Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a

* * * * * 3 votes
  • This topic is locked This topic is locked
10482 replies to this topic

#2359
eugenias

eugenias

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 23.10.2013
salutare tuturor. sunt nou pe forum. Am o drujbe chinezeasca de un an merge destul de bine insa am demontat carburatorul si admisia si am oservat  ca pistonul nu are segmenti, are locurile pt segmenti dar segmentii lisesc. Ma poate lamuri cineva unde sunt segmentii, sa se fi rupt si sa fie cazuti in carter? am taiat cu drujba cel putin 20 metri de lemne fara probleme. Ar trebui sa montez eu alti segmenti. multumesc

Edited by eugenias, 24 October 2013 - 06:50.


#2360
dolmarfan

dolmarfan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 24.01.2012
Segmenti lipsa?
Motorul folosit cu amestec gresit ulei- benzina motor gripat -segment rupt, piston zgariat, cilindru zgariat.
Motor folosit cu un reglaj al carburatorului incorect-setat pe un amestec sarac -segment rupt, piston zgariat, cilindru zgariat.
Totusi segmentul ar trebui sa ramana la locul lui sau macar o parte din el pentru ca in ambele cazuri motorul se blocheaza-nu se invarte la sfoara!
Poti sa ne dai mai multe detalii?

#2361
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Interesant ce spui tu acolo piston fara segmenti.Pune niste poze sa ne luminam si noi.

#2362
eugenias

eugenias

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 23.10.2013
motorul porneste repede, drujba are putere, amestecul corect, ulei rosu de still 40 ml la 1 l benzina raport 1:25, pistonul nu este zgariat, cilindrul nu stiu cum e ar trebui sa dau esapamentul jos. la prima folosie au facut rodajul cu doua plinuri de benzina.

lipsa segmetilor am constatat-o in portiunea aia de 2 cm  unde este prins carburatorul de cilindru in gaura de admisie, aici am observat  doua canale goale cu o adancine de 1 mm pe piston, deci lisa segmenti, sau distrusi doar in zona asta?

compresia cred ca e ok, o ridic de ata si coboara incet si sacadat , fum nu scoate doar cand e rece, sa fi uitat astia sa puna din fabrica?

- spuneti-mi din ce material sunt fabricati segmentii - otel... ?
- trebuia sa pun ulei verde in loc de cel rosu?

Edited by eugenias, 24 October 2013 - 19:30.


#2363
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Eu nu stiu dar nu are cum sa aiba compresie un motor fara segmenti.Ulei daca iai dat de Stihl,Solo,Husqwarna sau firmele astea cunoscute ii bun.

#2364
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 21.12.2006
Eu am vazut asa ceva insa doar la motoarele pentru machete de avioane (modelism parca-i spune).

#2365
eugenias

eugenias

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 23.10.2013

View PostTudorCJ, on 24 octombrie 2013 - 19:48, said:

Eu nu stiu dar nu are cum sa aiba compresie un motor fara segmenti.Ulei daca iai dat de Stihl,Solo,Husqwarna sau firmele astea cunoscute ii bun.

pai daca porneste usor, poti taia lemne de 30-40 cm diametru nu intra in gripaj la cald adica porneste usor si la cald de ce nu ar avea compresie. Ma nelinisteste lipsa segmentilor stiu ca nu ii ok sa fie asa, daca nu demontam carburatorul nici nu stiam lucru asta.

#2366
eugenias

eugenias

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 23.10.2013
segmentii de pe piston se vad din gaura de admisie? sau nu...   capetele segmentului se unesc perfect dupa ce este montat pe cilidru adica este un cerc perfect sau ramane loc intre capete si de aia nu vad segmentul

#2367
alungu

alungu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 23.10.2005

View Posteugenias, on 24 octombrie 2013 - 22:02, said:

segmentii de pe piston se vad din gaura de admisie? sau nu...   capetele segmentului se unesc perfect dupa ce este montat pe cilidru adica este un cerc perfect sau ramane loc intre capete si de aia nu vad segmentul
incearca sa demontezi si esapamentul, poate de acolo vezi segmentul / segmentii

#2368
hujvi12

hujvi12

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 01.04.2013

View Posteugenias, on 24 octombrie 2013 - 19:10, said:

motorul porneste repede, drujba are putere, amestecul corect, ulei rosu de still 40 ml la 1 l benzina raport 1:25, pistonul nu este zgariat, cilindrul nu stiu cum e ar trebui sa dau esapamentul jos. la prima folosie au facut rodajul cu doua plinuri de benzina.

lipsa segmetilor am constatat-o in portiunea aia de 2 cm  unde este prins carburatorul de cilindru in gaura de admisie, aici am observat  doua canale goale cu o adancine de 1 mm pe piston, deci lisa segmenti, sau distrusi doar in zona asta?

compresia cred ca e ok, o ridic de ata si coboara incet si sacadat , fum nu scoate doar cand e rece, sa fi uitat astia sa puna din fabrica?

- spuneti-mi din ce material sunt fabricati segmentii - otel... ?
- trebuia sa pun ulei verde in loc de cel rosu?

Asta ar fi o stire tare: "chinezii au inventat drujba fara segmenti".

Daca este un motor normal, este imposibil sa functioneze fara segmenti. Iar daca printr-o minune ar fi un "motor fara segmenti", de ce s-au mai chinuit sa faca santurile pe piston.

Eu zic sa nu-ti bati capul sa sapi dupa segmenti, ca daca merge bine si esti multumit cum taie, da-i inainte.

Oricum daca e chinezarie si ai taiat deja 20 metri de lemne cu ea, in curand vei avea ocazia sa ii desfaci motorul, ca sigur va aparea ceva defact (s-a constatat statistic chestia asta). Si te vei lamuri atunci si cu problema asta cu segmentii.

pana atunci, spor in toate!

#2369
LOCOmotive

LOCOmotive

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 891
  • Înscris: 01.08.2007
Are cineva idee la cat ar trebui sa ma astept pentru reglajul carburatorului la un Dolmar PS34? Drujba porneste bine, se tureaza bine, insa se vede ca s-a umblat la cele doua suruburi (H&L) si ma tem ca nu cumva fostul proprietar sa se fi jucat pe-acolo si sa nu mai fie amestecul corect, asa ca pentru linistea mea as cam face o verificare :)

#2370
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 21.12.2006
Daca treci pe la mine te costa o strangere de mana Posted Image

#2371
LOCOmotive

LOCOmotive

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 891
  • Înscris: 01.08.2007
Nu zice de doua ori. Am fost eu pana la Suceava dupa un pendular... Dar ma insel eu sau standard ambele sunt reglate la -1 tura?

#2372
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 21.12.2006
Din cate am observat eu, un standard nu exista. Depinde de la motor la motor. Daca vrei, te invat si pe tine cum sa-ti reglezi carburatorul si ti-l reglezi singur.

#2373
LOCOmotive

LOCOmotive

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 891
  • Înscris: 01.08.2007
Mananci calule ovaz? Sigur ca vreau, zi-mi ce scule tre' sa am pentru asta.

#2374
frici

frici

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 251
  • Înscris: 15.02.2011
Salutari.Si eu sunt interesat de reglajul carburatorului..Cu stima frici

#2375
eugenias

eugenias

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 23.10.2013

View Posthujvi12, on 25 octombrie 2013 - 10:01, said:


Asta ar fi o stire tare: "chinezii au inventat drujba fara segmenti".

Daca este un motor normal, este imposibil sa functioneze fara segmenti. Iar daca printr-o minune ar fi un "motor fara segmenti", de ce s-au mai chinuit sa faca santurile pe piston.

Eu zic sa nu-ti bati capul sa sapi dupa segmenti, ca daca merge bine si esti multumit cum taie, da-i inainte.

Oricum daca e chinezarie si ai taiat deja 20 metri de lemne cu ea, in curand vei avea ocazia sa ii desfaci motorul, ca sigur va aparea ceva defact (s-a constatat statistic chestia asta). Si te vei lamuri atunci si cu problema asta cu segmentii.

pana atunci, spor in toate!

am sa tai in continuare cu ea asa, cind se va strica am s-o repar, mersi de parere, va voii tine la curent cu "au  sau nu drujbele chinejesti segmenti" in momentul in care o voi repara
pana atunci atentie sporita la taiat

View Postfrici, on 25 octombrie 2013 - 21:07, said:

Salutari.Si eu sunt interesat de reglajul carburatorului..Cu stima frici

strangi suruburile notate cu h si l la maxim , apoi le destringi 1 tura si un sfet pe amandoua, pornesti drujba lantul nu ar trebui sa se invarta , daca se invarte se mai regleaza surubul L
prin destrangere. Puterea motorului se regleaza din H,  la accelerari scurte motorul trebuie sa se tureze repede fara sa dea semne de inecare. Toate astea dupa ce ai spalat si suflat bine carburatorul, ai curatit toate filtrele, si bujia,  ca altfel degeaba te chinui.

#2376
florin2271

florin2271

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 07.12.2012

View Posthujvi12, on 25 octombrie 2013 - 10:01, said:


Asta ar fi o stire tare: "chinezii au inventat drujba fara segmenti".

Daca este un motor normal, este imposibil sa functioneze fara segmenti. Iar daca printr-o minune ar fi un "motor fara segmenti", de ce s-au mai chinuit sa faca santurile pe piston.

Eu zic sa nu-ti bati capul sa sapi dupa segmenti, ca daca merge bine si esti multumit cum taie, da-i inainte.

Oricum daca e chinezarie si ai taiat deja 20 metri de lemne cu ea, in curand vei avea ocazia sa ii desfaci motorul, ca sigur va aparea ceva defact (s-a constatat statistic chestia asta). Si te vei lamuri atunci si cu problema asta cu segmentii.

pana atunci, spor in toate!
partenerul si unele rurisuri nu sunt tot made in china ?

View Posthujvi12, on 25 octombrie 2013 - 10:01, said:


Asta ar fi o stire tare: "chinezii au inventat drujba fara segmenti".

Daca este un motor normal, este imposibil sa functioneze fara segmenti. Iar daca printr-o minune ar fi un "motor fara segmenti", de ce s-au mai chinuit sa faca santurile pe piston.

Eu zic sa nu-ti bati capul sa sapi dupa segmenti, ca daca merge bine si esti multumit cum taie, da-i inainte.

Oricum daca e chinezarie si ai taiat deja 20 metri de lemne cu ea, in curand vei avea ocazia sa ii desfaci motorul, ca sigur va aparea ceva defact (s-a constatat statistic chestia asta). Si te vei lamuri atunci si cu problema asta cu segmentii.

pana atunci, spor in toate!


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate