ,dupa caz) . Eu astea le stiu, pana acum asa am procedat. |
#31
Posted 01 February 2012 - 10:47
http://forum.softped...howtopic=796940 Uite aici topicul cu cuplare si decuplare...am scris si mai sus dar nu m-ai bagat in seama...
|
#32
Posted 01 February 2012 - 20:33
coracao, on 1st February 2012, 11:47, said: http://forum.softped...howtopic=796940 Uite aici topicul cu cuplare si decuplare...am scris si mai sus dar nu m-ai bagat in seama... |
#33
Posted 30 July 2012 - 23:02
sevus,
fostul meu coleg de banca din liceu e sofer pe tir, la Hartltrans in Timisoara , dc asta iti spune ceva. nici el nu avea experienta cand s-a angajat acolo, stiu ca era fericit ca l-au luat... cica a stat cateva luni cu un titular si a invatat ce era de invatat si de ceva timp e si el titular. fa-ti si tu dosarul si trimite-l ...si ...poate ai noroc |
|
#34
Posted 12 March 2013 - 14:52
cunoaste cineva o firma de transport care angajeaza soferi sunt din ialomita multumesc
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users