Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
R.C.S. & R.D.S. - TV cablu digital (H.D.) - Topic general - 34 de posturi H.D. - Partea I.
Last Updated: May 13 2019 22:15, Started by
RODigitalum-megafanro
, Dec 01 2009 02:54
·
0
#31142
Posted 26 June 2015 - 13:10
#31143
Posted 26 June 2015 - 13:10
#31144
Posted 26 June 2015 - 16:40
Ei vezi ca nu toate oile sunt negre la RDS, mai Misshu-le!
|
#31145
Posted 27 June 2015 - 21:47
Astia de la T is masochisti, fac reclama unor produse pe care nu le pot oferi decat pe o raza de 10 metri in jurul sediului lor din fiecare orasel.
Ma tot gandesc serios sa ii spamez zilnic cu mailuri ca vreau net gigabit ca asa am auzit in reclama. Ceva HD-uri noi in perioada urmatoare la RDS stie cineva ceva? Edited by danielavram, 27 June 2015 - 21:47. |
#31146
Posted 02 July 2015 - 10:18
Digi Helper cind vom primi CAM-urile primise?
Eu astept de 2 luni si jumatate. |
#31147
Posted 02 July 2015 - 10:20
@betageo2006- Se cunoaste situatia cu aceste comenzi.
Imi cer scuze in numele companiei pentru durata de asteptare. De indata ce vor fi in stoc, in baza comenzii vei fii instiintat prin sms sau mail in functie de informatia de contact lasata pe comanda. |
#31149
Posted 02 July 2015 - 16:32
#31150
Posted 02 July 2015 - 17:32
|
#31151
Posted 02 July 2015 - 21:46
#31152
Posted 03 July 2015 - 00:13
#31153
Posted 03 July 2015 - 00:28
Hai ca mai ai putin si faci 4 luni.
Edited by cristinel07, 03 July 2015 - 00:29. |
#31154
Posted 03 July 2015 - 01:08
#31155
Posted 03 July 2015 - 01:43
Eu am avut noroc la RDS, cand a fost vorba de primit o tableta, un card CI+, o problema la semnalul pe cablu sau la internet, s-a rezolvat intr-un timp bun, acceptabil.
Edited by cristinel07, 03 July 2015 - 01:44. |
|
#31156
Posted 03 July 2015 - 12:30
Si la mine la fel.Probabil ca avem acelasi nume cu niste directori de pe la ei
|
#31157
Posted 03 July 2015 - 13:16
La mine sigur nu e vorba de vreo coincidență de nume și am primit foarte repede CI+. Dar asta era înainte de această perioadă de criză a cartelelor care am citit că ar fi justificată prin schimbarea furnizorului. Probabil se va reveni la normalitate cât mai repede, sper pentru cei care așteaptă.
|
#31158
Posted 03 July 2015 - 18:36
SERGIUTANDARICA, on 03 iulie 2015 - 13:16, said:
La mine sigur nu e vorba de vreo coincidenţă de nume și am primit foarte repede CI+. Dar asta era înainte de această perioadă de criză a cartelelor care am citit că ar fi justificată prin schimbarea furnizorului. Probabil se va reveni la normalitate cât mai repede, sper pentru cei care așteaptă. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users