Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tractorase facute acasa
Last Updated: Mar 26 2024 08:58, Started by
alexbjorg
, Oct 06 2011 10:37
·
8
#919
Posted 26 March 2015 - 21:22
cred ca am reusit si cu filmuletul [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/F1Pv-_ZL55k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] aici am plecat cu treapta 2
Edited by stefan-hamba, 26 March 2015 - 21:24. |
#920
Posted 27 March 2015 - 02:23
misto trascaleta. daca ai puneai 2 roti in fata era mai faina
|
#921
Posted 27 March 2015 - 07:51
#922
Posted 27 March 2015 - 22:12
Salut Daniel, imi place tractorasul si sper sa iti iasa
Pe asta lai vazut? http://olx.ro/oferta...html#dbb872e735 Cred ca are acelasi motor de golf 2 1.6. |
#923
Posted 28 March 2015 - 08:41
stefan-hamba, on 25 martie 2015 - 15:41, said:
Buna ziua . Nu stiu daca ma incadrez si eu aici dar macar incerc , asa ca iata ce am reusit sa construiesc in aprox. 4 luni de zile din materiale de fier vechi.Astept pareri. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/k2yx9Pmwa6k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#924
Posted 28 March 2015 - 20:16
#926
Posted 09 April 2015 - 18:59
cine stie daca rezista un rulment de fata de dacie la ce am facut eu. de la cutia de wv am scurtat planetara ,iam facut chert si niste caneluri cu flexu apoi iam dat o sudura zdravana. la capu planetarei am pus rulmentu de dacie cu lagar,lasat spatiu pt culisare apoi mufata cu un cap de planetara de supernova. credeti ca rulmentu varezista pot sa ma ingrijorez ca va ceda sudura ? am pus acel rulment pentru ca am invartit de motor si flencanea de la articulatie. nu am apucat sa fac proba ca nu am baterie sa al pornesc. o sa revin in 2 zile cu poze . astept pareri
|
#927
Posted 13 April 2015 - 06:16
acum 2 zile am facut o proba scurta la tractoras si am intampinat o mica problema, poate ma lamureste cineva. intra cam greu in viteze, debraiaza dar am impresia ca e din cauza prizei de la ambreiaj care atinge de volanta . daca as mai taia 5 mm din priza cred ca ar debraia. ce parere aveti?
|
#928
Posted 13 April 2015 - 17:29
Teoretic daca priza este mai lunga loveste in vibrochen si se invarte cu totul, daca l-ai probat si lai bagat in viteza ar trebui sa ramana o urma de frecare, o demontezi si vezi unde freaca, dar parerea mea este sa cauti o cutie care sa se cupleze direct cu motorul, si la cardan sa cauti unul de papuc si sa il prinzi cumva de tripoda, toate acele capete de planetare nu vor rezista mult.
|
|
#929
Posted 14 April 2015 - 09:48
Este posibil sa cedeze piesa sudata,de langa sudura.Si eu am incercat sa modific planetara de D1300 pt aro ( pt a elimina crucile cardanice ce se spargeau 1 data /an) ;s-a rupt exact atunci cand aveam nevoie de 4x4...Acum depinde daca la sudura ai reusit sa inrosesti tot materialul...'daca acesta s-a inrosit este posibil sa nu se mai rupa...
|
#930
Posted 14 April 2015 - 14:45
Daca se va rupe sudura poti sa cumperi un rulment autoreglant cu suport tip UCP ca sa il prinzi in suruburi nu in sudura.
Edited by Benderbut, 14 April 2015 - 14:50. |
#931
Posted 14 April 2015 - 15:17
iam dat sudura continu si apoi lam bagat in ulei ars. am mai facut azi cateva probe mici si pot sa zic caare o forta incredibila cgiar si in relanti.,trece peste obstacole fara sa trepideze sau sa traga greu. cat despre reductie e destula.poate o sa imi fac maine timp sa scurtez putin priza ca nu imi debraiaza cum trebuie si intra cam greu in viteze. o sa pun filmulet cand o sa mai fac teste.
|
#932
Posted 14 April 2015 - 21:07
#933
Posted 14 April 2015 - 21:14
|
#934
Posted 14 April 2015 - 21:25
In cea ce priveste sudarea planetarelor, in vremuri "imemorabile" procedam astfel, pregateam o bucsa care sa culiseze fest pe planetara, se suda mai intii ruptura (cu bucsa bagata in prealabil pe planetara) se poliza astfel incit bucsa sa culiseze si peste sudura, se pozitiona bucsa peste sudura petrecind-o dupa care se suda si aceasta la ambele capete pe planetara, astfel "reparata" planetara avea sanse mai mari (nu 100%) sa reziste, altfel nu....
Edited by NickRvl, 14 April 2015 - 21:27. |
#935
Posted 15 April 2015 - 17:08
Normal ca se rupea, era modelul de ciurucareala rapida si ieftina .
In armata am vazut modelul de reparare militar la un cardan de GAZ, la planetare procedau la fel. Se facea o bucsa din OL52( cred) la strung si se taiau la freza longitudinal canale in ea , in mod alternativ , de pe o parte pe cealalta in asa fel incit bucsa semana cu o penseta elastica. Raminea o bucata cam de 1/4-1/8 din lungime netaiata, in gunctie de marimea bucsii Se punea peste ruptura sudata cap la cap , bineinteles ca si bucatile alea se sanfrenau pe strung . Sudura se facea doar pe generatoare, in lungul canalului taiat in bucsa. In nici un caz nu se facea sudura circulara, capetele erau lasate liber , exact ca la sudura sasiului de camon, sa poata flexa de acolo. Otelul din care e confectionat axul planetar sau cardanul se incadreaza in grupa de otel greu sudabil, in general cu un continut de peste 0,5% C. Din cauza asta foloseau electrozi de inox. Se laudau mesterii ca nici o planetara/cardan sudata in felul ala nu s`a rupt vreodata. Grig |
#936
Posted 15 April 2015 - 19:54
Dupa pricepere si posibilitati....., ramine de vazut cit tine a lui Daniel, din partea mea "viata lunga si prospera".
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users