Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Combinatie de conturi pentru tran...

Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...
 Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 

DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a

* * * * * 3 votes
  • This topic is locked This topic is locked
10482 replies to this topic

#3889
xander16

xander16

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 17.12.2012

 kwstha, on 28 noiembrie 2014 - 17:17, said:

Buna seara am o rugaminte foarte mare la ce pagina pe forum gasesc reglaje pentru carburator drujba va multumesc o seara buna scuzati detanjul ast un link ceva va rog mult
http://www.motounelt...nformation_id=9 Depinde ce drujba ai si cat este de folosita.

#3890
dolmarfan

dolmarfan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 24.01.2012
Reglaj carburatoare.http://www.madsens1....w_carb_tune.htm
Bestia.[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/U5MDpNFrFC8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#3891
kwstha

kwstha

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 29.09.2014
Am o husqvarna 235 si acum vreau sai schimb segmentul si sa reglez carburatorul .priblema e k nu stiu engleza

#3892
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007
Nu te apuca daca n-ai mai tinut in mana o cheie pina acum... Mai mult vei plati pentru o eventuala viitoare reparatie a "reparatiei" tale.

#3893
xander16

xander16

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 17.12.2012

 kwstha, on 28 noiembrie 2014 - 17:59, said:

Am o husqvarna 235 si acum vreau sai schimb segmentul si sa reglez carburatorul .priblema e k nu stiu engleza
Uite aici cum sa il reglezi pentru drujba ta http://www.mymowerpa...ns/B9600039.pdf

#3894
dolmarfan

dolmarfan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 24.01.2012
Varianta de mai sus in romana.

Reglarea carburatorului
Carburator
Toate ferăstraie nevoie din când în când pentru a fi carburatorul lor ajustate. Un ferăstrău cu o carburator ajustat corect va produce puterea maximă, fum minim, a alerga și inactiv fără probleme, și da probleme serviciu gratuit. Un ferăstrău că este prea bogat va produce fum excesiv și au putere insuficiente. Un ferăstrău care este ajustat prea sărac va avea, de asemenea, putere insuficiente, dar această condiție poate provoca rapid deteriorarea motorului.
Ralanti /  - Aceasta este ajustarea care controlează cât de mult clapeta de accelerație (fluture) rămâne deschisă atunci când maneta de accelerație este eliberată. Dacă această ajustare este prea mic, motorul va muri atunci când maneta de accelerație este eliberată. Dacă această ajustare este prea mare, viteza de mers în gol mare va determina ambreiajul centrifugal de a se angaja și lanțul va rula. Aceasta este o condiție periculoasă.
Viteză mică ajustare de combustibil  L- Aceasta este ajustarea care controlează proporția de combustibil în amestecul aer / combustibil la ralanti. O ajustare că este prea bogat va determina motorul să încărcați până și să moară la mers în gol. Un amestec care este prea sărac va muri de foame motorul și poate cauza de rasă sau de expansiune. O ajustare extrem de slab va determina motorul să moară, de asemenea.
Viteza mare ajustare combustibil H - Aceasta este ajustarea care controlează proporția de combustibil în amestecul aer / carburant la viteza de tăiere. Nu ar fi corect să spun acest lucru este cel mai important setare, pentru că toate aceste ajustări trebuie să fie corecte pentru un ferăstrău pentru a efectua cele mai bune, dar acest lucru este ajustarea care determină modul în care ferăstrăul rulează în tăietură. O ajustare că este prea bogat nu va permite ferăstrăul pentru a ajunge la nivelul necesar RPM pentru a construi putere maximă. Răspuns a clapetei de accelerație poate fi, de asemenea, lent și motorul se va fuma și de a efectua slab. Un amestec care este prea sărac va permite motorului să atingă un nivel RPM cazul în care lipsa rulment și cilindru confiscarea probabil. Acesta va lipsi de asemenea, puterea în tăietură și au tendința de a rula foarte cald.
Condiții de funcționare bogate
O ajustare pe carburatorului bogat este atunci când proporția de combustibil în amestecul aer / carburant este prea mare. Când se întâmplă acest lucru, combustibilul nu arde bine. Ce arde, nu produce multă căldură, astfel încât cursa de putere este slabă. Amestecul parțial ars este expulzat în toba de eșapament și iese ferăstrăul ca fum. O condiție pe bogat provoacă, de asemenea, acumularea de carbon.
Condiții Lean .Amestec prea sarac
O ajustare carburatorului macră este atunci când proporția de combustibil în amestecul aer / combustibil este atât de mică încât nu este suficient combustibil pentru a arde. Acest lucru face, de asemenea, o cursă de putere slabă și provoacă ferăstrăul a avea putere insuficientă. În plus față de redus de energie, o condiție sărac face ca temperatura apei din boiler să crească, ceea ce poate duce la un atac de apoplexie. O condiție sărac permite, de asemenea, pentru RPM excesive, provocând eșecul rulment tijă.

Cel mai bine este să folosiți un tahometru digital, la reglarea carburatorului la un ferăstrău pro. Aceste tachs sunt ușor de utilizat și nu necesită fire. Când Tach este amplasat în apropierea bujia, el preia un semnal electric atunci când incendiile de plug. La un motor pe două cicluri, acest lucru se întâmplă în fiecare rotație a motorului, astfel tahometru pur și simplu numără impulsurile și afișează rezultatele.

Procedura de ajustare carburator


Cureti filtrul de aer si de benzina

Umpli rezervorul cu amestec proaspat

Pornesti si lasi motofierastraul sa se incalzeasca.

Reglezi ralanti-ul astfel incat sa stea pornita fara sa umbli tu la acceleratie.
Jiglor L
Rotesti usor jiglorul in sensul acelor de ceasornic pana cand motorul incepe sa se accelereze.Memorezi pozitia.Rotesti apoi in sens invers acelor de ceasornic pana cand motorul da sa se opreasca.Memorezi pozitia.Reglajul corect ar trebuie sa fie la jumatate intre cele doua pozitii.

Apoi trebuie sa reglezi iar ralanti-ul.
Jiglor H
Invarti jiglorul in sensul acelor de ceasornic usor pana incepe sa opuna rezistenta.Apoi in sens contrar acelor de ceasornic desurubezi 1 tura si jumatate poate doua ture.Cand accelerezi la sarcina maxima zgomotul trebuie sa fie putin gros dar in momentul in care o bagi in lemn trebuie sa dispara si sa se auda motorul cum trebuie.

Edited by dolmarfan, 28 November 2014 - 20:33.


#3895
leotanase

leotanase

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 17.01.2007

 mihalexmihalex, on 28 noiembrie 2014 - 13:06, said:

Vad ca neglijezi Stihl MS 170D la 701 lei ... http://www.tools.sto...ms-170-d11.html

Daca te intereseaza DOAR  cele 2 enumerate de tine, ia Husqvarna.
Sthil-ul are puterea mai mica decat Husqvarna. Da, e mai ieftin. Sunt din aceeasi gama de pret, si parerile, din ce am citit eu, sunt impartite. Unii tin cu Stihl, altii cu Husqvarna. Eu...tin cu ambele :)

Cred ca o sa merg totusi pe Husqvarna. ori 236, 746 lei-1,9 CP, ori 240 E 922 lei- 2 Cp. Ar mai fi si 135 la 1060 lei - 2 CP. Ma orientez si ma limitez la una. Cred ca 236 va fi, caci e mai ieftina.
Stiti cumva daca pe site-urile straine de vanzare drujbe e vreuna la oferta azi? Ca e Black-friday la americani. Se merita sa iau de acolo? pret, taxe, transport,... A mai cumparat cineva ceva?
Si multumesc frumos tuturor celor care mi-au raspuns, precum si celor care au citit postarile mele. Poate vor mai fi de folos si altor "nehotarati"!
Numai bine sa aveti. Va tin la curent cu ce mi-am achizitionat.

#3896
laurstihl

laurstihl

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 29.11.2014
salutare,pt leotanase,sunt posesorul unui stihl ms 170 d din 2012,incepator atunci,deci gandeste-te prin ce a trecut saraca la inceput,dar te asigur ca la cat e de mica atat e de nervoasa,nu am avut nici un fel de problema,ba chiar am trecut si pe la cativa vecini.sunt extrem de multumit de ea.dar eu sunt si maniac sa o curat si sa respect tot ce scrie in manualul de utilizare.asta e doar o opinie.oricum orice ti-ai lua sa sti ca daca o intretii si ai grija de ea o s-o ai mult timp fara probleme chiar daca e hobby

#3897
vasile59

vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,608
  • Înscris: 23.09.2009

 leotanase, on 28 noiembrie 2014 - 20:40, said:

Sthil-ul are puterea mai mica decat Husqvarna. Da, e mai ieftin. Sunt din aceeasi gama de pret, si parerile, din ce am citit eu, sunt impartite. Unii tin cu Stihl, altii cu Husqvarna. Eu...tin cu ambele Posted Image

Cred ca o sa merg totusi pe Husqvarna. ori 236, 746 lei-1,9 CP, ori 240 E 922 lei- 2 Cp. Ar mai fi si 135 la 1060 lei - 2 CP. Ma orientez si ma limitez la una. Cred ca 236 va fi, caci e mai ieftina.
Stiti cumva daca pe site-urile straine de vanzare drujbe e vreuna la oferta azi? Ca e Black-friday la americani. Se merita sa iau de acolo? pret, taxe, transport,... A mai cumparat cineva ceva?
Si multumesc frumos tuturor celor care mi-au raspuns, precum si celor care au citit postarile mele. Poate vor mai fi de folos si altor "nehotarati"!
Numai bine sa aveti. Va tin la curent cu ce mi-am achizitionat.
Ori Stihl, ori Makita.

