Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Call Center cu 8 operatori

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
danuttz08

danuttz08

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 16.07.2009
Salut,

Locuiesc intr-un apartament in Timpuri Noi si in vara intentionez sa ma mut undeva la marginea Bucurestiului. Initial ma gandeam sa inchiriez apartamentul, insa mi-a venit ideea sa deschid o afacere prin infintarea unei firme mici de tip Call Center cu maxim 8 operatori.

Va rog frumos, daca puteti si aveti bunavointa  :) , sa ma ajutati in a-mi imbunatati cunostiintele generale in acest domeniu. Ma intereseaza dotarile (sisteme PC, centrala telefonica, aparate de telefonie, SOFTWARE etc) pe care trebuie sa le aiba un Call Center si un pret aproximativ pentru fiecare articol.

Va multumesc anticipat!

#2
mexicanunr1

mexicanunr1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 504
  • Înscris: 04.12.2010
Pai si la ce intrebari sa raspunda operatori???????Trebuie sa ai si un domeniu  de activitate pe cre sa te axezi gen vodafone si serviciul lor de relati cu clienti care raspund la intrebari despre telefoane si retea :thumbup:

#3
LightingZX

LightingZX

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 20.01.2011
poti sa platesti pentru o solutie la cheie sau sa segmentezi, platind pentru pc-uri, service, centrala, software samd separat.

sisteme PC -> google cauti cel mai bun pret daca stii sa faci un sistem, sau platesti pe altii
centrala telefonica -> asterix (gratis) sau cumperi siemens s.a.
aparate de telefonie -> voip cu casti
SOFTWARE -> otrs.org (gratis) sau altceva
service pc -> google, adica ti-l asiguri sau platesti

la astea mai vanzari, contabilitate si legal. tu stii mai bine ce poti face tu/familia si ce trebuie sa externalizezi.

cat ai un buget alocat?

#4
mdlII

mdlII

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 27.02.2009
salut,

mult succes cu poriectul tau - mai jos cateva hinturi.

1. la ce tip de call center te gandesti?
a. daca este de tip incoming => ca software iti sugerez asterisk + frePBX (care sunt incluse in distributii de genul TrixBox, Elastix, AsteriskNow, etc)
b. daca este de tip mix => ca software iti sugerez asterisk + vicidial (incluse in disctibutii de genul vicibox sau goautodial)

2. ti-as sugera sa iei o conexiune buna la net si sa te orientezi catre un provider de telefonie VoIP - asta ca sa nu investesti in placi analogice si sa eviti problemele care apar de obicei pe acest tip de linii (ca de ex. deconectari aleatoare, busy tone detection, etc).

3. ca si echipamente - depinde doar de tine cat de redundant vrei sa construiesti centrala - in mod normal un PC cu 2GB de memorie si un procesor cat de cat mai modern la 2 GHZ face fata la ce vrei tu sa faci. Daca vrei sa inregistrezi si convorbirile mai trebuie un pic sa umbli la specificatii. De asemenea ti-as recomanda sa rulezi cu 2 HDD in sistem RAID1.

4. telefoane - versus - softphone. Ti-as recomanda sa mergi pe varianta de softphone dar inseamna sa ai pentru fiecare cate un PC (cu linux de ex.). Daca nu ai buget - atunci poti sa iei ori telefoane VoIP ori sa iei telefoane normale + adaptoar/adaptoare VoIP cu porturi FXS. Oricare varianta ai alege ar trebui sa te gandesti la conformtul operatorilor si sa alegi echipamente care permit conectarea unor casti cu microfon.

5. nu uita ca la partea de software trebuie sa cauti si un modul de raportare - altfel scapi call center-ul din maini si nu poti analiza performantele per total/per operator.
cele 2 variante (FreePBX si vicidial) permit raportari minimale

Pe tema asta e mult de discutat - sunt sigur ca mai sunt si altii care o pot face - daca mai ai intrebari nu ezita sa le pui si sper sa primesti informatiile dorite.

Toate bune,
nini

#5
pbxx

pbxx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 11.06.2007

View Postdanuttz08, on 14 martie 2011 - 18:48, said:

Salut,

Locuiesc intr-un apartament in Timpuri Noi si in vara intentionez sa ma mut undeva la marginea Bucurestiului. Initial ma gandeam sa inchiriez apartamentul, insa mi-a venit ideea sa deschid o afacere prin infintarea unei firme mici de tip Call Center cu maxim 8 operatori.

Va rog frumos, daca puteti si aveti bunavointa  Posted Image , sa ma ajutati in a-mi imbunatati cunostiintele generale in acest domeniu. Ma intereseaza dotarile (sisteme PC, centrala telefonica, aparate de telefonie, SOFTWARE etc) pe care trebuie sa le aiba un Call Center si un pret aproximativ pentru fiecare articol.

Va multumesc anticipat!

O solutie este descrisa ca arhitectura aici: http://www.dect.ro/v...-crm-p-161.html

In principiu:
- se poate folosi orice centrala telefonica compatibila TAPI
- software-ul se poate instala pe un PC de uz general
- aparatele telefoanice pot fi orice model compatibile cu centrala telefonica (inclusiv analogice) + casca
Costuri: incepand de la 100 Euro / operator (agent)

#6
Croconelu

Croconelu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 661
  • Înscris: 02.10.2005
Buna, am nevoie de o solutie foarte simpla de call center. Un singur operator, apel in asteptare si sa imi stie cateva reguli. astfel incat pana cand operatorul va prelua apelul sa aibe deja informatiile de baza.
Cum credeti ca pot realiza asa ceva cel mai simplu/eficient si ieftin ! ma puteti ajuta, va rog ?
multumesc mult.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate