Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a
Last Updated: Feb 27 2018 15:37, Started by
schwaig
, Jan 20 2011 15:23
·
0
#5383
Posted 09 October 2015 - 07:00
Se mai poate intampla ceva in afara de cele enumerate mai sus , am patit-o eu , pur si simplu sa intepenit rulmentul ala mic cu role din oala ambreajului , din cauza rumegusului intrat acolo , sau chiar a apei cu sare de pe vapor .
In loc ca oala si pinionul sa stea pe loc la relantiu se invartea odata cu motorul , va puteti da seama usor de adeasta defectiune , dati capacul jos si invartiti cu mana doar de oala cu pinion , bineinteles dupa ce dati lantul jos de pe ea ... daca se invarte greu ii clar ... In acelasi timp vedeti cu ocazia asta si situatia ambreajului in sine , inclusiv arcul , daca problema provine din cauza care v-am spus-o eu , se rezolva relativ usor , se demonteaza ambreajul , se scoate oala cu pinionul de pe ax , se curata cu ceva spray sau diluant acel rulment si locasul lui , se unge cu putina vaselina si se monteaza inapoi . Sa fie strans bine inapoi si sa nu o probiti fara capacul de protectie al lantului pus ... riscati sa imprastiati tot ambreajul in caz ca nu l-ati strans suficient , plus Doamne fereste poate lovi pe cineva ... Clar ca tot ce spun eu aici poate fi inutil daca aveti relantiul prea mare la motor .... de obicei cand ambreajul se blocheaza sau nu lucreaza corespunzator acest lucru se observa cand dam la sfoara pentru a porni motorul , daca lantul se invarte odata cu demarorul ii clar , ambreaj defect sau partial blocat , daca nu se simte nici o rezistenta in afara de compresia motorului , iar lantul sta pe loc in timp ce dam la sfoara , cel mai posibil este din reglajul carburatorului ... Ce-mi plac mie chinezoaicile astea , si la propriu si la figurat (sper sa nu vada nevasta-mea mesajul asta vreodata ca m-am "ars " ) ele ne invata mecanica adevarata , iei una de firma si dupa uiti ca ai utilaj ...bleah , monotonie mare , toate merg ceas ....imbatranesti odata cu ea .... . |
#5384
Posted 09 October 2015 - 19:03
Pai daca nu strici ceva, daca nu mesteresti cate ceva, daca nu repari unele lucruri, simti ca nu ai trecut prin viata.
Sa revin, am verificat si daca trag un pic socul, scade turatia si se opreste lantul. Deci e de la turatia prea mare a motorului, sa vad acum de unde o reglez, ca habar nu am unde sunt suruburile. Edited by leomagic44, 09 October 2015 - 19:10. |
#5385
Posted 09 October 2015 - 19:38
#5386
Posted 09 October 2015 - 23:47
leomagic44, on 09 octombrie 2015 - 19:03, said:
Pai daca nu strici ceva, daca nu mesteresti cate ceva, daca nu repari unele lucruri, simti ca nu ai trecut prin viata. Sa revin, am verificat si daca trag un pic socul, scade turatia si se opreste lantul. Deci e de la turatia prea mare a motorului, sa vad acum de unde o reglez, ca habar nu am unde sunt suruburile. |
#5387
Posted 10 October 2015 - 15:03
Am rezolvat problema, avea un dop de cauciuc peste surubul de reglat mersul in gol.
Am gadilat pe acolo si acum e bine. Multumesc pentru sfaturi. |
#5388
Posted 15 October 2015 - 13:26
Salut voi cum aveti drujble reglate, cate rotiri L, cate H? Eu am o chinezarie cu set de 52cm2,teoretic, si am dereglato din greseala si acum imi consuma cam 1,5L la 1 tona lemne salcam max 30cm diametru.
|
#5389
Posted 15 October 2015 - 18:04
adibigboy, on 15 octombrie 2015 - 13:26, said:
Salut voi cum aveti drujble reglate, cate rotiri L, cate H? Eu am o chinezarie cu set de 52cm2,teoretic, si am dereglato din greseala si acum imi consuma cam 1,5L la 1 tona lemne salcam max 30cm diametru. Nu toate drujbele au aceleasi reglaje.In cazul tau io as face un reglaj la un specialist.Io pt mine as da L 1 tura H 1 tura. As regla apoi relentiul daca cu reglajul asta porneste . Apoi L insurubat sau desurubat pana simti ca percuteaza bine cand o accelerezi.Odata aranjat L nu il mai deranjezi lucrezi numai cu H si relentiul.H pt turatie . cu H-ul sa-l insurubez sau desurubez dupa cum percuteaza Apoi iarasi relantiul.La L as umbla numai daca as observa ca nu acceñereaza cum trebuie.Car buratoarele astea is asa fine ca daca misti numai putin un surubel dintrasta se simte.Iti recomand sa te uiti pe net cum se regleaza un carburator.Sau fa rost de o carte tehnica de la drujba ta. |
#5390
Posted 16 October 2015 - 11:40
am fost ieri si am taiat cam 6 mc cu drujbita din dotare. La benzinarie din greseala am bagat de 98 benzina in loc de 95. I-am facut amestecul corespunzator si dai si taie. Dupa 4 ore si niste pauze de cafea am terminat. Consum total 1.5 litri. In primavara cand am taiat tot 6 mc dar cu benzina de 95 mi-a luat cam tot 4 ore dar 1.9 litri de benzina. Drujba a tras foarte bine, nu s-a inecat, nu a murit in sarcina si parca avea ceva mai multa vana ca de obicei. Am vazut ca e benzina de 98 abia dupa ce am terminat deci nu cred ca m-a influentat asta, chiar ma minunam ce bine trage si taie. Oare am gresit folosind benzina de 98 in loc de 95? Poate afecta asta drujba pe termen lung?
Suma respectelor, Alydor |
#5391
Posted 16 October 2015 - 12:36
Alydor, on 16 octombrie 2015 - 11:40, said:
am fost ieri si am taiat cam 6 mc cu drujbita din dotare. La benzinarie din greseala am bagat de 98 benzina in loc de 95. I-am facut amestecul corespunzator si dai si taie. Dupa 4 ore si niste pauze de cafea am terminat. Consum total 1.5 litri. In primavara cand am taiat tot 6 mc dar cu benzina de 95 mi-a luat cam tot 4 ore dar 1.9 litri de benzina. Drujba a tras foarte bine, nu s-a inecat, nu a murit in sarcina si parca avea ceva mai multa vana ca de obicei. Am vazut ca e benzina de 98 abia dupa ce am terminat deci nu cred ca m-a influentat asta, chiar ma minunam ce bine trage si taie. Oare am gresit folosind benzina de 98 in loc de 95? Poate afecta asta drujba pe termen lung? Suma respectelor, Alydor |
#5392
Posted 16 October 2015 - 15:54
[
Nu afecteaza cu nimic.Poti baga de 95 sau de 98 .Faptul ca ai folosit mai putina poate fi datorita grosimii lemnului esentei,lantului mai ascutit poate si cifrei octanice.Baga ori de 95 ori de 98 si baga mare. |
|
#5393
Posted 16 October 2015 - 16:09
de 98 si talpa maxima... Lemnele au fost cam de aceaiasi grosime, e al treilea camion pe care il tai anul asta. La primele doua am folosit de fiecare data 1.9 litri . Din ce am vazut producatorul recomanda folosirea de 95. Am zis ca n-o fi foc daca bag de 98. Bine de retinut, pe viitor, bag doar de 98. Parca si drujba avea alta viata ...
Am reusit sa tocesc un lant proaspat ascutit, in 2 minute, era o radacina care avea o frumusete de piatra pe care nu am vazut-o decat cand au inceput sa iasa scantei. Deja era prea tarziu, l-am tocit. Noroc ca am avut doua la mine. Maine urmeaza operatiunea de ascutire a ambelor lanturi. Suma respectelor, Alydor |
#5394
Posted 16 October 2015 - 21:55
In manualul de la Husqvarna zice ca de 95 bagi pt taiatul in gros iar pt curatatul ramelor de pe un arbol taiat de 98.Asa ca cifra octanica influentiaza cred .
|
#5395
Posted 18 October 2015 - 09:01
Nu cred ca influenteaza densitatea energetica fiind identica, dar pesemne si-ar dori ca lumea sa foloseasca benzina cat mai buna care implicit e mai scumpa. Cifra octanica e legata de antidetonant, controlul arderii mai exact.
Edited by andreic, 18 October 2015 - 09:02. |
#5396
Posted 18 October 2015 - 09:55
Bagi benzina si...atit (nu conteaza de care). Da' sa fie benzina, nu porcarii din pecouri fantoma (amestecata cu gazolina sau alte prostii). Am bagat numai din Petrom (de 95) si n-am avut (pina acum) probleme.
1. Benzina sa fie "proaspata", adica sa n-o iei azi si s-o folosesti la primavara. Cred ca ati prins ideea... 2. Daca folositi recipienti de plastic (pet, bidoane, etc.) inainte de a pune benzina lasati-i fara capac cu gura in jos sa se usuce bine, sa n-aiba apa. 3. Este bine sa se foloseasca acelasi recipient pentru depozitarea carburantului cit poate fi utilizabil. (vedeti punctul 2) 4. Amestecul benzina/ulei 2T sa fie tot proaspat (facut atunci). De preferat ulei sintetic (ala rosu e mineral, distruge carburatorul in timp daca se lasa benzina si colmateaza pistonul). Eu folosesc Stihl HP Ultra (25ml / L benzina). 5. A nu se lasa benzina in motoferastrau (mai ales carburator) mai mult de 2-3 zile. Daca ai terminat de taiat si mai ai benzina in rezervor, il golesti apoi o tii pornita pina se duce si aia din carburator. Cind ai nevoie de motoferastrau, bagi alta benzina, pui butonul treapta 4, tragi de citeva ori de sfoara pina da sa porneasca, dai butonul treapta 3, pornesti, accelerezi iar acesta se pozitioneaza in treapta a doua si ii dai bice. *** Se pozitioneaza singur in treapta 2. |
#5397
Posted 20 October 2015 - 22:19
Ieri am taiat un salcam la un vecin de peste 60 in diametru, n-am taiat salcam asa de gros pana acum, 390xp-ul s-a jucat cu el:
[ http://s2.postimg.org/kkg5b6yqh/salcam.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] La alt vecin m-am dus ca a prins dujba (ms170) intr-un nuc si i l-am doborat si taiat dar n-am avut telefonul sa ii fac poze. Edited by Jexy, 20 October 2015 - 22:20. |
|
#5398
Posted 26 October 2015 - 13:50
Teapa de la www.superparts.ro.
In cursul saptamanii trecute am comandat o aprindere pentru Husqvarna 136 si ce am primit este cu totul altceva.Am sunat la ei pentru returnare si mi-ai raspuns la telefon dupa 3 zile de insistat incontinu si surpriza nu vor sa-mi schimbe aprinderea sub nici o forma. Am sa fac plangere la OPC dar am postat pe forum pentru a nu mai patii nimeni asa ceva. Edited by Dobreiulian98, 26 October 2015 - 13:51. |
#5399
Posted 26 October 2015 - 15:20
Poti sa te p....si pe el de opc n'are valoare....
Cea mai buna trwaba este o plangere pt inselaciune |
#5400
Posted 27 October 2015 - 11:45
tatal meu la cei 72 de ani ,a luat o mica teapa de 600 lei cu drujba STEEL STIHL .au venit sarlatanii la tara cu o duba plina de panarame de drujbe dastea si i-au pacalit pe bietii batrani de pe ulita ca doar ei erau acasa la amiaz ,seara a urmat festivalul drujbelor m-am prins de cap cand am vazut pe ce a dat 6 mil . Bineinteles ca nu a taiat cu ea o caruta de lemne si picat nu mai avea putere,de pornit pornea dar in lemn nu tragea , si-a mai bagat un vecin nasul la reglaje acum nu mai porneste deloc .merita incercat sa o repar sau sa o arunc la gunoi ca-mi fac val pe cap
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users