#3898
leotanase

leotanase

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 17.01.2007
Am dat comanda azi de una Husqvarna 236 pe un site, expotehnica, la 690 lei. Oferta in aceste zile de Black Friday. Mi-au trimis o factura proforma in aproximativ o ora de la comanda pe net(cred ca e ceva automat pe site) fara a mentiona ceva de momentul primirii.
Acum sunt convins ca o sa ma tina mult daca o voi folosi eu, doar eu, fara imprumuturi, ceva de genul "daca dai, n-ai", chiar daca eu cred exact contrariul, adica "daca dai, ai", precum si daca ii voi folosi doar consumabile de calitate (ulei, benzina, curatenie), asa cum spunea laurstihl mai sus.
Voi mai citi pe aici sa vad ce fel de ulei sa-i pup in benzina, cat la suta sa fie(spunea cineva sa fie un pic mai mult decat scrie la carte din cauza benzinei proaste din RO), ce tip de ulei de lant sa-i folosesc, si tot felul de acest gen.
Inca o data multumesc tuturor pentru ajutor si pentru pareri. Apreciez.
Iar la final ....LA MULTI ANI pentru toti cei ce poarta numele de Andrei, Andreea, si care utilizeaza forumul softpedia, precum si membrilor famiilor DVS. care poarta acest nume. Sa fiti sanatosi cu totii si sa nu ne fie rusine de numele de  ROMÂN!!!

#3899
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007
Ai facut o alegere buna, zic eu. Legat de ulei sa folosesti Stihl, de preferat HP Ultra (poti tine amestecul  muuuuult timp ) [ http://www.motounelte.com.ro/image/cache/data/hp%20ultra%20100%20ml-500x500.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Daca ti se pare prea scump, foloseste rosu tot de la Stihl.
In ambele cazuri o fiola la 4,5 litri de benzina.
Ulei de lama - cel mai ieftin de pe piata (de motor, de transmisie, de care vrei) numai sa nu uiti sa pui ulei. Daca mai ai de taiat si nu mai ai ulei de lama poti folosi si ulei ars insa sa nu faci un obicei din asta. Cel mai important: sa nu lasi lama fara ulei! De cel de amestec nu mai vorbesc.

#3900
UnyKat

UnyKat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 486
  • Înscris: 30.12.2013
Sa te bucuri de ea multi ani fara reparatii si asculta-l pe colegul mihalexmihalex ca mare dreptate are si daca imi permiti pot sa mai adaug inca ceva, cand simpti ca lantul nu mai taie nu forta motorul sau sa apesi pe lama aiurea  ai grija sa ascuti lantul atunci cand este nevoie.

#3901
mcnino

mcnino

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 18.03.2007
Bună!
Am o problema cu un motoferastrau, e o marca comercială, în sensul ca nu îmi mai trage ulei pt.ungerea de lanț. Desfăcut furtun, suflat,  vine aer e curat, curățat sita, filtru.  Care e sistemul ce o face funcțională, pt ca uneori  îmi sare capacului de la furtunas, cu filtru în capăt, din rezervor. Îl pun la loc arunca ulei câteva secunde, după care în sarcina se blochează  lanțul din lipsa  uleiului. Șurubul de reglaj al dozei de ulei se învârte în gol. El ce rol are? Va rog ajutați-mă cu sfaturi competente.
Mulțumesc anticipat!

#3902
gicu1979

gicu1979

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 05.08.2006

 gicu1979, on 27 noiembrie 2014 - 22:01, said:

buna astazi am incercat omac apollo yd 52 in butuc  verde dar pe cant si iesea  scantei pe lant in zona de taiere mam oprit  ,este normal ???
mentionez drujba noua luata ieri de la dedeman si era intuneric cand am incercato la lumina bec !!!


buna fratilor!
sa rezolvat problema merge struna  ,schintei probabil o scos  cum era noua no ajuns uleiu pe sina  etc  si mentionez lemn de esenta tare  si nepriceperea  mea !

 alinm572, on 28 noiembrie 2014 - 06:52, said:

Drujba nu are nimic! Lantul este de cacat (scuza-mi expresia) si deasta scoate scantei...mai ales cum era seara\noapte se vedeau foarte bine si probabil si lemnul era de esenta tare...sau uscat mai ales...

 UnyKat, on 28 noiembrie 2014 - 13:16, said:

gicu 1979 ia tu o lama si un lant de firma sa vezi diferenta dupa, leotanase sunt de acord cu mihalexmihalex incearca totusi sa ei in calcul si stihl , daca nu , husqvarna cu siguranta este peste makita.


ok asa e dar lama este oregon lantu NU!!!

#3903
alinm572

alinm572

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 26.10.2014
Gicu:  Succesc la taiat! Asteptam cateva poze.. Posted Image

#3904
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007

 mcnino, on 30 noiembrie 2014 - 17:30, said:

Bună!
Am o problema cu un motoferastrau, e o marca comercială, în sensul ca nu îmi mai trage ulei pt.ungerea de lanț. Desfăcut furtun, suflat,  vine aer e curat, curățat sita, filtru.  Care e sistemul ce o face funcțională, pt ca uneori  îmi sare capacului de la furtunas, cu filtru în capăt, din rezervor. Îl pun la loc arunca ulei câteva secunde, după care în sarcina se blochează  lanțul din lipsa  uleiului. Șurubul de reglaj al dozei de ulei se învârte în gol. El ce rol are? Va rog ajutați-mă cu sfaturi competente.
Mulțumesc anticipat!

Care-i numele la marca asta "comerciala"? Sigur e chinezarie de 2 lei. Din ce zici tu se pare ca e dusa pompa. Citeva poze cu monstrul ne-ar ajuta sa-ti dam sfaturi...
Cred ca vor intelege si cei care zic: "imi iau una chinezeasca... pentru citiva metri cubi pe an nu se merita una de firma." Eeee, dragilor, uite ca se merita. Nu face daraua cit ocaua, la o eventauala reparatie. In plus, cind ti-e lumea mai draga, se farima drigaria.

#3905
mcnino

mcnino

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 18.03.2007
Numele e Sandrigarden. Nu  știu ce relevanta are! Chinezărie sau nu, am primit-o, n-am cumpărat-o, o folosesc, încă, dar apărut problema asta cu ungerea. Nu știu cum e o pompa, nu cunosc mecanismul. Funcționează  pe baza de vid? Pt ca atunci am o explicație. Pertinenta  sau nu, încă nu știu.

View Postmcnino, on 30 noiembrie 2014 - 17:30, said:
Bună!
Am o problema cu un motoferastrau, e o marca comercială, în sensul ca nu îmi mai trage ulei pt.ungerea de lanț. Desfăcut furtun, suflat,  vine aer e curat, curățat sita, filtru.  Care e sistemul ce o face funcțională, pt ca uneori  îmi sare capacului de la furtunas, cu filtru în capăt, din rezervor. Îl pun la loc arunca ulei câteva secunde, după care în sarcina se blochează  lanțul din lipsa  uleiului. Șurubul de reglaj al dozei de ulei se învârte în gol. El ce rol are? Va rog ajutați-mă cu sfaturi competente.




Care-i numele la marca asta "comerciala"? Sigur e chinezarie de 2 lei. Din ce zici tu se pare ca e dusa pompa. Citeva poze cu monstrul ne-ar ajuta sa-ti dam sfaturi...
Cred ca vor intelege si cei care zic: "imi iau una chinezeasca... pentru citiva metri cubi pe an nu se merita una de firma." Eeee, dragilor, uite ca se merita. Nu face daraua cit ocaua, la o eventauala reparatie. In plus, cind ti-e lumea mai draga, se farima drigaria.

Edited by mcnino, 01 December 2014 - 09:32.


#3906
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007
Nu ma intelege gresit omule! Nu la dumneata ma refeream... Vorbeam in general despre cei care au gindire ca in postarea mea anterioara.
Acum, revenind la problema nu are cum sa fie vorba despre vid, sub nicio forma.
Principiul este simplu: motorul cind merge invirte  si pompa de ulei care arunca ulei prin acel canal pe lama. Deci, daca ai curatat acele orificii si tot nu se face ungerea inseamna ca ori este infindat orificiul din interiorul pompei ori aceasta este distrusa si, prin urmare, trebuie inlocuita. Nu cunosc, din pacate, acel tip de motoferastrau, dar mai jos vei vedea cum se schimba la Stihl.
Numai bine!
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kmUkieIP-vw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate