Ford Focus 1.6 TDCI din 2007 pentru o incepatoare
Last Updated: Aug 02 2012 22:16, Started by
A_Luna
, Jul 23 2011 23:31
·
0
#1
Posted 23 July 2011 - 23:31
Buna
In urma cu 3 luni mi-am luat permisul si acum vreau sa-mi cumpar masina. De cand am inceput sa o caut pe internet, pe la cunostinte, la auto rulate, m-am orientat numai catre masini de clasa mica. De cateva saptamani, insa, mi s-a pus pata pe Ford Focus. Cel pe care as vrea sa il cumpar este din 2007, diesel, are 97000 km si pretul de 7000 euro. Nu ma deranjeaza nr de km si nici pretul, doar ca multi dintre cunoscuti mi-au atras atentia ca Focus ar fi o masina prea mare pt mine, pentru ca sunt incepatoare si ma va incurca la parcari, in trafic, etc. Eu cred ca e posibil, dar fiabilitatea si manevrabilitatea ei ma incurajeaza sa cred ca ma voi adapta repede. :-) Voi ce parere aveti? E o masina potrivita pentru a fi prima masina a unui sofer/a unei soferite? Va multumesc! |
#2
Posted 23 July 2011 - 23:42
Nu vad absolut nici o problema in a avea ca prima masina un Focus. Nu comentez starea tehnica sau kilometrajul.
|
#3
Posted 24 July 2011 - 00:01
A_Luna, on 24th July 2011, 00:31, said: Buna In urma cu 3 luni mi-am luat permisul si acum vreau sa-mi cumpar masina. De cand am inceput sa o caut pe internet, pe la cunostinte, la auto rulate, m-am orientat numai catre masini de clasa mica. De cateva saptamani, insa, mi s-a pus pata pe Ford Focus. Cel pe care as vrea sa il cumpar este din 2007, diesel, are 97000 km si pretul de 7000 euro. Nu ma deranjeaza nr de km si nici pretul, doar ca multi dintre cunoscuti mi-au atras atentia ca Focus ar fi o masina prea mare pt mine, pentru ca sunt incepatoare si ma va incurca la parcari, in trafic, etc. Eu cred ca e posibil, dar fiabilitatea si manevrabilitatea ei ma incurajeaza sa cred ca ma voi adapta repede. :-) Voi ce parere aveti? E o masina potrivita pentru a fi prima masina a unui sofer/a unei soferite? Va multumesc! daca este un sofer prost este prost cu orice masina cat despre focus este o masina acceptabila. considerente gen este buna masina pentru mine, pentru genul, varsta sau experienta mea ar trebui sa fie cam ultimele cand alegi una. principalul este sa fie o masina buna, fiabila, intretinuta si care nu a avut probleme majore in trecut gen defecte serioase sau accidente. |
#4
Posted 24 July 2011 - 00:03
Da,de ce nu? Ai grijã totuși,e o mașinã destul de puternicã,deci ia-o încet...și obișnuiți-vã unul cu celãlalt!
|
#5
Posted 24 July 2011 - 00:05
#6
Posted 24 July 2011 - 00:10
90000-100000km au deobicei masinile cu >200000km la bord deci ai grija.
|
#8
Posted 24 July 2011 - 02:00
Nu e deloc o masina mare, poate doar daca e varianta sedan sa ai ceva probleme la parcare (pana te obisnuiesti !!!), ca dupa ce te obisnuiesti nu mai are nicio treaba. De asemenea mi se par si un pic hilare posturile cum ca ar fi prea "puternica". Daca voua 90 sau 110cp pe o masina de 1350kg vi se par multi atunci nu stiu ce sa mai zic.
Dar neaparat grija mare la masina care o cumperi. Asta ar trebui sa fie principala grija sa nu iei vreo masina cu probleme, si al 2lea lucru e sa iti placa mult masina care o cumperi. Daca iti place mult o masina o sa te obisnuiesti mult mai repede decat te-ai astepta cu dimensiunile si cu masina in general. Edited by bossake, 24 July 2011 - 02:01. |
#9
Posted 24 July 2011 - 08:00
Legat de masinile mari, am observat ca masinile cu cat sunt mai mici cu atat incurca mai tare traficul. Uitati-va la cei care vor sa faca stanga. Cu cat e masina mai mica cu atat sta mai departe de axul drumului si nu se baga nici de sa-i bati daca e un gol mic in coloana care vine de pe contrasens. Asteapta sa nu mai vina nimic din fata. Probabil s-a format un reflex de a se feri de traficul de pe contrasens. Masinile mai mari stau fix pe mijlocul drumului asteptad o mica portita si s-au si bagat imediat.
Si multe alte situatii de genul asta. Mai ales ca esti fata (esti, nu?) e mai indicata o masina mai mare si mai puternica. Iti da alta incredere si daca nu te fereste neparat de sicanarile de care ai parte cand gresesti, macar te fereste de alea gratuite de care au parte femeile la volanul masinilor mici. Uita-te si la Opel Astra (H). |
#10
Posted 24 July 2011 - 08:02
e facelift? Cred ca nu. La banii astia iei 2008.
Primul meu drum a fost cu o camioneta cu remorca, cu probleme la directie, frane si cutie cu viteze |
|
#11
Posted 24 July 2011 - 14:38
bossake, on 24th July 2011, 03:00, said: Nu e deloc o masina mare, poate doar daca e varianta sedan sa ai ceva probleme la parcare (pana te obisnuiesti !!!), ca dupa ce te obisnuiesti nu mai are nicio treaba. De asemenea mi se par si un pic hilare posturile cum ca ar fi prea "puternica". Daca voua 90 sau 110cp pe o masina de 1350kg vi se par multi atunci nu stiu ce sa mai zic. Dar neaparat grija mare la masina care o cumperi. Asta ar trebui sa fie principala grija sa nu iei vreo masina cu probleme, si al 2lea lucru e sa iti placa mult masina care o cumperi. Daca iti place mult o masina o sa te obisnuiesti mult mai repede decat te-ai astepta cu dimensiunile si cu masina in general. Nu e sedan, e hatchback. undercoverbrother, on 24th July 2011, 09:00, said: Legat de masinile mari, am observat ca masinile cu cat sunt mai mici cu atat incurca mai tare traficul. Uitati-va la cei care vor sa faca stanga. Cu cat e masina mai mica cu atat sta mai departe de axul drumului si nu se baga nici de sa-i bati daca e un gol mic in coloana care vine de pe contrasens. Asteapta sa nu mai vina nimic din fata. Probabil s-a format un reflex de a se feri de traficul de pe contrasens. Masinile mai mari stau fix pe mijlocul drumului asteptad o mica portita si s-au si bagat imediat. Si multe alte situatii de genul asta. Mai ales ca esti fata (esti, nu?) e mai indicata o masina mai mare si mai puternica. Iti da alta incredere si daca nu te fereste neparat de sicanarile de care ai parte cand gresesti, macar te fereste de alea gratuite de care au parte femeile la volanul masinilor mici. Uita-te si la Opel Astra (H). Da, sunt fata. M-am uitat intr-o vreme si la Astra H, Focus insa ramane alegerea actuala. Merci pentru sfat. Sunt de acord cu observatia ta privind comportamentul masinilor mici in trafic, in special in intersectii unde vor sa vireze stanga. |
#12
Posted 24 July 2011 - 19:06
Daca ti s-a pus pata pe Focus diesel orienteaza-te spre modelul de 1.6 90 de cai. E ceva mai fiabil decat cel 1.6 110 cai pentru ca ii lipsesc niste chestii care mai fac probleme. Parca si cel de 1.8 era ok dar n-as sti sa-ti dau detalii. Trebuie vazut daca are volanta bi-masica si turbina cu geometrie variabila. Musai test amanuntit la masina ca nu-i de joaca cu un diesel daca e uzat.
Edited by undercoverbrother, 24 July 2011 - 19:09. |
#13
Posted 24 July 2011 - 20:44
Totusi, pentru inceput, la o dama merge un benzinar, exista risc mai redus de a distruge motorul acela, cel putin se evita cheltuieli inutile, mai ales ca la inceput poate da in patima subturatului si va fi vai si amar de motor. Unde castiga la consum, pierde la reparatii si revizii sensibil mai scumpe.
|
#14
Posted 25 July 2011 - 19:09
undercoverbrother, on 24th July 2011, 20:06, said: Daca ti s-a pus pata pe Focus diesel orienteaza-te spre modelul de 1.6 90 de cai. E ceva mai fiabil decat cel 1.6 110 cai pentru ca ii lipsesc niste chestii care mai fac probleme. Parca si cel de 1.8 era ok dar n-as sti sa-ti dau detalii. Trebuie vazut daca are volanta bi-masica si turbina cu geometrie variabila. Musai test amanuntit la masina ca nu-i de joaca cu un diesel daca e uzat. Daca poti oferi argumente ar fi altceva.Fiabil si mai putin fiabil,ce inseamna asta?Ce anume chestii mai fac probleme? FORD FOCUS 1,6 90 cp nu are filtru de particule deci poate merge cu el si subturat ca nu se intimpla mai nimic iar Ford FOCUS 1,6 109 cp are filtru de particule si inseamna ca trebuie sa ii asiguri un alt regim de mers, in sensul ca schimbarea vitezelor se va face pe la 2200-2400 de turatii iar in traficul de oras nerespectarea acestor chestii va duce la imbicsirea acelui filtru de particule si care va face ca motorul sa nu se mai tureze peste 3000 de ture. Modelele dupa 2007 vin cu volanta masa dubla care daca au fost exploatate normal duc lejer 3-400000 de km,nu ca la VW de 2.0 unde se inlocuiesc la 180-200000 km obligatoriu. Edited by mahmud, 25 July 2011 - 19:13. |
#15
Posted 25 July 2011 - 20:09
@A_Luna: ai ales foarte bine, Ford Focus este o masina cu o tinuta de drum exemplara, stabila si sigura.
Credeam ca perlele se scot numai la bac, dar vad ca mai scapa si p-aici. Daca aveti cunostinta despre motoarele in discutie bine, daca nu nu mai innebuniti fata de cap! @2undercoverbrother: 1.6 TDCi de 90 CP (DV6 ATED4) si cel de 110 CP (DV6 TED4) putere aproape identice, diferentele sunt minore. Dupa cum vedeti si la cod, doar o litera difera. NU EXISTA DIFERENTE DE FIABILITATE INTRE ELE. Amandoua au turbina cu geometrie variabila. Cat despre volanta bimasica... asta e cumva inrudita cu clima bizonica? @mahmud: Motorul de 110 CP nu este obligatoriu cu filtru de particule. Daca este omologat ca EURO4, da. Daca este EURO3, NU ARE FILTRU DE PARTICULE. Eu am unul fix d-asta. Si cine are dubii privind fiabilitatea, il invit sa dea o tura cu TDCi-ul meu care face in vara asta 200.000 km. Edited by Yoda, 25 July 2011 - 20:14. |
|
#16
Posted 25 July 2011 - 20:13
In situatia data totusi as recomanda o benzinara... pentru o incepatoare
|
#17
Posted 25 July 2011 - 20:32
Cel de 90 cai are turbina cu geometrie fixa. In locul tau as fi mai circumspect cu perlele si bac-ul...
De asemenea desi in carte au consum identic sau aproape identic daca nu ma insel, se pare ca in realitate cel de 90 ar fi ceva mai economic... nu bag in mana foc, trebuie cercetat mai mult. |
#18
Posted 25 July 2011 - 21:18
Cornel, pai exact cum am spus, se pare ca si aici sunt perle...
indiferent de geometria turbinei, stii la fel de bine ca si mine ca nu sunt diferente de fiabilitate intre cele doua motoare. Edited by Yoda, 25 July 2011 - 21:18. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users