Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a
Last Updated: Feb 27 2018 15:37, Started by
schwaig
, Jan 20 2011 15:23
·
0
#3259
Posted 01 September 2014 - 10:58
Titi_Prosop.Eu nu as inlocui nimic.
Usernamenot found.E normal la un rezervor de benzina sa se consume aproape tot rezervorul de ulei. |
#3260
Posted 01 September 2014 - 12:22
am facut unele reglari la ce doua suruburi pentru reglaj( Partner 371) si acum porneste destul de bine! problema este ca atunci cand o turez se strange lantul si moare motorul in final! efectiv se strange foarte tare ! mentionez ca intrucat se topise pe interiro capacul a fost suprimata frana de lant care parea sa fie cauza topirii! trebuie sa ma uit la ceva anume? se incinge foarte tare in zona rotii dintate ce angreneaza lantul!
Edited by draculafly, 01 September 2014 - 12:22. |
#3261
Posted 01 September 2014 - 14:32
draculafly, on 01 septembrie 2014 - 12:22, said:
am facut unele reglari la ce doua suruburi pentru reglaj( Partner 371) si acum porneste destul de bine! problema este ca atunci cand o turez se strange lantul si moare motorul in final! efectiv se strange foarte tare ! mentionez ca intrucat se topise pe interiro capacul a fost suprimata frana de lant care parea sa fie cauza topirii! trebuie sa ma uit la ceva anume? se incinge foarte tare in zona rotii dintate ce angreneaza lantul! E posibil sa fi avut frina de lant activata si ai accelerat-o pana ai distrus banda de frana de pe capacul ambreiajului( cred ca a iesit si fum din capac). Incearca sa ungi rulmentul cu ace de pe tamburul ambreiajului ( are o gaura exact in mijloc, intorci drujba pe o parte cu rotita de antrenare in sus si bagi vaselina cu gresorul). Cred ca la Partner 371 capacul ambreiajului e facut din plastic nu?? sau ma insel eu >>> http://www.piese-hus...371-372-4676924 Edited by oZi_Bz, 01 September 2014 - 14:34. |
#3262
Posted 01 September 2014 - 19:37
Verifica roata dintata ce angreneaza lantul posibil sa aiba uzura mare si din cauza asta se blocheaza lantul. Un filmulet daca se poate sa vedem despe ce vorbeste ar fi de mare ajutor.Si verifica frana sa nu fie actoinata.
Edited by UnyKat, 01 September 2014 - 19:38. |
#3263
Posted 02 September 2014 - 08:48
Marius3k, on 16 august 2014 - 09:31, said: Am luat si eu acelasi model, ai gasit lant de rezerva? Daca da, de care si de unde? |
#3264
Posted 02 September 2014 - 12:32
nu pot sa fac momentan filmuletul ca nu am drujba iar in ceea ce priveste frana de lant a fost scoasa din functiune total! e posibil de la aceasta sa fie proble sa fi ramas ceva de la ea sau nu trebuia scoasa pt ca influenteaza alte piese??/
|
#3265
Posted 02 September 2014 - 20:14
Frana nu prea trebuia scoasa, ce faci daca mergi in padure si dintr-un motiv sau altul ai nevoie sa opresti lantul urgent in caz de pericol? Atunci verifica roata dintata este posibil sa aiba uzura pronuntata si din cauza asta intinde si blocheaza lantul.
Marius eu nu inteleg un lucru daca voiai putere mai mare de ce nu ai luat o scula mai mare fara sa te chinui cu modificari si ajustari? |
#3266
Posted 02 September 2014 - 20:25
#3267
Posted 03 September 2014 - 15:01
Sunt de acord cu tine dar oare toate aceste modificari pe care tu vrei sa le faci costa mai mult si timp si bani? Parerea mea este sa folosesti scula asa cum este pana isi da duhul dupa care vezi tu ce faci.
|
#3268
Posted 03 September 2014 - 15:15
Sa gauresc nitel evacuarea ma costa exact nimic, daca nu cumva bag bormasina in priza.
De citit: http://www.arborists...214984/page-111 |
|
#3269
Posted 03 September 2014 - 15:43
La muffler mod trebui sa ai grija sa nu fie prea mare evacuarea.
Dupa muffler mod carburatorul trebuie setat pe un amestec mai bogat. Eu am facut la motocositoare.Sa nu te astepti la vreo crestere spectaculoasa a puterii. Principalul castig vazut de mine:se accelereaza mai usor,nu se mai incalzeste asa tare motorul. |
#3270
Posted 03 September 2014 - 15:55
#3271
Posted 03 September 2014 - 18:47
Exact ce zice dolmarfan o sa castigi. o evacuare mai rapida a gazelor si o accelerare mai usoara cresterea puterii fiind nesemnificativa. Eu ma refeream daca o sa vrei sa ii maresti capacitatea cilindrica a motorului care costa . Eu raman la parerea ca daca producatorul a zis ca atat poate inseamna ca asta e puterea ei pentru o durata mai lunga de functionare a motorului.Tu poti face tot felul de ajustari care pe termen scurt o sa dea rezultate dar ma indoiesc ca o sa reziste multa vreme.Sfatul meu este daca ii ei lant oregon ia si o sina(lama) tot oregon si o sa fie ok uzura sinei o sa fie mult mai mica pentru ca este diferenta de calitate intre cele doua.
|
#3272
Posted 03 September 2014 - 18:54
Salutare de la mare !
Vreau sa-mi cumpar un motofierastrau pt cativa pomi uscati din curtea bunicilor . Nu am deloc experienta dar as cumpara HUSQVARNA 365 , cu 300 lei . Sunt sigur ca este copie la copie dar reusesc sa-mi fac treaba ? Sau imi puteti recomanda ceva second . Multumesc anticipat . |
#3273
Posted 03 September 2014 - 20:49
Ești sigur că scrie husqvarna 365 și nu huspvarna 365?
La banii ăștia te duci în bricostore sau alt magazin de gen ...și îți cumperi un "voinic " sau "un "decebal " chinez românizat dar cu acte și garanție ..și dacă nu-s mai groși de 20 cm cu răbdare și pauze aferente zic că reușești ...însa pentru lucru mai intensiv trebuie ceva mai serios ... |
|
#3274
Posted 03 September 2014 - 21:14
La 230 de lei se poate achizitiona o "chestie" numita Micul Padurar.
|
#3275
Posted 03 September 2014 - 22:24
Modificarea esapamentului aduce racire mai buna a motorului.Adica un se incalzeste.Aveti grija ca trebuie reglat carburatorul apoi .Trebuie dat jost esapamentul si dupa ce ii faci gaura sa un ramana span inauntru.Il aspirati .Altfelpoate intra in cilindru si adio motor.Sa un fie gaura pera mare ca un mai iese pasenta.
|
#3276
Posted 03 September 2014 - 22:51
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YPEGBp-H9bY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users