Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a

* * * * * 3 votes
  • This topic is locked This topic is locked
10482 replies to this topic

#1711
ravenshield

ravenshield

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 23.07.2008

View Postdolmarfan, on 13 decembrie 2012 - 07:59, said:

Pentru furtune de benzina si pompita de amorsare gasesti la orice reprezentanta sthil,husqvarna, makita!
Ravenshield ce drujba ai luat?

Alegerea rationala era evidenta.  A existat un Hop dificil care, odata depasit, mi-a permis sa aleg Husqvarna 346. In acest moment utilajul e in drum spre mine, il voi atinge pe 18/12/2012.

Edited by ravenshield, 13 December 2012 - 15:42.


#1712
paduroiul

paduroiul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 182
  • Înscris: 07.01.2011
Dupa am avut vreo 3 vizite in sevice cu Dolmar-ul 5105 (folosit in total vreo 15 rezervoare numai) - nu pornea, nu statea la ralanti, ultima data nu mi-a pornit deloc si "domnu" de la service mi-a spus ca a gasit apa in carburator ( nu neg posibilitatea, doar probabilitatea)  am decis sa imi cumpar benzina Aspen Alkylate 2 ( gata amestecata cu ulei si stabilizator - recomandata pe forumurile americano-canadiene).
Bineinteles ca nimeni de la niciun service nu a auzit de asa ceva, cei de la care am cumparat-o chiar ma sfatuiau impotriva ( rasfoind cartea tehnica am gasit la sectiunea combustibili recomandati benzina 95 si bineinteles Aspen).
Mi-a trimis o matusa din Spania un bidon de 5l pt. ca la noi nu se gaseste, am taiat vreo 4 mc cu noul combustibil minune, dar aveam probleme pentru ca nu statea la ralanti.
Drept urmare am dus-o intr-un alt service decat cel de unde am cumparat-o ( desi e inca in garantie) am explicat toata povestea la baieti cu matusa, turatiile pe care le doresc samd, si le-am spus ca vreu sa mi-o regleze cu combustibilul meu Aspen; m-am dus acasa am umplut rezervorul si am dus-o la service; peste 2 ore ma suna ca e gata, ajung acolo si im spun ca au gasit ceva ulei galben care mirosea ciudat in carburator si ca nu era in regula si bineinteles ca mi-au aruncat dragul meu de juma'de litru de Aspen( 20+ Euro/5l, fara transport din Spania) si mi-a reglat-o cu benzina normala cu ulei verde. Am inghitit in sec si i-am rugat sa incerce din nou cu Aspen (mi-am adus bidonul cu mine sa-i intreb daca nu pot importa asa ceva); metoda lui de testare consta in actionarea franei si acclerarea la maxim si daca nu se oprea inseamna ca e reglata bine (metoda care mi-i s-a parut cel putin barbara), bineinteles ca s-a oprit!, el spusese inainte ca nu e posibil ca un carburator sa se deregleze din cauza tipului de benzina folosit...;
CONCLUZIA: nu mai vreau sa imi regleze nimeni carburatorul ( cel putin jumate sunt incompetenti si ingamfati)
Intrebare: voi care va reglati singuri monstruletii, folositi un turometru? cat de important e?,
Vreau sa-mi comand unul si apoi sa incep sa ma invat eu singur. exista sansa sa stric ceva avand in vedere ca am 0 experienta ?
Modelul meu este Dolmar 5105D, nu stiu de la ce vine "D"-ul, de la decompresor sau catalizator?

#1713
fan_ms440

fan_ms440

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 474
  • Înscris: 01.07.2011

View Postpaduroiul, on 15 decembrie 2012 - 20:36, said:

Dupa am avut vreo 3 vizite in sevice cu Dolmar-ul 5105 (folosit in total vreo 15 rezervoare numai) - nu pornea, nu statea la ralanti, ultima data nu mi-a pornit deloc si "domnu" de la service mi-a spus ca a gasit apa in carburator ( nu neg posibilitatea, doar probabilitatea)  am decis sa imi cumpar benzina Aspen Alkylate 2 ( gata amestecata cu ulei si stabilizator - recomandata pe forumurile americano-canadiene).
Bineinteles ca nimeni de la niciun service nu a auzit de asa ceva, cei de la care am cumparat-o chiar ma sfatuiau impotriva ( rasfoind cartea tehnica am gasit la sectiunea combustibili recomandati benzina 95 si bineinteles Aspen).
Mi-a trimis o matusa din Spania un bidon de 5l pt. ca la noi nu se gaseste, am taiat vreo 4 mc cu noul combustibil minune, dar aveam probleme pentru ca nu statea la ralanti.
Drept urmare am dus-o intr-un alt service decat cel de unde am cumparat-o ( desi e inca in garantie) am explicat toata povestea la baieti cu matusa, turatiile pe care le doresc samd, si le-am spus ca vreu sa mi-o regleze cu combustibilul meu Aspen; m-am dus acasa am umplut rezervorul si am dus-o la service; peste 2 ore ma suna ca e gata, ajung acolo si im spun ca au gasit ceva ulei galben care mirosea ciudat in carburator si ca nu era in regula si bineinteles ca mi-au aruncat dragul meu de juma'de litru de Aspen( 20+ Euro/5l, fara transport din Spania) si mi-a reglat-o cu benzina normala cu ulei verde. Am inghitit in sec si i-am rugat sa incerce din nou cu Aspen (mi-am adus bidonul cu mine sa-i intreb daca nu pot importa asa ceva); metoda lui de testare consta in actionarea franei si acclerarea la maxim si daca nu se oprea inseamna ca e reglata bine (metoda care mi-i s-a parut cel putin barbara), bineinteles ca s-a oprit!, el spusese inainte ca nu e posibil ca un carburator sa se deregleze din cauza tipului de benzina folosit...;
CONCLUZIA: nu mai vreau sa imi regleze nimeni carburatorul ( cel putin jumate sunt incompetenti si ingamfati)
Intrebare: voi care va reglati singuri monstruletii, folositi un turometru? cat de important e?,
Vreau sa-mi comand unul si apoi sa incep sa ma invat eu singur. exista sansa sa stric ceva avand in vedere ca am 0 experienta ?
Modelul meu este Dolmar 5105D, nu stiu de la ce vine "D"-ul, de la decompresor sau catalizator?
vere in ultima vreme, greu gasesti un mecanic competent in service,si situatia nu da semne de remediere,mai bine cauti un manual si o reglezi singur

#1714
dolmarfan

dolmarfan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 24.01.2012
D -ul vine de la decompresor!De reglat carburator cel mai bine ar fi sa ai un turometru!Eu am gasit un service care are turometru si am reglat-o cu 1000 rpm sub turatia maxima admisa cu lama si lant montate.Am vazut ca esti activ si pe chainsaw forum eu am incercat metoda lor si am gresit turatia maxima fata de reglajul cu turometru cu doar 500 rpm in minus.Atentie daca ai aprindere limitata electronic.
Mecanici buni in service - pasari rare!

#1715
fan_ms440

fan_ms440

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 474
  • Înscris: 01.07.2011
poate careva sa-mi explice care e treaba cu motoarele Mahle,ca am vazut cateva posturi mai in spate ca cativa useri le c-am laudau,va rog explicati-mi

#1716
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009
daca cumva sunteti interesati link şters

Edited by scaiba, 19 December 2012 - 09:56.
Bursa Agricolă este locul potrivit pentru vânzări


#1717
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
Informaţia pentru cei interesaţi este mai bine să o pui pe Bursa Agricolă
Un exemplu: aici
Acolo poţi dialoga cu potenţialii cumpărători în linişte, lăsând topicul acesta pentru generalităţi.

Mulţumesc !

Edited by scaiba, 19 December 2012 - 15:49.


#1718
stihl2012

stihl2012

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 16.12.2012
Va salut,sunt nou pe forum si vreau sa imi dati un sfat legat de cumpararea unei masini pentru ascutit lanturi(cei care aveti bineinteles).Ce sa aleg intre :Matrix,Einhell si Stern?
Care ar fi mai bune pentru ascutirea lantului Stihl(30grade)?

#1719
kamikz

kamikz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 581
  • Înscris: 04.08.2006

View Poststihl2012, on 19 decembrie 2012 - 15:39, said:

Va salut,sunt nou pe forum si vreau sa imi dati un sfat legat de cumpararea unei masini pentru ascutit lanturi(cei care aveti bineinteles).Ce sa aleg intre :Matrix,Einhell si Stern?
Care ar fi mai bune pentru ascutirea lantului Stihl(30grade)?

cred ca toate sunt la fel, doar culoarea difera.
Daca tot doresti sa-ti achizitionezi una, ia-o pe cea cu costul cel mai mic si garantia cea mai mare.

#1720
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009
se poate cali lantul daca se ascute cu aparat de ascutit? dupa ce l-am ascutit nu l-am mai putut ascuti cu pila noua.posibil pila sa nu fie buna\?

#1721
dolmarfan

dolmarfan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 24.01.2012
Si eu patesc la fel dupa ce il ascut cu  masina mai greu se lipeste pila de el.De regula daca pila e mai veche, nici poveste.

#1722
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009
pila ii noua .

#1723
scripcarul

scripcarul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 307
  • Înscris: 16.08.2008

View Postraul_16nic, on 19 decembrie 2012 - 17:07, said:

se poate cali lantul daca se ascute cu aparat de ascutit? dupa ce l-am ascutit nu l-am mai putut ascuti cu pila noua.posibil pila sa nu fie buna\?

Da, se caleste. Pentru a evita acest lucru pe cat posibil, ascute lantul cind este bine curatat de ulei. La terminarea unei taieturi, lantul este mai curat. Daca ai apucat sa o turezi in gol, atunci  uleiul se acumuleaza pe lant. Renunta si mai fa o taietura. Piatra se mentine rectificata, raza se poate corecta cu o bucata de carborund dar si cu o piatra de polizor dar din cele pentru widia. Acum despre ascutit... introdu piatra in dinte foarte usor, si nu lua prea mult din prima. Mai bine fa doua trei treceri consecutive pe toata circumferinta lantului. Atacul unui dinte, fa-l in mai multe reprize scurte, astfel dintele are timp sa se raceasca. In acest mod se poate evita calirea respectiv decalirea dintilor, efect care depinde de situatia respectiva, calitatea lantului  etc.

#1724
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,584
  • Înscris: 31.01.2010
A venit Mosul si la mine....
La cit tai eu nu stiu cit de utila e scula da`i tare frumoasa!

Grig

#1725
djpuzzled

djpuzzled

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 100
  • Înscris: 26.12.2010
Cat ai date pe el?

#1726
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,584
  • Înscris: 31.01.2010

View PostIon_Bumbu, on 24 decembrie 2012 - 00:41, said:

A venit Mosul si la mine....

Grig

Pai e cadou deci nu stiu...

Grig

#1727
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
Ca şi orice altă chinezărie, cred că a fost lesne.
Cadou de la Moş fiind, m-ar mira să ştie preţul...

Edited by scaiba, 24 December 2012 - 12:15.


#1728
dolmarfan

dolmarfan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 24.01.2012
CRACIUN FERICIT!

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate