Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Tractorase facute acasa

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
3832 replies to this topic

#181
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007
Ce avem pana acum:2fuzete cu roti cu tot,1 lant de 1/2 de 5m,siguranta,2 perechi de roti dintate,noi,1 pereche duble si mai mari,1 pereche mai mici si simple.
Attached File  1.jpg   719.21K   78 downloads Attached File  2.jpg   785.14K   76 downloads Attached File  3.jpg   792.52K   74 downloads
Attached File  4.jpg   904.29K   76 downloadsAttached File  5.jpg   895.22K   77 downloads Attached File  6.jpg   691.1K   72 downloads
Attached File  7.jpg   707.14K   67 downloads Attached File  8.jpg   870.8K   67 downloads Attached File  9.jpg   768.13K   66 downloads
Attached File  10.jpg   656.05K   65 downloads
Se asteapta rotile mari dintate (sper sa incapa intre bratele fuzetei),aprox. 36 dinti (raport mic/mare cam 1:3) si capetele de planetara dinspre fuzeta.
Dupa masuratori,probabil voi schimba jentile de dacie cu din cele "intoarse" sau de "canada",asta ramane de vazut. Posted Image

Edited by alexbjorg, 23 February 2013 - 13:22.


#182
draku

draku

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,256
  • Înscris: 22.11.2003
atentie la pasul pinioanelor si lantului
pinioanele simple au pasul diferit decat al celor duble

View Postpufarin, on 19 februarie 2013 - 12:14, said:

Multumesc mult, dar din sudul bucurestiului pana in dragon ma mananca cainii. Posted Image Sambata au program ? Poate am noroc si este drumul mai liber.

au program si sambata, dar cum am zis pe la 12 incep sa inchida

#183
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007

View Postdraku, on 23 februarie 2013 - 16:06, said:

atentie la pasul pinioanelor si lantului
pinioanele simple au pasul diferit decat al celor duble


Negativ.In cazul de fata intii s-a verificat su dupa aceea s-au achizitionat.
Ultima achizitie

Attached Files

  • Attached File  12.jpg   538.96K   59 downloads
  • Attached File  11.jpg   569.21K   58 downloads

Edited by alexbjorg, 23 February 2013 - 19:08.


#184
draku

draku

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,256
  • Înscris: 22.11.2003
eu asa le-am vazut in poza nr.5, dar se poate sa ma fi inselat din cauza varfurilor

#185
turbo_trabi

turbo_trabi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 01.07.2010
Pinioanele duble si cele simple mari sunt pentru lanturi gall? Lantul e tot gall?

#186
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007

View Postdraku, on 23 februarie 2013 - 19:36, said:

eu asa le-am vazut in poza nr.5, dar se poate sa ma fi inselat din cauza varfurilor
Dap,asa pare,dar tine cont ca e dimensiunea minima:D
Attached File  13.jpg   392.51K   16 downloads

View Postturbo_trabi, on 23 februarie 2013 - 21:11, said:

Pinioanele duble si cele simple mari sunt pentru lanturi gall? Lantul e tot gall?
Inteleg intrebarea dar nu stiu care e diferenta intre lantul gall si celalalt la care te gandeai.Deci,sincer,habar n-am!
Dar da,toate sint la acelasi pas.

Intrebare.
In locul meu,voi pe care le-ati folosi pe axul motosapei dintre cele mici:
-alea simple si mic,care cu alea mari au un raport de 1:3.6 (rpm mai mic si cuplu la roata mai mare) sau
-cele duble,u pic mai mari,cu raport de 1:2.7(rpm mai mare si cuplu mai mic)??????
Per total,diferenta de 3 dinti,dar la rapoarte se simte.

Edited by alexbjorg, 23 February 2013 - 22:06.


#187
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007
Iar turatiile le luati de aici

#188
turbo_trabi

turbo_trabi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 01.07.2010
Daca ai posibilitate de schimbat vitezele sunt mai bune cele mici si simple, daca o sa ai suficienta aderenta si remorca o sa fie facuta pentru a ceda ceva greutate si  utilajului in sine eu zic ca merita. Ar fi inca un plus faptul sa le poti schimba fara prea mult chin cand ai nevoie.

