Uleiuri de motor U650
Last Updated: Dec 18 2019 20:43, Started by
mitza_009
, Sep 05 2011 21:01
·
0
#1
Posted 05 September 2011 - 21:01
Puteti sa-mi spuneti ce tip de ulei utilizati la motorul pentru U650 si cat de des il schimbati. Utilizati uleiuri de la Petrom, Lukoil,... ?
Edited by mitza_009, 05 September 2011 - 21:04. |
#2
Posted 05 September 2011 - 21:17
salut eu pt 445-ul meu folosesc numai bp...(la fel am folosit si la un motor de aro care dupa 200 de mii nu consuma gram de ulei...si deaceea am ramas ''fan"' bp)am auzit ca uleiuri bune fac si cei de la aral..acum nush asteps si eu pareri de la cei mai cunoscatori
|
#3
Posted 07 September 2011 - 12:54
Mobil Delvac 15W40 folosesc eu la motoare. Este acceptabil ca si pret (230RON bidonul de 20L la repr. Mobil in Cluj si de o foarte buna calitate.
|
#4
Posted 19 September 2011 - 21:13
Acum fiecare cu ce tractor are ,dar ce-i mai principal e sa fie schimbat uleiul la timp........sti cum se spune ca uleiul e viata motorului..eu unul nu folosesc ulei mai putin cunoscut ca marca
|
#5
Posted 23 September 2011 - 21:06
Nu ma intereseaza foarte mult marca, ci mai mult tipul. E ok cu W sau fara W (multigrad /monograd) pentru tractor UTB? De ex:
MOTOR OIL BASIC SAE 40 S3 vs MOTOR OIL BASIC SAE 15W-40 S3 (TRUCK OIL BASIC SAE 15W-40 S5) |
#6
Posted 23 September 2011 - 22:17
Nu este asa simplu cum pare. Nu este suficient sa pui un ulei care este etichetat 15w-40, trebuie sa indeplineasca si alte standarde. Uleiurile pentru motoarele moderne au un continut scazut sau chiar s-a eliminat zincul si fosforul din compozitia uleiului lucru care afecteaza mult un motor de conceptie veche cum este cel de pe U 650. Vezi si ce specificatie API are respectivul ulei.
Specificatii API pentru motoarele Diesel CA - CC - Pentru motoare diesel pana in 1965. CD - Valabil din 1965, lubrifiant pentru motoare diesel de sarcina mare, supraalimentate. Contine aditivi DD mai eficienti. CF - A fost introdus in 1994. Pentru motoare diesel cu sau fara injectie indirecta, incluzand si pe cele care folosesc combustibil cu sulf peste 0,5%. Înlocuieste specificatia API CD. CF-4 - Introdusa in 1990 . Pentru motoare diesel in patru timpi, de mare viteza, aspirate natural sau supraalimentate. Poate fi folosita in loc de API CD sau CE. CG-4 - pentru motoare diesel in patru timpi, cu sarcina mare, care folosesc combustibil sub 0,5% sulf. Uleiurile CG-4 sunt recomandate la motoarele care indeplinesc standardele de emisii din 1994. Poate fi folosit in loc de API CD, CE si CF-4. CH-4 - pentru motoare diesel in patru timpi, de mare viteza, acestea sunt special aditivate sa fie folosite cu combustibili sub 0,5% sulf. Asigura o uzura mai redusa la ghidajele de supape, tratare mai eficienta a funinginii si performante mai ridicate. Poate fi folosita in loc de API CD, CE, CF-4 si CG-4. CI-4 - pentru motoare diesel in patru timpi, de mare viteza, prevazute cu sistem de recirculare a gazelor arse CJ-4 -se adreseaza motoarelor in 4 timpi Diesel, echipate cu sisteme de control al emisiei,cu filtre de particule si alte sisteme moderne. In Romania sunt foarte comune notatiile conform standardului SR 871: SUPER 1 - API SD/CB SUPER 2 - API SE/CC SUPER 3 - API SF/CD SUPER 4 - API SG/CE SUPER 5 - API SH/CF Mie mi se pare ok sa alegi MOTOR OIL BASIC SAE 15W-40 S3 Explicat mai bine gasesti in link-ul de mai jos. http://www.xoil.ro/l...nti/tribologie/ Edited by IdI1, 23 September 2011 - 22:28. |
#7
Posted 06 January 2012 - 10:02
eu folosesc aral 15w40 de 5 ani si nu am probleme,nu mananca ulei,ii fac schimbul odata pe an sau depinde cat de intes il folosesc.nu mai folositi ulei romanesc e f prost,am un prieten care lucreaza pe o raba la petrom si sp cand folosea ulei romanesc facea motorul la 2 ani,de cand foloseste ulei strain<5ani>nu mai are probleme.daca motorul nu mananca ulei folositi norma 15w40,daca mai pisca mergeti pe 20w40.merita investitia decat sa schim uleiul de cel putin 2 ori pe an cu romanesc mai bine o data cu cel strain si nici nu o sa cada asa repede motorul.de ce credeti ca masinile din ziua de azi merg si 1000000 km fara probleme.uleiul tine motorul
Edited by mihaipepe, 06 January 2012 - 10:04. |
#8
Posted 25 February 2012 - 20:04
#9
Posted 26 January 2014 - 20:59
buna am cumparat un tractor u650 si vreau sa-i fac instalatia electrica noua ,,am vazut ca sunt de vanzare da nu stiu daca sunt bune ,,,intreberea este a mai folosit cineva sunt bune
|
#10
Posted 26 January 2014 - 21:50
IdI1, on 23 septembrie 2011 - 22:17, said:
Nu este asa simplu cum pare. Nu este suficient sa pui un ulei care este etichetat 15w-40, trebuie sa indeplineasca si alte standarde. Uleiurile pentru motoarele moderne au un continut scazut sau chiar s-a eliminat zincul si fosforul din compozitia uleiului lucru care afecteaza mult un motor de conceptie veche cum este cel de pe U 650. Vezi si ce specificatie API are respectivul ulei. Specificatii API pentru motoarele Diesel CA - CC - Pentru motoare diesel pana in 1965. CD - Valabil din 1965, lubrifiant pentru motoare diesel de sarcina mare, supraalimentate. Contine aditivi DD mai eficienti. CF - A fost introdus in 1994. Pentru motoare diesel cu sau fara injectie indirecta, incluzand si pe cele care folosesc combustibil cu sulf peste 0,5%. Înlocuieste specificatia API CD. CF-4 - Introdusa in 1990 . Pentru motoare diesel in patru timpi, de mare viteza, aspirate natural sau supraalimentate. Poate fi folosita in loc de API CD sau CE. CG-4 - pentru motoare diesel in patru timpi, cu sarcina mare, care folosesc combustibil sub 0,5% sulf. Uleiurile CG-4 sunt recomandate la motoarele care indeplinesc standardele de emisii din 1994. Poate fi folosit in loc de API CD, CE si CF-4. CH-4 - pentru motoare diesel in patru timpi, de mare viteza, acestea sunt special aditivate sa fie folosite cu combustibili sub 0,5% sulf. Asigura o uzura mai redusa la ghidajele de supape, tratare mai eficienta a funinginii si performante mai ridicate. Poate fi folosita in loc de API CD, CE, CF-4 si CG-4. CI-4 - pentru motoare diesel in patru timpi, de mare viteza, prevazute cu sistem de recirculare a gazelor arse CJ-4 -se adreseaza motoarelor in 4 timpi Diesel, echipate cu sisteme de control al emisiei,cu filtre de particule si alte sisteme moderne. In Romania sunt foarte comune notatiile conform standardului SR 871: SUPER 1 - API SD/CB SUPER 2 - API SE/CC SUPER 3 - API SF/CD SUPER 4 - API SG/CE SUPER 5 - API SH/CF Mie mi se pare ok sa alegi MOTOR OIL BASIC SAE 15W-40 S3 Explicat mai bine gasesti in link-ul de mai jos. http://www.xoil.ro/l...nti/tribologie/ Atunci ce să înțeleg... La U 650 Mobil Delvac MX nu este indicat? Are următoarele specificații: ACEA E5/E3/B4/B3/A3 API CH-4/CG-4/CF- 4/CF/SJ Edited by rionut83, 26 January 2014 - 21:52. |
|
#11
Posted 27 January 2014 - 11:26
Quote CF - A fost introdus in 1994. Pentru motoare diesel cu sau fara injectie indirecta, incluzand si pe cele care folosesc combustibil cu sulf peste 0,5%. Înlocuieste specificatia API CD. Mobil Delvac MX ACEA E5/E3/B4/B3/A3 API CH-4/CG-4/CF-4/CF/SJ Ai raspuns singur Edited by IdI1, 27 January 2014 - 11:30. |
#12
Posted 27 January 2014 - 13:43
nikixxs eu am pus instalatie electrica noua(montata de un electrician)si imi functioneaza absolut totul, fara nicio problema.
|
#13
Posted 27 January 2014 - 21:19
multumesc c_dragos54 am sa cumpar si eu una noua sa o schimb ,,, stii , vreau sa iau un plug da nu stiu daca un plug reversibil e mai bun decat un plug simplu pe teava ,,,,stiti daca cu cel reversibil consum mai multa motorina sau tot la fel (la gradini ma refer) ,,,multumesc
|
#14
Posted 27 January 2014 - 21:43
rionut83, on 26 ianuarie 2014 - 21:50, said:
Atunci ce să înțeleg... La U 650 Mobil Delvac MX nu este indicat? Are următoarele specificații: ACEA E5/E3/B4/B3/A3 API CH-4/CG-4/CF- 4/CF/SJ Standardele trebuie interpretate ca si conditie minimala => daca API CD este minim, orice standard mai exigent ( CE-CI )va fi ok. |
#15
Posted 08 March 2014 - 23:39
deci pentru u 650 : strain mobil delvac 15 w 40 sau 20 w 40
romanesc md 30 sau md 40 sau ce altceva folositi, recomandati? la cat timp faceti schimbul?anual? tin sa precizez si chestia asta ca ,consuma cam 2-3 litri pe an de ulei (arat, combinator, erbicidat, cosit, greblat , carat...) |
|
#16
Posted 09 March 2014 - 11:00
Eu pun romanesc la canistra de 20 l il inlocuiesc o data pe an si anume primavara si mai completez din cind in cind,eu nu stiu daca imi consuma sau il arunca ca imi mai prelinge pe la epurator si pe la baie dar il las in pace,ii mai bag cite 0.5 l la 2-3 saptamini daca fac treaba.
|
#17
Posted 09 March 2014 - 19:18
armandoaxinia, on 09 martie 2014 - 11:00, said:
Eu pun romanesc la canistra de 20 l il inlocuiesc o data pe an si anume primavara si mai completez din cind in cind,eu nu stiu daca imi consuma sau il arunca ca imi mai prelinge pe la epurator si pe la baie dar il las in pace,ii mai bag cite 0.5 l la 2-3 saptamini daca fac treaba. |
#18
Posted 10 March 2014 - 10:17
eu am bagat MD 30 super 2, de la lukoil. Dupa cate stiu eu, MD 30 e mai subtire, e pt iarna, fata de MD 40 care e mai gros. Nu am gasit MD 40, ca bagam din ala...
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users