Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai
 

R.C.S. & R.D.S. - TV cablu digital (H.D.) - Topic general - 34 de posturi H.D. - Partea I.

* * * * - 10 votes
  • This topic is locked This topic is locked
40065 replies to this topic

#28567
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,346
  • Înscris: 16.04.2014
Este vorba de serviciul DigiTv Satelit.
Taxa de activare se achita indifierent de situatie - 50 lei /cartela (atat la contract nou cat si la suplimentare)

#28568
ilietu

ilietu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,166
  • Înscris: 14.08.2008
Pana isi vor instala reteaua proprie in oras la tine, merg in paralel cu reteaua noua, si cu cea veche de la firma cumparata de ei. Si la noi a fost asa, depinde cum se misca prin oras.

#28569
becali

becali

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,162
  • Înscris: 10.10.2003
Dar refuza sa imi ofera servicii extra desi stiu ca nu au dreptate, inteleg ca nu pot cere internet de 200 sau 500, dar grila digitala pe tv o am, vreu sa activez un serviciu la care am acces si nu mi se da acesta (daca imi ajunge semnalul digital in televoizoare nu e necesara chiar noua infrastructura)

#28570
Lopatar

Lopatar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,331
  • Înscris: 21.11.2008
@ 'becali': In Localitatea ta sau cea mai Mare apropiata de tine..
incearca la un Punct R.C.S.&R.D.S. unde sa intrebi in mod adecvat
-Daca este cumva cineva mai Vechi si 'mai mare in grad',
..adica ma refer ca exista si Angajati care au mai multe Drepturi de Acces in Sistem si Legaturi cu unii Colegi de la Birourile din Interior (a NU se Subintelege "pile"!),
incat pot rezolva mai Simplu si Nebirocratic o serie de Situatii sa le spunem 'putin diferite'
(apropo si de Reteaua Veche cumparata de R.C.S. la tine in Localitate..).
Din experienta personala si spusa chiar Public de Angajati.. iti zic ca Nu toti pot solutiona la fel de prompt orice.

Chiar Zilele Acestea am avut o Surpriza tare Placuta cu un Caz cu mai Multe Exceptii mai Vechi,
..dar rezolvate intr-un mod f. profesionist, rapid, concis, experimentat, de catre o Doamna din 'front', inclusiv cu Explicatii Reale si Sintetice,
in timp ce alti 2 Colegi mai Tineri ai Dumneai au si mentionat ca ei Nu aveau Cum chiar la fel.

Ca atare, Nu-i nimic Nefiresc, insa practic inca Nu ai dat de persoanele potrivite. Succes!

Edited by Lopatar, 30 October 2014 - 14:37.


#28571
becali

becali

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,162
  • Înscris: 10.10.2003
Discutia initiala a fost cu RCS Suceava, apoi a raspuns Directorul de sucursalas de la Suceava si acelasi raspuns s-a primit (acesta a recunoscut  ca lucrarile nu au inceput desi in mail-ul initial asta se afirmase).
Ideea e ca daca vreau sa "reziliez" (desi nu am contract cu RCS pentru cablu si TV) ar trebui sa o fac tot cu 30 de zile inainte? (deja s-au emis si achitat - in general fac plati mai mari in cont si se debiteaza facturile )

#28572
CMarco123

CMarco123

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 08.04.2007
Tu esti din Dorohoi, apartii de sediul din Botosani. Suna la Botosani la 0331400414 si vezi daca au cam-uri sau receptoare pe stoc. Trebuie sa vii la Botosani sa activezi grila digitala.

#28573
Lopatar

Lopatar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,331
  • Înscris: 21.11.2008
Ma refeream strict numai la faptul ca.. daca Semnalul T.V. se Receptioneaza in intregime ca si Canale..
pe Reteaua 'Veche' recent Achizitionata de R.C.S.,
-evident ca s-ar putea Activa si oricare Extra-Optiune, pe langa Baza, mai ales daca Nu esti cumva Singurul Caz,
..iar pt. treaba asta este Suficient un Angajat totusi 'in rang' suficient de mare...

Plus ca, acest Aspect poate nici N-ar avea Sens discutat Neaparat si cu Directorul de Sucursala,
de multe ori e bine sa Pastrezi ca Separate varii Aspecte, mai ales ca uzual Directorii Nu se preocupa de Detalii legate de cate un Abonat, depinde si de Personalitatea fiecarui Director...

In rest, oricum e bine ca a fost Corect, legat de faptul cum ca Reteaua Noua abia urmeaza 'sa intre in lucru', ..decat 'sa te poarte cu vorba'.


Legat de Plati, probabil se vor Storna, mai ales daca Nu vor putea sa-ti Asigure.. Toate Serviciile conform Clauzelor Contractuale,
..asta -daca ramai Atent si iti Soliciti ferm Drepturile.

Iar, in general, Nu e Recomandabil sa Platesti in mod Anticipat pe mai Mult de 1 Luna -pt. niste Servicii de care inca Nu ai avut Certitudinea ca sunt Cum trebuia sau Cum ti s-a dat de inteles.

#28574
becali

becali

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,162
  • Înscris: 10.10.2003

View PostCMarco123, on 30 octombrie 2014 - 15:05, said:

Tu esti din Dorohoi, apartii de sediul din Botosani. Suna la Botosani la 0331400414 si vezi daca au cam-uri sau receptoare pe stoc. Trebuie sa vii la Botosani sa activezi grila digitala.
Eu lucrez minim 10 ore pe zi, sotia 7-8 (invatamant), in anul 2014 nu cred ca e normal sa bati 80 de km, mai stai si la rand pentru activarea unui nou serviciu.
Repet si accentuez, client existent, bun platnic si cu solicitare facuta din DIGICARE, deci total securizat (in conditiile in care Telekom, Orange, UPC etc accepta si o convorbire telefonica cu catevaa date de identificare)
Mai sunt 2 lucruri:
1- Daca ajung la Botosani si mi se serveste aceeasi gogoasa cu "Infrastructura"?  - Helpere, pe pariu si platesc eu combustibilul, sa vina directorul de la Suceava la mine acasa cu un card activat si sa vedem daca trebuie alta infrastructura.
2- La botosani am contractat un receptor HD in luna martie, am stat cateva luni (LUNI) fara semnal pentru ca nu era cartela trecuta pe ID Client a sotiei. (Au fost cateva solicitari de activare a cartelei)
Acolo am fost informati ca daca fac instalarea in regim propriu am de platit doar kitul de antena,
In septembrie a reusit si RCS sa gaseasca si seria cardului meu, s-a facut asocierea cu cdul de client si mi s-a facturat taxa de activare de 50 lei (in contrat exista dar scrie ca poate fi anulata in functie de oferta locala, care o fi aia)
Daca semnezz contract nou (iarasi repet) si stau cateva luni pana RCS gaseste codul la cartele?

View PostLopatar, on 30 octombrie 2014 - 15:35, said:

Ma refeream strict numai la faptul ca.. daca Semnalul T.V. se Receptioneaza in intregime ca si Canale..
pe Reteaua 'Veche' recent Achizitionata de R.C.S.,
-evident ca s-ar putea Activa si oricare Extra-Optiune, pe langa Baza, mai ales daca Nu esti cumva Singurul Caz,
..iar pt. treaba asta este Suficient un Angajat totusi 'in rang' suficient de mare...

Plus ca, acest Aspect poate nici N-ar avea Sens discutat Neaparat si cu Directorul de Sucursala,
de multe ori e bine sa Pastrezi ca Separate varii Aspecte, mai ales ca uzual Directorii Nu se preocupa de Detalii legate de cate un Abonat, depinde si de Personalitatea fiecarui Director...

In rest, oricum e bine ca a fost Corect, legat de faptul cum ca Reteaua Noua abia urmeaza 'sa intre in lucru', ..decat 'sa te poarte cu vorba'.


Legat de Plati, probabil se vor Storna, mai ales daca Nu vor putea sa-ti Asigure.. Toate Serviciile conform Clauzelor Contractuale,
..asta -daca ramai Atent si iti Soliciti ferm Drepturile.

Iar, in general, Nu e Recomandabil sa Platesti in mod Anticipat pe mai Mult de 1 Luna -pt. niste Servicii de care inca Nu ai avut Certitudinea ca sunt Cum trebuia sau Cum ti s-a dat de inteles.
Da receptionez intreaga grila, s-a facut solicitare din Digicare si s-a primit un raspuns total aiurea

Quote

Stimata Doamna ......................,
   In acest moment in localitatea Dorohoi  este in constructie infrastructura RCS&RDS pentru  servicii rezidentiale. Deocamdata nu puteti  beneficia de serviciile Companiei noastre
La momentul in care exista aceasta posibilitate de instalare si contractare  a serviciilor noastre  in localitatea dumneavoastra vi se va aduce la cunostinta de catre  partenerii nostri in casieriile City-Net, se va inregistra aceasta solicitare si se va prezenta oferta comerciala disponibila in localitatea dumneavoastra de catre un reprezentant comercial.
  Va multumim pentru interesul acordat serviciilor noastre si va dorim o zi cat mai placuta!
Mesaj primit de la RCS Suceava
Raspuns trimis:

Quote

Sunt cateva aspecte de clarificat
1. NU SE LUCREAZA LA INFRASTRUCTURA.
2. Nu am legatura cu City Net - eu eram abonata Net Computers din Dorohoi.
3. Infrastructura la care "se lucreaza" exista deja, eu receptionez grila DIGITALA prin tunerele DVBC ale televizoarelor, nu pot vedea canalele din pachetele extra (Maxpack si Digifilm) si cateva canale care se transmit codat si pot fi vizionate doar daca exista card sau receptor digital (TV 1000, BBC Knowledge, Viasat etc)
Va multumesc

Primim un nou raspuns de la directorul de sucursala:

Quote

Buna ziua
Va raspund punctual mai jos.
Sunt cateva aspecte de clarificat
1. NU SE LUCREAZA LA INFRASTRUCTURA.
BTI: In cel mai scurt timp vor fi demarate lucrarile de modernizare a retelei de fibra optica din dorohoi in vederea furnizarii serviciilor integrate RCS&RDS.
2. Nu am legatura cu City Net - eu eram abonata Net Computers din Dorohoi.
BTI: E corect. City Net e valabil pt Botosani, in Dorohoi se va deschide punct de prezenta nou.
3. Infrastructura la care "se lucreaza" exista deja, eu receptionez grila DIGITALA prin tunerele DVBC ale televizoarelor, nu pot vedea canalele din pachetele extra (Maxpack si Digifilm) si cateva canale care se transmit codat si pot fi vizionate doar daca exista card sau receptor digital (TV 1000, BBC Knowledge, Viasat etc)
BTI: Pt receptia canalelor din pachetele extra sunt necesare modificari la infrastructura existenta precum si semnarea de contracte cu rcs&rds. In acest moment in Dorohoi este disponibila grila analagica si grila digitala baza.
Ete ca si el ma abureste, a recunopscut ca inca nu se lucreaza dar o da cu infrastructura, desi semnalul digital ajunge in casa.
Da, daca era bunavointa se putea gasi o solutie, dar daca RCS nu vrea si banii mei...

Edited by becali, 30 October 2014 - 19:10.


#28575
Lopatar

Lopatar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,331
  • Înscris: 21.11.2008
Raspunsul de la R.C.S. SUCEAVA pare dat de un Angajat mai degraba Necunoscator de Detalii
si/sau care 'sa se scape de o treaba'...

Iar cel de la Directorul de la SUCEAVA este Asa.. probabil din cauza ca Nu vor=pot sa Ofere si Extra-Optiunile pe Reteaua Preluata,
..cat timp Incasarile si Cateva Procesari Interne se fac in DOROHOI inca prin Punctele de Vanzari-Incasari ale fostei Retele...
Deoarece.. Alte Anumite Procesari Interne se fac numai prin Sistemul si cu Angajatii celor de la R.C.S.&R.D.S..
Plus ca, si acel Sistem face si el parte din "Infrastructura", chiar daca Nu se Precizeaza in mod uzual, fiindca este Chestiune Interna.

Oricum, parca au mai fost Cazuri dintr-astea, dupa Preluari de Retele.

Totusi, daca ai putea afla ca Alti Abonati din DOROHOI au Extra-Optiunile ca Vizionabile pe Reteaua Preluata!,
-atunci eventual sa incerci a indupleca vreun Angajat 'de rang' din SUCEAVA, daca-ti vei face vreme pt. 'drumuri',
..insa musai sa dai peste persoane potrivite.

De fapt, depinde si de la Care 'Nivel' din Firma vine 'Ordinul' sa Nu se dea Acces la Extra-Optiuni pana Nu e gata Propria Retea,
in locul celei Vechi Preluate,
..caci poate Nu este nici de la DOROHOI, nici macar de la SUCEAVA...


In fine, Nu e Intelept a Ipotetiza si a Dezvolta pe Forum, ba uneori chiar e Contra-Productiv
(..Citeste careva care Nu trebuie, iar mai apoi Interpreteaza 'prin Interior' in mod -din pacate- Negativ..),
..insa Logica duce spre Concluziile de mai sus,
ca atare Nu cred ca e nevoie a-i Suspecta de Rea-Credinta.


Cat priveste 'Ratacirea' Seriei Cartelei pt. S.T.B.-ul H.D., acolo Clar a fost cel putin Neglijenta...

Edited by Lopatar, 30 October 2014 - 23:05.


#28576
becali

becali

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,162
  • Înscris: 10.10.2003

View Postbecali, on 30 octombrie 2014 - 14:41, said:

Discutia initiala a fost cu RCS Suceava, apoi a raspuns Directorul de sucursalas de la Suceava si acelasi raspuns s-a primit (acesta a recunoscut  ca lucrarile nu au inceput desi in mail-ul initial asta se afirmase).
Ideea e ca daca vreau sa "reziliez" (desi nu am contract cu RCS pentru cablu si TV) ar trebui sa o fac tot cu 30 de zile inainte? (deja s-au emis si achitat - in general fac plati mai mari in cont si se debiteaza facturile )
Cum fac sa inchid abonamentul? - nu exista cotract cu RCS ppe serviciile de cablu "analogic" si internet
Mail, mesaj din Digicare?

#28577
malllio123

malllio123

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 515
  • Înscris: 28.01.2008
Stiti timpul maxim in care primesc notificare sa merg sa iau receiverul HD dvb-c din casieria unde am facut cerere pe digicare?

#28578
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,011
  • Înscris: 20.06.2009
Fără limită de timp...Posted Image

#28579
blue_taty

blue_taty

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 981
  • Înscris: 31.08.2009
Se știe doar timpul minim.

#28580
alexandruu

alexandruu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 22.09.2007
Imi spuneti  care este frecventa KANAL D HD Timisoara?
multumesc

#28581
ruben_timisoara

ruben_timisoara

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,527
  • Înscris: 23.09.2006

View Postalexandruu, on 02 noiembrie 2014 - 13:37, said:

Imi spuneti  care este frecventa KANAL D HD Timisoara?
multumesc
426

#28582
becali

becali

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,162
  • Înscris: 10.10.2003
S-a facut (pe 01,11,2014) solicitare de inchidere serviciu incepand cu 01,12,2014 - pana atunci este achitat (2429235017)
Mai astept cateva zile pana voi verifica stadiul acestei solicitari (nu poate fi vorba de reziliere, avand in vedere inexistenta unui contract cu RCS pentru acest "serviciu", contract care ar fi fost acceptat daca se dorea si din partea RCS)
Astept raspunsul Telekom (IPTV disponibil pana la 01.12), UPC mi-a facut deja o oferta la solictarea mea, urmand sa vedem si zilele urmatoare alte  variante.
Pacat de cei de aici de pe forum colegi de conversatie care m-au ajuta sau au incercat sa o faca (Catalin, The One ...), situatia in teren e alta, nu am mai auzit ca o firma in telecomunicatii sa refuze plata unor servicii superioare si eschivarea in fata unor fapte evidente (am grila digitala, RCS Suceva imi spune ca e dar analogica)

P.S. @Digi Helper, te rog pentru sesizarea de mai sus, se poate un status si, eventual, un numar de inregistrare pentru cererea depusa? (sau ramane valabil numarul transmis pe mail)

#28583
Lopatar

Lopatar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,331
  • Înscris: 21.11.2008
N-am avut Timp, dar am vrut sa-ti mai spun ca Evident ca pe Partea de Cablu T.V. ..
avand Tu acel Contract facut Anterior la Vechea Firma Preluata,
..acea Reziliere clar Nu o puteai face la R.C.S., ci la Fostul Operator -din punct de vedere Juridic,
cata vreme R.C.S.&R.D.S. inca Nu si-a Deschis chiar Puncte Proprii & cu Angajatii Proprii...

..Dar Firma Veche fiind deja Preluata ca Persoana Juridica, de asta ti se face acea Incetare de Serviciu...


In rest, Regret ca Nu doresti sa Intelegi ca atata vreme cat R.C.S.&.R.D.S. ..practic Nu si-a Instalat
toata Infrastructura Tehnica de Incasari si Procesari, cu Angajati Proprii -chiar in DOROHOI,
..Deocamdata numai a Mandatat acea Veche Firma Preluata -sa Ofere Contractual & ca Plati Incasate..
strict doar ANALOGIC-ul si/sau BAZA DIGITALA, Nu si Extra-Optiunile.

Si Nu are Cum sa te Ajute nici 'Catalinman' de la BUCURESTI -cu Activare de Extra-Optiuni,
..daca exista vreun 'Ordin' de la Nivelele Superioare Centrale ca sa Nu se Ofere si Extra-Optiunile in DOROHOI,
tocmai pana cand- acea Infrastructura Proprie Completa! de Plati si Procesari este Implementata in Oras, precum si Operata de Proprii Angajati.


Si Nu, Nu sunt Angajat la R.C.S.&.R.D.S., insa este cam Evident ca din Cauza aceea..
se intampla ceea ce se intampla la Tine, ..pe baza a Ceea Ce ne-ai Detaliat inainte.


In fine, daca le iei in Nume de Rau, chiar Nu mai are Rost a incerca Lamuriri Suplimentare,
oricum mai bine Nu de catre mine.

Edited by Lopatar, 03 November 2014 - 22:22.


#28584
becali

becali

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,162
  • Înscris: 10.10.2003
Corect, logistica pentru plati, contractare abonamente nu exista, cei de aici au fost anuntati ca vor face incasarile, ca li se va aduce un calculator pentru asta.
Nu se mai aduce calculator, se va aduce un PDA.
Dar sunt mai multe aspecte care tin sa vina in favoarea lucrurilor sustinute de mine.
1. De circa 2 saptamani sunt receptoare HD care se dau in custodie, dar fara card (pentru cei care nu au DVBC), acuma RCS are grila Digitala? (repet, eu am solicita servicii extra pe televiziune digitala, ei  nu recunosc ca o am)
2. La mine situatia se raporteaza la un client deja existent, fara datorii, chiar cu plata in avans, era simplu sa se faca un contract pe codul de client (am specificat si in notificarea de incetare a abonamentului, as fi avut de plata in plus 10 lei maxpack, 3 lei Digi Film, 3 lei al doilea card si 14 lei diferenta dintre abonamentul actual si cel de 29 - digital - total 30 de lei suplimentar.)
Nu am dorit luni sau pachete gratuite. Incpatanarea cu care angajatii RCS Suceva imi spun ca nu exista grila digitala imi arata ca fie sunt slabi spre foarte slab pregatiti, fie o lipsa de implicare proactiva in folosul firmei pentru carre lucreaza.
Cum putea RCS sa rezolve problema:
1. Prin reteaua de tehnicieni care sunt mai mereu pe teren (intretinere si service DTH) puteau trimite 2 CAM-uri si un contract sau se putea lua ca baza de contract solicitarea din Digi Care.
2. Trimiterea prin posta a celor 2 CAM-Uri idata cu un contract cu mentiunea prin care activarea sa fie conditionata de  de primiea contractului semnat.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate