Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Astra Asigurari - o situatie care nu ar trebui sa existe!
Last Updated: Jun 22 2012 15:07, Started by
Courage
, Jan 17 2012 12:11
·
0
#1
Posted 17 January 2012 - 12:11
In data de 12.01.2012 am fost implicat intr-un accident banal de circulatie.
O doamna a uitat sa franeze si s-a oprit in spatele masinii mele. La 2 ore de la accident ne-am prezentat la centru de constatari daune Astra de la Union Motors Otopeni pt constatare amiabila. Masina vinovata era asigurata RCA Astra. Aici lucrurile au decurs bine si s-a deschis dosar de dauna (BB1012DA001039) de catre Dl Insp. Daune Liviu Mihalache. La constatarea vizuala, Dl Inspector a tinut mortis sa NU mentioneze ca bara e crapata, ca acest lucru se constata la service (reconstatare). Am fost indreptat catre un service autorizat, cu care Astra Asigurari are decontare directa: Tiriac Auto- Otopeni. Imediat am plecat la service pt reconstatare. Aici a fost data bara jos, nu s-au observat probleme ale structurii vehicolului, doar ca bara de material plastic e sparta si trebuie inlocuita. A ramas sa vorbeasca cu asigurarile despre decontare si comanda bara (care vine in cca o luna). A doua zi de la service mi se spune ca Astra NU DESPAGUBESTE, doreste repararea barii de plastic la un service de cartier. (service clientelar, de altfel). Dialog service - ASTRA (parafrazare, originalul e atasat) Quote Service: bara e sparta si trebuie inlocuita Astra: se deconteaza doar o ora manopera Service: nu putem repara bara de plastic, conform standardelor producatorului trebuie inlocuita. Nu putem da garantie pe reparatie. Astra: trimiteti masina la service Olimpia Timp de doua zile am facut presiune prin brokerul de asigurari, care a aflat punctual urmatoarele: 1. Inspectorul de daune Liviu Mihalache e de acord neoficial ca bara trebuie schimbata, dar decizia vine de sus. E o circulara interna ca toate barele sa fie trimise la acel service. 2. Cel raspunzator de circulara e Dl Razvan Ieremia, adica D-zeu al daunelor de la Astra. Acesta este un om cu o "logica deosebita" si idei solide (suspecatez ca si putine): - A zis NU, iar el nu e omul care sa se razgandeasca! - nu a vazut pozele, dar a citit raportul cu avaria, iar asta e indeajuns - daca as fi avut asigurare CASCO Astra, ar fi platit imediat, dar pe RCA e prea scump (6900 RON) ================== Utilizand aceste abordari incearca Astra Asigurari sa faca profit pe seama clientilor prosti! Refuz sa fiu prost, refuz sa imi fie incalcate drepturile! Se pare ca e o tactica patentata de a trage de timp in speranta ca pagubitul va plati el pagub si va accepta ulterior sa primeasca doar o parte din despagubiri. Cand economisiti 100 RON la RCA ganditi-va ca puteti lovi o masina scumpa, iar daca asiguratorul creaza probleme, pagubitul se va indrepta impotriva voastra la daune, iar atunci putem vorbi de zeci de mii de euro. ===Edit 18 ianuarie 2012=== Am adaugat nota tehnica de constatare eliberata azi de catre service catre Astra, la cererea firmei de asigurari. === Edit 19 ianuarie 2012 === M-am prezentat la service pentru masurarea sparturii. A reiesit ca are 20 cm. Conform normelor producatorului NU se repara crapaturi peste 10 cm. Aceste norme (cerute de Astra) le-am atasat, alaturi de raspunsul la reconstatare din partea service-ului si imaginea cu masurarea sparturii. ==== Edit II - 19 ianuarie 2012 === Quote Va salut Avand in vedere dimensiunile avariei precum si recomandarile de reparatie ale pieselor din plastic date de producator , va transmitem acceptul nostru pentru inlocuirea reperului „bumper cover” . O zi buna Am primit acest mesaj pe e-mail acum o ora. Am vorbit cu service-ul si au comandat bara, va veni in min 2 saptamani. ==== Ca o concluzie, nu trebuie sa acceptati ca asiguratorul sa faca compromisuri pe spinarea voastra. Intr-o Romanie normala nu ar trebui sa existe discutii pentru un accident atat de simplu, mai ales din partea unei firme care se declara cel mai mare asigurator din Romania! Fiind un accident minor si ordinar, nu prea sunt multe "spete" de rezolvare a problemei. Fiecare inspector vede zilnic minim o astfel de situatie. Nu se pune problema ca siguratorul "nu stia" ca astfel de crapaturi nu se lipesc (ar insemna ca a intrat ieri pe aceasta piata), insa existenta documentatiei de la producator a inchis orice cale de dezbateri in contradictoriu. Attached Files |
#2
Posted 17 January 2012 - 12:15
Nu contest cele spuse de tine dar din poze cel putin bara pare ca nu e sparta, e sarit lacul de pe ea si e zgariata.