#189
usernamealin

usernamealin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 601
  • Înscris: 09.01.2010
Daca nu vei avea cuplu suficient, va fi o problema, dar daca ai cuplu suficient si nu ai aderenta, problema se poate rezolva relativ usor prin adaugarea de greutate, deci iti asiguri inca o variabila cu care te poti juca. Eu m-am gandit chiar si la atasarea unui bazin de apa care se poate incarca si descarca usor. Deci as folosi varianta cu cuplu mai mare.

#190
draku

draku

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,256
  • Înscris: 22.11.2003
bazinul cu apa ar putea face probleme din cauza balansului (daca nu este plin)

#191
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007

View Postusernamealin, on 25 februarie 2013 - 11:24, said:

Daca nu vei avea cuplu suficient, va fi o problema, dar daca ai cuplu suficient si nu ai aderenta, problema se poate rezolva relativ usor prin adaugarea de greutate, deci iti asiguri inca o variabila cu care te poti juca.
Si greutatea magarului de la volan nu se pune? Posted Image Aderenta se rezolva ori cu lanturi de zapada ori in stilul lui LOCOmotive (platbanda pe roti cu v-uri sudate).Oricum,estimativ,va fi cam de 200kg atelajul.
Practic avem 4x 27kg(1 roata cu fuzeta cu tot):110 kg + 85 ale mele,+47 ale motosapei;fierele inca-s necumparate si cintarite.
Undeva ziceam ca rusii estimau idealul la 45kg/cp ,parca asa imi amintesc.,sau 50? da' ma rog,o sa am,estimativ,un plus de 20-30 kg peste ideal,ne incadram.
Da fara cutie de viteze.

View Postusernamealin, on 25 februarie 2013 - 11:24, said:

Deci as folosi varianta cu cuplu mai mare.
Cred ca,pentru siguranta,asa voi face,adica voi folosi rotile mici.

Intrebare:ce lungime in cm are o caseta de directie dacia?Poate implementam,depinde de cit va fi pretul.
In principiu,directia va fi cea de dacie,dar scurtata la ecartamentul meu.Dar accept si alte sugestii,fara strungar!!!

View Postusernamealin, on 25 februarie 2013 - 11:24, said:

problema se poate rezolva relativ usor prin adaugarea de greutate Eu m-am gandit chiar si la atasarea unui bazin de apa care se poate incarca si descarca usor.
Negativ,mai bine beton turnat in forme identice,si adaugate,dupa dorinta,ca la tractor :D

View Postturbo_trabi, on 24 februarie 2013 - 00:30, said:

Daca ai posibilitate de schimbat vitezele sunt mai bune cele mici si simple, daca o sa ai suficienta aderenta si remorca o sa fie facuta pentru a ceda ceva greutate si  utilajului in sine eu zic ca merita. Ar fi inca un plus faptul sa le poti schimba fara prea mult chin cand ai nevoie.
Adjudecat!
Mai putin posibilitatea interschimbarii:nu pot rezolva partea cu pana,numai cu sudura;deci,voi folosi prelungitoare cu rotite sudate.Asta e!

#192
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007
L.E.
Am facut niste calcule.
Dupa cum stiti,am un reductor dublu pe motosapa,care imi asigura 2 viteze (3 cu cea originala),la jumate si la sfert,asa le-am facut cit am avut strungar.
La diametrul frezelor de 30 cm am viteza de 1.75km/h la 31rpm.
Bon!La sfert,aia cu 31rpm(numarate la cronometru),cu diametru roata de 55cm (dacie,1.7 m liniar),roata mica,simpla imi asigura o viteza fantastica de 0,86 km/h iar cea mare,dubla o viteza de 1,14 km/h.

Fenomenal!
Unde pi=3.14 ,lungimea rotii L=2xpixR ,o ora 60min ,rapoarte de impartit 3.6 si 2.7 ,etc...

Rectificari:roata de dacie am socotit-o la D=55cm in loc 58-60 ca ii sparta pe moment Posted Image iar zecimalele numai 2.
La D=60cm avem 0.97 respectiv 1.29km/h,rotunjit 1 respectiv 1.3 .


L.E.E.
Daca deranjeaza pe cineva faptul ca "imi etalez intelijentia",spuneti si termin cu postarile.

Edited by alexbjorg, 25 February 2013 - 18:37.


#193
draku

draku

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,256
  • Înscris: 22.11.2003
cauta mai bine o caseta de directie de trabant
e mai scurta si bieletele de directie se prind intr-o singura parte si poti ajusta latimea utilajului
ex
Attached File  T601-950.jpg   6.59K   80 downloads

spre deosebire de cea de dacia
Attached File  caseta-directie-dacia-fotografii.jpg   39.36K   80 downloads

#194
turbo_trabi

turbo_trabi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 01.07.2010
Foloseste stifturi, cred ca o sa iesi mai bine cu ele.

#195
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007
@turbo_trabi
Poti dezvolta ideea un pic?Nu inteleg ce vrei sa zici.
@draku
Am sa incerc,dar nu promit nimic :D

#196
turbo_trabi

turbo_trabi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 01.07.2010
Asa cum sunt prinse unele planetare, au asa ca un surub, doar ca n-are filet si cap hexagonal si traverseaza planetara impreuna cu acea chestie pe care vine pusa, la cutia de viteze, nu stiu cum ii spune. Totusi ce vrei sa faci? motocultor sau tractoras? (scuze daca intreb dar nu mi-am dat seama pana acuma :D:) Ca si exemplu de greutate o sa caut un patent nemtesc, sigur o sa fie ceea ce vrei tu.

Aici sunt mai multe chestii, cred ca-ntelegi ce vreau sa zic. Revin cu patentul nemtesc.

Asta e ideea, doar ca pe motounealta, nu stiu cum sa-i spun, era ca un tractor doar ca , cu coarne si se putea pune si cositoarea in fata si cosind cu remorca tractata, am impresia ca avea si tractiune pe remorca, era smechera. Greutatea se putea deplasa ori mai aproape de motor, ori mai departe de ea, avand o forta mai mare. Se deplasa pe o bara in forma de U destul de groasa, cred ca de 16mm diametru sau mai groasa. Pentru a fi sigur ca sa teapana unde o pui poti sa-i faci niste striatii. Cand e mai departe daca remorca e incarca la maxim va apasa si ea, ai grija de la ce fel de sistem de conectare ii faci sa nu-i dea voie motocultorului sa-si aplece coarnele cand pleaca de pe loc si sa folosesti fier calit daca ai de unde ca sa reziste sa continui ideea cu greutatea, cand apasa pe motocultor, il va ridica de bot in sus, oferandui si aderenta dar cand tragi greutatea la maxim in fata o sa-i ofere si ea aderenta (e din fier brut) dar apasand pe ax, deci ii trebuie in urmare si un sasiu rezistent sa nu cedeze pentru ca aceasta va avea tendinta sa-l culce putin de botul motorului in jos. O sa fie putin cam greu de manevrat dar daca tot il faci "life time" gandeste-l bine, ai rabdare si investeste in materiale de calitate si consumbaile cat mai noi daca nu se gasesc prin magazine. Multa bafta, daca mai vad ceva interesant iti spun.

#197
usernamealin

usernamealin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 601
  • Înscris: 09.01.2010
E adevarat ca apa nu e cea mai buna alegere, dar ma gandeam ca se pot folosi sticle mai mici pline si daca ti-e sete nu bei beton.

In ceea ce priveste caseta de directie, ma intreb daca nu merge adaptat si un cap de flex, raportul stiu ca nu e 1 la 1.

#198
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,597
  • Înscris: 01.12.2007
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/K2OzHzs7au8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Z-4etBRENso?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Mm5-rpiHH_Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Eu zic ca este o sursa buna de inspiratie si un cart Posted Image

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate