Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a
Last Updated: Feb 27 2018 15:37, Started by
schwaig
, Jan 20 2011 15:23
·
0
#3169
Posted 21 July 2014 - 21:37
La asta ma gandeam si eu , ca trage aer fals pe undeva. O sa imi fac timp sa o desfac si spal carburatorul si filtrele din nou si ma gandeam sa ii trag cate un snur de silicon pe la imbinari sa vad ce zice .
La service nu stiu ce au facut ca nu a stat nimeni langa ei . Totusi stie cieva cu ce model de husqvarna e compatibil ca sa stiu sa ii caut piese pe viitor ? |
#3170
Posted 21 July 2014 - 22:23
Pai poti sa scoti cotul de admisie si sa il observi cu atentie sa vezi daca un e crapat.Apoi poti sa-i scoti ambreiajul sa ajungi la rulment si garnitura.O pui im functiune si spreiezi apa cu sapum lichid apestecata.Asa vezi daca scapa ceva pe acolo.Pe partea cu demaroul nu poti casi trebuie sa scoti volanta si nu o poti pornii.
Pai daca e nou sa fie carburatorul .Tu i-ai facut amestecul de benzina cu ulei de amestec pt drujbe? |
#3173
Posted 23 July 2014 - 13:14
Mă întreabă un proprietar al unui motoferăstrău Cross X Tools CGC 1800 OR pe unde există un service. București sau în Teleorman. Cine mă poate ajuta?
|
#3174
Posted 23 July 2014 - 21:50
In seara asta mi-am facut timp sa ma ocup de 136 _le meu,am cumpărat alt adaptor pt.carburator sau cum io zice ,l-am montat la loc și după 2 încercări și-a ocupat locul,am montat totul la loc am pornit ....și tot nu stă la relantiu ...o opresc ...mai umblu la jigloare, tot nimic, închid de tot L și tot reusesc să o pornesc pt.câteva secunde ...îmi trece prin cap și le schimb între ele.Pornesc mai umblu la jigloare și in cele din urmă reusesc să o fac să stea la relantiu ...o opresc o dată, o pornesc din nou merge ce merge, îi dau câteva sprinturi si fatalitate ...începe sa se învârtă lanțul cam periculos de repede,mai umblu la relanti dar fără succes.Nu știu cum dau pe o parte drujba că văd o bucată de arc ruptă căzută pe jos,încercăm să mă gândesc de unde ar putea fi și prima ideie care îmi vine e că ambreiajul m-a lăsat, dau capacul de la lanț jos și bănuiala mi se confirmă arcul e rupt și nu stiu dacă are 1an .. 1an jumate de când l-am schimbat (acum mă felicit că nu am aruncat ambreiajul vechi ce avea arcul relativ bun dar saboții rupți) pun arcul la ambreiaj pornesc, îi mai dau câteva sprinturi si timp de vreo 4 minute totul e ok,stă la relanti se accelerează repede ..apoi începe să se înece când o accelerez apoi începe să se tureze ca nebuna și se oprește ...de data asta am noroc: se terminase benzina:)) ...n-am făcut decât 100 ml de amestec benzină ....de acum astept un "motiv "să fac mai mult amestec .... mai jos pun poze cu arcul aproape nou rupt și cu cel reactivat ..
Totuși observ ca pe la carburator când trag la demaror sau apăs pe accelerație (cu motorul oprit) aruncă vapori albicioși cred de amestec (benzină +aer) ..e normal sau mai am vreo gaură de astupat ... Attached Files |
#3176
Posted 24 July 2014 - 11:31
Pai eu am luat-o acum, cred că 2 ani si atunci i-am schimbat: pistonul,segment, rulmenți, semering, bobina (care între timp s-a ars și am pus-o pe cea veche care avea firul rupt la ieșirea din bobina, după vreun an schimbat filtru de aer fisurat (posibil ăsta să fi afectat segmentul ...) ambreiajul și in primăvară topit rezervor ulei așa că înlocui și ăsta;) ...știu că unii pot spune că mai bine luam una nouă dar eu am vrut să mai și învăț câte ceva (musai să știu ce e înăuntru și ce face,cum face:) ....)
Ps.dacă o țin de mâner demaror și-i dau drumul coboară în hopuri nu lin ... |
#3177
Posted 24 July 2014 - 11:41
willrock252000, on 24 iulie 2014 - 11:31, said:
Pai eu am luat-o acum, cred că 2 ani si atunci i-am schimbat: pistonul,segment, rulmenți, semering, bobina (care între timp s-a ars și am pus-o pe cea veche care avea firul rupt la ieșirea din bobina, după vreun an schimbat filtru de aer fisurat (posibil ăsta să fi afectat segmentul ...) ambreiajul și in primăvară topit rezervor ulei așa că înlocui și ăsta;) ...știu că unii pot spune că mai bine luam una nouă dar eu am vrut să mai și învăț câte ceva (musai să știu ce e înăuntru și ce face,cum face:) ....) Ps.dacă o țin de mâner demaror și-i dau drumul coboară în hopuri nu lin ... o intrebare: cat de des o folosesti si cam cat tai cu ea. de i-ai facut asa reparatii capitale? |
#3178
Posted 24 July 2014 - 21:39
motofierastrăul e husqvarna 136 și l-am luat sh și cel de dinaintea mea nu l-a menajat absolut deloc (ulei din cel mai prost calitativ ,posibil și oarece "șocuri "nu știu cum bunica a reușit să rupă fișa de la bobina de inducție) deși era în stare jalnică ceva ma ambiționat să fac tot posibilul să o resuscitez ...și am reușit, marea majoritate a pieselor sunt aftermarket dar și astea tot costă ...de tăiat nu am cine știe ce ...lemne pt.foc in jur de 6 7 metri steri, toaletat pomii când e cazul, tăiat 2 3 metri steri de lemne provenite din înlocuirea /repararea unor garduri de lemn de pe lângă casă, pășunea vacii etc ...cel mai mult la sfârșit de iarna (februarie-martie) când tai lemnele pt.foc pt. iarna ce va veni,primavara la pomi,ocazional când și când ...în rest șomează ...
|
|
#3179
Posted 28 July 2014 - 03:52
http://www.acresinte...97?OpenDocument
la 200 de euro, merita? nu ma arunc...intreb doar. doar asa... |
#3180
Posted 28 July 2014 - 20:50
la banii aia eu zic sa mai pui 100 sau 150 de euro si iei un 372 xp sau un ms 440, parerea mea
Edited by Jexy, 28 July 2014 - 20:54. |
#3181
Posted 28 July 2014 - 21:00
Un merita.Grea la cilindrada ei e grea si slaba.Sa un mai zica ca daca se buleste ceva la ea ai pus-o de piese.
|
#3182
Posted 29 July 2014 - 13:14
#3183
Posted 29 July 2014 - 15:04
bogdanb1, on 28 iulie 2014 - 03:52, said:
http://www.acresinte...97?OpenDocument la 200 de euro, merita? nu ma arunc...intreb doar. doar asa... ce-ti trebuie drujba, n-ai cu ce taia lemnele pentru gratar [ http://www.picgifs.com/smileys/smileys-and-emoticons/barbecue/smileys-barbecue-754135.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#3184
Posted 29 July 2014 - 15:32
ptr gratar un topor mai serios iti ajunge , nu te arunca la drujbe sa iei daca nu tunzi si copaci sau nu tai lemne ptr foc iarna
|
#3185
Posted 29 July 2014 - 16:13
in primul rind iti apreciez gluma
in al doilea rind de ce nu vrei sa citesti ce scrie acolo? trebuie sa iti spun eu ce scrie? ce sa inteleg ca nu am cu cine dezvolta subiectul? este o drujba cu cilindree mare apreciata pe saiturile straine pe la noi gsasesti la 75 cc sau 050 care uite aici ce scrie http://www.getsaws.com/S_specs.html 89 cc in caz ca iarasi nu ai vazut intrebarea este daca se pot gasi lame lant care sa se potriveasca daca restul tine-mai tine ideea e ca unui meserias ar trebui sa i se aprinda beculetul. ca sa iti raspund la intrtebare: pentru gratar nu imi trebuie drujba, sau ca altii...trebuie sa auda mahalaua ca se apuca de gratar... as vrea sa ma orientez pentru o drujba cu care sa nu fac nimic, nici lemne pt gratar, nimic, sa se puna praful pe ea, uite asa, dar daca am nevoie totusi sa nu imi para rau ca nu am drujba |
#3186
Posted 29 July 2014 - 16:19
daca construiesti case de lemn sau mansardezi ceva, o sa iti fie utila. Asa as vedea problema
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users