|
#3
Posted 17 January 2012 - 12:27
Ce se vede in interior, cu culoare alba este plasticul, nu grund.
Materialul are o anumita elasticitate si zona e deja ridicata (ridata). In plus, se afla in tensiune. Ce m-a uimit este faptul ca bara in sine e f. subtire. (sub ea e un drug de fier) Daca se chituieste (ceea ce nu e cazul la elementele de plastic), in urma uricarei lovituri sau a diferentelor de temperatura, problema va reaparea. S-a ridicat problema garantiei in service-ul Olimpia. Imi dau 5 ani garantie? Cine plateste daca nu e ok? Service-ul de cartier? Asta e fuga de responsabilitate si pasarea cartofului fierbinte. |
#4
Posted 17 January 2012 - 12:29
tu pentru aia vrei sa iti schimbe bara, fi serios!. Acum nu iau apararea firmele de asigurare, dar am in familie 2 persoane care lucreaza in domeniu si stau mult pe langa ei. Ceea ce ai tu e o nimica toata si poate fi reparata/revopsita, am vazut cazuri in care tabla era indoita rau de tot si piesa sa reparat.
|
#6
Posted 17 January 2012 - 12:33
Pasul urmator va fi o incercare de conciliere cu avocatii mei.
Daca in urma acestui demers situatia stagneaza, urmeaza CSA si justitia, chiar ca va dura enorm. Pe mine nu ma costa nimic, totul se face in familie. |
#7
Posted 17 January 2012 - 12:34
Alex-AR, on 17th January 2012, 12:29, said: tu pentru aia vrei sa iti schimbe bara, fi serios!. Acum nu iau apararea firmele de asigurare, dar am in familie 2 persoane care lucreaza in domeniu si stau mult pe langa ei. Ceea ce ai tu e o nimica toata si poate fi reparata/revopsita, am vazut cazuri in care tabla era indoita rau de tot si piesa sa reparat. Cum repari o bara crapata fara sa se cunoasca si sa si reziste in timp? |
#8
Posted 17 January 2012 - 12:41
Alex-AR, on 17th January 2012, 12:29, said: tu pentru aia vrei sa iti schimbe bara, fi serios!. Acum nu iau apararea firmele de asigurare, dar am in familie 2 persoane care lucreaza in domeniu si stau mult pe langa ei. Ceea ce ai tu e o nimica toata si poate fi reparata/revopsita, am vazut cazuri in care tabla era indoita rau de tot si piesa sa reparat. Tu ma crezi un reclamagiu? Am vorbit cu 2 personale de la daune. Unul e chiar inspector "peste inspectori" la alta firma de asigurari auto, adica omul din pozitia d-lui Razvan Ieremia, care au spus ca bara se inlocuieste, nu e de reparat. Poate repara la masinile ieftine, sorry, nu la la o masina noua de 100 000 euro! |
#9
Posted 17 January 2012 - 12:51
Ajunge sa-ti fie frica sa circuli cu masina ca te loveste cineva si nesimtii astia nu-ti repara masina , bine ca n-a fost vreun bulgar .
In justitie cu ei , dar ma gandesc ca totusi o sa-ti schimbe bara intr-un final . |
#10
Posted 17 January 2012 - 12:53
Din discutiile off the record aceasta metoda de hartuire a asiguratului este o obisnuita la Astra, dar nu numai.
Desigur, nimeni nu vorbeste oficial. |
|
#11
Posted 17 January 2012 - 12:53
In mod normal orice element din plastic (pvc) care a suferit deteriorari survenite in urma unui accident se inlocuiste.Asa mi s-a spus si mie cand a intrat o tanara incepatoare in bara din spate.Era foarte putin crapata ,ce-i de la service(reprezentanta masinii)a pus una noua.
|
#12
Posted 17 January 2012 - 12:54
Sincer, eu nu inteleg de cand acel inspector ia decizii asa de rapid/simplu : se repara, se accepta 1h, etc.Ce-i asta, suntem la piata?
Ai incercat sa iei legatura cu altcineva din Astra? Fa rost de o adresa de email a cuiva din conducere, poate chiar a Dlui Ieremia si incearca sa discuti acolo, altele sunt motivatiile.Eu am patit ceva similar la Ardaf.Eram in ajunul craciunului si dosarul nu se finalizase desi era cat se poate de clar.Am avut posibilitatea sa fac cunoscuta problema la un alt nivel din cadrul societatii si m-am trezit cu un reply (de fapt eram pus in CC), sa mi se solutioneze rapid dosarul, ceea ce s-a si facut.. |
#13
Posted 17 January 2012 - 13:00
Îmi pare rău pentru incidentul tău, eu am avut RCA și CASCO la Astra mulți ani - vreo 6, până anul trecut, când am schimbat cu Allinz. În ăștia 6 ani am avut 2 incidente- unul din vina mea și unul din vina celuilalt șofer. În ambele situații nu am avut absolut nici o problemă cu asigurarea (în situația a doua celălalt șofer avea asigurare la Euroins și au tărăgănat f f mult, dar am făcut reparația pe CASCO-ul meu și ulterior au rezolvat firmele de asigurări între ele).
Din punctul meu de vedere, nu am avut absolut nici o problemă cu această firmă de asigurări, service-ul în care am făcut reparațiile ambele dăți e Porsche București Vest, nu știu ce fel de relație au cu ei dar și cei de acolo mi-au zis că nu au avut probleme cu Astra.... Baftă, sper să rezolvi |
#14
Posted 17 January 2012 - 13:03
Quote CSA: Euroins, Carpatica si Astra, "printre asiguratorii cu un numar mai mare de reclamatii" RCA dar care reprezinta circa 2% din totalul dosarelor platite de aceste companii 4888 de reclamatii si sesizari au fost primite si solutionate de catre Comisia de supraveghere a asigurarilor (CSA), in primele noua luni din acest an, in scadere cu 15% fata de aceeasi perioada a anului trecut, a anuntat miercuri autoritatea. 3597 de reclamatii au fost legate de probleme cu asigurarile auto obligatorii RCA si Euroins, Carpatica si Astra sunt printre asiguratorii cu un numar mai mare de reclamatii, a spus comisia de supraveghere. Pe de alta parte, numarul de plangeri primite la adresa acestor asiguratori reprezinta circa 2% din numarul de dosare de dauna platite de aceste companii in perioada mentionata, a mai precizat autoritatea. "Desi reclamatiile au scazut cu aproape 15 procente fata de aceeasi perioada a anului trecut, fapt care ne bucura, totusi aspectele sesizate, in special in ceea ce priveste asigurarea RCA, raman o problema pe care ne-am propus sa o rezolvam inclusiv prin intensificarea verificarilor privind modul de instrumentare si plata a dosarelor de dauna de catre societati", a declarat Constantin Buzoianu, noul presedinte al CSA. Conform datelor publicate miercuri de autoritate, 95,93% din totalul reclamatiilor si sesizarilor primite si solutionate in primele noua luni ale acestui an au fost aferente asigurarilor generale, respectiv un numar de 4.689 de reclamatii. Din acestea, reclamatiile privind asigurarile obligatorii RCA au reprezentat 73,59% fiind in numar de 3.597. "In pofida numarului ridicat, reclamatiile pe RCA reprezinta doar 0,08% din totalul contractelor incheiate, respectiv 1,4% din dosarele de dauna deschise. Printre societatile de asigurare care au inregistrat un numar mai mare de reclamatii sunt: Euroins, Carpatica si Astra. Cele trei societati detin impreuna o cota de 36,9% din totalul pietei RCA", se arata in comunicatul CSA. Presedintele autoritatii a tinut sa sublinieze ca "cei trei asiguratori au platit despagubiri, in primele noua luni ale acestui an, de aproximativ 450 milioane lei, pentru un numar total de peste 110.000 dosare. Sesizarile primite de CSA au reprezentat circa 2,0% din daunele achitate de cele trei companii". @TheGrudge Dl Ieremia e D-zeu acolo, la daune, am ajuns pana la el |
#15
Posted 17 January 2012 - 13:06
bellatrix_, on 17th January 2012, 13:00, said: Nu uita ca tu ai fost beneficiarul unei polite facultative ce a avut "atasata" si polita RCA si de aici atentia sporita pentru tine ca si client. Ai incercat sa iei legatura cu cel pagubit de tine sa vezi cum s-a derulat dosarul lui de dauna? Courage, on 17th January 2012, 12:11, said: Imi pare rau sa aud asta, insa trebuie sa fim constienti cu totii ca la orice companie de asigurari se poate intampla acest lucru, insa sunt o mana de firme care au ca si obicei stabilit foarte bine, aceste practici. Nu este de mirare pozitia unor firme in topuri atata timp cat doar incaseaza fara sa despagubeasca. Edited by Insurer, 17 January 2012 - 13:09. |
|
#16
Posted 17 January 2012 - 13:15
Insurer, on 17th January 2012, 09:03, said: Nu uita ca tu ai fost beneficiarul unei polite facultative ce a avut "atasata" si polita RCA si de aici atentia sporita pentru tine ca si client. Ai incercat sa iei legatura cu cel pagubit de tine sa vezi cum s-a redulat dosarul lui de dauna? |
#17
Posted 17 January 2012 - 13:18
Courage, on 17th January 2012, 12:11, said: Astra Asigurari NU DESPAGUBESTE! Cand economisiti 100 RON la RCA ganditi-va ca puteti lovi o masina scumpa, iar daca asiguratorul creaza probleme, pagubitul se va indrepta impotriva voastra la daune, iar atunci putem vorbi de zeci de mii de euro. bellatrix_, on 17th January 2012, 13:15, said: A fost un caz fericit respectivul si exact cum si la cele mai bune firme se intampla cazuri ca ale lui Courage, asa si la Astra & Co sunt cazuri solutionate ca la carte.
|
#18
Posted 17 January 2012 - 13:53
Courage, on 17th January 2012, 13:03, said: ...4888 de reclamatii si sesizari... Alex-AR, on 17th January 2012, 12:29, said: ... poate fi reparata/revopsita, am vazut cazuri in care tabla era indoita rau de tot si piesa sa reparat. Courage, on 17th January 2012, 12:41, said: ...Poate repara la masinile ieftine, sorry, nu la la o masina noua de 100 000 euro! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users