Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Rfg crescut
 

DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a

* * * * * 3 votes
  • This topic is locked This topic is locked
10482 replies to this topic

#3259
dolmarfan

dolmarfan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 24.01.2012
Titi_Prosop.Eu nu as inlocui nimic.
Usernamenot found.E normal la un rezervor de benzina sa se consume aproape tot rezervorul de ulei.

#3260
draculafly

draculafly

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 30.03.2008
am facut unele reglari la ce doua suruburi pentru reglaj( Partner 371) si acum porneste destul de bine! problema este ca atunci cand o turez se strange lantul si moare motorul in final! efectiv se strange foarte tare ! mentionez ca intrucat se topise pe interiro capacul a fost suprimata frana de lant care parea sa fie cauza topirii! trebuie sa ma uit la ceva anume? se incinge foarte tare in zona rotii dintate ce angreneaza lantul!

Edited by draculafly, 01 September 2014 - 12:22.


#3261
oZi_Bz

oZi_Bz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 13.06.2013

View Postdraculafly, on 01 septembrie 2014 - 12:22, said:

am facut unele reglari la ce doua suruburi pentru reglaj( Partner 371) si acum porneste destul de bine! problema este ca atunci cand o turez se strange lantul si moare motorul in final! efectiv se strange foarte tare ! mentionez ca intrucat se topise pe interiro capacul a fost suprimata frana de lant care parea sa fie cauza topirii! trebuie sa ma uit la ceva anume? se incinge foarte tare in zona rotii dintate ce angreneaza lantul!

E posibil sa fi avut frina de lant activata si ai accelerat-o pana ai distrus banda de frana de pe capacul ambreiajului( cred ca a  iesit si fum  din capac). Incearca sa ungi rulmentul cu ace de pe  tamburul ambreiajului ( are o gaura exact in mijloc, intorci drujba pe o parte cu rotita de antrenare in sus si  bagi vaselina cu gresorul). Cred ca la Partner 371 capacul ambreiajului e facut din  plastic nu?? sau ma insel eu >>> http://www.piese-hus...371-372-4676924

Edited by oZi_Bz, 01 September 2014 - 14:34.


#3262
UnyKat

UnyKat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 486
  • Înscris: 30.12.2013
Verifica roata dintata ce angreneaza lantul posibil sa aiba uzura mare si din cauza asta se blocheaza lantul. Un filmulet daca se poate sa vedem despe ce vorbeste ar fi de mare ajutor.Si verifica frana sa nu fie actoinata.

Edited by UnyKat, 01 September 2014 - 19:38.


#3263
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

View PostMarius3k, on 16 august 2014 - 09:31, said:

Am luat si eu acelasi model, ai gasit lant de rezerva? Daca da, de care si de unde?
Era vorba de hercules 550 de la Dedeman. Dupa cateva zile de teste si tot felul, am incercat sa si tai ceva cu el, moment in care pompa de ulei s-a hotarat ca nu. Ambele service-uri fiind in concediu la sfarsitul lui august, am dus drujba inapoi la Dedeman, de unde am plecat cu un Dac 401 de la Ruris. Am taiat ieri cu ea, facut si rodaj, am simtit cu si-a dat putin drumul, totul ok - mai putin lantul care e ridicol de slab. Am sa comand un Oregon, sa ma stiu intr-o parte. In momentul in care o sa cad sau daca ma plictisesc pana atunci - mai la iarna probabil ca o sa ii maresc si eu capacitatea si o sa ii fac o ajustare la carburator. De asemenea, ma bate gandul si la celebrul "muffler mod".

#3264
draculafly

draculafly

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 30.03.2008
nu pot sa fac momentan filmuletul ca nu am drujba iar in ceea ce priveste frana de lant a fost scoasa din functiune total! e posibil de la aceasta sa fie proble sa fi ramas ceva de la ea sau nu trebuia scoasa pt ca influenteaza alte piese??/

#3265
UnyKat

UnyKat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 486
  • Înscris: 30.12.2013
Frana nu prea trebuia scoasa, ce faci daca mergi in padure si  dintr-un motiv sau altul ai nevoie sa opresti lantul urgent in caz de pericol? Atunci verifica roata dintata este posibil sa aiba uzura pronuntata si din cauza asta intinde si blocheaza lantul.
Marius eu nu inteleg un lucru daca voiai putere mai mare de ce nu ai luat o scula mai mare fara sa te chinui cu modificari si ajustari?

#3266
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

View PostUnyKat, on 02 septembrie 2014 - 20:14, said:

Marius eu nu inteleg un lucru daca voiai putere mai mare de ce nu ai luat o scula mai mare fara sa te chinui cu modificari si ajustari?
Raspunsul e unul singur: $$$.

#3267
UnyKat

UnyKat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 486
  • Înscris: 30.12.2013
Sunt de acord cu tine dar oare toate aceste modificari pe care tu vrei sa le faci costa mai mult si timp si bani? Parerea mea este sa folosesti scula asa cum este pana isi da duhul dupa care vezi tu ce faci.

#3268
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Sa gauresc nitel evacuarea ma costa exact nimic, daca nu cumva bag bormasina in priza.
De citit: http://www.arborists...214984/page-111

#3269
dolmarfan

dolmarfan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 24.01.2012
La muffler mod trebui sa ai grija sa nu fie prea mare evacuarea.
Dupa muffler mod carburatorul trebuie setat pe un amestec mai bogat.
Eu am facut la motocositoare.Sa nu te astepti la vreo crestere spectaculoasa a puterii.
Principalul castig vazut de mine:se accelereaza mai usor,nu se mai incalzeste asa tare motorul.

#3270
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

View Postdolmarfan, on 03 septembrie 2014 - 15:43, said:

se accelereaza mai usor,nu se mai incalzeste asa tare motorul.
Suna foarte bine ce spui, o sa incerc pe motocositoare intai.

#3271
UnyKat

UnyKat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 486
  • Înscris: 30.12.2013
Exact ce zice dolmarfan o sa castigi. o evacuare mai rapida a gazelor si o accelerare mai usoara cresterea puterii fiind nesemnificativa. Eu ma refeream daca o sa vrei sa ii maresti capacitatea cilindrica a motorului care costa . Eu raman la parerea ca daca producatorul a zis ca atat poate inseamna ca asta e puterea ei pentru o durata mai lunga de functionare a motorului.Tu poti face tot felul de ajustari care pe termen scurt o sa dea rezultate dar ma indoiesc ca o sa reziste multa vreme.Sfatul meu este daca ii ei lant oregon  ia si o sina(lama) tot oregon si o sa fie ok  uzura sinei o sa fie mult mai mica pentru ca este diferenta de calitate intre cele doua.

#3272
Bingo

Bingo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,455
  • Înscris: 13.04.2006
Salutare de la mare !
Vreau sa-mi cumpar un motofierastrau pt cativa pomi uscati din curtea bunicilor .
Nu am deloc experienta dar as cumpara HUSQVARNA 365 , cu 300 lei .
Sunt sigur ca este copie la copie dar reusesc sa-mi fac treaba ?
Sau imi puteti recomanda ceva second .
Multumesc anticipat .

#3273
willrock252000

willrock252000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,327
  • Înscris: 25.02.2011
Ești sigur că scrie husqvarna 365 și nu huspvarna 365?

La banii ăștia te duci în bricostore sau alt magazin de gen ...și îți cumperi un "voinic " sau "un "decebal " chinez românizat dar cu acte și garanție ..și dacă nu-s mai groși de 20 cm cu răbdare și pauze aferente zic că reușești ...însa pentru lucru mai intensiv trebuie ceva mai serios ...

#3274
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
La 230 de lei se poate achizitiona o "chestie" numita Micul Padurar. :w00t:

#3275
zippo68

zippo68

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,745
  • Înscris: 10.11.2008
Modificarea esapamentului aduce racire mai buna a motorului.Adica un se incalzeste.Aveti grija ca trebuie reglat carburatorul apoi .Trebuie dat jost esapamentul si dupa ce ii faci gaura sa un ramana span inauntru.Il aspirati .Altfelpoate intra in cilindru si adio motor.Sa un fie gaura pera mare ca un mai iese pasenta.

#3276
vasile59

vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,608
  • Înscris: 23.09.2009
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YPEGBp-H9bY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate