Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Control digital volum + spectru

Mai colecționeaza cineva filme pe...

Bricheta Zippo

Rude de gradul 1
 Vreau sa-mi deschid coafor

Schimb de conturi:cs1.6/cs:go

HijackThis gabrynane

Router wirless
 Driver placa sunet

Program carti vizita

[De ce] Oglinda

Problema random shutdshutdown
 Pot purta aparat dentar?

Conversie dinam la alternator pt....

Cum pot transforma energia in kW/h?

Sistem 1200lei
 

Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Case IH 5140

  • Please log in to reply
115 replies to this topic

#19
FeDani

FeDani

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,983
  • Înscris: 26.03.2012
  • ID membru: 752,412
  • Locație: Iasi

mai exact ce s.a stricat filetul la surub sau la corpul piulita?

#20
TudorCJ

TudorCJ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,063
  • Înscris: 31.03.2011
  • ID membru: 677,264
  • Locație: Turda
Din ce se vede in poze ii filet pas marunt vezi un strungar ce spune despre problema ta arata-i piesa si vezi ce spune el poate tio facut de la 0.Daca iti stricat filetul pe axul ala iti faci alt filet si la capat la piesa unde intra iti sudezi piulita care merge pe filetul nou pana gasesti piesa sau iti face cineva daca ai de muncit cu tractorul.

#21
pavelnicu

pavelnicu

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 07.09.2012
  • ID membru: 778,539
filetul la corpul piulita este stricat

#22
xulescuxavier

xulescuxavier

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 14.07.2008
  • ID membru: 348,186
  • Locație: Dr.Tr.Severin
Salut! Cine ma poate ajuta cu ceva detalii (pasi de urmat) despre schimbarea uleiului hidraulic si a filtrului la CASE 5120?
Este vreo diferenta fata de schimbarea uleiului la motor?

#23
xulescuxavier

xulescuxavier

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 14.07.2008
  • ID membru: 348,186
  • Locație: Dr.Tr.Severin
Salut! Un link cu manualul de reparatii pt Case 5120,5130,5140 pentru cine e interesat: https://www.dropbox.com/s/94iylfxm2tmclvw/Case%20IH%205120%205130%205140%20Shop%20Manual.pdf

#24
miticaSV

miticaSV

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 28.10.2012
  • ID membru: 783,880
domnule viorel problema cu curatatul modulului cu lemn nu e buna.ați antrerupt exact circuitul care va face probleme.1.fiecare etaj al unei viteze powershift are dop de verificare a presiuni care trebuie sa fie de 18,2bar pentru case 5130și,20,1 pentru case5140sau 5150/ aceasta presiune o citeste modulul calculatorului prin senzorul care anchide un circuit an timpul de 0,3secunde.daca circuitul pirde presiune /se poate verifica/sistemul se dezactiveaza automat pentru a proteja sistemul de discuri an care trage tractorul.de obicei cand se urca tractoarele la vanzare pe tir se inverseaza doua comenzi pentru al proteja de furt.ai umblat peste tot dar nu ai verificat ca mufa care citeste senzorul la una din viteze este de fapt inversata si âi spune modulului ca electrovalva caruia iai facut comandă nu are presiunea necesara pentru a comprima discurile.sistemul se reactiveaza de fiecare data cand calci ambreiajul max.jos are un limitator.probleme face si atunci cand un singur senzor ramane blocat pe pozitia anchis.sant din suceava dragoiesti si am reparate peste 20 tractoare ,schimbat discuri si sistemul de etansare la powershift.inversor.VA ROG NU VA BAGAȚI MÎNA UNDE NU CUNOASTEȚI sistemele sant foarte complicate pentru dumneavoastra .puteti sa faceti alte probleme mai grave pentru niste lucruri de nimica.tel.0744408629

domnule adii-35 sistemul de comanda hidraulic este ampartit pe etaje.este controlat permanent de conducte de semnal.cand un sistem ai cere supapei de comandă /prioriti spool presiunea e de 4,6 bar./ea cupleaza pompa hidraulica sa ridice presiunea superioara care actioneaza sistemele de ridicare,directie,franare,distribuitor etajat spate,ancarcator frontal,fiecare conducta de semnal e protejata de un filtru si un dozator .la tine pe pompa H ai 3 electrovalve.cea de sus comanda ridicare/cea de jos identica ca aspect comanda coborarea/iar a 3 format hexagonal blocheaza sa ramana lonjeroanele pe pzitie cand se ia contactul si opresti motorul.0744408629

#25
irimiaciprian1

irimiaciprian1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,519
  • Înscris: 22.10.2012
  • ID membru: 783,200
  • Locație: targu neamt

View Postviorelpasca, on 31 august 2012 - 10:49, said:

Domnule TudorCJ, multumesc de sfaturi. Am "rezolvat partial" problema. O sa radeti de mine, dar iata cum: am curatat cu o spatula din lemn ascutita cauciucul turnat peste piesle din modulul de comanda. Am descoperit un circuit integrat care are fie lipituri reci, fie este prajit in proportie de 1/4 (un comparator logic cu 4 porti, probabil cate una pentru fiecare treapta de la powershift). Circuitul e unul banal, nu-mi amintesc acum exact tipul, dar costa... 3,6 RON!!! Problema e ca e foarte mic si are piciorusele lipite si pe o parte a placii si pe cealalta, deci nu pot nici sa il dezlipesc, nici sa lipesc altul in locul lui. Am folosit tractorul fara treapta 1, vreo 70 de ore, iar intre timp am cumparat un modul second hand (din Danemarca, printr-o firma din Iasi, care mi l-a trimis foarte prompt acasa, in Timis). Am schimbat modulul si... a aparut alta problema, tot in treapta 1 de powershift: tractorul da sa plece dar se opreste dupa 4-5 cm! Dupa alte verificari, mecanicul a ajuns la concluzia ca ar fi stricat electroventilul de treapta 1 (solenoidul) desi la teste pare sa fie ok. E posibil sa nu inchida perfect circuitul hidraulic (sa actioneze anemic sau in suturi ambreiajul aferent treptei, fapt care ar putea explica si mersul in suturi de la inceput), asa ca am cumparat si solenoid. O sa il schimb pe cel vechi şi o sa masor presiunea de ulei pe la senzorul aferent treptei 1, de pe distribuitorul hidraulic care comanda cutia powershift (asa m-a sfatuit un fost angajat la Case, care are acum firma de piese agricole). Spune ca presiunea pe circuitele care comanda treptele de powershift trebuie sa fie de vreo 15-20 bar. Daca presiunea ar fi mai mica, trebuie cautat in amonte, pe partea hidraulica. Daca e presiune ok, cica trebuie cautat in aval, la cutia powershift. Ori poate fi dereglat ambreiajul primei trepte, ori poate fi stricat, rupte discurile metalice, etc (varianta care presupune "ruperea in doua a tractorului, de care mi-e cam groaza...).
Cu permisiunea Dvs., o sa va mai contactez dupa ce schimb solenoidul. Pentru simplitate, daca nu va deranjeaza, trimiteti-mi nr. Dvs. de telefon, fie pe viorelpasca@yahoo.com, fie pe 0732 064 818. Multumiri pentru sfaturi. O zi buna!
auzi frate  daca tot schimbi integrate pe acolo dute siti ia un soclu pt integratul ala si il pui apoi cind si cum vrei  cu timpul daca mai scoti vreo unul tot se va duce cablajul

#26
viorelpasca

viorelpasca

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 18.11.2007
  • ID membru: 249,437
@irimiaciprian 1
Frăţică, cu socluri pentru integrate lucram acu' vreo treij' de ani, când făceam automatizările de la roboţii cu comandă numerică ai liniilor automate de sudură în puncte pentru caroserii, beneficiar- uzinele Dacia. Sunt OK, nimic de zis, chiar utile pentru lucrări simple, gen home- made, pe cablaj unistrat sau dublu strat, cu acces pe ambele feţe şi fără prea mari limitări termice legate de componentele adiacente. Dar descrie-mi, te rog, metoda prin care ai reuşit tu să lipeşti soclul sau firele care fac conexiunea dintre soclu şi placa de bază, pe partea de jos a unei plăci cablate faţă- verso, aflate între două straturi de poliuretan turnat şi plină de zeci de piese de 1-2 milimetri, pe o rază de 1 cm în jurul locului unde faci joncţiunile. Dacă ai, totuşi, o metodă, cum de nu eşti, deja, milionar în EUR?

#27
TudorCJ

TudorCJ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,063
  • Înscris: 31.03.2011
  • ID membru: 677,264
  • Locație: Turda
Pana la urma ai rezolvat problema sau nu?Apai cu soclu vedeti voi.

#28
viorelpasca

viorelpasca

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 18.11.2007
  • ID membru: 249,437

Domnule TudorCJ, am schimbat modulul powershift. Tractorul nu mai merge "în şuturi", merge OK. Lucrez cu el relativ bine, dar tot nu am prima treaptă de la powershift. Lucrez doar pe 2-3-4. Dacă trec pe 1, tractorul stă pe loc, îmi dă eroare pe partea de transmisie şi nu mai merge până apăs complet ambreiajul şi îl ţin aşa (timp în care primesc 5 sau 6 clipiri luminoase ale simbolului pentru transmisie, nu mai ţin minte ce inseamnă asta), apoi merge ok. Tocmai am terminat lucrările de toamnă, aşa că o să mă ocup de el ceva mai încolo. O să vă sun să vă mai întreb câte ceva, dacă nu vă deranjează...
Aş mai avea o întrebare, dat fiind că am permanent contradicţii cu omul meu de bază:
Atunci când merg eu la arat, mă încadrez cu consumul sub 20L/Ha, la 27-30 cm arătura, chiar mai adânc, în treapta a III-a mecanică, cu 2, maxim cu 3 treaptă de powershift, la un regim de 2100- 2200 rpm, cu o viteză de lucru de 9-10 Km/h. Atunci când merge angajatul nostru, nu lucrează mai turat de 1950 rpm, la aceeaşi adâncime, viteză de lucru ceva mai mică (maximum 8 Km/h), dar "sare" rău cu consumul de motorină, la peste 25L/Ha (recordul lui a fost de 28L/Ha), başca mai consumă şi câte un litru de ulei de motor la 10 Ha, în timp ce la mine nu am remarcat consum de ulei. Care e explicaţia? E gata motorul, trebuie făcut setul?
A'propos, el se ocupă de agricultură (ca şi angajat al nostru) de vreo 10ani cel puţin, în timp ce eu sunt absolut începător! Doar că eu merg ceva mai turat (aşa fac şi cu autoturismele cu motor TD, am băgat de seamă că "le place" mai mult), dar el o ţine pe a lui, că nu trebuie să urle motorul, că 1800- 1900 rpm e turaţia optimă, etc. E drept că la el temperatura apei din sistemul de răcire abia urcă puţin pe verde, în timp ce la mine stă la 1/2 chiar 3/4 din domeniul verde de la indicator.
Vă mulţumesc pentru tot sprijinul, chiar mi-a fost de folos tot ce aţi postat Dvs. aici.

#29
TudorCJ

TudorCJ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,063
  • Înscris: 31.03.2011
  • ID membru: 677,264
  • Locație: Turda
Consumul poate fi influentat de mai multe criterii adancimea la care lucreaza el,turatia,treptele care le folosesti si cum le foloseste.Dar nu ati stat sa vedeti cum merge angajatul cum suna motorul cand il exploateaza el si cum foloseste treptele de viteza in carte ce va scrie la turatie?Eu cred ca pe la 2000 si unpic acolo ii turatia optima pentru el am vazut tractor Case ultimele modele nu cele senilat lucra la 2100,2200 turatia chiar si 2300 dar tragea dupa el scarificator care il baga in pamant nu se uita si asa simtea tractorul cateodata cum era tare pamantul ca betonul.Nu cred ca ii vorba de setul motor cred ca mai degraba de schimbat uleiul din el cate ore ati facut cu el?

#30
viorelpasca

viorelpasca

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 18.11.2007
  • ID membru: 249,437
Abia a împlinit 200 de ore de la ultimul schimb, dar am terminat toate lucrările. Când prind o zi călduţă, îi fac şi schimbul de ulei motor, cu ce scrie la carte, uleiul de la AKCELA, No.1 Motor Oil. O să-i schimb şi filtrele, ca să nu avem probleme. A'propos, uleiul de transmisie la câte ore îl schimb? Şi el are 200 de ore...
Încă o dată, mulţumesc pentru promptitudine.

#31
miticaSV

miticaSV

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 28.10.2012
  • ID membru: 783,880
uleiul transmisie plus filtru la1000 ore.motor cu turbo 300 .motor fara turbo la 500 ore.plaja de lucru a motorului cummins cu cel mai bun randament 2100-2200.Pentru treapta 1 powershift exista langa senzor un dop cu hexagon de imbus unde se monteaza un furtun cu manometru=18,2bar

#32
TudorCJ

TudorCJ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,063
  • Înscris: 31.03.2011
  • ID membru: 677,264
  • Locație: Turda
ViorelPasca ti-am zis ca trebuie de la 2000 de ture in sus si colegul iti confirma iar la ulei eu iti recomand altceva pentru o durabilitate mai mare la cutie si la motor eu il schimb la inceput de campania arat ar 3 hectare si la toamna viitoare dupa ce termin cu semanat si discuit lam schimbat  nu conteaza ca lucrez cu el foarte putin,la masina la fel scrie 10.000km eu la 5 mii il dau jos uleiul si filtru.Tu poti sa il mai lasi unpic si cand ai timp il schimbi la trasmisie daca vrei lasal sa inceapa sezonul de discuit dupa care il schimbi si ala acuma depinde de cati bani dispui si cand cum.Eu iti recomand sa schimbi mai repede de cat zice cartea ca ii mai bine parerea mea.Spor la lucru.

#33
FeDani

FeDani

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,983
  • Înscris: 26.03.2012
  • ID membru: 752,412
  • Locație: Iasi

View PostTudorCJ, on 15 noiembrie 2012 - 10:13, said:

ViorelPasca ti-am zis ca trebuie de la 2000 de ture in sus si colegul iti confirma iar la ulei eu iti recomand altceva pentru o durabilitate mai mare la cutie si la motor eu il schimb la inceput de campania arat ar 3 hectare si la toamna viitoare dupa ce termin cu semanat si discuit lam schimbat  nu conteaza ca lucrez cu el foarte putin,la masina la fel scrie 10.000km eu la 5 mii il dau jos uleiul si filtru.Tu poti sa il mai lasi unpic si cand ai timp il schimbi la trasmisie daca vrei lasal sa inceapa sezonul de discuit dupa care il schimbi si ala acuma depinde de cati bani dispui si cand cum.Eu iti recomand sa schimbi mai repede de cat zice cartea ca ii mai bine parerea mea.Spor la lucru.

La ce masina scrie ca se schimba uleiul la 10.000 km......la lastun cumva? Vorbim doar de dragul de a vb sau sa il lamurim pe colegul nostru?

#34
ssf99bv

ssf99bv

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 225
  • Înscris: 30.06.2011
  • ID membru: 697,469
  • Locație: BRASOV

View PostDaniel_Florici, on 15 noiembrie 2012 - 18:45, said:



La ce masina scrie ca se schimba uleiul la 10.000 km......la lastun cumva? Vorbim doar de dragul de a vb sau sa il lamurim pe colegul nostru?
Ai dreptate Daniel,cu schimbul de ulei,dar......daca cineva isi poate permite sa si schimbe uleiul mai des ,nu e nici o problema.Uleiul tine motorul mai "tanar" cand e schimbat mai des

#35
miticaSV

miticaSV

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 28.10.2012
  • ID membru: 783,880
a aparut o problema grava?la un 5130 cand motorul e turat antre 1500 si 2000 toate conductele de sub cabina și de pe diferential intră antro trepidatie de te dă jos din cabina cu toate ca am schimbat uleiul H.și filtru lam pus nou și face tot la fel.am verificat presiunea și e reglată la 192bar exact cum scrie cartea tehnică.uleiul lam pus la nivel max.

#36
FeDani

FeDani

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,983
  • Înscris: 26.03.2012
  • ID membru: 752,412
  • Locație: Iasi
Ok nimic de zis.......dar daca am face un sondaj din 100 de pers cred ca 5 % schimba uleiul la jumatatea perioadei.....sau la 5000 km cu o face domnul TudorCj...........asta daca o face sau doar o face pe niznaiu pe aici. Eu cel putin schimbu de ulei motor plus filtru il fac la 300 de ore......nu astept chair 300 dar un 280 e capat de drum. Poate el il face la jumatatea perioadei ca 300 de ore le face cam intr.un an , nu ca mine in 2 luni si ceva. Si una e sa cheltui 500 lei la un an si una e sa fie la 2 -3 luni max. Haideti sa nu exageram cu service.urile la motor sa ne falim ca noi protejam si suntem fitosi! As vrea sa vb din realitate nu din povesti citite!

Reclamă

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users