Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
pastrarea numarului de telefon in caz de reziliere contract
Last Updated: Feb 23 2013 23:35, Started by
alios24
, Jan 26 2011 19:34
·
0
#73
Posted 23 February 2013 - 02:55
Daca vreti sa intelegeti macar partial ce se intampla in departamentele de relatii clienti si de retentie, e un topic pe sectiunea dedicata pentru Vodafone:
http://forum.softped.../#entry12738077 Chiar daca sunt si exagerari si lucruri scrise la nervi si frustrare, si partial adevarate fiind lucrurile din cele doua articole pomenite in primul post, tot se poate retine cum stau unele lucruri in compania Vodafone. Si Orange nu e deloc departe, multe din probleme le sunt comune celor doua entitati. |
#74
Posted 23 February 2013 - 23:35
Ok, am citit. E oribil ce li se intampla angajatilor. Care este vina clientului? Eu nu am fost niciodata un client dificil, am lucrat intr-o multinationala si stiu cat de "batute in cap" regulile impuse de un astfel de angajator. Din punctul meu problema serviciului Relatii Clienti nu este angajatul (persoana) ci birocratia, proasta organizare si interesele meschine ale companiei de telefonie.
Nu incepi actiuna de renuntare la abonament pentru ca operatorul de la call center primeste suturi in posterior ca nu m-a facut sa ma razgandesc? Felul in care au procedat cei de la Orange cu mine se numeste hartuire? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users