Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Ford Focus 1.6 TDCI din 2007 pentru o incepatoare

- - - - -
  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#19
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 12.01.2011

 Yoda, on 25th July 2011, 22:18, said:

indiferent de geometria turbinei, stii la fel de bine ca si mine ca nu sunt diferente de fiabilitate intre cele doua motoare.

Nu cunosti diferentele dintre o turbina cu geometrie fixa si una cu geometrie variabila dar garantezi ca nu exista diferente de fiabilitate intre cele doua motoare. Adevarat !

#20
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Turbo cu geometrie variabila sunt mai pretentioase, dar maresc flexibilitatea motorului si in anumite cazuri il fac usor de condus si pentru cei care nu au sofat o masina diesel, la Renault, motorizarile diesel cu V.G.T. scot un sunet aparte + senzatia de motor mai puternic si o plaja mai mare pentru cuplu motor.

#21
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,466
  • Înscris: 04.10.2002

 BV87FFF, on 26th July 2011, 00:35, said:

Nu cunosti diferentele dintre o turbina cu geometrie fixa si una cu geometrie variabila dar garantezi ca nu exista diferente de fiabilitate intre cele doua motoare. Adevarat !

Tragi concluzii gresite. Stiu foarte bine ce diferente sunt intre cele doua tipuri de turbine, ce nu stiam exact configuratia pe motorul de 90 CP.
Pentru a fi sigur, m-am uitat pe Wikipedia unde toate motoarele DLD-416 sunt trecute "with an intercooled variable geometry turbocharger".

Am luat teapa, mi-o asum si ii multumesc lui Cornel pentru corectarea eratei. Dar asta nu inseamna ca  sunt diferente de fiabilitate, eu m-am documentat inainte de a lua motorul de 110 CP (nu doar pe Wikipedia  :thumbup: ) si mi s-a spus ca nu sunt diferente majore de fiabilitate intre cele doua motoare; motorul de 110 CP merita cu prisosinta, pentru cei douazeci de cai (frumosi) suplimentari. In cei 4 ani de exploatare m-am convins ca asa este.

Mai mult decat atat, la primele semne de slabiciune ale turbosuflantei (motorul avea vreo 180.000) am facut revizia capitala. Inlocuirea a tot ce este in interiorul turbinei, mai putin axul si carcasa, a costat sub 1.000 RON. Cu kit de reparatie original. Ceea ce nu e deloc mult, stiu marci la care revizia cu schimbarea distributiei costa mult mai mult...

#22
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Ce-mi plac mie astia care rad inainte de gluma.
Te-ai lamurit cu volanta bizonica?

#23
mahmud

mahmud

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 510
  • Înscris: 27.01.2008

 Yoda, on 25th July 2011, 21:09, said:

@A_Luna: ai ales foarte bine, Ford Focus este o masina cu o tinuta de drum exemplara, stabila si sigura.

Credeam ca perlele se scot numai la bac, dar vad ca mai scapa si p-aici. Daca aveti cunostinta despre motoarele in discutie bine, daca nu nu mai innebuniti fata de cap!

@2undercoverbrother:
1.6 TDCi de 90 CP (DV6 ATED4) si cel de 110 CP (DV6 TED4) putere aproape identice, diferentele sunt minore. Dupa cum vedeti si la cod, doar o litera difera. NU EXISTA DIFERENTE DE FIABILITATE INTRE ELE. Amandoua au turbina cu geometrie variabila. Cat despre volanta bimasica...  :w00t:  asta e cumva inrudita cu clima bizonica?


@mahmud:
Motorul de 110 CP nu este obligatoriu cu filtru de particule. Daca este omologat ca EURO4, da. Daca este EURO3, NU ARE FILTRU DE PARTICULE. Eu am unul fix d-asta.

Si cine are dubii privind fiabilitatea, il invit sa dea o tura cu TDCi-ul meu care face in vara asta 200.000 km.



Era vorba despre unul din 2007,asa imi amintesc ca era postul initial.Si atunci daca este 2007 curat nu are cum sa nu fie euro 4, iar daca are 109 cp  sigur este cu  filtru de particule.Nu vorbim de altceva ,in sensul ca pe carte este 2007 iar in talon este 2006,atunci se aplica ceea ce zici tu.

Edited by mahmud, 29 July 2011 - 21:03.


#24
adipit

adipit

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,390
  • Înscris: 05.05.2007

 Yoda, on 26th July 2011, 10:04, said:

Tragi concluzii gresite. Stiu foarte bine ce diferente sunt intre cele doua tipuri de turbine, ce nu stiam exact configuratia pe motorul de 90 CP.
Pentru a fi sigur, m-am uitat pe Wikipedia unde toate motoarele DLD-416 sunt trecute "with an intercooled variable geometry turbocharger".

Am luat teapa, mi-o asum si ii multumesc lui Cornel pentru corectarea eratei. Dar asta nu inseamna ca  sunt diferente de fiabilitate, eu m-am documentat inainte de a lua motorul de 110 CP (nu doar pe Wikipedia  :thumbup: ) si mi s-a spus ca nu sunt diferente majore de fiabilitate intre cele doua motoare; motorul de 110 CP merita cu prisosinta, pentru cei douazeci de cai (frumosi) suplimentari. In cei 4 ani de exploatare m-am convins ca asa este.

Mai mult decat atat, la primele semne de slabiciune ale turbosuflantei (motorul avea vreo 180.000) am facut revizia capitala. Inlocuirea a tot ce este in interiorul turbinei, mai putin axul si carcasa, a costat sub 1.000 RON. Cu kit de reparatie original. Ceea ce nu e deloc mult, stiu marci la care revizia cu schimbarea distributiei costa mult mai mult...

cum ti-ai dat seama de semnele de slabiciune ale turbosuflantei?

posesor focus 2006 170 000km, nici o pb pana acum.
iti recomand si eu focus si eu incepator tot cu focus am fost, este foarte foarte buna garda la sol si tipul de suspensie, te va ferii de foarte multe vizite in service fata de alte masini concurente.

#25
A_Luna

A_Luna

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 20.07.2011
Dragi colegi de forum si de trafic  :)
Pana la urma un Ford Focus am ales, dar nu pe cel cu care am deschis acest topic, ci altul, din 2006, pe care l-am luat in urma cu 6 zile de la BDT Vest, la 56.300 km.
Este o masinuta superba si o ador!!! M-am acomodat foarte repede cu ea, nu mi se pare prea mare, iar in trafic se comporta excelent. Am facut deja 700 km :D si sunt multumita ca este exact asa cum mi-am dorit: fiabila, manevrabila, ma ajuta in situatii dificile sau mai putin placute in trafic, asa ca pot sa spun ca este foarte potrivita pentru mine, o incepatoare.
E adevarat, la unele parcari inca nu ma descurc singura, ma ajuta si prietenul meu. :-P

#26
Drag0n_X

Drag0n_X

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,758
  • Înscris: 17.04.2007
Felicitari pt achizitie si sa o stapanesti sanatoasa multi km.
PS. nu poti vorbi despre fiabilitate dupa 700km :D

#27
adipit

adipit

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,390
  • Înscris: 05.05.2007

 A_Luna, on 8th August 2011, 12:00, said:

Dragi colegi de forum si de trafic  :)
Pana la urma un Ford Focus am ales, dar nu pe cel cu care am deschis acest topic, ci altul, din 2006, pe care l-am luat in urma cu 6 zile de la BDT Vest, la 56.300 km.
Este o masinuta superba si o ador!!! M-am acomodat foarte repede cu ea, nu mi se pare prea mare, iar in trafic se comporta excelent. Am facut deja 700 km :D si sunt multumita ca este exact asa cum mi-am dorit: fiabila, manevrabila, ma ajuta in situatii dificile sau mai putin placute in trafic, asa ca pot sa spun ca este foarte potrivita pentru mine, o incepatoare.
E adevarat, la unele parcari inca nu ma descurc singura, ma ajuta si prietenul meu. :-P
felicitări după mine e o alegere potrivită, te ajuta garda la sol și suspensia foarte mult, lucru neprea băgat in seama de multa lume până nu simt p pielea lor. Cat a costat? Ce motor este? Pentru 2006 mi se par cam puțini km să fie reali.

#28
Carrman

Carrman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.08.2010

 A_Luna, on 8th August 2011, 13:00, said:

E adevarat, la unele parcari inca nu ma descurc singura, ma ajuta si prietenul meu. :-P

o bagati impreuna???  :confuzzled:

#29
A_Luna

A_Luna

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 20.07.2011

 Drag0n_X, on 8th August 2011, 22:15, said:

Felicitari pt achizitie si sa o stapanesti sanatoasa multi km.
PS. nu poti vorbi despre fiabilitate dupa 700km :D

Multumesc! Referitor fiabilitate cam dupa cati km? :-)

 adipit, on 9th August 2011, 02:33, said:

felicitări după mine e o alegere potrivită, te ajuta garda la sol și suspensia foarte mult, lucru neprea băgat in seama de multa lume până nu simt p pielea lor. Cat a costat? Ce motor este? Pentru 2006 mi se par cam puțini km să fie reali.

Multumesc! A costat 6900 euro, motor 1.6 TDCI.

 Carrman, on 9th August 2011, 07:55, said:

o bagati impreuna???  :confuzzled:

El ma dirijeaza din afara masinii.

#30
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 12.01.2011
Scuza-ma ca sunt Gica Contra, m-a rugat un cunoscut sa il ajut sa vanda un Beetle. Masina a costat in 2003 noua 25.000, acum dupa 8 ani si 25.000 (doua zeci si cinci de mii) el se multumeste sa ia 7000 pe ea. Ei, daca o ducea la buy back la Tess, aia o bagau in reprezentanta la vanzare la nici mai mult nici mai putin de 13.000 euro - banii ii vezi cand se vinde masina, nu cand o lasi la ei. La 13.000 ... nu e vinde niciodata. Mai mult de atat, nu te lasa sa iti alegi tu un pret, ca le strici lor piata.

Focus 1.6 TDCI, 56.000km la 7000 de euro ? Foarte mult sub pretul pietei.

S-o stapanesti sanatoasa, e o masina foarte buna !

#31
A_Luna

A_Luna

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 20.07.2011

 BV87FFF, on 9th August 2011, 11:15, said:

Scuza-ma ca sunt Gica Contra, m-a rugat un cunoscut sa il ajut sa vanda un Beetle. Masina a costat in 2003 noua 25.000, acum dupa 8 ani si 25.000 (doua zeci si cinci de mii) el se multumeste sa ia 7000 pe ea. Ei, daca o ducea la buy back la Tess, aia o bagau in reprezentanta la vanzare la nici mai mult nici mai putin de 13.000 euro - banii ii vezi cand se vinde masina, nu cand o lasi la ei. La 13.000 ... nu e vinde niciodata. Mai mult de atat, nu te lasa sa iti alegi tu un pret, ca le strici lor piata.

Focus 1.6 TDCI, 56.000km la 7000 de euro ? Foarte mult sub pretul pietei.

S-o stapanesti sanatoasa, e o masina foarte buna !

Multam! :-)

#32
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,042
  • Înscris: 02.07.2007
S-o stapanesti sanatoasa! Ai fost cu ea la un service, altul decat BDT Vest? Daca nu, eu zic sa mergi.

Iti spun asta pt ca am un fost coleg de birou care a luat un Focus 1.6 90 cai de la ei in iulie anul trecut (tot 2006, dar a dat mai putin pe el, era echiparea Trend chior; am mai spus pe aici, ca si experienta cei de la dealer s-au purtat foarte ok). I-au spus ca masina nu a avut avarii iar el i-a crezut pe cuvant (nici in cartea de service nu aparea nimic).
  Acum (saptamana trecuta) cand a fost la revizie la un service privat, au descoperit acolo ca masina are nu stiu ce problema, i-au desfacut partea din fata si ceva componente si rezultatul este ca motorul a fost sudat masiv, masina a fost avariata grav in partea frontala, cel mai probabil dauna totala (din spusele celor de la service). Deci nici la dealer nu mai este o siguranta ca iei o masina fara vicii ascunse, cel putin nu la acesta.

Edited by Genesis, 10 August 2011 - 11:45.


#33
Drag0n_X

Drag0n_X

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,758
  • Înscris: 17.04.2007
Genesis dupa ce am citit postul tau iar mi-am intiparit in minte in ce tara de cacao traim...
A_luna: despre fiabilitate vorbim de la macar 10.000km in sus.

#34
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Masinile nu se cumpara de la firme si cu atat mai mult nu de la dealerii de masini noi ai marcii respective pentru ca ai toate sansele ca masina pe care ai cumparat-o sa fi fost pe post de donatoare de organe pentru masinile reparate in garantie sau pe casco iar baietii sa-si opreasca piesele noi pentru ei.

#35
stephanatsea

stephanatsea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,469
  • Înscris: 04.05.2006
Reinvii postul pt o intrebare.
Am pe cineva in familie cu un focus 2 facelift break si masina nu are buson la rezervorul de motorina.
Faza este ca daca vreau sa bag ceva in rezervor(rau intentionat) cand masina e parcata si incuiata, o pot face lejer. Nici capacul nu se incuie. Este asta din fabrica sau e un defect la asta?

#36
daemon

daemon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,538
  • Înscris: 08.12.2001
Asa e din fabrica. Nu comentez daca e prost sau bun :)

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate