Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

pastrarea numarului de telefon in caz de reziliere contract

- - - - -
  • Please log in to reply
73 replies to this topic

#73
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004
Daca vreti sa intelegeti macar partial ce se intampla in departamentele de relatii clienti si de retentie, e un topic pe sectiunea dedicata pentru Vodafone:
http://forum.softped.../#entry12738077
Chiar daca sunt si exagerari si lucruri scrise la nervi si frustrare, si partial adevarate fiind lucrurile din cele doua articole pomenite in primul post, tot se poate retine cum stau unele lucruri in compania Vodafone. Si Orange nu e deloc departe, multe din probleme le sunt comune celor doua entitati.

#74
aligina

aligina

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 17.02.2011
Ok, am citit. E oribil ce li se intampla angajatilor. Care este vina clientului? Eu nu am fost niciodata un client dificil, am lucrat intr-o multinationala si stiu cat de "batute in cap" regulile impuse de un astfel de angajator. Din punctul meu problema serviciului Relatii Clienti nu este angajatul (persoana) ci birocratia, proasta organizare si interesele meschine ale companiei de telefonie.
Nu incepi actiuna de renuntare la abonament pentru ca operatorul de la call center primeste suturi in posterior ca nu m-a facut sa ma razgandesc? Felul in care au procedat cei de la Orange cu mine se numeste hartuire?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate