Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tractorase facute acasa
Last Updated: Apr 11 2024 11:35, Started by
alexbjorg
, Oct 06 2011 10:37
·
8
#181
Posted 23 February 2013 - 13:20
Ce avem pana acum:2fuzete cu roti cu tot,1 lant de 1/2 de 5m,siguranta,2 perechi de roti dintate,noi,1 pereche duble si mai mari,1 pereche mai mici si simple.
1.jpg 719.21K 78 downloads 2.jpg 785.14K 76 downloads 3.jpg 792.52K 74 downloads 4.jpg 904.29K 76 downloads 5.jpg 895.22K 77 downloads 6.jpg 691.1K 72 downloads 7.jpg 707.14K 67 downloads 8.jpg 870.8K 67 downloads 9.jpg 768.13K 66 downloads 10.jpg 656.05K 65 downloads Se asteapta rotile mari dintate (sper sa incapa intre bratele fuzetei),aprox. 36 dinti (raport mic/mare cam 1:3) si capetele de planetara dinspre fuzeta. Dupa masuratori,probabil voi schimba jentile de dacie cu din cele "intoarse" sau de "canada",asta ramane de vazut. Edited by alexbjorg, 23 February 2013 - 13:22. |
#182
Posted 23 February 2013 - 16:06
atentie la pasul pinioanelor si lantului
pinioanele simple au pasul diferit decat al celor duble pufarin, on 19 februarie 2013 - 12:14, said:
Multumesc mult, dar din sudul bucurestiului pana in dragon ma mananca cainii. Sambata au program ? Poate am noroc si este drumul mai liber. au program si sambata, dar cum am zis pe la 12 incep sa inchida |
#183
Posted 23 February 2013 - 19:06
#184
Posted 23 February 2013 - 19:36
eu asa le-am vazut in poza nr.5, dar se poate sa ma fi inselat din cauza varfurilor
|
#185
Posted 23 February 2013 - 21:11
Pinioanele duble si cele simple mari sunt pentru lanturi gall? Lantul e tot gall?
|
#186
Posted 23 February 2013 - 22:03
draku, on 23 februarie 2013 - 19:36, said:
eu asa le-am vazut in poza nr.5, dar se poate sa ma fi inselat din cauza varfurilor 13.jpg 392.51K 16 downloads turbo_trabi, on 23 februarie 2013 - 21:11, said:
Pinioanele duble si cele simple mari sunt pentru lanturi gall? Lantul e tot gall? Dar da,toate sint la acelasi pas. Intrebare. In locul meu,voi pe care le-ati folosi pe axul motosapei dintre cele mici: -alea simple si mic,care cu alea mari au un raport de 1:3.6 (rpm mai mic si cuplu la roata mai mare) sau -cele duble,u pic mai mari,cu raport de 1:2.7(rpm mai mare si cuplu mai mic)?????? Per total,diferenta de 3 dinti,dar la rapoarte se simte. Edited by alexbjorg, 23 February 2013 - 22:06. |
#188
Posted 24 February 2013 - 00:30
Daca ai posibilitate de schimbat vitezele sunt mai bune cele mici si simple, daca o sa ai suficienta aderenta si remorca o sa fie facuta pentru a ceda ceva greutate si utilajului in sine eu zic ca merita. Ar fi inca un plus faptul sa le poti schimba fara prea mult chin cand ai nevoie.
|
#189
Posted 25 February 2013 - 11:24
Daca nu vei avea cuplu suficient, va fi o problema, dar daca ai cuplu suficient si nu ai aderenta, problema se poate rezolva relativ usor prin adaugarea de greutate, deci iti asiguri inca o variabila cu care te poti juca. Eu m-am gandit chiar si la atasarea unui bazin de apa care se poate incarca si descarca usor. Deci as folosi varianta cu cuplu mai mare.
|
#190
Posted 25 February 2013 - 14:40
bazinul cu apa ar putea face probleme din cauza balansului (daca nu este plin)
|
|
#191
Posted 25 February 2013 - 17:43
usernamealin, on 25 februarie 2013 - 11:24, said:
Daca nu vei avea cuplu suficient, va fi o problema, dar daca ai cuplu suficient si nu ai aderenta, problema se poate rezolva relativ usor prin adaugarea de greutate, deci iti asiguri inca o variabila cu care te poti juca. Practic avem 4x 27kg(1 roata cu fuzeta cu tot):110 kg + 85 ale mele,+47 ale motosapei;fierele inca-s necumparate si cintarite. Undeva ziceam ca rusii estimau idealul la 45kg/cp ,parca asa imi amintesc.,sau 50? da' ma rog,o sa am,estimativ,un plus de 20-30 kg peste ideal,ne incadram. Da fara cutie de viteze. usernamealin, on 25 februarie 2013 - 11:24, said:
Deci as folosi varianta cu cuplu mai mare. Intrebare:ce lungime in cm are o caseta de directie dacia?Poate implementam,depinde de cit va fi pretul. In principiu,directia va fi cea de dacie,dar scurtata la ecartamentul meu.Dar accept si alte sugestii,fara strungar!!! usernamealin, on 25 februarie 2013 - 11:24, said:
problema se poate rezolva relativ usor prin adaugarea de greutate Eu m-am gandit chiar si la atasarea unui bazin de apa care se poate incarca si descarca usor. turbo_trabi, on 24 februarie 2013 - 00:30, said:
Daca ai posibilitate de schimbat vitezele sunt mai bune cele mici si simple, daca o sa ai suficienta aderenta si remorca o sa fie facuta pentru a ceda ceva greutate si utilajului in sine eu zic ca merita. Ar fi inca un plus faptul sa le poti schimba fara prea mult chin cand ai nevoie. Mai putin posibilitatea interschimbarii:nu pot rezolva partea cu pana,numai cu sudura;deci,voi folosi prelungitoare cu rotite sudate.Asta e! |
#192
Posted 25 February 2013 - 18:27
L.E.
Am facut niste calcule. Dupa cum stiti,am un reductor dublu pe motosapa,care imi asigura 2 viteze (3 cu cea originala),la jumate si la sfert,asa le-am facut cit am avut strungar. La diametrul frezelor de 30 cm am viteza de 1.75km/h la 31rpm. Bon!La sfert,aia cu 31rpm(numarate la cronometru),cu diametru roata de 55cm (dacie,1.7 m liniar),roata mica,simpla imi asigura o viteza fantastica de 0,86 km/h iar cea mare,dubla o viteza de 1,14 km/h. Fenomenal! Unde pi=3.14 ,lungimea rotii L=2xpixR ,o ora 60min ,rapoarte de impartit 3.6 si 2.7 ,etc... Rectificari:roata de dacie am socotit-o la D=55cm in loc 58-60 ca ii sparta pe moment iar zecimalele numai 2. La D=60cm avem 0.97 respectiv 1.29km/h,rotunjit 1 respectiv 1.3 . L.E.E. Daca deranjeaza pe cineva faptul ca "imi etalez intelijentia",spuneti si termin cu postarile. Edited by alexbjorg, 25 February 2013 - 18:37. |
#193
Posted 25 February 2013 - 20:40
cauta mai bine o caseta de directie de trabant
e mai scurta si bieletele de directie se prind intr-o singura parte si poti ajusta latimea utilajului ex T601-950.jpg 6.59K 80 downloads spre deosebire de cea de dacia caseta-directie-dacia-fotografii.jpg 39.36K 80 downloads |
#194
Posted 25 February 2013 - 21:24
Foloseste stifturi, cred ca o sa iesi mai bine cu ele.
|
#195
Posted 25 February 2013 - 21:43
@turbo_trabi
Poti dezvolta ideea un pic?Nu inteleg ce vrei sa zici. @draku Am sa incerc,dar nu promit nimic |
|
#196
Posted 25 February 2013 - 22:57
Asa cum sunt prinse unele planetare, au asa ca un surub, doar ca n-are filet si cap hexagonal si traverseaza planetara impreuna cu acea chestie pe care vine pusa, la cutia de viteze, nu stiu cum ii spune. Totusi ce vrei sa faci? motocultor sau tractoras? (scuze daca intreb dar nu mi-am dat seama pana acuma Ca si exemplu de greutate o sa caut un patent nemtesc, sigur o sa fie ceea ce vrei tu.
Aici sunt mai multe chestii, cred ca-ntelegi ce vreau sa zic. Revin cu patentul nemtesc. Asta e ideea, doar ca pe motounealta, nu stiu cum sa-i spun, era ca un tractor doar ca , cu coarne si se putea pune si cositoarea in fata si cosind cu remorca tractata, am impresia ca avea si tractiune pe remorca, era smechera. Greutatea se putea deplasa ori mai aproape de motor, ori mai departe de ea, avand o forta mai mare. Se deplasa pe o bara in forma de U destul de groasa, cred ca de 16mm diametru sau mai groasa. Pentru a fi sigur ca sa teapana unde o pui poti sa-i faci niste striatii. Cand e mai departe daca remorca e incarca la maxim va apasa si ea, ai grija de la ce fel de sistem de conectare ii faci sa nu-i dea voie motocultorului sa-si aplece coarnele cand pleaca de pe loc si sa folosesti fier calit daca ai de unde ca sa reziste sa continui ideea cu greutatea, cand apasa pe motocultor, il va ridica de bot in sus, oferandui si aderenta dar cand tragi greutatea la maxim in fata o sa-i ofere si ea aderenta (e din fier brut) dar apasand pe ax, deci ii trebuie in urmare si un sasiu rezistent sa nu cedeze pentru ca aceasta va avea tendinta sa-l culce putin de botul motorului in jos. O sa fie putin cam greu de manevrat dar daca tot il faci "life time" gandeste-l bine, ai rabdare si investeste in materiale de calitate si consumbaile cat mai noi daca nu se gasesc prin magazine. Multa bafta, daca mai vad ceva interesant iti spun. |
#197
Posted 26 February 2013 - 21:58
E adevarat ca apa nu e cea mai buna alegere, dar ma gandeam ca se pot folosi sticle mai mici pline si daca ti-e sete nu bei beton.
In ceea ce priveste caseta de directie, ma intreb daca nu merge adaptat si un cap de flex, raportul stiu ca nu e 1 la 1. |
#198
Posted 26 February 2013 - 22:11
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/K2OzHzs7au8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Z-4etBRENso?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Mm5-rpiHH_Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Eu zic ca este o sursa buna de inspiratie si un cart |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users