Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a
Last Updated: Feb 27 2018 15:37, Started by
schwaig
, Jan 20 2011 15:23
·
0
#1711
Posted 13 December 2012 - 15:37
dolmarfan, on 13 decembrie 2012 - 07:59, said:
Pentru furtune de benzina si pompita de amorsare gasesti la orice reprezentanta sthil,husqvarna, makita! Ravenshield ce drujba ai luat? Alegerea rationala era evidenta. A existat un Hop dificil care, odata depasit, mi-a permis sa aleg Husqvarna 346. In acest moment utilajul e in drum spre mine, il voi atinge pe 18/12/2012. Edited by ravenshield, 13 December 2012 - 15:42. |
#1712
Posted 15 December 2012 - 20:36
Dupa am avut vreo 3 vizite in sevice cu Dolmar-ul 5105 (folosit in total vreo 15 rezervoare numai) - nu pornea, nu statea la ralanti, ultima data nu mi-a pornit deloc si "domnu" de la service mi-a spus ca a gasit apa in carburator ( nu neg posibilitatea, doar probabilitatea) am decis sa imi cumpar benzina Aspen Alkylate 2 ( gata amestecata cu ulei si stabilizator - recomandata pe forumurile americano-canadiene).
Bineinteles ca nimeni de la niciun service nu a auzit de asa ceva, cei de la care am cumparat-o chiar ma sfatuiau impotriva ( rasfoind cartea tehnica am gasit la sectiunea combustibili recomandati benzina 95 si bineinteles Aspen). Mi-a trimis o matusa din Spania un bidon de 5l pt. ca la noi nu se gaseste, am taiat vreo 4 mc cu noul combustibil minune, dar aveam probleme pentru ca nu statea la ralanti. Drept urmare am dus-o intr-un alt service decat cel de unde am cumparat-o ( desi e inca in garantie) am explicat toata povestea la baieti cu matusa, turatiile pe care le doresc samd, si le-am spus ca vreu sa mi-o regleze cu combustibilul meu Aspen; m-am dus acasa am umplut rezervorul si am dus-o la service; peste 2 ore ma suna ca e gata, ajung acolo si im spun ca au gasit ceva ulei galben care mirosea ciudat in carburator si ca nu era in regula si bineinteles ca mi-au aruncat dragul meu de juma'de litru de Aspen( 20+ Euro/5l, fara transport din Spania) si mi-a reglat-o cu benzina normala cu ulei verde. Am inghitit in sec si i-am rugat sa incerce din nou cu Aspen (mi-am adus bidonul cu mine sa-i intreb daca nu pot importa asa ceva); metoda lui de testare consta in actionarea franei si acclerarea la maxim si daca nu se oprea inseamna ca e reglata bine (metoda care mi-i s-a parut cel putin barbara), bineinteles ca s-a oprit!, el spusese inainte ca nu e posibil ca un carburator sa se deregleze din cauza tipului de benzina folosit...; CONCLUZIA: nu mai vreau sa imi regleze nimeni carburatorul ( cel putin jumate sunt incompetenti si ingamfati) Intrebare: voi care va reglati singuri monstruletii, folositi un turometru? cat de important e?, Vreau sa-mi comand unul si apoi sa incep sa ma invat eu singur. exista sansa sa stric ceva avand in vedere ca am 0 experienta ? Modelul meu este Dolmar 5105D, nu stiu de la ce vine "D"-ul, de la decompresor sau catalizator? |
#1713
Posted 15 December 2012 - 20:45
paduroiul, on 15 decembrie 2012 - 20:36, said:
Dupa am avut vreo 3 vizite in sevice cu Dolmar-ul 5105 (folosit in total vreo 15 rezervoare numai) - nu pornea, nu statea la ralanti, ultima data nu mi-a pornit deloc si "domnu" de la service mi-a spus ca a gasit apa in carburator ( nu neg posibilitatea, doar probabilitatea) am decis sa imi cumpar benzina Aspen Alkylate 2 ( gata amestecata cu ulei si stabilizator - recomandata pe forumurile americano-canadiene). Bineinteles ca nimeni de la niciun service nu a auzit de asa ceva, cei de la care am cumparat-o chiar ma sfatuiau impotriva ( rasfoind cartea tehnica am gasit la sectiunea combustibili recomandati benzina 95 si bineinteles Aspen). Mi-a trimis o matusa din Spania un bidon de 5l pt. ca la noi nu se gaseste, am taiat vreo 4 mc cu noul combustibil minune, dar aveam probleme pentru ca nu statea la ralanti. Drept urmare am dus-o intr-un alt service decat cel de unde am cumparat-o ( desi e inca in garantie) am explicat toata povestea la baieti cu matusa, turatiile pe care le doresc samd, si le-am spus ca vreu sa mi-o regleze cu combustibilul meu Aspen; m-am dus acasa am umplut rezervorul si am dus-o la service; peste 2 ore ma suna ca e gata, ajung acolo si im spun ca au gasit ceva ulei galben care mirosea ciudat in carburator si ca nu era in regula si bineinteles ca mi-au aruncat dragul meu de juma'de litru de Aspen( 20+ Euro/5l, fara transport din Spania) si mi-a reglat-o cu benzina normala cu ulei verde. Am inghitit in sec si i-am rugat sa incerce din nou cu Aspen (mi-am adus bidonul cu mine sa-i intreb daca nu pot importa asa ceva); metoda lui de testare consta in actionarea franei si acclerarea la maxim si daca nu se oprea inseamna ca e reglata bine (metoda care mi-i s-a parut cel putin barbara), bineinteles ca s-a oprit!, el spusese inainte ca nu e posibil ca un carburator sa se deregleze din cauza tipului de benzina folosit...; CONCLUZIA: nu mai vreau sa imi regleze nimeni carburatorul ( cel putin jumate sunt incompetenti si ingamfati) Intrebare: voi care va reglati singuri monstruletii, folositi un turometru? cat de important e?, Vreau sa-mi comand unul si apoi sa incep sa ma invat eu singur. exista sansa sa stric ceva avand in vedere ca am 0 experienta ? Modelul meu este Dolmar 5105D, nu stiu de la ce vine "D"-ul, de la decompresor sau catalizator? |
#1714
Posted 17 December 2012 - 08:10
D -ul vine de la decompresor!De reglat carburator cel mai bine ar fi sa ai un turometru!Eu am gasit un service care are turometru si am reglat-o cu 1000 rpm sub turatia maxima admisa cu lama si lant montate.Am vazut ca esti activ si pe chainsaw forum eu am incercat metoda lor si am gresit turatia maxima fata de reglajul cu turometru cu doar 500 rpm in minus.Atentie daca ai aprindere limitata electronic.
Mecanici buni in service - pasari rare! |
#1715
Posted 17 December 2012 - 11:04
poate careva sa-mi explice care e treaba cu motoarele Mahle,ca am vazut cateva posturi mai in spate ca cativa useri le c-am laudau,va rog explicati-mi
|
#1716
Posted 17 December 2012 - 13:46
daca cumva sunteti interesati link şters
Edited by scaiba, 19 December 2012 - 09:56.
|
#1717
Posted 19 December 2012 - 09:50
Informaţia pentru cei interesaţi este mai bine să o pui pe Bursa Agricolă
Un exemplu: aici Acolo poţi dialoga cu potenţialii cumpărători în linişte, lăsând topicul acesta pentru generalităţi. Mulţumesc ! Edited by scaiba, 19 December 2012 - 15:49. |
#1718
Posted 19 December 2012 - 15:39
Va salut,sunt nou pe forum si vreau sa imi dati un sfat legat de cumpararea unei masini pentru ascutit lanturi(cei care aveti bineinteles).Ce sa aleg intre :Matrix,Einhell si Stern?
Care ar fi mai bune pentru ascutirea lantului Stihl(30grade)? |
#1719
Posted 19 December 2012 - 15:59
stihl2012, on 19 decembrie 2012 - 15:39, said:
Va salut,sunt nou pe forum si vreau sa imi dati un sfat legat de cumpararea unei masini pentru ascutit lanturi(cei care aveti bineinteles).Ce sa aleg intre :Matrix,Einhell si Stern? Care ar fi mai bune pentru ascutirea lantului Stihl(30grade)? cred ca toate sunt la fel, doar culoarea difera. Daca tot doresti sa-ti achizitionezi una, ia-o pe cea cu costul cel mai mic si garantia cea mai mare. |
#1720
Posted 19 December 2012 - 17:07
se poate cali lantul daca se ascute cu aparat de ascutit? dupa ce l-am ascutit nu l-am mai putut ascuti cu pila noua.posibil pila sa nu fie buna\?
|
|
#1721
Posted 19 December 2012 - 17:10
Si eu patesc la fel dupa ce il ascut cu masina mai greu se lipeste pila de el.De regula daca pila e mai veche, nici poveste.
|
#1723
Posted 22 December 2012 - 09:59
raul_16nic, on 19 decembrie 2012 - 17:07, said:
se poate cali lantul daca se ascute cu aparat de ascutit? dupa ce l-am ascutit nu l-am mai putut ascuti cu pila noua.posibil pila sa nu fie buna\? Da, se caleste. Pentru a evita acest lucru pe cat posibil, ascute lantul cind este bine curatat de ulei. La terminarea unei taieturi, lantul este mai curat. Daca ai apucat sa o turezi in gol, atunci uleiul se acumuleaza pe lant. Renunta si mai fa o taietura. Piatra se mentine rectificata, raza se poate corecta cu o bucata de carborund dar si cu o piatra de polizor dar din cele pentru widia. Acum despre ascutit... introdu piatra in dinte foarte usor, si nu lua prea mult din prima. Mai bine fa doua trei treceri consecutive pe toata circumferinta lantului. Atacul unui dinte, fa-l in mai multe reprize scurte, astfel dintele are timp sa se raceasca. In acest mod se poate evita calirea respectiv decalirea dintilor, efect care depinde de situatia respectiva, calitatea lantului etc. |
#1724
Posted 24 December 2012 - 00:41
A venit Mosul si la mine....
La cit tai eu nu stiu cit de utila e scula da`i tare frumoasa! Grig |
#1726
Posted 24 December 2012 - 12:12
#1727
Posted 24 December 2012 - 12:13
Ca şi orice altă chinezărie, cred că a fost lesne.
Edited by scaiba, 24 December 2012 - 12:15. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users